JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230118/0004226201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Gminy Wierzchosławice - Polski Ład </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wierzchosławice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660996</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wierzchosławice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(14) 631-90-30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Gminy Wierzchosławice - Polski Ład </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b3f69194-9664-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00042262</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00038035/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Gminy Wierzchosławice - Polski Ład</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3f69194-9664-11ed-94da-6ae0fe5e7159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczta elektroniczna (nie dotyczy składania ofert): zp@wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/><br/>2. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.<br/><br/>3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>4. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę (tj. Formularzem ofertowym oraz Zestawieniem cenowym).<br/><br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), z tym że maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/><br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/><br/>7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności dalej &#34;KRI&#34;, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki (pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów określonych ww. Rozporządzeniu). <br/><br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w ppkt 7 (i przekazuje się jako załącznik) , lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/><br/>9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@wierzchoslawice.pl. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. <br/><br/>10. Dokumenty zamówienia będą dostępne również pod adresem (po wybraniu odpowiedniego postępowania): https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,418139,2023.html.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRGDOŚ.271.1.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Część I:<br/>a)	Droga gminna K202483 Bobrowniki Małe obok Domu Ludowego 0+197-0+425 dz. nr 470/10:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość drogi: 228,00 m<br/>szerokość jezdni: 3,00 m<br/>szerokość poboczy: 0,30 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Odcinek I km 0+197-0+367. Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża. Wykonaniu podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 15 cm. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Uzupełnieniu poboczy o szerokości 30 cm z mieszanki kruszywa łamanego grubości 8 cm. <br/>2. Odcinek II km 0+367-0+425 będzie polegał na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 50 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 30 cm i grubości 8 cm, oraz obsypaniu krawędzi poboczy ziemią z wykonanego koryta.<br/>3. Wykonaniu regulacji zaworów wodnych i regulacji wysokości studni rewizyjnej.<br/><br/>b) Droga gminna K202492 Rudka za rowem Rudeckim dz. nr 339; 345/4; 330/24;318/3 w km 0+000-0+258:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 258,00 m<br/>szerokość jezdni: 3,20 m<br/>szerokość poboczy: 0,30 m obustronnie <br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 50 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m², mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm.<br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 30 cm i grubości 8 cm, oraz obsypaniu krawędzi poboczy ziemią z wykonanego koryta.<br/><br/>c) Droga dz. nr 181 w miejscowości Komorów w km 0+000-0+087:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 87,00 m<br/>szerokość jezdni: 2,50 m<br/>szerokość poboczy: 0,30 m obustronnie <br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltową, wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości średnio 100 kg/m², wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm.<br/>2. Mechanicznym ścięciu zawyżonych poboczy wraz z wywozem urobku, uzupełnieniu poboczy mieszanką kruszywa łamanego grubości 8 cm.<br/><br/>d) Droga dz. nr 322 w miejscowości Komorów 0+000-0+091:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 91,00 m<br/>szerokość jezdni: 2,70 m<br/>szerokość poboczy: 0,30 m obustronnie <br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Rozebraniu podbudowy betonowej grubości 12 cm z wywozem gruzu.<br/>2. Oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltową, wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości średnio 75 kg/m², wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm.<br/>3. Uzupełnieniu poboczy mieszanką kruszywa łamanego grubości 8 cm.<br/><br/>e) Droga dz. nr 289 w miejscowości Komorów w km 0+000-0+180:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 180 m<br/>szerokość jezdni: 2,60 m<br/>szerokość poboczy: 0,20 m obustronnie <br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni w km 0+000-0+006 i 0+110-0+180 poprzez wykonanie koryta na głębokość 66 cm, i powierzchni 254 m², profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej grubości 4 z betonu asfaltowego, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm.<br/>3. Ścięciu zawyżonych poboczy z odwozem urobku, uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 20 cm i grubości 8 cm.