JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230217/0010107501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Realizacja działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 5 części” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140313762</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Anielewicza 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-157</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@polin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://polin.pl/pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Realizacja działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 5 części” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-779f75cd-aec6-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00101075</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00022584/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.16 Usługi reklamy zewnętrznej I połowa 2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest udzielane w ramach projektu predefiniowanego pn. „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 (85%) oraz ze środków budżetu państwa (15%) w ramach Programu „Kultura” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego MarketPlanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/reulamin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN,<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@polin.pl,<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy,<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO,<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia),<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPR.271.6.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 zamówienia - wynajem niepodświetlanych słupów reklamowych:<br/>Kampania nr 1 - Wynajem 15 niepodświetlanych słupów reklamowych w Warszawie typu Traffic (dalej: nośnik) w okresie 03.04.2023-30.04.2023 r. na potrzeby kampanii promocyjnej akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”; <br/>Kampania nr 2 - Wynajem 15 niepodświetlanych słupów reklamowych w Warszawie typu Traffic (dalej: nośnik) w okresie 01.05.2023 r. - 28.05.2023 r. na potrzeby kampanii promocyjnej akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”; <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-04-03 do 2023-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena [C] <br/>1)	punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty brutto za realizację danej części zamówienia, przy czym, jeżeli dana część zawiera w sobie kilka kampanii to ceną ofertową za daną część jest cena łączna za realizację wszystkich kampanii w danej części. Punkty w tym kryterium zostaną podane <br/>zgodnie z poniższym wzorem: <br/><br/> cena najniższa <br/>C = --------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty badanej <br/>gdzie:<br/>C - to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium <br/>Cena najniższa – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cena oferty badanej – to cena brutto oferty badanej<br/>2)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,<br/>3)	podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w ofercie, <br/>4)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/> Zasady oceniania ofert w kryterium: „Dodatkowe lokalizacje”:<br/><br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dodatkowych lokalizacji nośników reklamowych przedstawianych Zamawiającemu do wyboru powyżej wymaganej w Opisie Przedmiotu Zamówienia minimalnej liczby lokalizacji dla każdej z części, przy czym jeżeli w danej części występują kampanie to liczna dodatkowych lokalizacji podana przez wykonawcę w ofercie dotyczy każdej z kampanii (podanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ostateczną ilość zamówionych i określonych w OPZ nośników przez Zamawiającego).<br/>2)	punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/><br/>a)	za przedstawienie od 0 do 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,<br/>b)	za przedstawienie od 5 do 10 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów,<br/>c)	za przedstawienie od 11 do 15 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów,<br/>d)	za przedstawienie od 16 do 20 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 30 punktów,<br/>e)	za przedstawienie 21 i więcej dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 40 punktów.<br/><br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem: <br/>P = C + D <br/>gdzie:<br/>P - to łączna liczba punktów przyznana ofercie, <br/>C – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”, <br/>D – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Dodatkowe lokalizacje”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zamówienia - żonkilomaty<br/>Wynajem 5 niepodświetlanych słupów reklamowych w Warszawie (dalej: nośnik) w okresie <br/>16-30.04.2023 r. na potrzeby kampanii promocyjnej akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-04-16 do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena [C] <br/>1)	punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty brutto za realizację danej części zamówienia, przy czym, jeżeli dana część zawiera w sobie kilka kampanii to ceną ofertową za daną