JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230117/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230117/0003878101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowa realizacja kursów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Administracji i Kontroli</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 386274103</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Graniczna 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-017</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">501362322</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">798913733</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@soa-katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">soa-katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa realizacja kursów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b290dedc-9642-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00038781</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00014710/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Kompleksowa realizacja kursów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: Profil Nabywcy - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (platformazakupowa.pl)<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. <br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl). <br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>14.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:<br/>a)	.zip <br/>b)	.7Z<br/>15.Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>16.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (40-017) przy ulicy Granicznej 29,<br/>2)	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@soa-katowice.pl;<br/>3)	W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Kompleksową realizację kursów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.<br/>4)	Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.<br/>5)	Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Kompleksowa realizacja kursów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>7)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy; <br/>8)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; <br/>9)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>10)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>11)	Posiada Pani/Pan:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ŚOA.AK.331.3.1.2023.PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 62520 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 50829,27 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – Realizacja kursu terapeutycznego dla dzieci z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym oraz ich rodzin adopcyjnych<br/>1)	Uczestnikami kursu terapeutycznego będą dzieci z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym, które zostały przysposobione oraz ich rodziny adopcyjne – łącznie maksymalnie 7 rodzin. Łączna liczba uczestników kursu wyniesie maksymalnie 24 osoby, w tym: 14 rodziców adopcyjnych oraz 10 dzieci przysposobionych (w wieku od ok. 6 do 10 lat).<br/>2)	Celem kursu terapeutycznego będzie wspomaganie umiejętności społecznych i inteligencji emocjonalnej dzieci przysposobionych z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym, a także doskonalenie kompetencji wychowawczych rodziców w zakresie wspierania dziecka oraz radzenia sobie z trudnościami wychowawczymi.<br/>3)	Liczba godzin dydaktycznych: <br/>Na kurs terapeutyczny składać się będzie łącznie max. 110 godzin zegarowych spotkań diagnostycznych i terapeutycznych, w tym:<br/>a.	część diagnostyczna – 7 godzin - 7 spotkań (1 godzina dla każdej z rodzin).<br/>b.	część terapeutyczna –103 godziny, w tym: <br/>	20 godzin spotkań w ramach Treningu Umiejętności Społecznych (zwanym dalej TUS) – 10 spotkań po 2 godziny każde,<br/>	35 godzin konsultacji dla rodziców (średnio 5 godzin konsultacji dla każdej z rodzin),<br/>	20 godzin warsztatów dla rodziców adopcyjnych - 4 spotkania po 5 godzin każde,<br/>	28 godzin zajęć relaksacyjnych i wyciszających dla dzieci i rodziców – średnio 2 spotkania po 2 godziny dla każdej z rodzin.<br/>4)	Forma organizacji i zakres merytoryczny: <br/>	Na kurs składać się będą:<br/>a.	