JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230208/0008691901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa mebli biurowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340517145</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ujejskiego 75</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-168</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523655135, 523655352</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@biziel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.biziel.umk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa mebli biurowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a316d95a-a796-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00086919</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji<br/>odbywa przy użyciu platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-<br/>168 Bydgoszcz, tel: 52/36 55 799, e-mail: kancelaria@biziel.pl, strona internetowa: www.biziel.umk.pl,<br/>- inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75 jest Pani<br/>Joanna Maciejewska, e-mail: inspektor.od@biziel.pl, tel: 52 / 36 55 136,<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO,<br/>posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>− na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2 ,<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZZ/03/D/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Grupa 1: Meble biurowe typu A </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>Cena<br/>60%.<br/>Dodatkowa gwarancja<br/>40%.<br/>Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60.<br/>Gdzie:<br/>Cn – oferta z najniższą ceną brutto.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>B. Dodatkowa gwarancji – waga kryterium - 40%.<br/>Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:<br/>G = ( Gp / Gmax) x 40<br/>Gdzie:<br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium<br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Gmax – 24 pkt.<br/>Dla okresu gwarancji ponad wymagany okres( 36 miesięcy ), za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą właściwą dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>Ocena oferty (wskaźnik O) będzie dokonana według wzoru:<br/>O = C + G<br/>Gdzie:<br/>O – ocena oferty.<br/>C – cena.<br/>G – dodatkowa gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Grupa 2: Meble biurowe typu B </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>Cena<br/>60%.<br/>Dodatkowa gwarancja<br/>40%.<br/>Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60.<br/>Gdzie:<br/>Cn – oferta z najniższą ceną brutto.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>B. Dodatkowa gwarancji – waga kryterium - 40%.<br/>Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:<br/>G = ( Gp / Gmax) x 40<br/>Gdzie:<br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium<br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Gmax – 24 pkt.<br/>Dla okresu gwarancji ponad wymagany okres( 36 miesięcy ), za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą właściwą dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>Ocena oferty (wskaźnik O) będzie dokonana według wzoru:<br/>O = C + G<br/>Gdzie:<br/>O – ocena oferty.<br/>C – cena.<br/>G – dodatkowa gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Grupa 3: Meble biurowe typu C </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>Cena<br/>60%.<br/>Dodatkowa gwarancja<br/>40%.<br/>Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60.<br/>Gdzie:<br/>Cn – oferta z najniższą ceną brutto.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>B. Dodatkowa gwarancji – waga kryterium - 40%.<br/>Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:<br/>G = ( Gp / Gmax) x 40<br/>Gdzie:<br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium<br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Gmax – 24 pkt.<br/>Dla okresu gwarancji ponad wymagany okres( 36 miesięcy ), za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą właściwą dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>Ocena oferty (wskaźnik O) będzie dokonana według wzoru:<br/>O = C + G<br/>Gdzie:<br/>O – ocena oferty.<br/>C – cena.<br/>G – dodatkowa gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Grupa 4: Meble biurowe typu D </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>Cena<br/>60%.<br/>Dodatkowa gwarancja<br/>40%.<br/>Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60.<br/>Gdzie:<br/>Cn – oferta z najniższą ceną brutto.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>B. Dodatkowa gwarancji – waga kryterium - 40%.<br/>Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:<br/>G = ( Gp / Gmax) x 40<br/>Gdzie:<br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium<br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Gmax – 24 pkt.<br/>Dla okresu gwarancji ponad wymagany okres( 36 miesięcy ), za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą właściwą dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>Ocena oferty (wskaźnik O) będzie dokonana według wzoru:<br/>O = C + G<br/>Gdzie:<br/>O – ocena oferty.<br/>C – cena.<br/>G – dodatkowa gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Grupa 5: Meble biurowe typu E </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>Cena<br/>60%.