JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230211/0009141601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Odnawialne źródła energii w Gminie Sianów. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sianów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920682</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Polskiej 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sianów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-004</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jaltyn@sianow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.sianow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odnawialne źródła energii w Gminie Sianów. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-08996adc-a9ff-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00091416</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00004151/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Odnawialne źródła energii w Gminie Sianów:</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08996adc-a9ff-11ed-9236-36fed59ea7dd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>zakupowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>Zamawiający dopuszcza, awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>jaltyn@sianow.pl - Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,<br/>z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej<br/>zdefiniowane w ustawie z dnia 3 marca 2020 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl<br/> Zamawiający dopuszcza, awaryjnie komunikację za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej jaltyn@sianow.pl<br/>4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/><br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.<br/>inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie jest daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710) <br/>dalej „ustawa Pzp”; <br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Z.271.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1. Zadanie 1. Budowa instalacji systemów fotowoltaicznych na 7 obiektach użyteczności publicznej w Sianowie tj.: Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna, Kino Zorza, Gminny żłobek i przedszkole, Szkoła Podstawowa nr 1, Szkoła Podstawowa nr 2, Urząd Gminy i Miasta oraz budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Środowiskowego Domu Samopomocy w Sianowie.<br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych o w formie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pn „Budowa instalacji systemów fotowoltaicznych na 7 obiektach użyteczności publicznej w Sianowie” tj: Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna, Kino Zorza, Gminny żłobek i przedszkole, Szkoła Podstawowa nr 1, Szkoła Podstawowa nr 2, Urząd Gminy i Miasta oraz budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy i Środowiskowego Domu Samopomocy – jako mikroinstalacje do 50kWp/na każdym obiekcie”.<br/><br/>LOKALIZACJA:<br/>1.	Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna przy ul. Pod Lipami 9, Sianów (dz. nr 72/2 obr. 007);<br/>2.	Kino „Zorza” przy ul. Pod Lipami 2, Sianów (dz. nr 88 obr. 007);<br/>3.	Gminny Żłobek i Przedszkole przy ul. Słowackiego 3, Sianów(dz. nr 678 obr. 007) ; <br/>4.	Szkoła Podstawowa nr 1 przy ul. Chrobrego 4, Sianów (dz. nr 287 obr. 007); <br/>5.	Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Dworcowej 26A, Sianów (dz. nr 519/11 obr.003) ;<br/>6.	Obiekty Urzędu Gminy Sianów przy ul. Tylnej 34, 76-004 Sianów (dz. nr 35/1 obr. 007<br/>7.	Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej i Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Słowackiego 3A Sianów (dz. nr 374 obr. 007) ; <br/><br/>ZAKRES PRAC:<br/><br/>Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia został opisany w PFU i obejmuje w szczególności:<br/><br/>- Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemu<br/>fotowoltaicznego do produkcji energii elektrycznej, z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.