część jest cena łączna za realizację wszystkich kampanii w danej części. Punkty w tym kryterium zostaną podane <br/>zgodnie z poniższym wzorem: <br/><br/> cena najniższa <br/>C = --------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty badanej <br/>gdzie:<br/>C - to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium <br/>Cena najniższa – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cena oferty badanej – to cena brutto oferty badanej<br/>2)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,<br/>3)	podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w ofercie, <br/>4)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/> Zasady oceniania ofert w kryterium: „Dodatkowe lokalizacje”:<br/><br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dodatkowych lokalizacji nośników reklamowych przedstawianych Zamawiającemu do wyboru powyżej wymaganej w Opisie Przedmiotu Zamówienia minimalnej liczby lokalizacji dla każdej z części, przy czym jeżeli w danej części występują kampanie to liczna dodatkowych lokalizacji podana przez wykonawcę w ofercie dotyczy każdej z kampanii (podanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ostateczną ilość zamówionych i określonych w OPZ nośników przez Zamawiającego).<br/>2)	punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/><br/>a)	za przedstawienie od 0 do 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,<br/>b)	za przedstawienie od 5 do 10 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów,<br/>c)	za przedstawienie od 11 do 15 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów,<br/>d)	za przedstawienie od 16 do 20 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 30 punktów,<br/>e)	za przedstawienie 21 i więcej dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 40 punktów.<br/><br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem: <br/>P = C + D <br/>gdzie:<br/>P - to łączna liczba punktów przyznana ofercie, <br/>C – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”, <br/>D – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Dodatkowe lokalizacje”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 zamówienia - nośniki na przystankach komunikacji miejskiej <br/>Kampania nr 1 - Wynajem jednego nośnika typu citylight na przystanku komunikacji miejskiej w Warszawie przy siedzibie Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż 01.03.2023 r.) - 31.03.2024 r. <br/>Kampania nr 2 - Sukcesywny najem maksymalnie 180 nośników typu citylight (dalej: nośnik) zlokalizowanych w Warszawie na przystankach autobusowych i tramwajowych w okresie od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż 01.03.2023 r.) - 31.12.2023 r. <br/>Kampania nr 3 - Wynajem 30 nośników typu citylight (dalej: nośnik) zlokalizowanych w Warszawie na przystankach autobusowych i tramwajowych w okresie 01.04.2023 r. -30.04.2023 r. na potrzeby kampanii promocyjnej akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”. Wraz z podmianą plakatu.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie części 3 zamówienia.<br/>4.4	Cena [C] <br/>1)	punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty brutto za realizację tej części zamówienia, tj. za wszystkie trzy kampanie składające się łącznie na część 3 zamówienia. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem: <br/><br/> cena najniższa <br/>C = --------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty badanej <br/>gdzie:<br/>C - to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium <br/>Cena najniższa – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cena oferty badanej – to cena brutto oferty badanej,<br/><br/>2) maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,<br/>3)	podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w ofercie, <br/>4)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>4.5 Zasady oceniania ofert w kryterium: „Dodatkowe lokalizacje w kampanii 2 i 3”:<br/><br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje w kampanii 2 i 3” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dodatkowych lokalizacji nośników reklamowych przedstawianych Zamawiającemu do wyboru powyżej wymaganej w Opisie Przedmiotu Zamówienia minimalnej liczby lokalizacji dla kampanii 2 i 3 w tej części,<br/>2)	punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za przedstawienie od 0 do 9 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów<br/>b)	za przedstawienie od 10 do 15 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów<br/>c)	za przedstawienie od 16 do 20 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów<br/>d)	za przedstawienie 21 i więcej dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 30 punktów<br/><br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 30.<br/><br/>4.6 Zasady oceniania ofert w kryterium „Liczba dni na wymianę plakatu w kampanii 1” – waga kryterium 10%<br/>1)	punkty w kryterium „Liczba dni na wymianę plakatu w kampanii 1” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni niezbędnych na dokonanie wymiany plakatu w kampanii 1 od dnia zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, przy czym do liczby tych dni nie wlicza się dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, a maksymalna liczba dni jaką Zamawiający dopuszcza na wymianę plakatu zgodnie z Opisem przedmiotu Zamówienia to 7 dni.