JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230116/0003363001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Kompleksowa modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin z podziałem na 9 części” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pelplin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675333</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Grunwaldzki 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pelplin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">erecka@pelplin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pelplin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Kompleksowa modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin z podziałem na 9 części” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0235cec2-957b-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00033630</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00014576/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Kompleksowa modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin – z podziałem na 9 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania opisano w SWZ rozdział XIV.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.271.1.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Część 1 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 215011G Rożental – Rombark.<br/>a)	długość odcinka: ok. 1759 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>­ szerokość nawierzchni w km od 0+000 do 1+458: 4,5 m (1,5 płyty MON),<br/>­ szerokość nawierzchni w km od 1+461 do 1+759,1: 3,0 m (1 płyta MON),<br/>c)	zaproponowano min. jedną mijankę o długości 24 m, tj. poszerzenie jezdni o dodatkową nawierzchnię szerokości 1,5 m:<br/>­	warstwa ścieralna: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z<br/>betonu klasy min. C30/37,<br/>d)	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi,<br/>­	nawierzchnie nieulepszone istniejących zjazdów gruntowych uzupełnić lub wykonać w warstwie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni,<br/>e)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni:<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy w km od 0+000 do 1+458: 0,5 m,<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy w km od 1+461 do 1+759,1: 0,75 m,<br/>f)	zaproponowano cztery progi zwalniające o szerokości 4,5 m i długości 4,0 m:<br/>­	wysokość progów zwalniających 8 cm - propozycja,<br/>­	obramowanie progów z betonowego opornika 12x25 cm - propozycja,<br/>­	warstwa ścieralna: z betonowej kostki brukowej grafitowej 20x10x8 cm – propozycja,<br/>g)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	ściek półokrągły z płytek betonowych wg KPED 01.03. o długości ok. 49 mb na<br/>­	początku opracowania,<br/>­	w km 0+000 strona prawa wpust deszczowy odbierający wody opadowe ze ścieku z odprowadzeniem wody do studni chłonnej,<br/>­	wpust deszczowy betonowy o średnicy 0,5 m z osadnikiem min. 0,5 m z kratą żeliwną zamykaną na systemowy zamek z koszem,<br/>­	studnia chłonna bez dennicy o średnicy 1,2 m i głębokości min. 3,0 m,<br/>­	przykanalik z rur PCV o średnicy 20 cm, sztywność obwodowa SN8,<br/>­	na pozostałym odcinku wyprofilowane płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe - w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego.<br/>h)	w PFU wskazano potencjalnie kolidującą infrastrukturę zlokalizowaną w śladzie projektowanych nawierzchni - sieci teletechniczne i energetyczne ułożone w kierunku podłużnym jezdni:<br/>­	na etapie projektowania należy uzgodnić z gestorem poszczególnych sieci sposób usunięcia kolizji (np. przebudowa, zabezpieczenie rurami dwudzielnymi, przesunięcie kabla). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Budowa drogi wewnętrznej ul. ks. Liedtke w miejscowości Rożental.