JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230221/0010315701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej planowanych <br/>remontów i przebudowy dróg na terenie Powiatu Malborskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT MALBORSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192644731</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Słowiański 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malbork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">55 646 04 08</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ii@powiat.malbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.powiat.malbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej planowanych <br/>remontów i przebudowy dróg na terenie Powiatu Malborskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e07d0697-b10b-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00103157</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00023262/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Dokumentacje techniczne dotyczące planowanych remontów i przebudowy dróg na terenie Powiatu Malborskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl. <br/>2.	Oferty, oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:<br/>•	kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>•	podpisem zaufanym,<br/>•	lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>3.	Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 273 ust. 1 ustawy. <br/>4.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl <br/>5.	W zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego znajduje się szczegółowa instrukcja odnoście założenia konta przez Wykonawcę (Instrukcja_OnePlace_Wykonawca). <br/><br/>Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektroniczne zawarte są SWZ, a w szczególności Rozdziale I pkt. 7.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (zwanym dalej „RODO” Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych <br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, iż:<br/>a)	Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest:<br/>Powiat Malborski – Starostwo Powiatowe w Malborku<br/>Plac Słowiański 17<br/>Malbork<br/>/nazwa i adres oraz dane kontaktowe Zamawiającego/;<br/>b)	Inspektorem ochrony danych osobowych<br/>w Powiecie Malborskim – Starostwie Powiatowym w Malborku jest:<br/>Paweł SZARMACH<br/>adres e-mail	iod@powiat.malbork.pl<br/>telefon 55 646 04 00<br/>/imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/;<br/>2.	Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w następujących celach:<br/>a)	oceny złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej,<br/>b)	udzielenia zamówienia i zawarcia umowy,<br/>c)	realizacji i rozliczenia zamówienia,<br/>d)	archiwizacji dokumentacji.<br/>Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny administratora <br/>art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz zawarta umowa art. 6 ust.1 lit. b) RODO (jeżeli dotyczy). Powyższe cele wynikają z Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy.<br/>3.	Dane osobowe Wykonawcy będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu;<br/>4.	Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji oraz innych przepisów w szczególności w przypadku dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej.<br/>5.	Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>6.	Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem zawarcia umowy w przypadku wyboru oferty. Podanie danych jest obowiązkowe a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.<br/>7.	Dane osobowe Wykonawcy nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.<br/>8.	Pozostałe informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO, zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, dostępne pod poniżej wskazanym adresem:<br/>http://bip.powiat.malbork.pl/dokumenty/1052<br/><br/>Informacje dotyczące RODO (obowiązek informacyjny) zawarte są SWZ, a w szczególności Rozdziale I pkt. 23.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1)	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (zwanym dalej „RODO” Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych <br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, iż:<br/>a)	Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest:<br/>Powiat Malborski – Starostwo Powiatowe w Malborku<br/>Plac Słowiański 17<br/>Malbork<br/>/nazwa i adres oraz dane kontaktowe Zamawiającego/;<br/>b)	Inspektorem ochrony danych osobowych<br/>w Powiecie Malborskim – Starostwie Powiatowym w Malborku jest:<br/>Paweł SZARMACH<br/>adres e-mail	iod@powiat.malbork.pl<br/>telefon 55 646 04 00<br/>/imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/;<br/>2.	Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w następujących celach:<br/>a)	oceny złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej,<br/>b)	udzielenia zamówienia i zawarcia umowy,<br/>c)	realizacji i rozliczenia zamówienia,<br/>d)	archiwizacji dokumentacji.<br/>Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny administratora <br/>art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz zawarta umowa art. 6 ust.1 lit. b) RODO (jeżeli dotyczy). Powyższe cele wynikają z Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy.<br/>3.	Dane osobowe Wykonawcy będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu;<br/>4.	Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji oraz innych przepisów w szczególności w przypadku dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej.<br/>5.	Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>6.	Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem zawarcia umowy w przypadku wyboru oferty. Podanie danych jest obowiązkowe a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.<br/>7.	Dane osobowe Wykonawcy nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.<br/>8.	Pozostałe informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO, zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, dostępne pod poniżej wskazanym adresem:<br/>http://bip.powiat.malbork.pl/dokumenty/1052<br/><br/>Informacje dotyczące RODO (ograniczenia stosowania) zawarte są SWZ, a w szczególności Rozdziale I pkt. 23.