Indywidualne spotkanie diagnostyczne dla każdej z rodzin biorących udział w kursie terapeutycznym trwające 1 godzinę – rozpoznanie potrzeb i trudności dziecka i rodziny. Spotkanie diagnostyczne zostanie przeprowadzone przez Terapeutę I oraz Terapeutę II. Spotkanie diagnostyczne zostanie przeprowadzone w gabinecie zlokalizowanym na terenie województwa śląskiego zapewnionym przez Wykonawcę. Spotkania diagnostyczne będą realizowane od poniedziałku do soboty w terminach i godzinach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzinami objętymi wsparciem.<br/>b.	TUS obejmujący maksymalnie 10 spotkań grupowych dla dzieci biorących udział w kursie terapeutycznym trwających po 2 godzin każde. TUS realizowany będzie przez Terapeutę II przy wsparciu opiekuna dla dzieci. <br/>Uwaga: Dopuszcza się możliwość podziału dzieci biorących udział w kursie na dwie grupy (uwzględniając wiek i/lub występujące trudności) przy czym łączna maksymalna liczba spotkań w ramach TUS dla obu grup nie może przekroczyć 10.<br/>c.	Konsultacje dla rodziców adopcyjnych – 35 godzin konsultacji, średnio po 5 godzin konsultacji dla każdej z rodzin biorących udział w kursie. W zależności od potrzeb i preferencji uczestników konsultacje mogą być prowadzone w formie stacjonarnej lub on-line. Wykonawca zapewni gabinet do realizacji konsultacji stacjonarnych i/lub bezpłatną dla uczestników platformę do realizacji konsultacji w formie on-line. Konsultacje będą prowadzone od poniedziałku do soboty w terminach i godzinach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a korzystającymi z nich rodzicami. Konsultacje dla rodziców będą realizowane przez Terapeutę I i/lub Terapeutę II.<br/>d.	Warsztaty dla rodziców adopcyjnych – 4 spotkania trwające 5 godzin każde, tj. łącznie 20 godzin zegarowych warsztatów. <br/>Zakres merytoryczny warsztatów będzie obejmował m.in. następującą tematykę:<br/>	Trudne zachowania dziecka – skąd się biorą i jak sobie z nimi radzić?<br/>	Jak wspierać rozwój emocjonalny i społeczny dziecka?<br/>	Jak budować i wzmacniać poczucie własnej wartości u dziecka?<br/>	Złość, smutek, lęk – czyli o oswajaniu dziecięcych emocji.<br/>Uwaga: Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres merytoryczny warsztatów. Zadaniem Wykonawcy będzie opracowanie szczegółowego harmonogramu każdego ze spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu. Warsztaty zostaną przeprowadzone przez Terapeutę I. Wykonawca zapewni dla uczestników materiały dydaktyczne oraz przeniesienie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowanych materiałów. <br/>Warsztaty będą się odbywały w sobotę między 8:30 a 16:00 w sali szkoleniowej zlokalizowanej na terenie Katowic, która zostanie zapewniona przez Wykonawcę. Terminy warsztatów zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Zamawiający zapewnia catering w postaci przerwy kawowej i obiadu dla uczestników warsztatów oraz 1 Terapeuty.<br/>e.	Zajęcia relaksacyjne i wyciszające – średnio 2 spotkania po 2 godziny dla każdej z rodzin – zajęcia zostaną przeprowadzone w formie indywidualnych spotkań dla każdej z rodzin biorących udział w kursie i będą obejmowały m.in. ćwiczenia oddechowe, zabawy relaksacyjne oraz elementy masażu. Celem tych zajęć będzie redukowanie napięć i przeciążeń występujących u dzieci oraz zapoznanie rodziców z technikami relaksacji i wyciszania możliwymi do wykorzystania w domu. Zajęcia będą realizowane od poniedziałku do soboty w terminach i godzinach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzinami biorącymi udział w kursie. Wykonawca zapewni gabinet do realizacji spotkań oraz wszystkie niezbędne pomoce dydaktyczne i sprzęty. Zajęcia relaksacyjne i wyciszające zostaną przeprowadzone przez Terapeutę III.<br/>f.	Sporządzenie pisemnej opinii na temat każdego z dzieci wraz z zaleceniami do dalszej pracy z dzieckiem.<br/>5)	Miejsce realizacji: <br/>Gabinet oraz sala szkoleniowa zlokalizowana na terenie województwa śląskiego, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, przy czym warsztaty dla rodziców adopcyjnych przeprowadzone zostaną na terenie Katowic.<br/>6)	Termin realizacji:<br/>Do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie później niż do dnia 31 sierpnia 2023 roku.<br/>7)	Zadania Wykonawcy:<br/>Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:<br/>a.	Przeprowadzenie spotkań/warsztatów składających się na kurs terapeutyczny;<br/>b.	Zapewnienie sali i gabinetu do realizacji spotkań diagnostycznych i terapeutycznych, a w razie realizacji konsultacji dla rodziców w formie on-line również platformy do ich przeprowadzenia;<br/>c.	