<br/>a)	długość odcinka: ok. 323 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: betonowa kostka brukowa szara 20x10x8 cm, szerokość nawierzchni: 5,0 m,<br/>c)	zjazdy z warstwą ścieralną: betonowa kostka brukowa grafitowa 20x10x8 cm, o obramowanie zjazdów od strony jezdni: krawężnik betonowy zaniżony 15x22 cm i opornik betonowy wtopiony 12x25 cm,<br/>d)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni, o szerokość nawierzchni poboczy: 0,5 m,<br/>e)	zaproponowano trzy progi zwalniające o szerokości 5,0 m i długości 6,0 m (najazdy z obu stron o długości 1,0 m) o wysokość progów zwalniających 8 cm - propozycja, obramowanie progów z betonowego opornika 12x25 cm - propozycja, warstwa ścieralna: z betonowej kostki brukowej grafitowej 20x10x8 cm - propozycja,<br/>f)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	sieć kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejących kanałów zlokalizowanych w ulicy Kościuszki i ulicy ks. Pasierba,<br/>g)	w PFU wskazano potencjalnie kolidującą infrastrukturę zlokalizowaną w śladzie projektowanych nawierzchni - sieci teletechniczne i energetyczne ułożone w kierunku podłużnym jezdni:<br/>­	na etapie projektowania należy uzgodnić z gestorem poszczególnych sieci sposób usunięcia kolizji (np. przebudowa, zabezpieczenie rurami dwudzielnymi, przesunięcie kabla). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	Budowa dróg wewnętrznych ul. Gen. Sikorskiego, ul. Gen. Sosnkowskiego, ul. ks. Sawickiego w miejscowości Rożental.<br/>Ulica Generała Władysława Sikorskiego:<br/>a)	długość odcinka: ok. 417 m,<br/>b)	jezdnia warstwa ścieralna: żelbetowe płyty wielootworowe typu YOMB podwójnie zbrojone z betonu klasy min. C30/37, szerokość nawierzchni: 4,5 m,<br/>c)	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi, nawierzchnie nieulepszone istniejących zjazdów gruntowych,<br/>d)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni, szerokość nawierzchni poboczy: 0,5 m,<br/>e)	zaproponowano jeden próg zwalniający o szerokości 4,5 m i długości 4,0 m (najazdy z obu stron o długości 1,0 m): <br/>­	wysokość progu zwalniającego 8 cm - propozycja,<br/>­	obramowanie progu z betonowego opornika 12x25 cm - propozycja,<br/>­	warstwa ścieralna: z betonowej kostki brukowej grafitowej 20x10x8 cm – propozycja,<br/>f)	zaproponowano odwodnienie pasa drogowego ulicy Gen. Sikorskiego za pomocą wpustów z odprowadzeniem wód opadowych do studni chłonnych,<br/>g)	oświetlenie drogowe w ulicy Gen. Sikorskiego po lewej stronie jezdni za pomocą wolnostojących masztów oświetleniowych wraz z linią zasilającą.<br/><br/>Ulica Generała Kazimierza Sosnkowskiego:<br/>a)	długość odcinka: ok. 134,5 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty wielootworowe typu YOMB podwójnie zbrojone z betonu klasy min. C30/37, szerokość nawierzchni: 3,0 m,<br/>c)	wykonać zjazdy na drogi wewnętrzne z płyt YOMB,<br/>d)	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi,<br/>e)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni, szerokość nawierzchni poboczy: 0,75 m,<br/>f)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe – w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego,<br/>g)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni, szerokość nawierzchni poboczy: 0,75 m,<br/>h)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	wyprofilowane płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe – w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego, <br/>­	w celu odprowadzenia części wód opadowych z ulicy Księdza Sawickiego na ulicę Kościuszki, należy ułożyć zaniżony krawężnik po prawej stronie od początku zakresu do skrzyżowania z ulicą Sikorskiego – propozycja,<br/>Ulica Księdza Sawickiego:<br/>a)	długość odcinka: ok. 293 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty wielootworowe typu YOMB podwójnie zbrojone z betonu klasy min. C30/37, szerokość nawierzchni: 3,0 m,<br/>c)	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi,<br/>­	nawierzchnie nieulepszone istniejących zjazdów gruntowych uzupełnić lub wykonać w warstwie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni,<br/>d)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni, szerokość nawierzchni poboczy: 0,75 m,<br/>e)	Odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	wyprofilowane płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe – w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego,<br/><br/>Dla wszystkich ulic wskazano potencjalnie kolidującą infrastrukturę zlokalizowaną w śladzie projektowanych nawierzchni - sieci teletechniczne i energetyczne ułożone w kierunku podłużnym jezdni:<br/>­	na etapie projektowania należy uzgodnić z gestorem poszczególnych sieci sposób usunięcia kolizji (np. przebudowa, zabezpieczenie rurami dwudzielnymi, przesunięcie kabla). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4)	Budowa odcinka drogi gminnej nr 215007G w Rajkowach<br/>a)	długość odcinka: ok. 1545 m,<br/>b)	Jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>­	na początku opracowania w km od 0+000 do 0+008 - nawierzchnia zjazdu z betonowej kostki brukowej grafitowej - zjazd z drogi powiatowej,<br/>­	szerokość nawierzchni w km od 0+008 do 1+361: 3,0 m (1 płyta MON),<br/>­	szerokość nawierzchni w km od 1+365 do 1+545: 4,5 m (1,5 płyty MON),<br/>c)	zaproponowano min. trzy mijanki, dwie o długości 24 m i jedna o długości 21 m, tj. poszerzenie jezdni o dodatkową nawierzchnię szerokości 1,5 m:<br/>­	warstwa ścieralna: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>d)	dwa zjazdy z betonowej kostki brukowej: z drogi powiatowej w km 0+000 oraz na drogę wewnętrzną w km ok. 1+374,<br/>e)	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi,<br/>­	nawierzchnie nieulepszone istniejących zjazdów gruntowych uzupełnić lub wykonać w warstwie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni,<br/>f)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni:<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy w km od 0+000 do 1+361: 0,75 m, z zastrzeżeniem, że lokalnie należy zawęzić pobocza w granicach pasa drogowego - z uwagi na wąski pas drogowy,<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy w km od 1+365 do 1+545: 0,5 m,<br/>g)	zaproponowano dwa progi zwalniające o szerokości 3,0 m i długości 4,0 m (najazdy z obu stron o długości 1,0 m):<br/>­	wysokość progów zwalniających 8 cm - propozycja,<br/>­	obramowanie progów z betonowego opornika 12x25 cm - propozycja,<br/>­	warstwa ścieralna: z betonowej kostki brukowej grafitowej 20x10x8 cm - propozycja,<br/>h)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	na całym odcinku wyprofilowane płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe - w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach, gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego,<br/>i)	wskazano potencjalnie kolidującą infrastrukturę zlokalizowaną w śladzie projektowanych nawierzchni - sieci teletechniczne i energetyczne ułożone w kierunku podłużnym jezdni:<br/>­	na etapie projektowania należy uzgodnić z gestorem poszczególnych sieci sposób usunięcia kolizji (np. przebudowa, zabezpieczenie rurami dwudzielnymi, przesunięcie kabla). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5)	Budowa drogi gminnej nr 215004G ul. Wierzbowej oraz drogi wewnętrznej ul. Kalinowej w Rajkowach.<br/><br/> Ulica Wierzbowa:<br/>a)	długość odcinka: ok. 984 m,<br/>b)	Jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>­	na początku opracowania w km od 0+000 do 0+014 - nawierzchnia zjazdu z betonowej kostki brukowej grafitowej - zjazd z drogi powiatowej ul. Akacjowej,<br/>­	szerokość nawierzchni w km od 0+014 do 0+500: 4,5 m (1,5 płyty MON),<br/>­	szerokość nawierzchni w km od 0+510 do 0+984: 3,0 m (1 płyta MON), <br/>c)	zaproponowano min. jedną mijankę o długości 24 m, tj. poszerzenie jezdni o dodatkową nawierzchnię szerokości 1,5 m:<br/>­	warstwa ścieralna: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>d)	zjazdy z betonowej kostki brukowej: z drogi powiatowej w km 0+000 oraz na teren przepompowni w km ok. 0+021,<br/>­	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi,<br/>e)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z<br/>f)	korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni:<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy w km od 0+000 do 0+500: 0, 5 m,<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy w km od 0+500 do 0+984: 0,75 m,<br/>g)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	na całym odcinku wyprofilowane płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe - w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego,<br/>­	do wykorzystanie wpust deszczowy istniejący w km ok. 0+240 strona prawa.<br/>h)	oświetlenie - lampy hybrydowe wolnostojące 1 kpl.<br/><br/>Ulica Kalinowa:<br/>a)	długość odcinka: ok. 401 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/3, szerokość nawierzchni: 4,5 m,<br/>­	na początku opracowania w km od 0+000 do 0+014 - nawierzchnia zjazdu z betonowej kostki brukowej grafitowej - zjazd z drogi powiatowej ul. Akacjowej,<br/>c)	jeden zjazd z betonowej kostki brukowej: z drogi powiatowej w km 0+000,<br/>d)	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi,<br/>­	nawierzchnie nieulepszone istniejących zjazdów gruntowych uzupełnić lub wykonać w warstwie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni,<br/>e)	zaproponowano dwa progi zwalniające o szerokości 4,5 m i długości 4,0 m (najazdy z obu stron o długości 1,0 m):<br/>­	wysokość progów zwalniających 8 cm - propozycja,<br/>­	obramowanie progów z betonowego opornika 12x25 cm - propozycja,<br/>­	warstwa ścieralna: z betonowej kostki brukowej grafitowej 20x10x8 cm – propozycja.