JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/0052406801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Agencja Mienia Wojskowego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011263946</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowowiejska 26A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-911</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp.zg@amw.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://amw.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> administrowanie mieniem Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eb2d7c8c-8691-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00524068</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00059886/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.115 Remonty lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w budynkach - OR Zielona Góra</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://amw.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://amw.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP-OZ.2616.504.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części: <br/>Część 1: Gorzów Wielkopolski – 2 lokale<br/>- Gorzów Wielkopolski, ul. Sportowa 1/2<br/>- Gorzów Wielkopolski, ul. Sportowa 1/22 <br/>Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze: <br/>1. w zakresie branży ogólnobudowlanej: <br/>1)	zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, <br/>2)	odgrzybienie ścian i sufitów, <br/>3)	rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, <br/>4)	rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,<br/>5)	wykonywanie podłoży betonowych lub innych, <br/>6)	wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,<br/>7)	skucie tynków, <br/>8)	demontaż stolarki drzwiowej, <br/>9)	demontaż stolarki okiennej, <br/>10)	demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>11)	demontaż szaf, boazerii, itp., <br/>12)	obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>13)	prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, <br/>14)	usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,<br/>15)	murowanie ścianek działowych, <br/>16)	obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>17)	wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,<br/>18)	montaż kratek wentylacyjnych, <br/>19)	wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,<br/>20)	wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, <br/>21)	układanie okładzin ściennych z glazury, <br/>22)	układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu, <br/>23)	wykonanie cokolików z gresu i terakoty, <br/>24)	układanie paneli podłogowych, wykładziny,<br/>25)	cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, <br/>26)	malowanie ścian i sufitów, <br/>27)	malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, <br/>28)	dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków, <br/>29)	montaż stolarki drzwiowej, <br/>30)	montaż stolarki okiennej, <br/>31)	szklenie ram okiennych lub drzwiowych, <br/>32)	wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, <br/>33)	wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, <br/>34)	inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem. <br/><br/>2. w zakresie branży sanitarnej: <br/>1)	roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,<br/>2)	układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,<br/>3)	wykonywanie podejść do przyborów, <br/>4)	montaż armatury odcinającej, <br/>5)	montaż przyborów sanitarnych, <br/>6)	montaż urządzeń grzewczych,<br/>7)	montaż urządzeń związanych z wentylacją,<br/>8)	wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>9)	izolacje przewodów zabudowanych, <br/>10)	inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem. <br/><br/>3. w zakresie branży elektrycznej: <br/>1)	roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>2)	wymiana tablic licznikowych, <br/>3)	układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych, <br/>4)	montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>5)	wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,<br/>6)	pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>7)	inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.<br/><br/>Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót. <br/><br/>3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):	<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne<br/>45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie<br/><br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S= C<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części: <br/>Część 2: Gorzów Wielkopolski - 2 lokale<br/>- Gorzów Wielkopolski, ul. Słoneczna 60/29<br/>- Gorzów Wielkopolski, ul. Kołłątaja 1F/8<br/>Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze: <br/>1. w zakresie branży ogólnobudowlanej: <br/>1)	zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, <br/>2)	odgrzybienie ścian i sufitów, <br/>3)	rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, <br/>4)	rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,<br/>5)	wykonywanie podłoży betonowych lub innych, <br/>6)	wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,<br/>7)	skucie tynków, <br/>8)	demontaż stolarki drzwiowej, <br/>9)	demontaż stolarki okiennej, <br/>10)	demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>11)	demontaż szaf, boazerii, itp., <br/>12)	obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>13)	prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, <br/>14)	usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,<br/>15)	murowanie ścianek działowych, <br/>16)	obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>17)	wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,<br/>18)	montaż kratek wentylacyjnych, <br/>19)	wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,<br/>20)	wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, <br/>21)	układanie okładzin ściennych z glazury, <br/>22)	układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu, <br/>23)	wykonanie cokolików z gresu i terakoty, <br/>24)	układanie paneli podłogowych, wykładziny,<br/>25)	cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, <br/>26)	