<br/>- Dokonanie analizy najefektywniejszej lokalizacji modułów fotowoltaicznych na podstawie<br/>wykonanej koncepcji technicznej celem zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podjęciem prac projektowych.<br/>- Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych i pełnienie nadzoru autorskiego,<br/>uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>- Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno – pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi<br/>w niniejszym Programie Funkcjonalno - Użytkowym;<br/>- Zapewnienie kierownika budowy ;<br/>- Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji;<br/>- Przyłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń i uzgodnień w imieniu Zamawiającego;<br/>- Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie użytkowników końcowych w zakresie bieżącej obsługi.<br/>Warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.<br/> <br/><br/>Część 1. Zadanie 2. Budowa instalacji fotowoltaicznej gruntowej o łącznej mocy do 450 kWp wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która docelowo będzie zasilać istniejącą przepompownię centralną w Sianowie oraz inne obiekty użyteczności publicznej w gminie.<br/><br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest budowa farmy fotowoltaicznej na dz. nr 24 obręb ew. 0006 Sianów, gmina Sianów, woj. zachodniopomorskie.<br/><br/>Moduły fotowoltaiczne <br/>Na etapie produkcji moduły PV winny być poddane w 100 % kontroli wydajności oraz pomiarów izolacji według normy norma IEC 61215/61730. Parametry modułów oraz ich komponenty winny spełniać wymagania norm: <br/>	EN 61730-1 Ocena bezpieczeństwa modułu fotowoltaicznego (PV) -- Część 1: Wymagania dotyczące konstrukcji <br/>	EN 61730-2 Ocena bezpieczeństwa modułu fotowoltaicznego (PV) -- Część 2: Wymagania dotyczące badań <br/>	EN 61215 Moduły fotowoltaiczne (PV) z krzemu krystalicznego - kwalifikacja konstrukcji i aprobata typu: <br/>	IEC 62804 – Odporność PID <br/>	IEC 61701 – odporność na opary solankowe <br/>	IEC 62716 – odporność na amoniak <br/>Powyższe wymagania powinny być potwierdzone stosownymi certyfikatami. <br/><br/>Kryteria jakościowe doboru modułów PV: <br/>	moc ≥ 375 Wp, <br/>	zbudowany z krzemu typu monokrystaliczne, <br/>	wyłącznie dodatnia tolerancja mocy, <br/>	sprawność ≥20,5%, <br/>	wolne od efektu PID, Klasa A dla 1000V, <br/>	puszka przyłączeniowa IP 66, <br/>	powierzchnia antyrefleksyjna, <br/>	co najmniej 15 letnia gwarancja na produkt cedowana na odbiorcę końcowego, <br/>	25 letnia liniowa gwarancja spadku mocy na poziomie do -10% przez pierwsze 12 lat i nie więcej niż kolejne -10% przez pozostałe 13 lat, (przy zachowaniu liniowego spadku mocy), <br/>	serwis gwarancyjny producenta paneli zapewniony na terenie Europy, <br/>	producent paneli istniejący na rynku przez min. 5 lat, <br/>	panel wyprodukowany w roku jego instalacji i pierwszego uruchomienia, <br/>	panel spełniający normy IEC61215 i IEC61730, <br/>	moduły nie ulegające degradacji pod wpływem amoniaku, <br/>	jakość modułów skontrolowana we własnej komorze klimatycznej z elektroluminescyjnym mierzeniem, <br/>	oryginalne przyłącza MC4 lub Evo2 fabrycznie zastosowane w module.<br/><br/>Inwertery fotowoltaiczne <br/>	Inwerter trójfazowy, beztransformatorowy o mocy zaprojektowanej w granicach 90-120% mocy generatora DC; <br/>	Europejska sprawność nie mniejsza niż 97,8%; <br/>	Minimum 15 lat gwarancji producenta oraz serwis gwarancyjny na terenie Polski; <br/>	Napięcie wejściowe DC do 1100 V; <br/>	Minimum 2 niezależne wejścia MPPT (w przypadku większych instalacji z odpowiednio dobranym inwerterem, z większą liczbą MPPT);<br/>	Komunikacja WLAN lub LAN oraz RS 485; <br/>	Zintegrowany serwer sieciowy oraz rejestrator parametrów pracy; <br/>	Możliwość wizualizacji przez www oraz na urządzeniach mobilnych; <br/>	Zabezpieczenia strony DC: Pomiar rezystancji izolacji, Odłącznik DC, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenia przeciwprzetężeniowe (w zależności od projektowanej ilości łańcuchów przyłączanych do wejść DC inwertera);<br/>	Zgodność produktu z normami oraz dyrektywami: IEC 61727, EN 50438:2014 oraz z dyrektywą napięciową dla poziomów napięcia oraz częstotliwości w publicznej sieci elektroenergetycznej (nastawy dla regionu: Polska).