<br/><br/>f) Droga dz. nr 448 w miejscowości Gosławice w km 0+000-0+078:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 78,00 m<br/>szerokość jezdni: 3,00m<br/>szerokość poboczy: 0,4 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża. Wykonaniu podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. Wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 6 cm. Uzupełnieniu poboczy o szerokości 30 cm z mieszanki kruszywa łamanego grubości 8 cm. Wykonanie obsypki przy krawędzi pobocza z ziemi zakupionej i dowiezionej. <br/><br/>g) Droga dz. nr 424 w miejscowości Gosławice w km 0+000-0+062:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 62,00 m<br/>szerokość jezdni: 3,00 m<br/>szerokość poboczy: 0,40 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na: <br/>1. Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża. Wykonaniu podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. Wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 6 cm. Uzupełnieniu poboczy o szerokości 40 cm z mieszanki kruszywa łamanego grubości 8 cm. Wykonanie obsypki przy krawędzi pobocza z ziemi zakupionej i dowiezionej. <br/><br/>h) Droga gminna K202519 Ostrów od Pana Witos do Pana Stawarz dz. nr 332;333;334;335 w km 0+000-0+170:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 170,00 m<br/>szerokość jezdni: 3,00 m <br/>szerokość poboczy: 0,4 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 54 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 40 cm i grubości 8 cm, oraz obsypaniu krawędzi poboczy ziemią z wykonanego koryta.<br/><br/>i) Droga gminna K202515 Ostrów - do wału dz. nr 235/2 w km 0+000-0+375:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 375,00 m<br/>szerokość jezdni: 3,10 m<br/>szerokość poboczy: 0,40 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na: <br/>1. Lokalnym frezowaniu nawierzchni grubości 8 cm, oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową, wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego średnio 100 kg/m² w km od 0+100-0+375, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Ścięciu zawyżonych poboczy z wywozem urobku, uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 40 cm i grubości 8 cm.<br/><br/>j) Droga dz. nr 17/2; 17/3;17/4 w miejscowości Kępa Bogumiłowicka w km 0+000-0+221:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 221,00 m<br/>szerokość jezdni: 2,80 m<br/>szerokość poboczy: 0,30 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na <br/>I. Odcinek I km 0+000-0+125. Oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltową, wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości średnio100 kg/m², wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Uzupełnieniu poboczy o szerokości 30 cm z mieszanki kruszywa łamanego grubości 8 cm. <br/>II. Odcinek II km 0+125-0+221 będzie polegał na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 50 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. Wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości średnio100 kg/m², oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4cm. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 30 cm i grubości 8 cm, oraz obsypaniu krawędzi poboczy ziemią z wykonanego koryta. Wykonaniu regulacji zaworów wodnych.<br/><br/>k) Droga dz. nr 107/1; 107/5;17/4 w miejscowości Kępa Bogumiłowicka w km 0+098-0+136:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 38,00 m<br/>szerokość jezdni: 4,00 m<br/>szerokość poboczy: 0,50 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na: <br/>1. Rozebraniu płyt drogowych żelbetowych i odwiezieniu do 3 km.<br/>2. Wymianie konstrukcji nawierzchni w miejscach uszkodzeń tj. rozebraniu istniejącej konstrukcji na głębokość 50 cm z odwozem urobku na odległość do 3 km i wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża. <br/>3. Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm i górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm <br/>4. Wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubości 6 cm.<br/>5. Wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego grubości 8 cm o szerokości 50 cm obustronnie. <br/><br/>Pozostałe informacje zawarte są w Dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ. Udostępnione przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>-Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>-Cof – cena podana w ofercie<br/>-waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%<br/>2)	okres gwarancji - za każdy kwartał ponad 36 miesięcy 1 punkt (max 8 kwartałów) – 40% - max do uzyskania 40 pkt<br/>Liczba punktów = (OGof/8) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>-OGof – dodatkowy okres gwarancji podany w ofercie (w przypadku zadeklarowania 8 lub więcej kwartałów Wykonawca, otrzyma 40 pkt),<br/>-waga – waga procentowa dla kryterium „okres gwarancji” = 40%<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a) Droga gminna K202506 Wierzchosławice - Dębowska dz. nr 956/1 w km 0+000-0+970:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 970,00 m<br/>szerokość jezdni: 3,20 m <br/>szerokość poboczy: 0,40 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Usunięciu korzeni w wykonywanym korycie, wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 50 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm.<br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 40 cm i grubości 8 cm, oraz obsypaniu krawędzi poboczy ziemią z wykonanego koryta.