malowanie ścian i sufitów, <br/>27)	malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, <br/>28)	dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków, <br/>29)	montaż stolarki drzwiowej, <br/>30)	montaż stolarki okiennej, <br/>31)	szklenie ram okiennych lub drzwiowych, <br/>32)	wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, <br/>33)	wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, <br/>34)	inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem. <br/><br/>2. w zakresie branży sanitarnej: <br/>1)	roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,<br/>2)	układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,<br/>3)	wykonywanie podejść do przyborów, <br/>4)	montaż armatury odcinającej, <br/>5)	montaż przyborów sanitarnych, <br/>6)	montaż urządzeń grzewczych,<br/>7)	montaż urządzeń związanych z wentylacją,<br/>8)	wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>9)	izolacje przewodów zabudowanych, <br/>10)	inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem. <br/><br/>3. w zakresie branży elektrycznej: <br/>1)	roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>2)	wymiana tablic licznikowych, <br/>3)	układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych, <br/>4)	montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>5)	wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,<br/>6)	pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>7)	inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.<br/><br/>Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót. <br/><br/>3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):	<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne<br/>45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie<br/><br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S= C<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części: <br/>Część 3: Skwierzyna - 1 lokal <br/>- Skwierzyna, ul. Kopernika 36/3<br/>Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze: <br/>1. w zakresie branży ogólnobudowlanej: <br/>1)	zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, <br/>2)	odgrzybienie ścian i sufitów, <br/>3)	rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, <br/>4)	rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,<br/>5)	wykonywanie podłoży betonowych lub innych, <br/>6)	wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,<br/>7)	skucie tynków, <br/>8)	demontaż stolarki drzwiowej, <br/>9)	demontaż stolarki okiennej, <br/>10)	demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>11)	demontaż szaf, boazerii, itp., <br/>12)	obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>13)	prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, <br/>14)	usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,<br/>15)	murowanie ścianek działowych, <br/>16)	obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>17)	wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,<br/>18)	montaż kratek wentylacyjnych, <br/>19)	wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,<br/>20)	wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, <br/>21)	układanie okładzin ściennych z glazury, <br/>22)	układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu, <br/>23)	wykonanie cokolików z gresu i terakoty, <br/>24)	układanie paneli podłogowych, wykładziny,<br/>25)	cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, <br/>26)	malowanie ścian i sufitów, <br/>27)	malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, <br/>28)	dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków, <br/>29)	montaż stolarki drzwiowej, <br/>30)	montaż stolarki okiennej, <br/>31)	szklenie ram okiennych lub drzwiowych, <br/>32)	wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, <br/>33)	wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, <br/>34)	inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem. <br/><br/>2. w zakresie branży sanitarnej: <br/>1)	roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,<br/>2)	układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,<br/>3)	wykonywanie podejść do przyborów, <br/>4)	montaż armatury odcinającej, <br/>5)	montaż przyborów sanitarnych, <br/>6)	montaż urządzeń grzewczych,<br/>7)	montaż urządzeń związanych z wentylacją,<br/>8)	wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>9)	izolacje przewodów zabudowanych, <br/>10)	inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem. <br/><br/>3. w zakresie branży elektrycznej: <br/>1)	roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>2)	wymiana tablic licznikowych, <br/>3)	układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych, <br/>4)	montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>5)	wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,<br/>6)	pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>7)	inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.<br/><br/>Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót. <br/><br/>3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):	<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne<br/>45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie<br/><br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S= C<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części: <br/>Część 4: Skwierzyna - 1 lokal<br/>- Skwierzyna, ul. Paderewskiego 9/4<br/>Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze: <br/>1. w zakresie branży ogólnobudowlanej: <br/>1)	zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, <br/>2)	odgrzybienie ścian i sufitów, <br/>3)	rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, <br/>4)	rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,<br/>5)	wykonywanie podłoży betonowych lub innych, <br/>6)	wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,<br/>7)	skucie tynków, <br/>8)	demontaż stolarki drzwiowej, <br/>9)	demontaż stolarki okiennej, <br/>10)	demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>11)	demontaż szaf, boazerii, itp., <br/>12)	obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>13)	prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, <br/>14)	usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,<br/>15)	murowanie ścianek działowych, <br/>16)	obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>17)	wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,<br/>18)	montaż kratek wentylacyjnych, <br/>19)	wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,<br/>20)	wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, <br/>21)	układanie okładzin ściennych z glazury, <br/>22)	układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu, <br/>23)	wykonanie cokolików z gresu i terakoty, <br/>24)	układanie paneli podłogowych, wykładziny,<br/>25)	cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, <br/>26)	malowanie ścian i sufitów, <br/>27)	malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, <br/>28)	dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków, <br/>29)	montaż stolarki drzwiowej, <br/>30)	montaż stolarki okiennej, <br/>31)	szklenie ram okiennych lub drzwiowych, <br/>32)	wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, <br/>33)	wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, <br/>34)	inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem. <br/><br/>2. w zakresie branży sanitarnej: <br/>1)	roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,<br/>2)	układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,<br/>3)	wykonywanie podejść do przyborów, <br/>4)	montaż armatury odcinającej, <br/>5)	montaż przyborów sanitarnych, <br/>6)	montaż urządzeń grzewczych,<br/>7)	montaż urządzeń związanych z wentylacją,<br/>8)	wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>9)	izolacje przewodów zabudowanych, <br/>10)	inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem. <br/><br/>3. w zakresie branży elektrycznej: <br/>1)	roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>2)	wymiana tablic licznikowych, <br/>3)	układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych, <br/>4)	montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>5)	wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,<br/>6)	pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>7)	inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.<br/><br/>Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót. <br/><br/>3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):	<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne<br/>45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie<br/><br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S= C<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części: <br/>Część 5: Skwierzyna - 3 lokale<br/>- Skwierzyna, ul. Armii Krajowej 12/14<br/>- Skwierzyna, ul. Os. Wojska Polskiego 1A/19<br/>- Skwierzyna, ul. Os. Wojska Polskiego 1A/23<br/>Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze: <br/>1. w zakresie branży ogólnobudowlanej: <br/>1)	zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, <br/>2)	odgrzybienie ścian i sufitów, <br/>3)	rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, <br/>4)	rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,<br/>5)	wykonywanie podłoży betonowych lub innych, <br/>6)	wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,<br/>7)	skucie tynków, <br/>8)	demontaż stolarki drzwiowej, <br/>9)	demontaż stolarki okiennej, <br/>10)	demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>11)	demontaż szaf, boazerii, itp., <br/>12)	obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>13)	prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, <br/>14)	usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,<br/>15)	murowanie ścianek działowych, <br/>16)	obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>17)	wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,<br/>18)	montaż kratek wentylacyjnych, <br/>19)	wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,<br/>20)	wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, <br/>21)	układanie okładzin ściennych z glazury, <br/>22)	układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu, <br/>23)	wykonanie cokolików z gresu i terakoty, <br/>24)	układanie paneli podłogowych, wykładziny,<br/>25)	cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, <br/>26)	malowanie ścian i sufitów, <br/>27)	malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, <br/>28)	dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków, <br/>29)	montaż stolarki drzwiowej, <br/>30)	montaż stolarki okiennej, <br/>31)	szklenie ram okiennych lub drzwiowych, <br/>32)	wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, <br/>33)	wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, <br/>34)	inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem. <br/><br/>2. w zakresie branży sanitarnej: <br/>1)	roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,<br/>2)	układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,<br/>3)	wykonywanie podejść do przyborów, <br/>4)	montaż armatury odcinającej, <br/>5)	montaż przyborów sanitarnych, <br/>6)	montaż urządzeń grzewczych,<br/>7)	montaż urządzeń związanych z wentylacją,<br/>8)	wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>9)	izolacje przewodów zabudowanych, <br/>10)	inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem. <br/><br/>3. w zakresie branży elektrycznej: <br/>1)	roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>2)	wymiana tablic licznikowych, <br/>3)	układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych, <br/>4)	montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>5)	wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,<br/>6)	pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>7)	inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.