<br/>Dodatkowa gwarancja<br/>40%.<br/>Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60.<br/>Gdzie:<br/>Cn – oferta z najniższą ceną brutto.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>B. Dodatkowa gwarancji – waga kryterium - 40%.<br/>Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:<br/>G = ( Gp / Gmax) x 40<br/>Gdzie:<br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium<br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Gmax – 24 pkt.<br/>Dla okresu gwarancji ponad wymagany okres( 36 miesięcy ), za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą właściwą dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>Ocena oferty (wskaźnik O) będzie dokonana według wzoru:<br/>O = C + G<br/>Gdzie:<br/>O – ocena oferty.<br/>C – cena.<br/>G – dodatkowa gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Grupa 6: Krzesła obrotowe tapicerowane </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39516100-3 - Meble tapicerowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>Cena<br/>60%.<br/>Dodatkowa gwarancja<br/>40%.<br/>Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60.<br/>Gdzie:<br/>Cn – oferta z najniższą ceną brutto.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>B. Dodatkowa gwarancji – waga kryterium - 40%.<br/>Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:<br/>G = ( Gp / Gmax) x 40<br/>Gdzie:<br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium<br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Gmax – 24 pkt.<br/>Dla okresu gwarancji ponad wymagany okres( 24 miesiące ), za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą właściwą dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>Ocena oferty (wskaźnik O) będzie dokonana według wzoru:<br/>O = C + G<br/>Gdzie:<br/>O – ocena oferty.<br/>C – cena.<br/>G – dodatkowa gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Grupa 7: Krzesła tapicerowane </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39516100-3 - Meble tapicerowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>Cena<br/>60%.<br/>Dodatkowa gwarancja<br/>40%.<br/>Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60.<br/>Gdzie:<br/>Cn – oferta z najniższą ceną brutto.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>B. Dodatkowa gwarancji – waga kryterium - 40%.<br/>Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:<br/>G = ( Gp / Gmax) x 40<br/>Gdzie:<br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium<br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Gmax – 24 pkt.<br/>Dla okresu gwarancji ponad wymagany okres( 24 miesiące ), za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą właściwą dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>Ocena oferty (wskaźnik O) będzie dokonana według wzoru:<br/>O = C + G<br/>Gdzie:<br/>O – ocena oferty.<br/>C – cena.<br/>G – dodatkowa gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Grupa 8: Kanapa, fotel </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39516100-3 - Meble tapicerowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>Cena<br/>60%.<br/>Dodatkowa gwarancja<br/>40%.<br/>Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60.<br/>Gdzie:<br/>Cn – oferta z najniższą ceną brutto.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>B. Dodatkowa gwarancji – waga kryterium - 40%.<br/>Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:<br/>G = ( Gp / Gmax) x 40<br/>Gdzie:<br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium<br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.<br/>Gmax – 24 pkt.<br/>Dla okresu gwarancji ponad wymagany okres( 24 miesiące ), za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą właściwą dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>Ocena oferty (wskaźnik O) będzie dokonana według wzoru:<br/>O = C + G<br/>Gdzie:<br/>O – ocena oferty.<br/>C – cena.<br/>G – dodatkowa gwarancja.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>- art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,<br/>c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,<br/>d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Odpisu lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z wzorem w załączniku nr 5 do SWZ.<br/>3. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - zgodnie z wzorem w załączniku nr 6 do SWZ.<br/><br/>Podmioty zagraniczne.<br/>1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w SWZ Rozdział III pkt. 2 ppkt. 2.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument/dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SWZ Rozdział III pkt. 3 pkt.3.1. zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Terminy określone w SWZ Rozdział III pkt. 3 ppkt. 3.1 stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe:<br/>1. oświadczenie, z którego będzie wynikać:<br/>- klasa ścieralności tkaniny na minimum 300 000 cykli – dotyczy grupy 6, poz. 1, 2, 3.<br/>- odporność na piling – poziom 5 – dotyczy grupy 6, poz. 1, 2, 3.<br/>- trudnopalność tkaniny – dotyczy grupy 6, poz. 1, 2, 3, grupa 7, poz. 1, 2.<br/>oświadczenie sporządzi Wykonawca we własnym zakresie<br/>2. oświadczenie, z którego będzie wynikać:<br/>- klasa ścieralności tkaniny na minimum 50 000 cykli – dotyczy grupy 8, poz. 1, 2<br/>- odporność na piling – poziom 4 – dotyczy grupy 8, poz. 1, 2<br/>oświadczenie sporządzi Wykonawca we własnym zakresie.