<br/>Warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45315500-3 - Instalacje średniego napięcia</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas przystąpienia do usunięcia awarii/ usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> . Dostawa i montaż 100 lamp hybrydowych z panelem fotowoltaicznym i turbiną wiatrową gł. na terenach wiejskich Gminy. ( 30 lamp zasilanych autonomicznym żródłem z oze)<br/><br/>Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż 100 lamp hybrydowych z panelem fotowoltaicznym i turbiną wiatrową gł. na terenach wiejskich Gminy Sianów.<br/><br/>Minimalne parametry lampy hybrydowej z panelem fotowoltaicznym i turbiną wiatrową - specyfikacja:<br/><br/>•	słup wysokość min. 5,8m, stalowy ocynkowany, wzmocniony, zabezpieczony antykorozyjnie;<br/>•	podstawa betonowa, prefabrykowana, dostosowana do obciążenia urządzeń i warunków gruntowych;<br/>•	źródło światła: oprawa LED min. 28W, barwa zimna biała;<br/>•	strumień świetlny: min. 2 900lm;<br/>•	czas autonomii pracy przy naładowanych akumulatorach: min. 2 dni;<br/>•	moc panelu fotowoltaicznego: min230W;<br/>•	moc turbiny wiatrowej min. 300W;<br/>•	typ akumulatora: żelowy umieszczony w ziemi w hermetycznej skrzyni o pojemności min. &gt;100AH;<br/>•	system włączania: czujnik zmierzchowy;<br/>•	warunki pracy: min. od -20 °C do +45 °C;<br/>•	okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy;<br/><br/>UWAGA:<br/>•	wykonawca składając ofertę zobowiązany jest załączyć karty techniczne lamp hybrydowych z panelem fotowoltaicznym i turbiną wiatrową;<br/>•	przed wykonaniem dostawy i montażu Wykonawca zobowiązany jest do wyjazdu w teren z przedstawicielami Gminy Sianów w celu wskazania miejsc montażu 100 lamp hybrydowych z panelem fotowoltaicznym i turbiną wiatrową i przedstawienia propozycji ustawienia lamp pod kątem technicznym (min. kierunek świecenia) <br/>•	Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia na dostarczonych przez Zamawiającego mapach propozycji lokalizacji lamp z uwzględnieniem warunków technicznych;<br/>•	Wykonawca we własnym zakresie sporządzi tymczasową organizację ruchu, wystąpi o pozwolenie na zajecie pasa drogowego oraz wykona pomiary geodezyjne, pomiary geodezyjne powykonawcze, jeżeli będą wymagane;<br/>•	Wykonawca opracuje instrukcję obsługi i eksploatacji urządzeń oraz przeszkolenie użytkowników końcowych w zakresie bieżącej obsług i prac konserwacyjnych; <br/>•	Na dostarczone lampy Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu do odbioru końcowego dokumentację powykonawczą zawierającą deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, itp. zamontowanych elementów;<br/>Warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia awarii/ usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup 1 samochodu do świadczenia usług i transportu zbiorowego (bus elektryczny)<br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/><br/>I.	Ogólne wymagania dotyczące samochodu: <br/>1)	fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r., gotowy do użytku; <br/>2)	spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990);<br/>3)	przygotowany do odbioru pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co będzie odnotowane w książce gwarancyjnej pojazdu; <br/>4)	do pojazdu Wykonawca dostarczy: kartę pojazdu, komplet 2 szt. kluczyków lub innych fabrycznych urządzeń służących do otwarcia pojazdu, instrukcję, książkę serwisową i gwarancyjną, świadectwo homologacji, wykaz autoryzacji stacji obsługi na terenie Polski oraz inne dokumenty wymagane prawem w języku polskim; <br/>5)	wykonawca zapewni dostawę samochodów, przy czym odbiór zostanie dokonany na terenie Gminy Sianów lub w referencyjnej odległości maksymalnie 20 km od siedziby Zamawiającego<br/>6)	Gwarancja mechaniczna: Minimum 2 lata bez limitu kilometrów (warunek „bez limitu kilometrów” zostanie zachowany, jeśli Wykonawca zaoferuje gwarancję z limitem kilometrów powyżej 150 tys. km. w skali roku)<br/>7)	Gwarancja na perforację nadwozia: Minimum 10 lat<br/>II.	