<br/><br/>Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót. <br/><br/>3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):	<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne<br/>45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie<br/><br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S= C<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:<br/>Część 6: Gubin - 1 lokal<br/>- Gubin, ul. Westerplatte 12A/19<br/>Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze: <br/>1. w zakresie branży ogólnobudowlanej: <br/>1)	zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, <br/>2)	odgrzybienie ścian i sufitów, <br/>3)	rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, <br/>4)	rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,<br/>5)	wykonywanie podłoży betonowych lub innych, <br/>6)	wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,<br/>7)	skucie tynków, <br/>8)	demontaż stolarki drzwiowej, <br/>9)	demontaż stolarki okiennej, <br/>10)	demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>11)	demontaż szaf, boazerii, itp., <br/>12)	obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>13)	prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, <br/>14)	usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,<br/>15)	murowanie ścianek działowych, <br/>16)	obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>17)	wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,<br/>18)	montaż kratek wentylacyjnych, <br/>19)	wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,<br/>20)	wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, <br/>21)	układanie okładzin ściennych z glazury, <br/>22)	układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu, <br/>23)	wykonanie cokolików z gresu i terakoty, <br/>24)	układanie paneli podłogowych, wykładziny,<br/>25)	cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, <br/>26)	malowanie ścian i sufitów, <br/>27)	malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, <br/>28)	dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków, <br/>29)	montaż stolarki drzwiowej, <br/>30)	montaż stolarki okiennej, <br/>31)	szklenie ram okiennych lub drzwiowych, <br/>32)	wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, <br/>33)	wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, <br/>34)	inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem. <br/><br/>2. w zakresie branży sanitarnej: <br/>1)	roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,<br/>2)	układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,<br/>3)	wykonywanie podejść do przyborów, <br/>4)	montaż armatury odcinającej, <br/>5)	montaż przyborów sanitarnych, <br/>6)	montaż urządzeń grzewczych,<br/>7)	montaż urządzeń związanych z wentylacją,<br/>8)	wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>9)	izolacje przewodów zabudowanych, <br/>10)	inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem. <br/><br/>3. w zakresie branży elektrycznej: <br/>1)	roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>2)	wymiana tablic licznikowych, <br/>3)	układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych, <br/>4)	montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>5)	wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,<br/>6)	pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>7)	inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.<br/><br/>Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót. <br/><br/>3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):	<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne<br/>45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie<br/><br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S= C<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części: <br/>Część 7: Krosno Odrzańskie - 3 lokale<br/>- Krosno Odrzańskie, ul. Pułaskiego 32/14<br/>- Krosno Odrzańskie, ul. Poznańska 23B/1<br/>- Krosno Odrzańskie, ul. Kopernika 1/12<br/>Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze: <br/>1. w zakresie branży ogólnobudowlanej: <br/>1)	zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, <br/>2)	odgrzybienie ścian i sufitów, <br/>3)	rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, <br/>4)	rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,<br/>5)	wykonywanie podłoży betonowych lub innych, <br/>6)	wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,<br/>7)	skucie tynków, <br/>8)	demontaż stolarki drzwiowej, <br/>9)	demontaż stolarki okiennej, <br/>10)	demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>11)	demontaż szaf, boazerii, itp., <br/>12)	obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>13)	prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, <br/>14)	usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,<br/>15)	murowanie ścianek działowych, <br/>16)	obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>17)	wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,<br/>18)	montaż kratek wentylacyjnych, <br/>19)	wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,<br/>20)	wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, <br/>21)	układanie okładzin ściennych z glazury, <br/>22)	układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu, <br/>23)	wykonanie cokolików z gresu i terakoty, <br/>24)	układanie paneli podłogowych, wykładziny,<br/>25)	cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, <br/>26)	malowanie ścian i sufitów, <br/>27)	malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, <br/>28)	dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków, <br/>29)	montaż stolarki drzwiowej, <br/>30)	montaż stolarki okiennej, <br/>31)	szklenie ram okiennych lub drzwiowych, <br/>32)	wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, <br/>33)	wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, <br/>34)	inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem. <br/><br/>2. w zakresie branży sanitarnej: <br/>1)	roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,<br/>2)	układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,<br/>3)	wykonywanie podejść do przyborów, <br/>4)	montaż armatury odcinającej, <br/>5)	montaż przyborów sanitarnych, <br/>6)	montaż urządzeń grzewczych,<br/>7)	montaż urządzeń związanych z wentylacją,<br/>8)	wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>9)	izolacje przewodów zabudowanych, <br/>10)	inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem. <br/><br/>3. w zakresie branży elektrycznej: <br/>1)	roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>2)	wymiana tablic licznikowych, <br/>3)	układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych, <br/>4)	montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>5)	wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,<br/>6)	pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>7)	inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.