<br/>3. oświadczenie, z którego będzie wynikać:<br/>- klasa ścieralności tkaniny na minimum 100 000 cykli – dotyczy grupy 7, poz. 1, 2<br/>oświadczenie sporządzi Wykonawca we własnym zakresie.<br/>4. Aktualny dokument dotyczący oferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy techniczne, i/lub instrukcja i/lub wyciągi z instrukcji użytkowania i/lub inne dokumenty opisowe materiały informacyjne – dotyczy grup: 6,7,8.<br/><br/>UWAGA:<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złoży przedmiotowe środki dowodowe, które będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. oświadczenie, z którego będzie wynikać:<br/>- klasa ścieralności tkaniny na minimum 300 000 cykli – dotyczy grupy 6, poz. 1, 2, 3.<br/>- odporność na piling – poziom 5 – dotyczy grupy 6, poz. 1, 2, 3.<br/>- trudnopalność tkaniny – dotyczy grupy 6, poz. 1, 2, 3, grupa 7, poz. 1, 2.<br/>oświadczenie sporządzi Wykonawca we własnym zakresie<br/>2. oświadczenie, z którego będzie wynikać:<br/>- klasa ścieralności tkaniny na minimum 50 000 cykli – dotyczy grupy 8, poz. 1, 2<br/>- odporność na piling – poziom 4 – dotyczy grupy 8, poz. 1, 2<br/>oświadczenie sporządzi Wykonawca we własnym zakresie.<br/>3. oświadczenie, z którego będzie wynikać:<br/>- klasa ścieralności tkaniny na minimum 100 000 cykli – dotyczy grupy 7, poz. 1, 2<br/>oświadczenie sporządzi Wykonawca we własnym zakresie.<br/>4. Aktualny dokument dotyczący oferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy techniczne, i/lub instrukcja i/lub wyciągi z instrukcji użytkowania i/lub inne dokumenty opisowe materiały informacyjne – dotyczy grup: 6,7,8. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W przypadku oświadczenia, o którym mowa w ogłoszeniu o zamówieniu w Sekcji V pkt. 5.5., Wykonawca składa je w<br/>zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z wzorem w załączniku nr 4 do SWZ.<br/>2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>ale tylko w sytuacji jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów.<br/>3. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja<br/>nie wynika z właściwego rejestru lub innego urzędowego rejestru. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału<br/>podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo elektronicznej<br/>kopii poświadczonej przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.<br/>4. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 i 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie:<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,<br/>- także wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie.<br/>4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w SWZ w<br/>Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1.1. oraz dokumenty/oświadczenia o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2 składa każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi<br/>być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres<br/>realizacji całości zamówienia.<br/>6. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:<br/>1)	wystąpienia okoliczności wskazanych w ustawie prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych (dalej także „ustawy pzp) za zasadach wskazanych w tej ustawie<br/>2)	w zakresie obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny,<br/>3)	w zakresie wydłużenia okresu gwarancji i/lub rękojmi w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji,<br/>4)	w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć,<br/>5)	w zakresie wymiany przedmiotu umowy w ramach rękojmi lub gwarancji na inny o parametrach nie gorszych niż określone w formularzu oferty, jeżeli nie jest możliwe zastąpienie przedmiotu umowy takim samym przedmiotem np.: wskutek wprowadzenia do obrotu innego przedmiotu umowy w miejsce pierwotnie dostarczonego przedmiotu lub jeżeli zajdą inne uzasadnione okoliczności, jak np.: wprowadzenie do obrotu innego ulepszonego produktu w stosunku do produktu będącego przedmiotem umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć elektroniczne za pośrednictwem Platformy Zakupowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr. Jana Biziela w Bydgoszczy, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, znajdującej się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-17 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Udostępnienie zasobów:<br/>1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz<br/>w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących<br/>go z nimi stosunków prawnych.<br/>1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także bada, czy<br/>nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>Zamawiający będzie badał podstawy wykluczenia przewidziane w SWZ – Rozdział XX.<br/>1.4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>1.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>1.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>2. Podstawy wykluczenia wykonawców<br/>2.1. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>- art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz. U. poz. 835).<br/>2.2. Zamawiający dodatkowo wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com