<br/>f)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni:<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy: 0,5 m,<br/>g)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	wyprofilowane płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe – w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego,<br/><br/>Dla wszystkich ulic wskazano potencjalnie kolidującą infrastrukturę zlokalizowaną w śladzie projektowanych nawierzchni - sieci teletechniczne i energetyczne ułożone w kierunku podłużnym jezdni:<br/>­	na etapie projektowania należy uzgodnić z gestorem poszczególnych sieci sposób usunięcia kolizji (np. przebudowa, zabezpieczenie rurami dwudzielnymi, przesunięcie kabla). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 6)	Budowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Wielki Garc.<br/>a)	długość odcinka: ok. 935 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>­	na początku opracowania w km od 0+000 do 0+014,5 - nawierzchnia zjazdu z betonowej kostki brukowej grafitowej - włączenie w drogę gminną,<br/>­	szerokość nawierzchni: 3,0 m (1 płyta MON),<br/>c)	dwie mijanki o długości 24 m, tj. poszerzenie jezdni dodatkową nawierzchnię szerokości 1,5 m:<br/>­	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>d)	jeden zjazd z betonowej kostki brukowej: z drogi gminnej w km 0+000,<br/>e)	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi,<br/>­	nawierzchnie nieulepszone istniejących zjazdów gruntowych uzupełnić lub wykonać w warstwie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni,<br/>f)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni,<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy: 0,75 m,<br/>g)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	ścieki półokrągłe z płytek betonowych wg KPED 01.03. o długości łącznej ok. 118 mb złożone z 4 odcinków,<br/>­	wpusty deszczowe odbierający wody opadowe ze ścieków z odprowadzeniem wody<br/>­	do studni chłonnych,<br/>­	na pozostałym odcinku wyprofilowane płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe - w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego,<br/>h)	oświetlenie - lampy hybrydowe wolnostojące 3 kpl.<br/>i)	wskazano potencjalnie kolidującą infrastrukturę zlokalizowaną w śladzie projektowanych nawierzchni - sieci teletechniczne i energetyczne ułożone w kierunku podłużnym jezdni:<br/>­	na etapie projektowania należy uzgodnić z gestorem poszczególnych sieci sposób usunięcia kolizji (np. przebudowa, zabezpieczenie rurami dwudzielnymi, przesunięcie kabla). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7)	Budowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Bielawki.<br/>a)	długość odcinka: ok. 741,5 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>­	na początku opracowania w km od 0+000 do 0+010,1 - nawierzchnia zjazdu z betonowej kostki brukowej grafitowej - włączenie w drogę powiatową,<br/>­	szerokość nawierzchni: 3,0 m (1 płyta MON),<br/>c)	trzy mijanki o długości 27 m, tj. poszerzenie jezdni o dodatkową nawierzchnię szerokości 1,5 m:<br/>­	warstwa ścieralna: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>d)	trzy zjazdy z betonowej kostki brukowej: z drogi powiatowej w km 0+000, na drogi wewnętrzne w km 0+156 i 0+555 - strona lewa,<br/>e)	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi,<br/>­	nawierzchnie nieulepszone istniejących zjazdów gruntowych uzupełnić lub wykonać w warstwie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni,<br/>f)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni:<br/>­	zaprojektować i wykonać pobocza obustronne w miejscu istniejących płyt MON,<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy: 0,75 m,<br/>g)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>­	ścieki półokrągłe z płytek betonowych wg KPED 01.03. o długości ok. 85 mb<br/>­	początek w km 0+200,o W km 0+262,7 strona prawa wpust deszczowy odbierający wody opadowe ze ścieku z odprowadzeniem wody do studni chłonnej,<br/>­	na pozostałym odcinku wyprofilowane płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe - w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego,<br/>h)	oświetlenie - lampy hybrydowe wolnostojące 2 kpl.