Zapewnienie wszystkich pomocy dydaktycznych, diagnostycznych, animacyjnych, plastycznych i innych niezbędnych do realizacji kursu;<br/>d.	Przygotowanie na warsztaty dla rodziców adopcyjnych materiałów dydaktycznych i przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych ;<br/>e.	Wystawienie zaświadczeń uczestnictwa w kursie;<br/>f.	Sporządzenie pisemnej opinii na temat każdego z dzieci biorącego udział w kursie wraz z zaleceniami do dalszej pracy z dzieckiem i przekazanie ich rodzicom;<br/>g.	Przygotowanie, na podstawie wzorów przekazanych przez Zamawiającego, dokumentacji z realizacji działań w ramach projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych” (list obecności, harmonogramów, protokołu z realizacji zadań w ramach projektu itp.) oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego;<br/>8)	Kalkulacja kosztów:<br/>Przy określaniu całościowej ceny za realizację kursu należy uwzględnić:<br/>a.	Koszt wynagrodzenia terapeutów prowadzących kurs oraz opiekuna dla dzieci;<br/>b.	Dojazd na miejsca prowadzenia zajęć;<br/>c.	Koszt zapewnienia gabinetu oraz sali do realizacji spotkań, TUS i warsztatów;<br/>d.	Koszt przygotowania materiałów dydaktycznych, plastycznych, animacyjnych i innych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dla uczestników;<br/>e.	Koszt zapewnienia platformy do realizacji konsultacji dla rodziców w formie on-line i udzielenia bezpłatnego dostępu dla uczestników konsultacji;<br/>f.	Koszt wydania zaświadczeń uczestnictwa;<br/>g.	Koszt przygotowania i wydania pisemnej opinii na temat każdego z dzieci biorących udział w kursie;<br/>h.	Ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków dla rodziców i dzieci;<br/>i.	Wszystkie inne koszty, na przykład wynajęcie dodatkowych pomieszczeń czy zapewnienie dodatkowych sprzętów, które Wykonawca uzna za niezbędne i konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 21853,33 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu.<br/>2.	Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.<br/>3.	Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą na dzień składania ofert stawkę podatku VAT, ustaloną zgodnie z ustawą z dnia 11.03. 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 931 z późn. zm.)<br/>4.	Obliczeń należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT jak i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.<br/>5.	Wykonawca określa cenę brutto w polskich złotych.<br/>6.	Cena musi być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową.<br/>7.	Wykonawca powinien zapoznać się z całością niniejszego dokumentu, której integralną częścią są załączniki.<br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową: <br/>L.p.	Kryterium	Waga	Maksymalna liczba punków<br/>1	Cena (C)	60%	60<br/>2	Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w prowadzeniu szkoleń (D)	20%	20<br/>3	Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w pracy terapeutycznej (E)	20%	20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w prowadzeniu szkoleń (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w pracy terapeutycznej (E)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – Realizacja kursu terapeutycznego wzmacniającego relacje dla rodzin adopcyjnych<br/>1)	Uczestnikami kursu terapeutycznego będą rodziny adopcyjne zamieszkujące na terenie województwa śląskiego – łącznie maksymalnie 7 rodzin. Łączna liczba uczestników kursu wyniesie maksymalnie 24 osoby, w tym: 14 rodziców adopcyjnych oraz 10 dzieci przysposobionych (w wieku od ok. 12 do 15 lat).<br/>2)	Celem kursu będzie wzmacnianie więzi w rodzinie, pogłębianie poczucia bliskości, doskonalenie umiejętności w zakresie samoregulacji oraz rozwijanie skutecznej komunikacji bez przemocy.<br/>3)	Liczba godzin dydaktycznych: <br/>Na kurs terapeutyczny składać się będzie realizacja indywidualnych spotkań i grupowych warsztatów w łącznym wymiarze max. 46 godzin dydaktycznych, w tym:<br/>a.	spotkania diagnostyczno-terapeutyczne trwające 7 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna dla każdej z rodzin biorących udział w kursie),<br/>b.	warsztatów dla rodzin – 32 godziny dydaktyczne (4 spotkania po 8 godzin dydaktycznych każde),<br/>c.	spotkania feedbackowe trwające 7 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna dla każdej z rodzin biorących udział w kursie).