Wymagania szczegółowe dotyczące samochodu:<br/>1)	Rodzaj: Samochód osobowy typu bus<br/>2)	Ilość miejsc: 8+1<br/>3)	Kolor: Srebrny metalik/perłowy<br/>4)	Rodzaj silnika: Silnik elektryczny <br/>5)	zespół akumulatorów: min. 75 kWh<br/>6)	Moc silnika: min. : 100kW/136 KM<br/>7)	Prędkość maksymalna: min. 100 km/h<br/>8)	Rodzaj napędu: Napęd na tylne koła,<br/>9)	Skrzynia biegów: Elektroniczna przekładnia redukcyjna o stałym przełożeniu<br/>10)	Układ kierowniczy: Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach ze wspomaganiem<br/>11)	Typ nadwozia: Jednobryłowy, bez stałej przegrody pomiędzy „szoferką”, a tylną częścią pojazdu<br/>12)	Drzwi boczne przednie: Skrzydłowe<br/>13)	Drzwi boczne tylne: skrzydłowe<br/>14)	Drzwi boczne tylne: Przeszklone, przesuwane minimum po prawej stronie<br/>15)	Drzwi tylne: Przeszklone, otwierane skrzydłowo<br/>16)	Podłoga: Z wykładziną antypoślizgową w przestrzeni pasażerskiej<br/>17)	Siedzenie kierowcy: Fotel kierowcy z regulacją odchylenia, wysokości, odległości od kierownicy<br/>18)	Siedzenia w II i III rzędzie: z możliwością szybkiego demontażu, wyjmowane, po wymontowaniu dwóch tylnych rzędów foteli musi pozostać płaska powierzchnia z dopuszczalnymi mocowaniami foteli lub ich prowadnicami<br/>19)	Reflektory: Światła z halogenami przeciwmgielnymi minimum z przodu, Światła do jazdy dzienne<br/>20)	Radio: Radioodtwarzacz fabryczny, Gniazdo USB, SD, Połączenie telefonu za pomocą Bluetooth<br/>21)	Lusterka boczne: podgrzewane, składane, regulowane elektrycznie<br/>22)	Zamek: Centralny zamek zdalnie sterowany<br/>23)	Szyby: Pełne przeszklenie pojazdu, Szyby przyciemniane w części pasażerskiej<br/>24)	Ogrzewanie: Klimatyzacja i ogrzewanie całej przestrzeni pasażerskiej, rozprowadzenie centralne, Kanał ogrzewania dla przestrzeni pasażerskiej<br/>25)	Zabezpieczenie przeciw kradzieży: Dwa zabezpieczenia elektroniczne niezależne <br/>26)	Koła Minimum 16” stalowe lub ze stopów metali lekkich + minimum dojazdowe koło zapasowe System kontroli ciśnienia w oponach <br/>27)	Czujniki parkowania Przód i tył <br/>28)	Bezpieczeństwo: Czołowa poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera z przodu, Sygnalizacja niezapiętych lub zapiętych pasów minimum kierowcy, 3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich foteli, System zapobiegający poślizgowi kół podczas ruszania, System zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania System stabilizujący tor jazdy podczas pokonywania zakrętów<br/>29)	Stacja do ładowania typu Wall-box<br/>30)	Dywaniki: Tak, we wszystkich rzędach siedzeń <br/>31)	Podnośnik: 1 szt. o nośności nie niższej niż masa własna pojazdu<br/>32)	Klucz do kół 1 szt. <br/>33)	Gaśnica 1 szt. <br/>34)	Apteczka z normą DIN-13164 1 szt. <br/>35)	Trójkąt ostrzegawczy 1 szt.<br/>36)	Kamizelka ostrzegawcza 9 szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144900-7 - Pojazdy elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas przystąpienia do usunięcia awarii/ usterki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup 1 samochodu elektrycznego do świadczenia usług komunalnych.<br/>- nadwozie typu furgon/van<br/>- pojazd fabrycznie nowy<br/>- długość całkowita nadwozia od 6300 mm do 7100 mm<br/>- wysokość przestrzeni ładunkowej minimum 1900 mm<br/>- przygotowanie do zabudowy regałowej przestrzeni ładunkowej<br/>- dwa komplety kół: komplet kół z oponami letnimi o parametrach właściwych dla pojazdu oraz komplet kół z oponami zimowymi o parametrach właściwych dla pojazdu<br/>- DMC do 3500 kg<br/>- zasięg pojazdu załadowanego oraz ciągnącego przyczepkę lekką - minimum 200 km (dla pojazdu elektrycznego)<br/>- chlapacze tylne i przednie<br/>- tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane 270 stopni<br/>- dodatkowa blokada otwarcia drzwi tylnych 90 