<br/>i)	wskazano potencjalnie kolidującą infrastrukturę zlokalizowaną w śladzie projektowanych nawierzchni - sieci teletechniczne i energetyczne ułożone w kierunku podłużnym jezdni:<br/>­	na etapie projektowania należy uzgodnić z gestorem poszczególnych sieci sposób usunięcia kolizji (np. przebudowa, zabezpieczenie rurami dwudzielnymi, przesunięcie kabla). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 8)	Budowa odcinka drogi gminnej nr 215022G oraz odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Lignowy Szlacheckie.<br/>Jezdnia drogi głównej<br/>a)	długość odcinka: ok. 385 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>­	na początkowym odcinku od km 0+000 do 0+176,5 poszerzenie jezdni z 3,0 m do 6,0 m poprzez dołożenie jednej płyty po lewej stronie,<br/>­	szerokość nawierzchni w km od 0+176,5 do 0+385,6: 4,5 m,<br/><br/>Jezdnia drogi serwisowej<br/>a)	długość odcinka: ok. 102 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>­	szerokość nawierzchni: 3,0 m (1 płyta MON),<br/>c)	na początkowym odcinku w km 0+000 zjazd z betonowej kostki brukowej w obramowaniu z opornika,<br/>Jezdnia drogi wewnętrznej<br/>a)	długość odcinka: ok. 101 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: żelbetowe płyty drogowe pełne (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37,<br/>­	szerokość nawierzchni: 4,5 m (1,5 płyty MON),<br/>c)	na początkowym odcinku w km 0+000 poszerzenie zjazdu z drogi głównej z płyt MON <br/><br/>Zjazdy<br/>a)	zjazd z betonowej kostki brukowej z drogi głównej na drogę serwisową w km 0+364 - strona lewa,<br/>b)	zjazd na drogę wewnętrzną w km 0+150,5 strona prawa zaprojektować zgodnie z propozycją na koncepcji planu sytuacyjnego,<br/>c)	istniejące zjazdy w razie konieczności wyregulować wysokościowo w celu dostosowania rzędnych do projektowanej nawierzchni drogi,<br/>­	nawierzchnie nieulepszone istniejących zjazdów gruntowych uzupełnić lub wykonać w warstwie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni,<br/><br/>Pobocza<br/>a)	na odcinku gdzie jezdnia będzie poszerzana w km od 0+000 do 0+176,5 należy wykonać pobocze po lewej stronie gdzie dokładane są płyty,<br/>b)	na pozostałych odcinkach pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni,<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy w km od 0+000 do 0+176,5: 0,5 m,<br/>­	szerokość nawierzchni poboczy w km od 0+176,5 do 0+385,6: 0,75 m,<br/>­	na drodze serwisowej i wewnętrznej pobocza: 0,5 m,<br/>Odwodnienie pasa drogowego:<br/>a)	wyprofilowane płytkie muldy i rowy odparowujące, gromadzące wody opadowe – w granicach pasa drogowego, w maksymalnej ilości w miejscach gdzie jest to możliwe i konieczne ze względu na spadki poprzeczne jezdni oraz powierzchniowo w granicach pasa drogowego.<br/><br/>Przepusty pod zjazdami i drogą wewnętrzną<br/>a)	Należy zaprojektować i wykonać przepusty wskazane na planie sytuacyjnym. <br/>­	średnice oraz długości przepustów należy dobrać na etapie projektowania.<br/><br/>Wskazano potencjalnie kolidującą infrastrukturę zlokalizowaną w śladzie projektowanych nawierzchni - sieci teletechniczne i energetyczne ułożone w kierunku podłużnym jezdni:<br/>na etapie projektowania należy uzgodnić z gestorem poszczególnych sieci sposób usunięcia kolizji (np. przebudowa, zabezpieczenie rurami dwudzielnymi, przesunięcie kabla). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 9)	Budowa drogi gminnej nr 215420G ulicy Stefańskiego oraz wewnętrznej w Pelplinie<br/>Ulica Stefańskiego<br/>a)	długość odcinka: ok. 435 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: betonowa kostka brukowa szara 20x10x8 cm,<br/>­	szerokość nawierzchni w km od 0+000 do 0+3327,5: 4,0 m,<br/>­	szerokość nawierzchni w km od 0+337,5 do 0+435: 5,0 m,<br/>c)	miejsca postojowe po prawej stronie:<br/>­	ilość miejsc postojowych: 44 szt.<br/>­	szerokości miejsc postojowych: 2,5 m,<br/>­	długość miejsc postojowych: 6,0 m,<br/>­	warstwa ścieralna: betonowa kostka brukowa grafitowa 20x10x8 cm,<br/>d)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni:<br/>- szerokość nawierzchni poboczy: 0,5 m,<br/><br/>Droga wewnętrzna<br/>a)	Długość odcinka: ok. 283,5 m,<br/>b)	jezdnia z warstwą ścieralną: betonowa kostka brukowa szara 20x10x8 cm,<br/>­	szerokość nawierzchni: 5,0 m,<br/>c)	miejsca postojowe po prawej stronie jezdni:<br/>­	ilość miejsc postojowych: 45 szt.,<br/>­	warstwa ścieralna: betonowa kostka brukowa grafitowa 20x10x8 cm,<br/>d)	chodnik po prawej stronie (prostopadłe do jezdni wzdłuż parkingów):<br/>­	długość chodnika: na całej długości