<br/>4)	Forma organizacji i zakres merytoryczny: <br/>	Na kurs składać się będą:<br/>a.	Indywidualne spotkania diagnostyczno-konsultacyjne – ustalenie potrzeb i oczekiwań rodziny, w tym rozpoznanie kluczowych trudności pojawiających się w relacji rodzic-dziecko oraz pomiędzy małżonkami. Spotkanie dla każdej z rodzin będzie trwało 1 godzinę dydaktyczną i obejmie zarówno wspólną rozmowę z wszystkimi członkami rodziny jak i indywidualne rozmowy z dziećmi i rodzicami. Będzie ono prowadzone przez Terapeutę I i Terapeutę II. Spotkania będą się odbywały od poniedziałku do soboty w terminach i godzinach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzinami objętymi wsparciem. Do przeprowadzenia spotkań Wykonawca zapewni 2 sale szkoleniowe zlokalizowane na terenie województwa śląskiego. Sale muszą się znajdować w tym samym budynku.<br/>b.	Warsztaty dla rodzin – 4 spotkania trwające 8 godzin dydaktycznych każde. Warsztaty będą obejmować pracę wspólną rodziców i dzieci oraz pracę w podziale na 2 grupy – grupa rodziców i grupa dzieci. Będą obejmowały m.in. elementy wykładu, prezentacje, ćwiczenia w grupach, w parach i indywidualne, zajęcia ruchowe oraz zajęcia z wykorzystaniem wideotreningu komunikacji. Celem warsztatów będzie m.in. wzmacnianie więzi rodzinnych, praca nad samoregulacją, rozpoznawaniem i nazywaniem doświadczanych emocji oraz ich wyrażaniem, a także budowanie skutecznej komunikacji. Szczegółowy program warsztatów zostanie opracowany przez wybranego Wykonawcę i przekazany do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Warsztaty będą odbywać się w soboty w godzinach od 8:30 – 16:00. Wszystkie warsztaty będą prowadzone przez Terapeutę I, Terapeutę II i Terapeutę III. Na potrzeby realizacji warsztatów Wykonawca zapewni 2 sale szkoleniowe zlokalizowane na terenie Katowic dostosowane do wielkości grupy, w tym 1 pozwalającą na swobodną realizację zajęć ruchowych. Obie sale muszą znajdować się w tym samym budynku.<br/>c.	Spotkanie feedbackowe - indywidualne spotkania terapeutyczne – 1 godzina dydaktyczna dla każdej rodziny biorącej udział w kursie, w tym prezentacja i omówienie wybranych fragmentów nagrań interakcji pomiędzy rodzicami i dzieckiem (wykorzystanie metody wideotreningu komunikacji). Spotkania będą się odbywały od poniedziałku do soboty w terminach i godzinach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzinami objętymi wsparciem. Do przeprowadzenia spotkań Wykonawca zapewni 2 sale szkoleniowe zlokalizowane na terenie województwa śląskiego. Spotkanie zostanie przeprowadzone przez Terapeutę I, Terapeutę II oraz Terapeutę III. <br/>5)	Miejsce realizacji: <br/>Gabinet oraz sale szkoleniowe zlokalizowane na terenie województwa śląskiego, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, przy czym warsztaty dla rodzin adopcyjnych przeprowadzone zostaną na terenie Katowic.<br/>6)	Termin realizacji:<br/>Do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie później niż do dnia 31 sierpnia 2023 roku.<br/>7)	Zadania Wykonawcy:<br/>Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:<br/>a.	Przeprowadzenie spotkań/warsztatów składających się na kurs terapeutyczny;<br/>b.	Zapewnienie 2 sal do realizacji spotkań i warsztatów;<br/>c.	Zapewnienie wszystkich niezbędnych pomocy dydaktycznych, diagnostycznych, animacyjnych, plastycznych i innych niezbędnych do realizacji kursu;<br/>d.	Przygotowanie na warsztaty dla rodzin adopcyjnych materiałów dydaktycznych i przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych;<br/>e.	Wystawienie zaświadczeń uczestnictwa w kursie;<br/>f.	Przygotowanie, na podstawie wzorów przekazanych przez Zamawiającego, dokumentacji z realizacji działań w ramach projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych” (list obecności, harmonogramów, protokołu z realizacji zadań w ramach projektu itp.) oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego;<br/>8)	Kalkulacja kosztów:<br/>Przy określaniu całościowej ceny za realizację kursu należy uwzględnić:<br/>a.	Koszt wynagrodzenia dla terapeutów;<br/>b.	Dojazd na miejsca prowadzenia zajęć;<br/>c.	Koszt zapewnienia 2 sal szkoleniowych do realizacji spotkania diagnostyczno-konsultacyjnego/spotkania feedbackowego/realizacji warsztatów;<br/>d.	Koszt przygotowania materiałów dydaktycznych, plastycznych, animacyjnych i innych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dla uczestników – dzieci i rodziców oraz wypożyczenia kamery;<br/>e.	Ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków dla rodziców i dzieci.<br/>f.	Wszystkie inne koszty, na przykład wynajęcie dodatkowych pomieszczeń czy zapewnienie dodatkowych sprzętów, które Wykonawca uzna za niezbędne i konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40666,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu.<br/>2.	Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.<br/>3.	Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą na dzień składania ofert stawkę podatku VAT, ustaloną zgodnie z ustawą z dnia 11.03. 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 931 z późn. zm.)<br/>4.	Obliczeń należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT jak i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.<br/>5.	Wykonawca określa cenę brutto w polskich złotych.<br/>6.	Cena musi być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową.<br/>7.	Wykonawca powinien zapoznać się z całością niniejszego dokumentu, której integralną częścią są załączniki.<br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową: <br/>L.p.	Kryterium	Waga	Maksymalna liczba punków<br/>1	Cena (C)	60%	60<br/>2	Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w prowadzeniu szkoleń (D)	20%	20<br/>3	Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w pracy terapeutycznej (E)	20%	20<br/>Razem:	100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w prowadzeniu szkoleń (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w pracy terapeutycznej (E)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:<br/>6.	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:<br/>dla części I zamówienia:<br/>1)	co najmniej 1 osobą (Terapeuta I prowadzący warsztaty dla rodziców) posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii;<br/>b.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy diagnostycznej i terapeutycznej z dziećmi z trudnościami w funkcjonowaniu społecznymi i/lub z zaburzeniami emocjonalnymi i/lub z zaburzeniami zachowania;<br/>c.	doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów/kursów dla rodziców/opiekunów z zakresu rozwijania umiejętności wychowawczych;<br/>d.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami adopcyjnymi i/lub zastępczymi.<br/>2)	co najmniej 1 osobą (Terapeuta II prowadzący Trening Umiejętności Społecznych) posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub pedagogiki;<br/>b.	ukończony kurs/szkolenie z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych lub ukończone studia podyplomowe na kierunku trener umiejętności społecznych;<br/>c.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu treningu umiejętności społecznych dla dzieci i/lub młodzieży.<br/>3)	co najmniej 1 osobą (Terapeuta III prowadzący zajęcia relaksacyjne i wyciszające) posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe magisterskie zakresu fizjoterapii lub rehabilitacji lub wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub pedagogiki i ukończenie co najmniej 1 kursu/szkolenia lub studiów podyplomowych z zakresu technik relaksacyjnych i/lub technik masażu i/lub terapii manualnej;<br/>b.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu fizjoterapii i/lub zajęć relaksacyjnych i/lub masażu i/lub terapii manualnej.<br/>Uwaga: Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła funkcje Terapeuty I i Terapeuty II lub Terapeuty I i Terapeuty III lub Terapeuty II i Terapeuty III przy jednoczesnym spełnianiu warunków dla tych osób.<br/>4)	co najmniej 1 osobą (Opiekun dzieci sprawujący opiekę nad dziećmi w trakcie TUS) posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki lub na innym, dowolnym kierunku wraz z posiadaniem uprawnień pedagogicznych;<br/>b.	minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy w sprawowaniu opieki nad dziećmi/pracy z dziećmi w żłobkach, przedszkolach, szkołach, klubach dziecięcych, świetlicach socjoterapeutycznych lub placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej.<br/>dla części II zamówienia:<br/>1)	co najmniej 1 osobą (Terapeuta I) posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii;<br/>b.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej z dziećmi i/lub młodzieżą i/lub rodzicami;<br/>c.	doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów/kursów dla rodziców/opiekunów z zakresu rozwijania umiejętności wychowawczych i/lub budowania więzi z dzieckiem;<br/>d.