<br/><br/>b) Droga gminna K202503 Wierzchosławice-Dwudniaki-Błonie dz. nr 582/79 odcinek I w km 0+000 - 0+461,60 odcinek II (sięgacz) w km 0+186 (km 0+000 - 0+143), odcinek III (sięgacz) w km 0+315 ( 0+000 - 0+041) w miejscowości Wierzchosławice:<br/>I. Odcinek I:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość odcinek I - 462 m; <br/>szerokość jezdni od 3,10-3,70 m<br/>szerokość poboczy 0,75 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 64 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltowa a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, regulacji studzienek dla zaworów wodociągowych. <br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 75 cm i grubości 8 cm oraz plantowanie powierzchni skarp i nasypów.<br/>4. Przepust- rozebranie istniejącego przepustu, wykonanie ław żwirowej i betonowej pod części przelotowe przepustu, ułożenie rur PP Sn8 średnicy 30 cm, obsypanie rur piaskiem, wykonaniu otuliny z betonu rur, umocnieniu betonem wlotu i wylotu przepustu ,wykonanie nasypu z ziemi i formowanie nasypu.<br/>II. Odcinek II:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość odcinek II: – 143 m<br/>szerokość jezdni: od 3,10 m<br/>szerokość poboczy: 0,75 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 64 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltowa a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. <br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 75 cm i grubości 8 cm oraz plantowanie powierzchni skarp i nasypów.<br/>III. Odcinek III:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość odcinek III: – 41 m<br/>szerokość jezdni: od 3,10 m<br/>szerokość poboczy: 0,75 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 64 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltowa a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. <br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 75 cm i grubości 8 cm oraz plantowanie powierzchni skarp i nasypów.<br/><br/>c) Droga działki nr 582/77; 582/78;582/81;582/82;582/79 km 0+000 - 0+105; Droga działka nr 582/77 km 0+000 - 0+110 w miejscowości Wierzchosławice:<br/>I. Odcinek I:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 105 m<br/>szerokość jezdni: 3,20 m<br/>pobocza: 0,30 m obustronne <br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 64 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltowa a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. <br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 30 cm i grubości 8 cm oraz plantowanie powierzchni skarp i nasypów.<br/>II. Odcinek II:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 110 m<br/>szerokość jezdni: 3,00m<br/>pobocza: 0,30 m obustronne <br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 64 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltowa a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. <br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 30 cm i grubości 8 cm oraz plantowanie powierzchni skarp i nasypów.<br/><br/>Pozostałe informacje zawarte są w Dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ. Udostępnione przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>-Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>-Cof – cena podana w ofercie<br/>-waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%<br/>2)	okres gwarancji - za każdy kwartał ponad 36 miesięcy 1 punkt (max 8 kwartałów) – 40% - max do uzyskania 40 pkt<br/>Liczba punktów = (OGof/8) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>-OGof – dodatkowy okres gwarancji podany w ofercie (w przypadku zadeklarowania 8 lub więcej kwartałów Wykonawca, otrzyma 40 pkt),<br/>-waga – waga procentowa dla kryterium „okres gwarancji” = 40%<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a) Droga gminna K202542 Łętowice-Żwirownia nr dz. 1106/3 w km 0+000-0+190:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 190,00 m<br/>szerokość jezdni: 3,40 m <br/>szerokość poboczy: 0,40 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 68 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm.<br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 40 cm i grubości 8 cm, wykonaniu obsypki krawędzi pobocza ziemia z wykonanego koryta.<br/><br/>b) Droga gminna nr K202543 Łętowice-Las dz. nr 1167/3 w km 0+000-0+272:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 272 m<br/>szerokość jezdni: 3,40 m<br/>szerokość poboczy: 0,40 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 68 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm.<br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 40 cm i grubości 8 cm, wykonaniu obsypki krawędzi poboczy ziemią z wykonanego koryta.<br/><br/>c) Droga gminna K202550 Mikołajowice-Łazy dz. nr 473/1 w km 0+533-0+700:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 167,00 m<br/>szerokość jezdni: 2,60 m<br/>szerokość poboczy: 0,40 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 55 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4cm.<br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 40 cm i grubości 8 cm.<br/><br/>d) Droga dz. nr 869/2; 520/1; 519/4; 473/1 w miejscowości Mikołajowice w km 0+023-0+044:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 21 m<br/>szerokość jezdni: od 3,00-7,00m <br/>szerokość poboczy: 0,40 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 55 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. <br/>2. Wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4cm.