<br/>2)	punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za wskazanie 2 lub mniej dni niezbędnych na wymianę oferta otrzyma 10 punktów<br/>b)	za wskazanie od 3 do 6 dni niezbędnych na wymianę oferta otrzyma 5 punktów<br/>c)	za wskazanie 7 lub więcej dni niezbędnych na wymianę oferta otrzyma 0 punktów<br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 10.<br/>4)	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem: <br/><br/>P = C + W + D <br/><br/>gdzie:<br/>P - to łączna liczba punktów przyznana ofercie, <br/>C – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”, <br/>W – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Liczba dni na wymianę plakatu w kampanii 1”<br/>D – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje w kampanii 2 i 3”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Dodatkowe lokalizacje w kampanii 2 i 3”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Liczba dni na wymianę plakatu w kampanii 1”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kampania nr 1 - Wynajem 20 nośników typu citylight zamieszczonych na ścianach budynków w Warszawie (dalej: nośnik) w okresie 01.04.2023 r. - 30.04.2023 r. na potrzeby kampanii promocyjnej akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”. Wraz z podmianą plakatu.<br/>Kampania nr 2 - Wynajem 20 nośników typu citylight zamieszczonych na ścianach budynków w Warszawie (dalej: nośnik) w okresie 01.04.2023 r. - 31.05.2023 r. na potrzeby kampanii promocyjnej wystawy „Wokół nas morze ognia”. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-04-01 do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena [C] <br/>1)	punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty brutto za realizację danej części zamówienia, przy czym, jeżeli dana część zawiera w sobie kilka kampanii to ceną ofertową za daną część jest cena łączna za realizację wszystkich kampanii w danej części. Punkty w tym kryterium zostaną podane <br/>zgodnie z poniższym wzorem: <br/><br/> cena najniższa <br/>C = --------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty badanej <br/>gdzie:<br/>C - to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium <br/>Cena najniższa – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cena oferty badanej – to cena brutto oferty badanej<br/>2)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,<br/>3)	podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w ofercie, <br/>4)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/> Zasady oceniania ofert w kryterium: „Dodatkowe lokalizacje”:<br/><br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dodatkowych lokalizacji nośników reklamowych przedstawianych Zamawiającemu do wyboru powyżej wymaganej w Opisie Przedmiotu Zamówienia minimalnej liczby lokalizacji dla każdej z części, przy czym jeżeli w danej części występują kampanie to liczna dodatkowych lokalizacji podana przez wykonawcę w ofercie dotyczy każdej z kampanii (podanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ostateczną ilość zamówionych i określonych w OPZ nośników przez Zamawiającego).<br/>2)	punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/><br/>a)	za przedstawienie od 0 do 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,<br/>b)	za przedstawienie od 5 do 10 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów,<br/>c)	za przedstawienie od 11 do 15 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów,<br/>d)	za przedstawienie od 16 do 20 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 30 punktów,<br/>e)	za przedstawienie 21 i więcej dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 40 punktów.<br/><br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem: <br/>P = C + D <br/>gdzie:<br/>P - to łączna liczba punktów przyznana ofercie, <br/>C – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”, <br/>D – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Dodatkowe lokalizacje”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 zamówienia – kampania promocyjna akcji społecznego - edukacyjnej Żonkile w 5 miastach Polski:<br/>Kampania nr 1 w Białystok - Wynajem 10 nośników typu citylight oraz 5 nośników typu Bilboard zamieszczonych w Białymstoku (dalej: nośniki) w okresie 01.04.2023 r. - 30.04.2023 r.<br/><br/>Kampania nr 2 – Kraków - wynajem 25 nośników typu citylight w Krakowie (dalej: nośnik) w okresie 01.04.2023 r.-30.04.2023 r. <br/>Kampania nr 3 – Lublin - wynajem 15 nośników typu citylight oraz 5 nośników typu Billboard zamieszczonych w Lublinie (dalej: nośniki) w okresie 01.04.2023 r. - 30.04.2023 r.<br/>Kampania nr 4 – Łódź - wynajem 25 nośników typu citylight oraz 5 nośników typu Billboard zamieszczonych w Łodzi (dalej: nośniki) w okresie 01.04.2023 r. - 30.04.2023 r. <br/>Kampania nr 5 – Wrocław - wynajem 25 nośników typu citylight oraz 5 nośników typu Billboard zamieszczonych we Wrocławiu (dalej: nośniki) w okresie 01.04.2023 r. - 30.04.2023 r.