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZZP.272.10.2023.II</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 506738,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy zakres rzeczowy usługi: Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej planowanych remontów i przebudowy dróg na terenie Powiatu Malborskiego. Zadanie 1<br/>został przedstawiony w Rozdziale II niniejszej specyfikacji.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia<br/>1.	Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot zamówienia służyć ma do opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego wykonania robót budowlanych. <br/>2.	W zakres dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia na podstawie art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane tekst jedn. ( Dz.U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm. ) wchodzi opracowanie:<br/>Zadanie I - branża drogowa i branża teletechniczna <br/>a)	Mapa do celów projektowych w wersji papierowej 1 egz.<br/>b)	Projekt budowlany 4 egz.<br/>•	uzgodnienia i decyzje, niezbędne do wykonania dokumentacji,<br/>•	niezbędne opracowania, analizy i ekspertyz,<br/>c)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4 egz.<br/>d)	Przedmiar 4 egz.<br/>e)	Kosztorys inwestorski 4 egz.<br/>f)	Kosztorys ofertowy („ślepy”) 4 egz.<br/>g)	Projekt czasowej organizacji ruchu	4 egz.<br/>h)	Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu	4 egz.<br/>i)	Wersja elektroniczna na płycie CD 2 egz.<br/>Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków.<br/>Każdy odcinek drogi należy wykonać osobno.<br/><br/>3.	W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy również:<br/>a)	wystąpienie w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich warunków, uzgodnień i decyzji, niezbędnych do wykonania dokumentacji (warunki wydane przez gestorów sieci muszą uzyskać akceptację Zamawiającego),<br/>b)	wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych analiz i ekspertyz itp., <br/>c)	przedłożyć Zamawiającemu wraz z oddaniem przedmiotu zamówienia wykazu opracowań oraz pisemne oświadczenie, że wykonana dokumentacja projektowa jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.<br/>d)	wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu administracji – Wydziału Architektury i Budownictwa oraz uzyskanie decyzji administracyjnej, która jest niezbędna do rozpoczęcia i prowadzenia budowy lub wykonywania robót budowlanych – dotyczy Zadania I<br/>4.	Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>a)	uzgodnienie koncepcji projektu z Zamawiającym, <br/>b)	udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót (odpowiedzi na pytania, składanie wyjaśnień itp.),<br/>c)	prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,<br/>d)	jednorazowego, bezpłatnego uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 10 dni roboczych od daty wezwania.<br/>e)	przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych w zakresie dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych, <br/>5.	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację objętą przedmiotem umowy wykonaną zgodnie z umową, aktualnymi przepisami ustaw: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury określającego metody i podstawy sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz pozostałymi przepisami techniczno – budowlanymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia dotyczy dróg:<br/>1 nr 2907G Królewo - Krzyżanowo – Stalewo o dł. odc. ok. 2,2km<br/>2 nr 2914G Stare Pole –Kikojty (ul. Żeromskiego w Starym Polu)<br/>3 nr 2914G Stare Pole –Kikojty (ul. Żeromskiego w Starym Polu)<br/>4 nr 2927G Świerki - Tragamin o dł. odc. ok. 1,10km<br/>5 nr 2918G w m. Tropiszewo <br/>6 nr 2918G w m. Szymankowo<br/>7 nr 2345G Chlebówka – Lubstowo o dł. odc. ok. 1,80km wraz z budową chodnika w m. Świerki o dł. odc. ok. 0,80km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 305511 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">• doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy zakres rzeczowy usługi: Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej planowanych remontów i przebudowy dróg na terenie Powiatu Malborskiego. Zadanie 2 został przedstawiony w Rozdziale II niniejszej specyfikacji.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia<br/>1.	Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot zamówienia służyć ma do opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego wykonania robót budowlanych. <br/>2.	W zakres dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia na podstawie art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane tekst jedn. ( Dz.U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm. ) wchodzi opracowanie:<br/><br/>Zadanie II - branża drogowa <br/>a)	Mapa do celów zasadniczych w wersji papierowej 1 egz.<br/>b)	Projekt budowlany 4 egz.<br/>•	uzgodnienia i decyzje, niezbędne do wykonania dokumentacji,<br/>•	niezbędne opracowania, analizy i ekspertyz,<br/>c)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4 egz.<br/>d)	Przedmiar 4 egz.<br/>e)	Kosztorys inwestorski 4 egz.<br/>f)	Kosztorys ofertowy („ślepy”) 4 egz.<br/>g)	Projekt czasowej organizacji ruchu 4 egz.<br/>h)	Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu 4 egz.<br/>i)	Wersja elektroniczna na płycie CD 2 egz.<br/><br/>Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków.<br/>Każdy odcinek drogi należy wykonać osobno.<br/>3.	W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy również:<br/>a)	wystąpienie w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich warunków, uzgodnień i decyzji, niezbędnych do wykonania dokumentacji (warunki wydane przez gestorów sieci muszą uzyskać akceptację Zamawiającego),<br/>b)	wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych analiz i ekspertyz itp., <br/>c)	przedłożyć Zamawiającemu wraz z oddaniem przedmiotu zamówienia wykazu opracowań oraz pisemne oświadczenie, że wykonana dokumentacja projektowa jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.,<br/>d)	wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu administracji – Wydziału Architektury i Budownictwa oraz uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia budowlanego – dotyczy Zadania II,<br/>4.	Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>a)	uzgodnienie koncepcji projektu z Zamawiającym, <br/>b)	udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót (odpowiedzi na pytania, składanie wyjaśnień itp.),<br/>c)	prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,<br/>d)	jednorazowego, bezpłatnego uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 10 dni roboczych od daty wezwania.<br/>e)	przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych w zakresie dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych, <br/>5.	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację objętą przedmiotem umowy wykonaną zgodnie z umową, aktualnymi przepisami ustaw: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury określającego metody i podstawy sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz pozostałymi przepisami techniczno – budowlanymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.<br/><br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia<br/>Remont drogi powiatowej nr 2301G Lubstowo – Rakowo <br/>Remont drogi powiatowej nr 2931G DK 22 – Kaczynos – Letniki – Ząbrow </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 174984 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">• doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy zakres rzeczowy usługi: Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej planowanych remontów i przebudowy dróg na terenie Powiatu Malborskiego. Zadanie 3 został przedstawiony w Rozdziale II niniejszej specyfikacji.<br/><br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia<br/>1.	Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot zamówienia służyć ma do opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego wykonania robót budowlanych. <br/>2.	W zakres dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia na podstawie art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane tekst jedn. ( Dz.U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm. ) wchodzi opracowanie:<br/>Zadanie III - branża drogowa i branża teletechniczna <br/>a)	Mapa do celów projektowych w wersji papierowej 1 egz.<br/>b)	Projekt budowlany 4 egz.<br/>•	uzgodnienia i decyzje, niezbędne do wykonania dokumentacji,<br/>•	niezbędne opracowania, analizy i ekspertyz,<br/>c)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4 egz.<br/>d)	Przedmiar 4 egz.<br/>e)	Kosztorys inwestorski 4 egz.<br/>f)	Kosztorys ofertowy („ślepy”) 4 egz.<br/>g)	Projekt czasowej organizacji ruchu	4 egz.<br/>h)	Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu	4 egz.<br/>i)	Wersja elektroniczna na płycie CD 2 egz.<br/>Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków.<br/>Każdy odcinek drogi należy wykonać osobno.<br/>3.	W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy również:<br/>a)	wystąpienie w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich warunków, uzgodnień i decyzji, niezbędnych do wykonania dokumentacji (warunki wydane przez gestorów sieci muszą uzyskać akceptację Zamawiającego),<br/>b)	wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych analiz i ekspertyz itp., <br/>c)	przedłożyć Zamawiającemu wraz z oddaniem przedmiotu zamówienia wykazu opracowań oraz pisemne oświadczenie, że wykonana dokumentacja projektowa jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.<br/>d)	wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu administracji – Wydziału Architektury i Budownictwa oraz uzyskanie decyzji administracyjnej, która jest niezbędna do rozpoczęcia i prowadzenia budowy lub wykonywania robót budowlanych – dotyczy Zadania III,<br/>4.	Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>a)	uzgodnienie koncepcji projektu z Zamawiającym, <br/>b)	udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót (odpowiedzi na pytania, składanie wyjaśnień itp.),<br/>c)	prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,<br/>d)	jednorazowego, bezpłatnego uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 10 dni roboczych od daty wezwania.<br/>e)	przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych w zakresie dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych, <br/>5.	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację objętą przedmiotem umowy wykonaną zgodnie z umową, aktualnymi przepisami ustaw: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury określającego metody i podstawy sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz pozostałymi przepisami techniczno – budowlanymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia dotyczy drogi powiatowej nr 2905G w m. Grobelno </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 26244 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">• doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie opisuje tego warunku.<br/>2.	Potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie opisuje tego warunku.<br/>3.	Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie opisuje tego warunku.<br/>4.	Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a.	Wykonawca musi przedstawić Wykaz usług – Załącznik nr 3 SWZ tj. wykonanych dokumentacji projektowych, których przedmiotem były roboty budowlane. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że projektował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa związana z wykonaniem dokumentacji projektowych została wykonana, oraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawcy winni udokumentować TYLKO realizację usługi w zakresie wykonania dokumentacji projektowej na: <br/>Dotyczy Zadania I <br/>•	budowę/przebudowę/remont drogi o nawierzchni bitumicznej o długości minimalnej nie mniej niż 1,5km.<br/>•	budowę/przebudowę/remont drogi w zakresie budowy chodnika o długości minimalnej nie mniej niż 0,5km.<br/>Dotyczy Zadania II<br/>•	remont drogi o nawierzchni bitumicznej o długości minimalnej nie mniej niż 1,5km.<br/>Dotyczy Zadania III<br/>•	budowę/przebudowę/remont drogi w zakresie budowy chodnika o długości minimalnej nie mniej niż 0,7km.<br/>b.	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wymaga się, dysponowania:<br/>•	minimum jedną osobą na stanowisku projektanta,<br/>•	posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, <br/>•	posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku projektanta robót drogowych,<br/>•	należąca na dzień składania ofert do izby gospodarczej.