stopni<br/>- uchwyty do wsiadania przy drzwiach tylnych z prawej i lewej strony <br/>- ściana działowa na słupku &#34;C&#34;, pełna z oknem<br/>- drzwi przesuwne z prawej strony pojazdu z oknem<br/>- uchwyt do wsiadania przy drzwiach przesuwnych<br/>- okno przestrzeni pasażerskiej po lewej stronie pojazdu w 1 rzędzie siedzeń<br/>- lusterka zewnętrzne ogrzewane sterowane elektrycznie<br/>- hak do ciągnięcia przyczepy<br/>- fotele przednie w konfiguracji: fotel kierowcy + dwumiejscowy fotel pasażerski <br/>- fotele w 1 rzędzie: minimum trzymiejscowy fotel<br/>- podłoga drewniana w przestrzeni ładunkowej<br/>- tapicerka przestrzeni ładunkowej na całej wysokości, zmywalna<br/>- gumowe dywaniki podłogowe w przestrzeni pasażerskiej<br/>- gaśnica, trójkąt, apteczka, klin pod koło<br/>- pełnowymiarowe koło zapasowe<br/>- klimatyzacja<br/>- gniazdo USB 5v w kabinie pojazdu<br/>- gniazdo 12v w kabinie pojazdu<br/>- przygotowanie do montażu radia wraz z głośnikami<br/>- gniazdo 12v w przestrzeni ładunkowej<br/>- czujniki cofania<br/>- centralny zamek<br/>- belka świetlna z żółtym światłem ostrzegawczym na przedniej części pojazdu, włączana w kabiny<br/> - stacja do ładowania typu Wall-box<br/>Gwarancja mechaniczna min. 2 lata<br/>Gwarancja na lakier min. 2 lata<br/>Gwarancja na perforacje blachy min. 3 lata </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144900-7 - Pojazdy elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia awarii/ usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup 1 samochodu dostawczo-osobowego dla potrzeb CKiBP w Sianowie.<br/>OPIS SAMOCHODU DOSTAWCZO OSOBOWEGO ELEKTRYCZNY <br/>CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ GMINY I MNIASTA SIANÓW<br/> DANE OGÓLNE:<br/>samochód osobowy z przestrzenią ładowną do 3,5 T, <br/>rok produkcji 2022 lub 2023<br/>wyposażony w silnik elektryczny o mocy min. 40 kW<br/>zasięg na jednym pełnym ładowaniu - min. 150 km<br/>układ ładowania: adaptacyjny jedno-trójfazowy, możliwość ładowania ze standardowego gniazda domowego 230V (przewód będący wyposażeniem pojazdu)<br/>rok modelowy 2022/2023<br/>kolor lakier zwykły szary, czarny, grafitowy <br/>tapicerka w kolorze ciemnym,<br/>liczba siedzeń minimalnie 5, opcja montażu dodatkowych siedzeń, <br/>długość przestrzeni ładunkowej minimalnie 2000 mm, <br/>wysokość przestrzeni ładunkowej minimalnie 1800 mm, <br/>przestrzeń ładunkowa minimalnie 2 m3<br/>ładowność całkowita bez pasażerów minimalnie 600 kg,<br/>kabel do ładowania prądem zmiennym z ładowarek publicznych i domowych Wallbox,<br/>drzwi boczne przesuwne prawe,<br/>drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane 180°,<br/>fotel kierowcy z podłokietnikiem, regulacją wysokości i lędźwiową. Kanapa pasażera 2os ze schowkiem pod siedziskiem,<br/>WYPOSAŻENIE<br/>Lusterka boczne podgrzewane i regulowane elektrycznie, <br/>Szyby otwierane elektrycznie, <br/>Klimatyzacja, <br/>Komplet dywaników gumowych kubełkowych w przedziale pasażerskim i w kabinie kierowcy,<br/>Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, zestaw narzędzi fabrycznych z podnośnikiem,<br/>Autoalarm, <br/>Immobiliser fabryczny,<br/>Centralny zamek sterowany pilotem (co najmniej dwa komplety kluczy z pilotem), <br/>Fabrycznie zamontowany zestaw głośnomówiący, bluetooth zamontowany trwałe <br/>w kabinie kierowcy,<br/>Przystosowanie do ładowania prądem zmiennym o mocy do 7 kW<br/>2U2 Radio DAB z ekranem mono+Bluetooth +USB<br/>Fabrycznie zamontowane radio wraz z instalacją radiową, co najmniej dwa głośniki, <br/>Reflektory – halogenowe reflektory projektorowe ze światłami LED do jazdy dziennej <br/>i z przednimi światłami przeciwmgielnymi z funkcją doświetlania zakrętów,<br/>Chlapacze przednie i tylne,<br/>Osłona pod silnik, <br/>Drzwi – odsuwane drzwi boczne – po prawej stronie, tylne drzwi dwuskrzydłowe, <br/>Przedni zderzak – w kolorze nadwozia,<br/>Tylny zderzak – częściowo w kolorze nadwozia (narożniki)<br/>Czujniki parkowania – przednie i tylne,<br/>Poduszka powietrzna kierowcy,<br/>Obręcze stalowe – z