<br/><br/>Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót. <br/><br/>3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):	<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne<br/>45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie<br/><br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S= C<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części: <br/>Część 8: Żagań - 1 lokal<br/>Żagań, ul. Szprotawska 37/8<br/><br/><br/>Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze: <br/>1. w zakresie branży ogólnobudowlanej: <br/>1)	zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, <br/>2)	odgrzybienie ścian i sufitów, <br/>3)	rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, <br/>4)	rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,<br/>5)	wykonywanie podłoży betonowych lub innych, <br/>6)	wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,<br/>7)	skucie tynków, <br/>8)	demontaż stolarki drzwiowej, <br/>9)	demontaż stolarki okiennej, <br/>10)	demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>11)	demontaż szaf, boazerii, itp., <br/>12)	obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>13)	prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, <br/>14)	usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,<br/>15)	murowanie ścianek działowych, <br/>16)	obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>17)	wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,<br/>18)	montaż kratek wentylacyjnych, <br/>19)	wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,<br/>20)	wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, <br/>21)	układanie okładzin ściennych z glazury, <br/>22)	układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu, <br/>23)	wykonanie cokolików z gresu i terakoty, <br/>24)	układanie paneli podłogowych, wykładziny,<br/>25)	cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, <br/>26)	malowanie ścian i sufitów, <br/>27)	malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, <br/>28)	dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków, <br/>29)	montaż stolarki drzwiowej, <br/>30)	montaż stolarki okiennej, <br/>31)	szklenie ram okiennych lub drzwiowych, <br/>32)	wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, <br/>33)	wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, <br/>34)	inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem. <br/><br/>2. w zakresie branży sanitarnej: <br/>1)	roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,<br/>2)	układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,<br/>3)	wykonywanie podejść do przyborów, <br/>4)	montaż armatury odcinającej, <br/>5)	montaż przyborów sanitarnych, <br/>6)	montaż urządzeń grzewczych,<br/>7)	montaż urządzeń związanych z wentylacją,<br/>8)	wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>9)	izolacje przewodów zabudowanych, <br/>10)	inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem. <br/><br/>3. w zakresie branży elektrycznej: <br/>1)	roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>2)	wymiana tablic licznikowych, <br/>3)	układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych, <br/>4)	montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych, <br/>5)	wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,<br/>6)	pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), <br/>7)	inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.<br/><br/>Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót. <br/><br/>3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):	<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne<br/>45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie<br/><br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S= C<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a)	Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że osoba/osoby, która/które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia będą posiadały uprawnienia do kierowania robotami i wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w branży: - konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadały aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1)	Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;<br/>2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;<br/>3)	Na podstawie § 13. ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia odpisu lub informacji <br/>z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – składa każdy z Wykonawców. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>4)	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przy¬padku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców;<br/>5)	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału) oświadczenie, <br/>o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ. <br/>6)	Sporządzony na podstawie przedmiarów robót podpisany (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału) kosztorys ofertowy (wykonawca zobowiązany jest podać przyjęte do kosztorysowania następujące dane: stawkę roboczo-godziny, narzut kosztów pośrednich, narzut kosztów zakupu oraz stawkę zysku). W przypadku nie wskazania kosztów zakupu przyjmuje się, że uwzględniono je w wartości materiałów. <br/>Zaleca się sporządzenie kosztorysu ofertowego w formacie .pdf*, <br/>7)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 118 ustawy <br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia (w związku z artykułem 119 ustawy) wraz ze zobowiązaniem tego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy).<br/>8)	Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,<br/>składa każdy z Wykonawców.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia,<br/>podpisane oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, lub<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik do swz <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://amw.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com