<br/>3. Uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 40 cm i grubości 8 cm.<br/>4. Przepust- rozebranie istniejącego przepustu, wykonanie ław żwirowej i betonowej pod części przelotowe przepustu, ułożenie rur żelbetowych średnicy 100 cm, obsypanie rur piaskiem, wykonanie ścianek czołowych żelbetowych wraz z ławą, umocnienie skarp i dna rowu na wlocie i wylocie z przepustu płytami typu „Jumbo”, plantowanie skarp i obsianie trawa, zamontowanie barier drogowych stalowych. <br/><br/>e) Droga gminna dz. nr 519/4 w miejscowości Mikołajowice w km 0+000-0+023:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 23,00 m<br/>szerokość jezdni: 3,00 m<br/>szerokość poboczy: 0,40 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na: <br/>1. Lokalnym frezowaniu nawierzchni grubości 5 cm, oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltową, wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm.<br/>2. Uzupełnieniu poboczy mieszanką kruszywa łamanego grubości 8 cm.<br/><br/>f) Droga gminna K202547 Sieciechowice dz. nr 104 w km 0+000-0+284:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość 284,00 m<br/>szerokość jezdni 0+000-0+130 3,30 m <br/> 0+130-0+284 3,10 m <br/>szerokość poboczy 0,40 m obustronnie<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na <br/>1. Odcinek I km 0+000-0+130 Lokalnym frezowaniu nawierzchni asfaltowej z odwozem do 1 km oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltową, wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m² , wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Ścięciu zawyżonych poboczy odwozem urobku, uzupełnieniu poboczy o szerokości 40 cm z mieszanki kruszywa łamanego grubości 8 cm, demontażem progu. zwalniającego i ponownym zamontowaniu, regulacji studni rewizyjnej.<br/>2. Odcinek II km 0+130-0+284 będzie polegał na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie koryta na głębokość 50 cm, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża a następnie wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonaniu górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. Wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m² , a następnie wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4cm. Ścięciu zawyżonych poboczy z odwozem urobku, uzupełnieniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 40 cm i grubości 8 cm.<br/><br/>g) Droga dz. nr 504 w miejscowości Bogumiłowice w km 0+000-0+096:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość 96 m<br/>szerokość jezdni od 6,10 do 13,60 m<br/>- Modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>• frezowaniu nawierzchni bitumicznej o grubości 9 cm z wywozem materiału z rozbiórki, <br/>• rozebraniu nawierzchni chodników, krawężników i obrzeży, rozebraniu studzienek ściekowych oraz przykanalików z wywozem gruzu. <br/>• wykonaniu wykopów pod konstrukcje chodnika i wzmocnienia nawierzchni,<br/>• wykonaniu warstw konstrukcyjnych pod chodnik i pod wzmocnienie nawierzchni,<br/>• ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem, <br/>• wykonaniu nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, <br/>• wykonaniu studzienek ściekowych oraz przykanalika z rur PCV, <br/>• regulacji wysokości zaworów wodociągowych, <br/>• mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltową<br/>• wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, <br/>• wykonaniu warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego,<br/>• wykonaniu humusowania skarp z obsianiem trawą.<br/><br/>h) Remont i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Bogumiłowice dz. nr 704:<br/>- Charakterystyczne parametry drogi:<br/>długość: 170 m<br/>szerokość jezdni: 2,8 m<br/>szerokość poboczy: 0,30 m obustronnie<br/>- Remont i modernizacja drogi będzie polegać na:<br/>1. Wymianie konstrukcji jezdni na powierzchni 457 m². W tym celu należy rozebrać istniejącą konstrukcję na głębokość 54 cm, a następnie wykonać dolną warstwę podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonać górną warstwę podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. Powierzchnię warstwy asfaltowej 150 m² należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową. Na powierzchni 516 m² wykonać warstwę wiążącą z betonu asfaltowego grubości 4 cm.<br/>2. Wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego grubości 4 cm. na powierzchni 499 m².<br/>3. Wykonać obustronne pobocza z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 30 cm i grubości 6 cm na długości 170 m oraz obsypać krawędzie poboczy ziemią z wykonanego koryta w ilości 10 m³<br/><br/>Pozostałe informacje zawarte są w Dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ. Udostępnione przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>-Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>-Cof – cena podana w ofercie<br/>-waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%<br/>2)	okres gwarancji - za każdy kwartał ponad 36 miesięcy 1 punkt (max 8 kwartałów) – 40% - max do uzyskania 40 pkt<br/>Liczba punktów = (OGof/8) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>-OGof – dodatkowy okres gwarancji podany w ofercie (w przypadku zadeklarowania 8 lub więcej kwartałów Wykonawca, otrzyma 40 pkt),<br/>-waga – waga procentowa dla kryterium „okres gwarancji” = 40%<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku.<br/>2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku.<br/>3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000 zł na każdą część zamówienia na jaką składa ofertę. Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w zależności od złożonej przez siebie oferty, tj. jeżeli Wykonawca złoży ofertę na jedną część zamówienia – 250 000 zł, na dwie części – 500 000 zł, na 3 części 750 000 zł – bez względu na to w ilu częściach zamówienia oferta wykonawcy będzie najkorzystniejsza (Jest to związane ze złożonym przy ofercie Oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu).<br/>4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a) Wykonawca dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,<br/>b)	Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał roboty budowlane w zakresie budowy, modernizacji, rozbudowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości łącznej nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto (przy czym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) informacja banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,<br/>3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.<br/><br/>2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/><br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie mogą polegać na kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy również spółek cywilnych). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, o której mowa w art. 442 ust. 1, 3, 5 ustawy Pzp.<br/><br/>2. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zostanie udzielona zaliczka w kwocie 5% ceny zawartej w ofercie.<br/><br/>3. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia.<br/><br/>4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;<br/>5) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;<br/>6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;<br/>7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).<br/><br/>5. Szczegółowe zagadnienia dotyczące udzielenia przez Zamawiającego zaliczki uregulowane są w projektowanych postanowieniach umownych (PPU), stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W związku z ograniczeniem liczby znaków w tej sekcji (do 4000) podaje się jedynie skrócony opis zmian umowy. Szczegółowe informacje można znaleźć w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (PPU), które stanowią zał. nr 3 do SWZ.<br/><br/>1) Zmiany wynagrodzenia Wykon. określonego w umowie, które może ulec zmianie:<br/>a) zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zmiany zakresu prac objętych niniejszą umową z powodu konieczności wykonania prac zamiennych zgodnie z PPU, robót dodatkowych zgodnie z Pzp oraz zmiany umowy dokonanej na podstawie art. 455 ust 2 Ustawy Pzp. <br/>b) zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na zasadach i w sposób określony w PPU.<br/>2) Zmiany terminu, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych-maksymalnie o liczbę dni odpowiadającą wstrzymaniu lub opóźnieniu w wykonywaniu robót, jedynie w następstwie: <br/>a) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac zewnętrznych (np. intensywne opady atmosferyczne, powodzie, wysokie lub niskie temperatury),<br/>b) wystąpienia klęski żywiołowej na terenie prowadzonych robót, mającej bezpośredni wpływ na dochowanie umownego terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy, wystąpienia pandemii,<br/>c) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, wykraczających poza zakres przedmiotu niniejszej Umowy, a niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, i które mają wpływ na dochowanie umownego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy,<br/>d) konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej,<br/>e) niemożności realizacji Przedmiotu Umowy, z powodu niedopuszczenia do wykonywania robót lub nakazu ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>f) działań organów administracji lub gestorów sieci skutkujących przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub odmową wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,<br/>g) wystąpienia wad Dokumentacji technicznej, skutkujących koniecznością dokonania w niej zmian, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje wykonywanie robót,<br/>h) uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skrócenia terminu, <br/>i) zmiany przepisów prawa, wpływających na termin wykonania przedmiotu umowy, <br/>j) konieczność skoordynowania robót budowlanych z innymi zadaniami, jeśli mają wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,<br/>k) zmiany umowy na podstawie art. 455 ust 2 Ustawy Pzp. <br/>3) Sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jedynie w następstwie: <br/>a) konieczności wykonania jakiejkolwiek części robót objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy,<br/>b) stwierdzenia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, które mogą skutkować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy,<br/>c) stwierdzenia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności wystąpienia nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych urządzeń i obiektów budowlanych,<br/>d) zmian technologicznych–o ile są one korzystne dla Zamaw. i pod warunkiem, że są spowodowane okolicznościami wymienionymi w PPU,<br/>e) dopuszcza się zmianę terminu wystawienia faktury końcowej, na prośbę Zamaw., w przypadku odebrania robót budowlanych wszystkim Wykon., którym zostało udzielone zamówienie publiczne na podstawie tego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-03</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com