oponami, <br/>Pełne kołpaki kół,<br/>Osłona pod silnik, <br/>Koło zapasowe pełnowymiarowe zamontowane w miejscu fabrycznie do tego przeznaczonym, <br/>BEZPIECZEŃSTWO<br/>Poduszka bezpieczeństwa co najmniej dla kierowcy,<br/>Fotele z zagłówkami wyposażone w pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe trzypunktowe, <br/>Tylne czujniki parkowania, <br/>ABS,<br/>WYPOSAŻENIE DODATKOWE <br/>Komplet kół z oponami zimowymi o rozmiarze nie mniejszym niż 16 cali, data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 12 miesięcy przed terminem dostawy samochodu, <br/>Komplet zdejmowanych pokrowców na siedzenia w kolorze ciemnym np. szarym, grafitowym,<br/>Apteczka samochodowa DIN 13164, <br/>Stacja do ładowania typu Wall-box<br/>Gwarancja mechaniczna min. 2 lata<br/>Gwarancja na lakier min. 2 lata<br/>Gwarancja na perforacje blachy min. 3 lata </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144900-7 - Pojazdy elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia awarii/ usterki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup 1 samochodu osobowego hybrydowego typu plug-in (dla min. 4 osób) dla potrzeb UGiM w Sianowie.<br/><br/>Dostawa 1 szt. samochodu osobowego z napędem hybrydowym typu plug-in<br/>Parametry techniczne Wymagane przez Zamawiającego<br/>1.	Samochód osobowy, rok produkcji 2022 <br/>2.	Silnik , układ napędowy<br/>a) moc min. (KM) Min. 180<br/>b) pojemność skokowa (w cm3) od 1800 do 2500<br/>c) bateria jonowa o poj. min 13,2 kWh<br/>d) norma spalania min. EU Min. Euro 6<br/>3. Typ układu Hybrydowy plug - in<br/>4. Zbiornik paliwa min. 40 lit.<br/>5. Zasięg na silniku elektrycznym nie mniej niż 45 km<br/>6. Emisja CO2 max. 50g/km<br/>7. Typ silnika Benzyna<br/>8. Skrzynia biegów Automatyczna<br/>9. Wymiary zewnętrzne samochodu<br/>a) długość nadwozia ( mm) do 4550<br/>b) prześwit zawieszenia (mm) Min. 170<br/>c) rozstaw osi (mm) Do 2750<br/>10. Masa<br/>a) dopuszczalna Masa Całkowita (kg) do 2600<br/>11. Obręcze kół<br/>12. Opony Letnie z felgami aluminiowymi min. 17<br/>13.Koło zapasowe na wyposażeniu lub zestaw naprawczy<br/>14. Opony nie starsze niż 12 miesięcy<br/>15. Układ hamulcowy<br/>a) elektroniczny system zapobiegania blokowania kół podczas hamowania ABS lub inny oferowany przez producenta<br/>b) system rozkładania siły hamowania<br/>c) hamulce przód – tarczowe<br/>d) hamulce tył – tarczowe lub bębnowe<br/>16. Układ kierowniczy<br/>a) wspomaganie układu kierowniczego<br/>b) regulacja kierownicy minimum w dwóch płaszczyznach<br/>17. System kontroli trakcji<br/>18. System kontroli trakcji stabilizacji toru jazdy<br/>19. System ostrzegający o zmianie pasa ruchu<br/>20. System rozpoznawania znaków drogowych<br/>21. System wspomagający ruszania pod górę<br/>22. Pasy bezpieczeństwa przednich foteli trzypunktowe, bezwładnościowe z regulacją wysokości<br/>23. Kierownica wielofunkcyjna<br/>24. Informacja o niezapiętych pasach, ostrzeżenie dźwiękowe oraz kontrolka informacyjna<br/>25. Blokada przeciw uruchomieniowa - immobiliser<br/>26. Poduszka powietrzna u kierowcy oraz pasażera<br/>27. Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem<br/>28. Światła przeciwmgłowe przednie<br/>29. Autoalarm<br/>30. Kamera cofania<br/>31. Przednie i tylnie czujniki parkowania<br/>32. Materiałowa tapicerka foteli lub skórzana<br/>33. Fotel kierowcy pełna regulacja z podłokietnikiem<br/>34. Tempomat - aktywny<br/>35. Klimatyzacja automatyczna lub półautomatyczna<br/>36. Asystent martwego punktu pomagający unikać wypadków (rozpoznaje pojazdy w martwym punkcie i ostrzega kierowcę sygnałami wizualnymi i dźwiękowymi).