<br/>5.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.<br/><br/><br/>Warunki udziału w postępowaniu zawarte są SWZ, a w szczególności Rozdziale I pkt. 14, 15, 16. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 108 i 109 ustawy „Pzp”.<br/>2)	Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>3)	Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt. 2 - 5 i 7 - 10, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>a)	naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nie prawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne.<br/>b)	wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym.<br/>c)	podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu.<br/>4)	Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 14.3, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 14.3, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.<br/>5)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>Zamawiający nie opisuje tego warunku.<br/>6)	Ocena braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie WYKLUCZONY / NIE WYKLUCZONY.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a.	Wykonawca musi przedstawić Wykaz usług – Załącznik nr 3 SWZ tj. wykonanych dokumentacji projektowych, których przedmiotem były roboty budowlane. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że projektował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa związana z wykonaniem dokumentacji projektowych została wykonana, oraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawcy winni udokumentować TYLKO realizację usługi w zakresie wykonania dokumentacji projektowej na: <br/>Dotyczy Zadania I <br/>•	budowę/przebudowę/remont drogi o nawierzchni bitumicznej o długości minimalnej nie mniej niż 1,5km.<br/>•	budowę/przebudowę/remont drogi w zakresie budowy chodnika o długości minimalnej nie mniej niż 0,5km.<br/>Dotyczy Zadania II<br/>•	remont drogi o nawierzchni bitumicznej o długości minimalnej nie mniej niż 1,5km.<br/>Dotyczy Zadania III<br/>•	budowę/przebudowę/remont drogi w zakresie budowy chodnika o długości minimalnej nie mniej niż 0,7km.<br/><br/><br/>b.	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wymaga się, dysponowania:<br/>•	minimum jedną osobą na stanowisku projektanta,<br/>•	posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, <br/>•	posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku projektanta robót drogowych,<br/>•	należąca na dzień składania ofert do izby gospodarczej.<br/><br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Załącznik nr 1 Oferta.<br/>a)	Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.<br/>b)	Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>c)	Oświadczenie dotyczące podanych informacji.<br/>d)	Oświadczenie podmiotów udostępniających zasoby - spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>e)	Oświadczenie podmiotów udostępniających zasoby - nie podlegają wykluczeniu.<br/>f)	Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych dotyczących RODO.<br/>Pełnomocnictwo dla Wykonawcy mogącego wspólnie ubiegać się o zamówienie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferty składane wspólnie.<br/>1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2 Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>3 Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, bądź kopii notarialnej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza). <br/>4 Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.<br/>5 Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>5.1 oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;<br/>5.2 sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>a)	dokumenty wspólne takie jak np.: oferta, formularz cenowy, … składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną;<br/>b)	kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.<br/>6 Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>7 Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>7.1 zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>7.2 określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>7.3 czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.<br/><br/>Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są SWZ, a w szczególności Rozdziale I pkt. 11. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zakres zmian umowy zostanie uzgodniony przez Strony po otrzymaniu pisemnego wniosku wraz z jego uzasadnieniem. <br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeśli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.<br/>3.	Zamawiający działając na podstawie art. 439 ustawy „Pzp” dopuszcza zmiany w wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>4.	Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takich zmian i będą one dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy „Pzp”.<br/>5.	W związku z ogłoszonym „stanem zagrożenia epidemią” związanym z występowaniem zakażeń koronawirusem SARS–CoV–2 Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia o czas konieczny do usunięcia skutków związanych z występowaniem zakażeń tj.:<br/>a)	ograniczeniem lub brakiem dostępności jakichkolwiek materiałów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,<br/>b)	ograniczeniem lub wstrzymaniem świadczeń jakichkolwiek usług realizowanych przez podwykonawców,<br/>c)	nieobecnością pracowników, zleceniobiorców lub innych kontrahentów Wykonawcy za pomocą, których realizować miał on przedmiot umowy,<br/>d)	wydania wszelkiego rodzaju decyzji, innych wiążących rozstrzygnięć, bądź aktów prawnych przez władze lub organy władzy publicznej Rzeczpospolitej Polskiej, bądź wydania uregulowań prawnych przez Unie Europejską dotyczących ograniczeń w przemieszczaniu się ludzi, reglamentacji dóbr, zamknięcia zakładów pracy, zakazu eksportu lub wprowadzających jakiekolwiek inne ograniczenia wolności i praw człowieka i obywatela, które mogą mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-03 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. 2023 poz. 103 z późn. zm.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com