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami adopcyjnymi i/lub zastępczymi.<br/>2)	co najmniej 1 osobą (Terapeuta II) posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub pedagogiki;<br/>b.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej z dziećmi i/lub młodzieżą;<br/>c.	doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów/kursów dla dzieci i/lub rodziców/opiekunów z zakresu kompetencji emocjonalnych/emocji;<br/>d.	minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami adopcyjnymi i/lub zastępczymi.<br/>3)	co najmniej 1 osobą (Terapeuta III) posiadającą:<br/>a.	wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub pedagogiki<br/>b.	dokument potwierdzający ukończenie kursu/szkolenia z zakresu wideotreningu komunikacji;<br/>c.	minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami z wykorzystaniem metody wideotreningu komunikacji; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa rozdziale 6 SWZ, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 3 do SWZ).Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:<br/>celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania:<br/>a)	oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania przez Zamawiającego – wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 2 do SWZ). <br/>Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona<br/>1)	w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od wykonawcy:<br/>a)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1 do SWZ),<br/>2)	oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 specyfikacji (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 2 do SWZ),<br/>3)	oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 3 do SWZ),<br/>4)	oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (w treści formularza ofertowego),<br/>5)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy (jeżeli dotyczy), <br/>6)	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),<br/>7)	pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,<br/>8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wraz z ofertą),<br/>9) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (na wezwanie zamawiającego),<br/>10)oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania przez Zamawiającego – wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ - na wezwanie Zamawiającego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 9, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły i wymagania określono w rozdziale 8 pkt 2 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy tj.:<br/>a)	Zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.<br/>b)	Zaistnienia omyłki pisarskiej,<br/>c)	Zmiany danych teleadresowych,<br/>d)	Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, zagrożenia epidemiologiczne i inne zdarzenia) mającej wpływ na realizację umowy,<br/>e)	Wystąpienia innych zdarzeń mających wpływ na realizację umowy, w szczególności takich, które powstały niezależnie od działań samych stron, bądź których strony nie były w stanie przewidzieć,<br/>f) W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, dopuszczalna jest zmiana osób prowadzących zajęcia, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniu akceptacji dla osoby wskazanej na zastępcę. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ (na spełnienie warunków udziału w postępowaniu). Ponadto, jeżeli zmiana dotyczy Terapeuty, którego doświadczenie podlegało punktacji w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w prowadzeniu szkoleń” lub „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w pracy terapeutycznej” zaproponowana osoba musi uzyskać taką samą lub wyższą liczbę punktów w tym kryterium co osoba zmieniana. Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia Zamawiającemu Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). <br/>g)	Zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wyniku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia,<br/>h)	Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,<br/>i)	Konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej i /lub Zarządzającej,<br/>j)	Zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną z zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-25 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com