<br/>37. Zestaw głośnomówiący bluetooth<br/>38. Ogrzewane przednie fotele<br/>39. Oświetlenie<br/>40. Światła do jazdy dziennej w technologii LED<br/>41. Stacja do ładowania typu Wall-box<br/>42. Gwarancja mechaniczna min. 2 lata<br/>43. Gwarancja na lakier min. 2 lata<br/>44. Gwarancja na perforacje blachy min. 3 lata </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144900-7 - Pojazdy elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia awarii/ usterki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt.5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie,<br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji ,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie instalacji fotowoltaicznej gruntowej o łącznej mocy do 300 kWp o wartości brutto min. 400 000,00 PLN każda instalacja. <br/>Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunku opisanego, powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.<br/>b)Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w zakresie przedmiotu zamówienia,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych) ), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. <br/>3) Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. <br/>4) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. <br/>5) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: <br/>a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ; <br/>b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: <br/>- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; <br/>- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; <br/>c)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie jw. Przedkłada się w przypadku określonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp zgodnie z treścią formularza ofertowego.<br/>d) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. <br/>6) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: <br/>a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, <br/>b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, <br/>c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 455 ustawy w formie aneksu do Umowy z zastrzeżeniem § 4 ust. 2. <br/>2.	Zmiana nieistotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić wyłącznie za zgodą obustronną wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:<br/>1)	gdy konieczność dokonania zmiany wynika ze zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;<br/>2)	gdy konieczność dokonania zmiany wynika ze zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmiany parametrów realizowanego zamówienia, zmian technologicznych, <br/>3)	gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:<br/>a) wprowadzały warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;<br/>b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.<br/>4.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:<br/>1) zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,<br/>b) wartość zmiany nie przekracza 30% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;<br/>2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:<br/>a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,<br/>b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;<br/>3) wartość zmian jest mniejsza od 5 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.<br/>5.	Wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 podlega zmianie w przypadku zamiany:<br/>1)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;<br/>2)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;<br/>3)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;<br/>- jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>6.	Zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy.<br/>7.	Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego).<br/>8.	Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów robót i innych świadczeń, co nie wyklucza zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany umowy na warunkach określonych niniejszą umową. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-27 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład:<br/>Program Inwestycji Strategicznych.<br/>W przypadku wniesienia wadium/ zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie - Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010.<br/>Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu – Odnawialne źródła energii w Gminie Sianów. Część …….

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com