drogi wewnętrznej z włączeniami - zgodnie z rysunkiem planu sytuacyjnego,<br/>­	szerokości nawierzchni chodnika: 1,8 m,<br/>­	nawierzchnia z warstwy ścieralnej: betonowa kostka brukowa szara 20x10x8 cm<br/>e)	pobocza zaprojektować i wykonać obustronnie z kruszywa pozyskanego z korytowania górnej warstwy istniejącej jezdni:<br/> - szerokość nawierzchni poboczy: 0,5 m<br/>f)	odwodnienie pasa drogowego:<br/>- sieć kanalizacji deszczowej ze zrzutem woczyszczonych wód opadowych do rzeki Wierzycy,<br/>g)	wskazano potencjalnie kolidującą infrastrukturę zlokalizowaną w śladzie projektowanych nawierzchni - sieci teletechniczne i energetyczne ułożone w kierunku podłużnym jezdni:<br/>­	na etapie projektowania należy uzgodnić z gestorem poszczególnych sieci sposób usunięcia kolizji (np. przebudowa, zabezpieczenie rurami dwudzielnymi, przesunięcie kabla). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Część 1 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 215011G Rożental – Rombark.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Część 2 - Budowa drogi wewnętrznej ul. ks. Liedtke w miejscowości Rożental.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 50,0 m o nawierzchni z kostki betonowej - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Część 3 – Budowa dróg wewnętrznych ul. Gen. Sikorskiego, ul. Gen. Sosnkowskiego, ul. ks.Sawickiego w miejscowości Rożental.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty<br/>Część 4 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 215007G w Rajkowach.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Część 5 - Budowa drogi gminnej nr 215004Gul. Wierzbowej oraz drogi wewnętrznej ul. Kalinowej w Rajkowach.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Część 6 - Budowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Wielki Garc.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Część 7 - Budowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Bielawki.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Część 8 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 215022Goraz odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Lignowy Szlacheckie.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty<br/>Część 9 - Budowa drogi gminnej nr 215420G ulicy Stefańskiego oraz wewnętrznej w Pelplinie.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 50,0 m o nawierzchni z kostki betonowej - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dla wszystkich części wymaga się: <br/>1)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>2)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie Załącznikiem nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) <br/>I.	Część 1 <br/>Wykaz robót budowlanych - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB<br/>II.	Część 2<br/>Wykaz robót budowlanych - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 50,0 m o nawierzchni z kostki betonowej <br/>III.	Część 3 <br/>Wykaz robót budowlanych - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB<br/>Część 4 <br/>Wykaz robót budowlanych - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB <br/>Część 5 <br/>1)	Wykaz robót budowlanych - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB<br/>VI.	Część 6<br/>1)	Wykaz robót budowlanych - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB <br/>VII.	Część 7<br/>Wykaz robót budowlanych - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB <br/>VIII.	Część 8<br/>Wykaz robót budowlanych - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 100,0 m o nawierzchni z płyt drogowych pełnych lub płyt typu YOMB <br/>IX.	Część 9<br/>Wykaz robót budowlanych - 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 50,0 m o nawierzchni z kostki betonowej.<br/>2) Dla wszystkich części wymaga się załączenia dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany do umowy zostały określone w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-03 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że od 15 kwietnia 2022 r. obowiązuje obligatoryjna przesłanka wykluczenia Wykonawców na<br/>podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>W związku z tym do oferty należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. W sytuacji braku złożenia<br/>oświadczenia warz z ofertą, wówczas wykonawca zostanie zobowiązany do złożenia tego oświadczenia w trakcie badania<br/>oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com