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-04-01 do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena [C] <br/>1)	punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty brutto za realizację danej części zamówienia, przy czym, jeżeli dana część zawiera w sobie kilka kampanii to ceną ofertową za daną część jest cena łączna za realizację wszystkich kampanii w danej części. Punkty w tym kryterium zostaną podane <br/>zgodnie z poniższym wzorem: <br/><br/> cena najniższa <br/>C = --------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty badanej <br/>gdzie:<br/>C - to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium <br/>Cena najniższa – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cena oferty badanej – to cena brutto oferty badanej<br/>2)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,<br/>3)	podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w ofercie, <br/>4)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/> Zasady oceniania ofert w kryterium: „Dodatkowe lokalizacje”:<br/><br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje” zostaną obliczone na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dodatkowych lokalizacji nośników reklamowych przedstawianych Zamawiającemu do wyboru powyżej wymaganej w Opisie Przedmiotu Zamówienia minimalnej liczby lokalizacji dla każdej z części, przy czym jeżeli w danej części występują kampanie to liczna dodatkowych lokalizacji podana przez wykonawcę w ofercie dotyczy każdej z kampanii (podanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ostateczną ilość zamówionych i określonych w OPZ nośników przez Zamawiającego).<br/>2)	punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/><br/>a)	za przedstawienie od 0 do 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,<br/>b)	za przedstawienie od 5 do 10 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów,<br/>c)	za przedstawienie od 11 do 15 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów,<br/>d)	za przedstawienie od 16 do 20 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 30 punktów,<br/>e)	za przedstawienie 21 i więcej dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 40 punktów.<br/><br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem: <br/>P = C + D <br/>gdzie:<br/>P - to łączna liczba punktów przyznana ofercie, <br/>C – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”, <br/>D – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Dodatkowe lokalizacje”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia): <br/>potwierdzających brak podstaw wykluczenia: <br/>1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 3 do SWZ;<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów).<br/>3)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.<br/>art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>art. 109 ust. 1 pkt 5, 6, 7 ustawy Pzp,<br/>art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835) - wg załącznika 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wykonawca załącza również:<br/>a) pełnomocnictwo:<br/>gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez<br/>notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI (jeżeli dotyczy) załącznik nr 4 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 4 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy dla części 3 zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 439 oraz art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy dla części 3 zamówienia w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-02-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-02-24 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca, którego Oferta w zakresie części 3 zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed zawarciem Umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które stanowi 2% ceny całkowitej podanej w ofercie. <br/>2.	Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3)	gwarancjach bankowych;<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. 90 1020 1026 0000 1102 0275 4547 z podaniem tytułu: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: postępowanie DPR.271.6.2023, <br/>część 3 zamówienia”.<br/>4.	Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu Zamawiający uznaje za skuteczne, jeżeli jest ono wniesione tj. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu zawarcia umowy.<br/>5.	Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.<br/>6.	Zabezpieczenie wniesione w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5 musi zostać złożone przed upływem terminu wyznaczonego na podpisanie umowy.<br/>7.	Zabezpieczenie wnoszone w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5 powinno: <br/>1)	zawierać określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;<br/>2)	zawierać wskazanie gwaranta lub poręczyciela;<br/>3)	wskazanie beneficjenta gwarancji lub poręczenia, tj. Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN<br/>4)	zawierać postanowienie, iż odpowiednio poręczyciel lub gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo oraz na pierwsze żądanie do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, najpóźniej w terminie do 30 dni;<br/>5)	być nieodwoływalne.<br/>8.	Warunki zwrotu zabezpieczenia określone zostały w treści wzoru umowy dla części 3 zamówienia, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com